1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 C7 (4G) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 20 Oct 2012.

  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Pai nu ai citit cu atentie.... Sunt 2 variante de Bitdi: cel simplu de 320 cai si Competition de 326 cai, ambele 650 nm. Competition vine implicit cu suspensii sport(nu stiu sigur, dar nu cred sa fie pe aer). Apoi intre A6 Avant si Allroad diferentele sunt destul de mari, nu numai din prisma efectelor optice.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Emanuel Olariu daca nu incetezi si nu incetati cu acest comparatii intre modele diferite de Audi iti sterg si va sterg mesajele direct si fara explicatii. V-am spus si ma repet: fara nici un fel de comparatii/versus pe acest forum intre modele diferite de masini si motorizari. Pentru fiecare model de Audi exista topic dedicat. Despre motorizari inveti (internetul este nemarginit) si mai ales nu pui intrebari care se repeta. Multumesc pentru intelegere.
     
  3. Emanuel Olariu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2018
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    A 6 3.0 TDI 2014
    Ok. Am înțeles. Imi cer iertare. Nu am știut ca exista reguli. E ceva nou pt mine. In 6 zile am biletul spre Germania și încă nu am aflat care varianta de 3.0 mi s-ar potrivi. Am avut varianta de 218 Hp și am fost foarte mulțumit dar totuși parca as vrea ceva puțin mai puternic. Acum analizez varianta de 272 Hp. Poate sa imi spună cineva care are așa un motor dacă e mulțumit de el pana in prezent. Cam așa mașina ma interesează:
    Poate imi dați și o părere.
    https://m.mobile.de/fahrzeuge/detai...=com.apple.UIKit.activity.Mail&utm_medium=ios

    Va mulțumesc.
     
  4. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Salut Emanuel,
    Eu te-asi sfătui să stai departe de varianta 272 cp. Aici in Germania unde locuiesc eu sunt foarte multe probleme cu aceste motoare de 218 cp si 272 cp la axele cu came si intinzatorul de lanț. Se repară pe garanție dacă ai. Dar am aflat de la mulți ca odată schimbate axele cu came au început problemele din nou, pentru că au fost înlocuite cu alte piese de proastă calitate. Mergi pe varianta Bitdi e mai sigur si are si cutia mai bună. Cu toate că aici nu am auzit persoane să se plângă de S-tronic. Eu am S-tronic si până în prezent e ok la 111.000 km. Deci mergi sigur pe Bitdi. Baftă
     
  5. Alexandru Dobre 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Luxembourg
    Masina:
    Audi A6, 3.0 2014
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Exceptând faptul că e multitronic și că era de preferat quattro dacă tot e 3.0, mașina merită banii. La 190k km acest motor abia începe să își intre în 'ritm'. Baftă la achiziție.
     
  7. Alexandru Dobre 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Luxembourg
    Masina:
    Audi A6, 3.0 2014
    Merci frumos de feedback borsy. Dupa ce m-am uitat la sute de masini in ultimile 2 saptamani, acum ca se apropie momentul adevarului, am emotii
     
  8. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Mie imi place cum arata, iar pretul este ok. In 3 ani banuiesc ca mai faci lejer 100.000 km. Doar la cutie sa zicem ca ar putea sa iti apara eventuale probleme, dar oricum va rula in regim de autostrada. Cum sunt taxele in Luxemburg, si de ce nu te-ai orientat catre 2.0 ?
     
  9. Alexandru Dobre 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Luxembourg
    Masina:
    Audi A6, 3.0 2014
    Salut Seftaka,
    Am avut un A6 2.0 150 hp, modelul 2009 si mi s-a parut foarte slab motorul pentru caroserie. Am zis sa evit astfel de probleme si sa optez pentru cel de 3.0 acum. 300 de euro taxa pe an si taxe de inregistrare cam 150 euro cu tot cu ITP si placute de inmatriculare.
     
  10. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    300 Euro taxe, ce sa zic, traiasca Romania cu taxe duble.
     
  11. Alexandru Dobre 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Luxembourg
    Masina:
    Audi A6, 3.0 2014
    300 Euro este pentru motorul asta. acum am un mazda 6 cu motor de 2 si platesc 200 pe an.
     
  12. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    La 190k km, motorul poate “abia incepe să isi intre in ritm”, dar urmează să schimbi distribuția si pot apărea și alte probleme specifice, depinde bineinteles de cum a fost exploatată mașina.
     
  13. Alexandru Dobre 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Luxembourg
    Masina:
    Audi A6, 3.0 2014
    Update. am fost de am vazut-o, E impecabila. toate reviziile facute la audi. fara zgarieturi. motorul arata bine. am dat avans si marti ma duc sa o iau. mersi de sfaturi.
     
  14. Midnight Star 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2015
    Locație:
    Northern Irleand
    Masina:
    A6 2.0 2009
  15. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Pret foarte bun, iar pe alb arata excelent. Probabil cel mai frumos model A6, va mai intoarce priviri si dupa 10 ani.
     
  16. Midnight Star 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2015
    Locație:
    Northern Irleand
    Masina:
    A6 2.0 2009
    Salut.
    Merci pentru raspuns. Motivul pentru care am postat aici este acela de a merge catre acest model, nestiind nimic despre model speram si sper la cateva opinii pertinente. Dupa cateva ore de citit am capul calendar de informatii. Masina va circula in Irlanda iar ca idee, se mai pot negocia la pret cateva sute bune, 4-500. Asa e aici. Indraznesc sa cer opinia ta detaliata legata de masina, sau pareri legate de intretinere sau alte cheltuieli ? Cheers.
     
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Întreținere? Anumite piese se găsesc doar OEM și sunt destul de piperate. Dacă știi să folosești ebay, e ok.
     
  18. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    La km aia nu cred ca ar trebui sa iti faci probleme, Sa iti zic preturi, ar fi degeaba, traim in lumi diferite. Nici nu trebuie sa te gandesti la asta, iti asumi masina si asta e, alegi ce iti place. Daca iti doreai ceva ieftin ai fi ales de exemplu Dacia Logan.
     
  19. Midnight Star 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2015
    Locație:
    Northern Irleand
    Masina:
    A6 2.0 2009
    Salut din nou.
    Mea culpa pentru exprimare. Cand am intrebat de intretinere sau cheltuieli voiam sa fac referire,raportat la nr de mile/km daca trebuie ceva schimbat ceva in interval de timp scurt si pe termen lung la ce trebuie sa fiu atent sa schimb. Ce ma intereseaza cel mai mult este motorizarea. Dotarile nu sunt pe primul loc cum nu ma incanta ideea de prea multa electronica, faruri sau jante. Pt mine motorul si siguranta conteaza.
    Merci inca o data pt timpul tau.
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Masina arata bine, pretul este bun, iar despre ce te intereseaza pe tine ai asa:
    - motorul este euro 5, adica mai devreme sau mai tarziu va avea probleme cu incalzirea si mentinerea temperaturii apei, pompa de ulei si pompa de inalta presiune.
    - cureaua de la distributie se schimba la 210.000 km, deci nu este graba.
    - cutia de viteze este manuala, nu are intretinere.
    - trebuie vazut starea discurilor si pacutelor de frana. Restul sunt consumabile, tine de noroc daca trebuie sau nu reparat/schimbat ceva.

    In mare nu trebuie sa mai cheltui suplimentar pentru reparatii, decat service dupa program.
     

Distribuie pagina asta