1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie TT Mk2 8J - discutii diverse

Discuție în 'Audi TT Mk2 (8J) (2006 - 2014)' creată de alias, 9 Mai 2008.

  1. victor_borovina 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2007
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A3 , 1.6 MPI , 2005
    recunoaste cineva personajul ? :P
     
  2. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    hmmmmm....cam deprimant peisajul din spate ;)
     
  3. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Iar Offtopic :): Azi in parcare am vazut un TT PH xx VIK. Banuiesc ca este al tau. Am dreptate? Daca da, felicitari pt el....e prima data cand il vad in realitate, insa sa stii ca arata F bine.......impresionant de bine....vopseaua zici ca e noua
     
  4. victor_borovina 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2007
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A3 , 1.6 MPI , 2005
    Dap...am vazut si eu pe al tau... 84 ADR, 84 VIK :P
    Multumesc frumos, azi am schimbat si eu consumabilele...ma pregatesc de plecare...inapoi in Italia.
    Am facut schimb pt o zi cu EOS'ul acela alb al varului meu.Senzatie maxima si acela :D
     
  5. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Sfaturi TT MK2

    Buna ziua tuturor,

    As dori sa imi iau si eu un TT mk2,in special ca acum preturiile sunt mai bune...si am gasit asa...2 oferte...unu la 21.800 din 2007 si 27.000km si unu la 23.000 din 2008 si 20.000km. Acum as dori sa va intreb,in special pe cei care detin un mk2 care ar fi eventualele probleme cu care as putea sa ma confrunt?si de asemenea...ce consum are?mentionez ca ambele motoare sunt 2.0 TFSI. De asemenea,cum e TT-ul pt un "incepator",eu am permis de vreo 4 luni,si merg cu un Audi A4 3.0 TDI quattro din 2007,motor 233 de cai..a fost putin greu la inceput sa ma obisnuiesc,dar nu am avut nici un incident pana acuma.

    Va multumesc anticipat si astept raspunsuri :D
     
  6. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    am mai uitat ceva...ambele masini au fost rulate in romania si au carte service la zi de la porsche bucuresti nord.
     
  7. ovytt

    ovytt 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2007
    Locație:
    Rm. Valcea / Bucuresti
    Masina:
    Audi RS5
    TT 2.0 tfsi am shi eu. Si tot incepator am condus-o. mi-e mi-a placut si ink imi place. n-am avut nici un incident cu ea da acu depinde shi de sofer. probleme tehnice n-am intampinat. consum mediu am 11.5 . pe afara knd mergi usor asha... adik pana in 130km/h consum km 8. knd mergi mai agresiv sare pe la 10. in oras 11-16 depinde cum mergi si kt de aglomerat e. aa.. shi mananca mult ulei motoru
     
  8. adi micle

    adi micle 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2008
    Locație:
    cluj napoca\satu mare
    Masina:
    Audi TTS 2.0tfsi 272cp quattro
    a mea este 2.0t varianta s dar la baza e cam acelasi motor..
    motorul e brici ,mie nu imi mananca ulei, in schimb consumul e putin mai mult decat ma asteptam
    te-as sfatui sa ti-o iei cu magnetic ride pentru ca nu scutura asa de tare numai cand activezi suspensiile sport si daca gasesti cu quattro (am inteles ca in germania se vindea si varianta de 200 cp cu 4x4) e diferenta enorma in special cand nu prea este aderenta sau la mersul sportiv pe curbe:undwech:
     
  9. radu2006

    radu2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi A6 2005 3,0 TDI quattro---audi tt mk2 2.0 TFSI
    ovytt: apropos de ulei am avut problema asta--am observat ca de cand imi fac reviziile in alta parte decat in romania nu mai am probleme...am deja 5000 km si nu am completat deloc...plus ca vara mananca mai putin...oricum iarna trecuta am fost terorizat completam la fiecare 500-700 km cu 2-300 ml...sper sa te ajute

    legat de masina NU iti recomand 2.0 Tfsi dupa o utilizare de aprox 2 ani iti spun ca e over-rated. daca impozitele nu sunt o problema ia 3.2 ( e buletproof si e un motor aspirat, mai putin complex cu feedback destul de lung)
    iti recomand quattro si nu pentru modul cum sta masina pe viraje pentru ca 99% din soferi nu folosesc jumatate din potentialul masinii asteia cu tractiune fata ci doar pentru acceleratia mai buna si sa nu ai senzatia ca masina se tureaza pe loc din cauza ca pierde aderenta- mie imi pare rau ca nu am tractiune integrala
    probleme majore in aprox 50.000 km nu am- greieri, suierat de vant la geamuri(rezolvat oarecum la call-back), trebuie sa schimb bucsele pe fata cat de curand,

    daca ai drumuri proaste de facut des orienteaza-te spre alta caroserie ca sasiul asta e cam rigid si suspensia la fel. e ok ce spune adi legat de magnetic ride dar nu-ti doresc sa fii nevoit sa schimbi vre-un telescop la un moment dat :) un mod de improvement e sa iti pui cauciucuri non runflat (eu asta am facut si e mai ok)
    daca mai ai alte intrebari cu mare placere :)
     
  10. ovytt

    ovytt 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2007
    Locație:
    Rm. Valcea / Bucuresti
    Masina:
    Audi RS5
    nici io dupa ce fac revizia nu trebuie sa completez da knd ma apropii de revizie deja incepe. normal la benzina kre o avem shi la prafu kre este k se infunda toate filtrele
     
  11. HoriaD 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2009
    Locație:
    Deva
    Masina:
    VW golf VR6 1994
    functionalitate locuri spate

    salut la toata lumea.peste vreo luna o sa imi achizitionez si eu un audi TTS la vreo 32 000 euro si am o mare dilema...am vazut multe pe viu dar niciodata nu m am urcat in vreunul...sunt convins ca sunt the best of the best:) audi rulzzzz! ma intereseaza foarte tare cat de functionale sunt locurile din spate...adica au loc 2 oameni cat de cat lejer?sau sunt puse doar asa...in rest e...e prea tare masinuta asta si mi o doresc de vreun an si in sfarsit...va multumesc
     
  12. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Din cate stiu eu, sunt mai mult de forma...poate niste copii sa poata sta pe ele :)
     
  13. HoriaD 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2009
    Locație:
    Deva
    Masina:
    VW golf VR6 1994
    da?:( oricum...tot mi o iau...ca sunt innebunit dupa ea...nu ca mi ar trebui in mod neaparat locuri in spate da sunt genu care merge mai tot timpul cu 2 persoane in masina..multam pentru informatie
     
  14. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Oricum, tot e bine......la o nevoie urgenta, nu lasi omul in drum.....si eventual ai mai mult loc de bagaje pentru 2 persoane......fata de cum e la mine, unde sunt strict 2 locuri :)
     
  15. HoriaD 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2009
    Locație:
    Deva
    Masina:
    VW golf VR6 1994
    dap asa e...unu tot inghesui eu in spate:) am tot cautat si pe youtube un test mai strict privind locurile din spate dar nu am gasit...nici pe pagina de la fifth gear...nimic...oricum abia astept sa o iau...ori din germania ori din ro...ca am vazut ca sunt cam aceleasi preturi...cel putin la noi am vazut audi TTS la general business car in bucuresti la 30 000 aproape noua(fara TVA)...numai 18 000 km...de a dreptul orgasmica masina asta....:)
     
  16. al1n

    al1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi tt, 1,8 l,180 cai, albastru interior-exterior
    daca ai nevoie mare de locurile din spate, pot fi folosite.eu am fost in germani cu tt-ul meu 4 persoane.in spate au stat sora mea si prietena mea(au o inaltime de 1.60 fiecare).am facut mai multe pauze ca au amortit dar a fost ok.
    eu am tt modelul vechi.dar la modelul nou locurile din spate sunt mai mari.
     
  17. caut_TT 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi TT 2.0 TFSI, 2008
    cat te-a costat prima revizie la TT-ul tau?
     
  18. DonHacker 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2008
    Locație:
    HOradea
    Masina:
    -
    Audi TT 2.0 TFSI sau Audi TT 3.2 Quattro ?

    Salutari tuturor.
    Un prieten doreste sa-si cumpere un TT.Are de ales intre un TT 2.0 TFSI 200 CP manual cu 3400 km si un TT 3.2 quattro cu 49.000 km amandoua fiind din 2007.Preturile sunt cam aceleasi.

    Va rog frumos sa-mi spuneti ce argumente pro si contra aveti pentru aceste 2 modele.

    Multumesc mult,
    O zi buna tuturor ! :salute:
     
  19. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Eu ii sugerez sa achizitioneze V6 , vine standard cu sistemul quattro , are cuplu de jos ,iar pt un motor de 3200cmc 49 000km nu inseamna nimic, exista cateva thread-uri aici in care propietarii se plang de motorul de 2.0T, singura problema la un V6 este impozitul , consumul este apropiat la ambele variante de motorizare , eu am un audi tt V6 dsg iar sotia mea are un audi A3 2.0T dsg din 2006, pot sa zic ca am testat ambele motorizari iar V6 este net superior
     
    Ultima editare: 24 Sep 2009
  20. radu2006

    radu2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi A6 2005 3,0 TDI quattro---audi tt mk2 2.0 TFSI
    pentru prietenu tau si parerea unora care se ocupa cu asta de ceva vreme

    http://www.youtube.com/watch?v=0R0M2QN7HMI

    problema la tt 2.0 tfsi este ca trebuie sa scompletezi cu ulei din cand in cand si cam atat.
    cand am cumparat masina am avut aceiasi dilema 3.2 quattro sau 2.0 tfsi> concluziile mele:
    -cu masina asta nu poti oricum sa mergi la munte ca sa se justifice quattro (l;a urcat pe zapada ma refer) pentru ca oricum are garda prea joasa si daca ninge oricum te impotmolesti. Quattro e excelent dar cati dintre soferi folosesc 100% posibilitatile tractiunii fata?? ca sa se justifice? plus ca la mersul pe circuit 2.0 tfsi este mai rapid pentru ca este mult mai usor (nu o spun eu o zic baietii de la topgear). pe ploaie quattro ajuta DAR nu ai sa ai incredere sa mergi pe serpentine prea tare pentru ca este o masina destul de mica si nu iti da o senzatie de foarte mare siguranta...pe autobahn toata lumea stie ca quattro pierde la viteza de top
    - la un calcul simplu 3.2 te costa cu aproz 1000 eur. pe an mai mult decat 2.0 tfsi (impozit, RCA, consum, costuri de intretinere, nu am calculat CASCO deci nu stiu) la performante spun eu similare cei de la fifth gear zic ca 3.2 e mai lenes la urcatul iun ture (atasez datele tehnice de pe carfolio.com).
    -sper ca te-am ajutat in vre-un fel.

    -de 1000 de euro pe an iti faci un concediu aproape unde vrei...oare are rost? :)

    date tehnice 2.0 tfsi manual:
    http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=142307

    3.2 quattro manual:
    http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=142428

    @ predator: si legat de cuplu 2.0 tfsi are cuplu max de la 1700 rpm iar 3.2 de la 2.500 rpm...asa ca daca nu ai cunostinte mai bine nu indu pe altii in eroare ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Oct 2009

Distribuie pagina asta