1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 C7 (4G) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 20 Oct 2012.

  1. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Ai citit ultimele 20 de pagini? Vei găsi răspuns la ce te interesează.
    Cat despre mașina de mai sus, personal nu îmi place.
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @InSecret, motorul acesta de 2.0TDI si cutia sunt foarte bune pe acest model. Trebuia deja sa cunosti faptul ca este cutie S-tronic, din moment ce ai ales acest model.

    Masina postata de tine este foarte, foarte slab dotata. Nici mie nu imi place. Cauta sa aiba macar xenon, clima digitala, si MMI 3G.
     
  3. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Multumesc pentru pareri, am citit dar recunosc, pe sarite. Am stat in jur de 3-4 ani departe de fenomenul Audi (din pacate) si recunosc ca am ramas in urma cu documentatia, de aceea va si intreb. Multumesc de sfaturi Marian ! Dar credeti ca voi gasi modelul cu motorizarea asta si dotari cel putin cele mentionate de Marian la un pret de pana in 15.000 € ?
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    borsy și InSecret apreciază asta.
  5. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Salut stefancs,
    Da, este aceeasi masina in ambele linkuri. Scrie de garantie 1 an, insa am inteles de la alti colegi de pe aici ca in RO nu se aplica...
    Are km mai multi pt pret, insa pt mine clima 4 zone si adaptive suspension sunt must have..
     
  6. stefancs 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Karlsruhe/Zürich
    Masina:
    Audi A6 Avant,C7/4G,2014
    Salut Ionut,
    Asa este, nu se poate aplica daca masina nu mai este inmatriculata in Germania.
    Uite, masina de mai jos are cam jumatate din km pe care-i are cealalta,1 singur proprietar si e doar cu ca. 3.000 Euro mai scumpa (are si luftfederung-adaptive suspension/ nu mi-e clar cu clima 4 zone dar cred ca e standard).
    Chiar daca e putin mai scumpa te poate scuti de evenimente neplacute mai tarziu.

    https://www.autoscout24.de/angebote...682fc9d-724d-487e-8297-1a28b0ff63f0?cldtidx=1
     
  7. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Nu doar ca nu are clima 4 zone, nici nu are climatronic. Are aer conditionat climatic.
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  8. stefancs 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Karlsruhe/Zürich
    Masina:
    Audi A6 Avant,C7/4G,2014
    Ionut Stancu - imi cer scuze ca mi-am permis sa postez link-ul si iti doresc mult noroc si spor la cautat


    D@ni3l - se poate face upgrade climatronic la reprezentanta Audi in RO
     
  9. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    @D@ni3l, ce tot zici acolo? E clima pe 4 zone cu afisaj digital, si cea dubla cu aceleasi functii dar fara afisaj. Ce e ala aer conditionat climatic?
     
  10. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Climatic versus Climatronic

    1719576D-03CB-4939-8167-4E2F51717310.jpeg D0D5CA5A-948D-4B43-8503-8A58A4C304C2.jpeg
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Nu stiu cum este la 4G, dar cred ca este ca la 4F, adica la clima basic nu au guri de aer pe stalpii dintre portiere.
     
  12. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Ca sa nu discutam aiurea, una e dublu climatronic, cealalta pe 4 zone
     
    dvr apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exista la Vw montat pe Golf, Polo si Caddy, Skoda, Seat. Niciodata nu a fost montat pe Audi Aer Conditionat Climatic

    D@ni3l nu exista Climatic la Audi. Exista doar Climatronic si atat. Cu una sau mai multe zone. Exact cum a spus seftaka. Te rog sa nu mai mentionezi niste chestiuni/lucruri care pot dezinforma persoane care nu cunosc. Citeste manualul de utilizare si intretinere pentru masina pe care o ai. Multumesc foarte mult pentru intelegere.

    Asa arata sistemul cu AC Climatic montat pe masinile din grupul VAG si niciodata marca Audi nu a avut asa ceva montat in masina. A avut intotdeauna AC Climatronic cu una sau mai multe zone.

    Climatic VW.JPG
     
  14. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Salutare! Am citit si aici si la motorul de 3.0 insa nu am gasit nimic concret legat de motoarele 3.0 de dupa 2016.
    Sunt posesor de 2.0 Ultra (2016) si ma gandesc sa schimb masina. Legat de Audi, deoarece sunt rezident in DE, ma intereseaza daca motoarele 3.0 dupa 2016 E6 cu AdBlue, sunt cu la fel de multe probleme tipice, ma refer la axa cu came, probleme cu scurgerea din spatele motorului, intinzatorul sau distributia ? Ca si optiune cu E6 ma gandeam la 218cai, 245cai dar si 272cai. Stiu insa ca si Stronic7 de la 3.0 e ceva mai problematic.
    Mentionez ca fac cam 2.500km saptamanal, 90% doar Autobahn. Ma inteteseaza o masina fiabila, ce rezista la un ritm de kilometrii sustinuti, pana acum jos palaria pt 2.0 Ultra. Doar ca masina deja a ajuns la 240.000km si probabil in viitor va trebui vor incepe costurile. Masina pana acum a tinut cu casa, doar revizii si distributie, exceptie fiind o prob aparuta la modulele de ACC, Side Assist, Line Assist, o problema de natura electrica, ce a fost remediata.
    Intrebarea este: motoarele de dupa 2016 cu AdBlue sunt motoare generatie noua, sau sunt motoarele E5 generatie veche plus instalatia de AdBlue dar cu vechile metehne ?

    Multam si astept o sugestie, o perere.
     
  15. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Salut,
    Da motoarele de 3.0 au probleme cu axele cu came si intinzatorul de lanț. Forumul German e plin cu mașini care au această problemă. Toate cu Euro 6 începând din 2014 si până în prezent. Excepție fac cele cu Biturbo. Afectate sunt motoarele de 218 cp si cele de 272 cp. Cele de 245 cp sunt Euro 5. De cutiile S-tronic nu am auzit pe nimeni să se plângă la modelele Euro 6.
     
  16. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Din ce cunosc, toate E6 vin cu AdBlue, inclusiv 245 de cai. Ma refer strict la toate fiind modelele dupa 2016.
    Deci din toate modele de motoare de dupa 2016 echipate cu AdBlue, care este considerat cel mai fiabil?
     
    Ultima editare: 29 Dec 2018
  17. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    245 cp e până în 2014. Biturbo cu Euro 6 e cel de 320 cp. 272 cp nu e Biturbo. De la sfârșitul lui 2014 și până în 2018 sunt aceleași motoare, nu conteaza ca e 2015 sau 2017. Citeste te rog întreg topicul si dupa aceea revino cu intrebari. Ai unde sa te documentezi aici.
     
  18. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Audi A6 C7 2011-2014 prefacelift motoare 3 litri sunt 204,245 si biturbo 313 cai. Facelift 2015-2018 sunt 218,272, biturbo 320 și performance 326 cai. Cu lanturile la distributie toate au probleme. Cutia s-tronic depinde de intretinere. Axele cu came sunt la facelift 218 si 272 cai.
     
  19. gaby-audi

    gaby-audi 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 2,5 TDI V6 BDG 2005
  20. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Foarte multe optiuni pe care le mentioneaza nu sunt pe masina lui: scaune cu masaj, bancheta incalzita, are memorii doar la scaunul soferului, nu are coloana volanului reglabila electric, fara radare in bara..etc etc.
    Concluziile le tragi singur.
     

Distribuie pagina asta