1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie Q5

Discuție în 'Audi Q5' creată de florentincristi74, 12 Apr 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vintu ca sa fie clara treaba, de la inceput, pentru ca vad ca nu ai citit regulamentul: precum vezi pe acest forum nu exista arie Versus si/sau topicuri Versus si in consecinta pe acest forum sunt interzise cu desavarsire comparatiile / versus si implicit discutiile de tip Versus / Comparative intre marca Audi si alte marci Auto sau chiar intre aceleasi modele de Audi sau modele diferite de Audi dar cu motorizari diferite si/sau motoare Benzina versus motoare Diesel montate pe Audi. Aceste topicuri si discutii sunt interzise din mai multe motive. Multumesc pentru intelegere.
    Citeste incet si cu rabdarea toate topicurile de pe forum despre motoarele care te intereseaza pentru ca sunt detalitae problemele pe larg si sigur o sa stii ce vrei sa cumperi. Intai citim forum fara sa punem intrebari. Multumesc.
     
  2. Vintu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Q5, 3.0TDI SLINE
    Ok, am inteles.

    O alta intrebare ar fi, care sunt modalitatile prin care pot afla ca masina e dpdv tehnic in stare buna. Unu ar fi verificarea la Audi, verificarea pe tester/elevator si bineinteles testdrive. Case sunt elementele la care trebuie sa fiu atent in momentul achizitiei? multumesc!
     
  3. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Testdriveul este zic eu irelevant, pentru ca orice masina scoasa la vanzare, chiar daca are probleme ascunse e "insailata sa mearga macar 50 km, mai ales cele de la samsari.
    Decodarea VIN, comparata cu lista de dotari din fabrica. Tot pe baza seriei VIN de la un service poti afla istoricul de service al masinii, urmaresti reviziile sa fi fost facute la timp si complet, vezi ce alte eventuale intrari in service au fost. Dar, cel mai sigur e sa iei o masina dintr-o reprezentanta....macar ai o garantie oarecum asupra numarului de km si asupra starii generale a masinii...
     
    Aliniutz și Marianczm apreciază asta.
  4. Vintu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Q5, 3.0TDI SLINE
    Verificarea/decodarea VIN, se poate efectua in mai multe tipuri de service? Daca da, mai este necesara verificarea la o reprezentanta Audi? multumesc!
     
  5. Vintu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Q5, 3.0TDI SLINE
    Salut din nou! M-am lamurit cu verificarea/decodarea VIN, am verificat printr-un raport online. Asadar, apar datele despre masina, cat si dotarile acesteia care corespund masini in cauza. La partea de kilometri apare doar o singura inregistrare in 12/2016 avea 235000 km. Masina acum are putin peste 240000 km. Datorita faptului ca apare o singura inregistrare a kilometrilor poate fi o chestie dubioasa? Adica exista posibilitatea ca masina sa fi avut mai multi, si sa se fi dat inapoi in 2016, sa se fi facut intentionat o inregistrare a lor, care sa corespunda cu kilometrii din perioada urmatoare?. Masina in cauza e din 2009 3.0 tdi (Engine code ul este CCWA, daca ajuta cu ceva raportat la probleme, este reusit/nu?), diferenta de 8 ani, aproximativ 17.500 km/an mi se pare un raport bun, la prima vedere :). Ma poate ajuta cineva cu sfaturi? O alta chestie am observat ca se poate accesa computerul masini si printr un calcul al tuturor pornirilor/media de viteza/km totali, poti calcula aproximativ km totali reali.
     
  6. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Aceeasi chestie am facut-o si eu. Maine sunt pe cale sa-mi iau un Q5 2011, 2.0 170 cai cu 170.000 km. Am verificat o si de la penultima revizie pana la ultima s-au facut doar vreo 10.000 km , in conditiile in care cu un an inainte a facut 25.000 km. Ma gandesc ca a fost trecuti putini km la penultima revizie cu ideea de a iesi ok la ultima ca sa o poata vinde.
     
  7. ccristian 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Seat Leon 1M 2002 1.9 TDI 110 CP
    Salutare, cine ma poate lamuri si pe mine ce operatiuni presupune "great maintenance service" - casuta marcata cu galben in atasament. Doar la intrearea in service respectiva a fost bifat. M-ar interesa daca de exemplu se face schimbul distributiei. Masina e un Q5 2012 2.0 TDI 105KW quattro.
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Inseamna "serviciu de intretinere maret". Probabil se refera la faptul ca masina a facut o revizie mai ampla la mai multe lucruri nu numai la ulei si filtre si este in perfecta stare. Imi pare ciudata acea carte service, nu ma convinge... caligrafia identica si toate casutele bifate. Este doar parerea mea!
    Distribuita se face la 210.000 km
     
  9. Vintu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Q5, 3.0TDI SLINE
    Salut baieti din nou, am cumparat in cele din urma masina :) . Vreau sa va zic ca am fost la reprezentanta Audi si raportul istoricului facut pe net nu a "puscat" deloc cu istoricul de la reprezentanta. Masina avea tot istoricul cand pe raportul online aparea doar ultima inregistrare.BTW 3.0 e o alegere super misto, face toti banii :).
     
    Mitiy apreciază asta.
  10. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Felicitări! Te așteptăm cu prezentarea noii tale achiziții in topicul dedicat.
     
  11. Andrei1747 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q5, 3000, 2015
    Buna seara,
    Sunt in cautarea unui Audi SH Q/SQ 5 minim 2013 si doresc niste pareri/sfaturi pertinente un legatura cu o motorizare diesel:
    a) cel de 2.0 190cp, sau
    b) 3.0 cca 245cp (parca), sau
    c) 3.0 cca 313cp - varianta SQ5.
    Mai adaug ca: doresc sa o "tin" cca min 10 ani, si sa fac offroad minim spre moderat.
    In speranta ajutorului acordat cu celeritate, va multumesc anticipat.
     
  12. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Andrei1747 Q5 este o masina superba si poate oferi un confort sporit. Avand in vedere masa si aerodinamica masinii nu cred ca merita sa iei in calcul o motorizare pe benzina insa neaparat as merge pe un V6. Cred ca oricine ti-ar recomanda SQ5, in primul rand pt dinamica, pentru plusul de putere dar si pentru aspectul mai special. Referitor la offroad cred ca nu ti-ai ales masina potrivita decat daca prin offroad moderat te referi ca o mai bagi prin nisip sau pe un drum cu ceva mai mult noroi.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe SQ5 a fost pus 3.0 TDI Bi-Turbo de 313 cai, deci nu este vorba de nici o varianta pe benzina. :)
     
  14. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Daca vrei sa faci offroad, cum spunea si colegul uita-te spre alta masina....daca ne exprimam corect......Un drum de tara cu ceva nori si ceva nisip nu inseamna offroad. La offroad stiam ca se preteaza ff bine motoarele pe benzina pentru ca suporta mult mai bine turatiile ridicate....

    Un Q5 daca te apuci sa il bagi pe drumuri forestiere sau pe campie direct il cam scoti la pensie in 3-4 ani.......nu cred sa tina sub nici o forma 10 ani...
    Daca vrei offroad uita-te spre alta marci auto....exclude Audi, Mercedes, BMW.....
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    A spus ca vrea sa faca offroad minim spre moderat, nu extrem.... deci nu vad unde sunt probleme. Din contra, motorul diesel este mai avantajos, copia mai mare, turatii mai putine, astfel ajuta mai mult la manevrele dificile. In acest video sunt expuse cateva situatii des intalnite pe meleagurile patriei.

     
  16. Andrei1747 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q5, 3000, 2015
    Filmul este relevant, insa, dupa cum spunea dentimarius , dupa cateva "iesiri in teren minim spre moderat", tine peste 3/4 ani? Multumesc
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu, nu o sa tina... asta daca mergi mult pe teren accidentat si neglijezi intretinerea. Inainte am avut un Q7 3.0TDI si se descurca foarte bine in offroad usor, dar il termina gropile din asfalt in zilele cat eram in vacanza, in Romania. Zdranganea fiecare coltisor din masina, serios vorbind.
    Acum depinde de cum o protejezi si o ingrijesti. Clar ca este fier si se strica, dar nu mai sunt masini facute sa dureze. Daca vrei sa faci mult drum de tara si offroad, atunci cum a spus si @dentimarius, cauta alta marca, nu una premium.
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    @Andrei1747 doresti sa pastrezi 10 ani atunci cauta : 1. cu cutie manuala 2.cauta sa schimbi pompa de injectie conversie la cp3 ,gasesti detalii in topicul dedicat legat de pompe de injectie.(sunt colegi care se ocupa de conversie si au si materialele necesare)

    offroad minim-nu are garda la sol adaptiva,dif blocant etc

    Succes.
     
    Ultima editare: 5 Ian 2018
  19. Andrei1747 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q5, 3000, 2015
    Multumesc mult tuturor pentru sfaturile pragmatice; referitor la offroad ma refeream la un drum negru/forestier/cu pietre usor NU greu - ceea ce s-ar intampla rar / de cateva ori pe an; din ceea ce am studiat garda la sol e de 200cm, insa nu am gasit daca se modifica garda la sol functie de tipul de mers/tractiune; si inca ceva: la SQ5 trebuie motorina premium sau normala? Multumesc inca o data ptr ajutor!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Motorina este ultima ta grija. Pui din aia scumpa sau de care vrei tu. Bafta.
     

Distribuie pagina asta