1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere/sfat - achizitie - A4 B7 - motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bartha, 17 Noi 2007.

  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Probabil că da.
     
  2. DaNNinho

    DaNNinho 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2015
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4, B5, 2000
  3. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Masina e frumoasa si destul de dotata. Pretul reflecta aceste aspecte, mai ales nr. mic de km. Cu inmatriculare, drum si o revizie te apropii de 10k de euro. Dpmdv, e mai putin riscanta aceasta masina decat un B8 la aceeasi bani.
     
    Ultima editare: 2 Ian 2017
    DaNNinho apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E 2.0 TDI Quattro, nu o sa gasesti asa ceva mai ieftin de 6.500-7.000. :)
     
    DaNNinho apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Un pret foarte corect pentru o masina buna si care are acei km. afisati
     
    DaNNinho apreciază asta.
  6. mouseinhouse 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Allroad, 2.0 TDI CJCA , 2014
    Daca nu fortez prea mult nota, as dori si eu parerea voastra vis a vis de exemplarul asta:
    https://www.autoscout24.ro/offers/audi-a4-19-tdi-motorina-bej-291283910
    Sincer va spun ca am incercat sa iau o decizie in ceea ce-l priveste insa balanta se incapataneaza sa ramana perfect orizontala...asta in ideea in care cealalta optiune ar fi un VW Jetta 2017, 1.2 TSI 105 CP Allstar in fix aceeasi banuti!
     
  7. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Chiar culoarea aia e si a mea. :)
    E grea decizia, intr-adevar, dar as merge pe acea Jetta noua.
     
  8. 911turbo

    911turbo 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    2007 A6 2.7TDI BPP Quattro, 2003 A6 2.5TDI BFC, 2003 A6 2.5TDI AKE, 2000 A4 1.9 TDI AJM
    @mouseinhouse, gandeste-te asa: Audi A4 B7 are suspensii mai performante decat Jetta, e mai stabil pe drum, are materiale mai bune in interior si un motor mai fiabil, mai puternic, mai economic. Acea Jetta are un singur avantaj, anul de fabricatie. Conteaza cat de mult vrei sa pastrezi masina pe care o vei cumpara si cati kilometri faci anual. De acum in 3-4 ani, deprecierea va fi mai mare pentru Audi. Daca ar fi sa aleg intre cele doua despre care spui tu, eu as alege Audi. Mergi cu amandoua si vezi care iti place mai mult. Bafta.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu ai cum sa compari o masina de 2017 cu una din 2007, chiar daca Audi ar avea 0 km... totusi sunt 10 ani intre ele, nu 2-3 ani. Plus ca e cam chel Audi ala.
    Cumpara Jetta, e masina noua.
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Perfect de acord cu @ovidiutm. Nu pot sa cred ca sfatuiti pe cineva sa cumpere o epava de 10 ani in locul unei masini noi, mai ales ca este un model problema si scump de intretinut. :no:
     
  11. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Iti consideri Q7-le de 11 ani o epava? Sigur A4-le ala, la 9800 km e mai putin epava. Intr-adevar, o masina noua e o masina noua, indiferent ca unora nu le place sa recunoasca, dar e cale lunga de aici pana a considera epave masinile astea. Si nu este un model problema, sunt doar proprietari care le carpesc!
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @iVladBogdan , Q7 se apropie a deveni o epava, daca nu este. :) Accept oricand o masina noua in locul lui.
    A4 prezentat nu poate in 10 ani sa aiba doar sub 10k Km, este imposibil. Doar capacul de la motor are pe putin 50k dupa mine.;) O masina tinuta oprita atatia ani, poate oferii mereu surprize.
    Chiar si asa nu se merita, in locul unei masini noi.
     
  13. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Plus ca o masina care a stat 10 ani de zile nefolosita poate avea destul de multe probleme cand incepe sa fie folosita- furtune imbatranite care crapa, lichide care si-au pierdut proprietatile, etc.
    Mergi pe Jetta noua
     
  14. 911turbo

    911turbo 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    2007 A6 2.7TDI BPP Quattro, 2003 A6 2.5TDI BFC, 2003 A6 2.5TDI AKE, 2000 A4 1.9 TDI AJM
    @MarianMaxx A4 B7 1.9 TDi nu este un model problema, e o masina fiabila. Mai degraba 1.2 TSi e un motor problema. Plus ca ma indoiesc de calitatea generala a acelei Jetta 2017, comparativ cu un A4 din 2007.
    Nu are rost sa transformam topicul in versus.

    @ovidiutm Eu consider ca 14500 euro sunt ca multi bani pentru ceea ce ofera acea Jetta 1.2. Raportul calitate/pret e nesatisfacator pentru mine. Cu aceeasi suma, se pot cumpara masini mult mai bune, dar second hand, cu km putini (de exemplu un Passat 2.0 TDi din 2013). Defecte pot sa apara atat la o masina noua cat si la o masina second hand. Masina noua e in garantie, 2-3 ani. Conteaza cat de mult isi doreste colegul sa tina masina.
    Daca mi-as lua o masina noua din grupul VAG, as merge pe un 2.0 TDi common rail, nu TSI-uri in 4 cilindri, nu 1.6 TDi.

    Nici pe un A4 B7 de 10 ani NU as da 14500 euro, oricate dotari ar avea. De asta l-am sfatuit pe coleg sa isi caute o masina second hand mai noua.
    Pe principul tau, un S Class din 95 cu 0 km e o masina mai proasta decat un Logan 2017. In realitate nu e. E doar mai scump de intretinut.

    @iVladBogdan, din multe puncte de vedere o masina noua e o masina noua, dar asta are legatura in mare parte si cu uzura masinii second hand, cu anul de fabricatie. O masina din 2007, cu 9800 km, nu este o epava si nici o vechitura.
    O masina poate fi epava indiferent de vechime, modul in care a fost intretinuta dicteaza asta.

    @Stefan, Bine punctat, masinile care au stat trebuie verificate la furtune, frane, elemente de suspensie, directie etc. Pot prezenta surprize si la cablaje, dar depinde unde au stat.
     
    Ultima editare: 14 Ian 2017
  15. mouseinhouse 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Allroad, 2.0 TDI CJCA , 2014
    Va mulțumesc mult pentru sfaturi! Într-adevăr nu vreau sa provocam un versus pe aici însă am vrut sa aduc în discuție și cealaltă opțiune ca sa.mi pot motiva indecizia.
    Mașina îmi propun sa o țin maxim 5 ani și cum sunt de acord întrutotul cu motivațiile fiecăruia din voi, sper ca pana luni sa pot lua o decizie în ceea ce privește viitoarea achiziție!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vad ca nu ati observat sau ati uitat:
    In alta ordine de idei, precum vedeti pe acest forum nu exista arie Versus si/sau topicuri Versus si in consecinta pe acest forum sunt interzise cu desavarsire comparatiile / versus si implicit discutiile de tip Versus / Comparative intre marca Audi si alte marci Auto sau chiar intre aceleasi modele de Audi sau modele diferite de Audi dar cu motorizari diferite si/sau motoare Benzina versus motoare Diesel montate pe Audi. Aceste topicuri si discutii sunt interzise din mai multe motive.

    Ca sa nu fiu nevoit pe viitor sa sterg direct mesajele va rog sa va rezumati doar la discutii despre marca Audi si atat fara alte comparatii cu alte marci auto. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
  17. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ma bag si eu in seama, lasa Audi si cumpara varianta cealalta.

    Nu de alta, dar parca vad ca nu a schimbat uleiul in 10000 km ))
     
  18. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Revin din nou dupa multa vreme :).

    M-am uitat si la A6 C6, dar am revenit la A4 B7.
    1.9tdi e alegerea inteleapta, insa mi s-ar parea cam slabut comparativ cu 2.0tdi.
    Daca iau 2.0tdi nu exclud ideea unui quattro.

    In mare BRD-ul de 170cp am vazut ca e de evitat.
    Ramane BLB, BRE si BPW. Din ce am vazut si BRE care are pompa pe pinioane nu are(teoretic) probleme cu ea. Schimbarea imbusului e o solutie temporara, la fel si achizitionarea unei pompe noi de 6.000lei (si nu ma incanta ideea de a cumpara o masina despre care sunt zeci de pagini cu probleme si sa ceara bani doar pentru ca e mai puternica decat 1.9tdi sau ca are cerculetele alea, chiar daca sunt oarecum fan Audi si VW) :)
    Deci pana la urma exista o solutie fara asa mare investitie la 2.0tdi ca sa ma tina cativa ani ? Din cate am vazut o pompa de 1.9tdi nu e o solutie buna, deoarece e mai mica, mai slaba... nu face fata la acest motor.
    Sa intreb proprietarii daca a avut si injectoarele schimbate ? Din cate stiu doar la cel de 170cp sunt Siemens, restul sunt Bosch. In acest moment pe la cat se mai invarte pretul unui injector pentru PD ? Sunt mai ieftine decat la un 2.0 CR ?
    BPW-ul stiu ca e cu un singur ax, deci, teoretic e cel mai fiabil. Dar recent in afara de forum, am vazut si la "Nelson mondialu" care a luat cu 6500 parca un A4 B7 BPW Quattro si i s-a dus pompa de ulei, iar odata cu asta a primit si o fisura prin blocul motor. Iar acuma cauta de saptamani un motor la pret bun si a luat si pompa noua. Si nu vreau sa patesc, ca si el :arco:
    Va rog sa ma ajutati cu raspunsuri.

    Buget 7.000. Motorizare 1.9tdi sau 2.0tdi (+quattro), evit BRD-ul, insa la cele de 140cp cu 1 sau 2 axe nu sunt inca hotarat pana nu primesc raspunsuri la intrebarile de mai sus :)
    Masina o sa fie luata ori de la noi, ori din Germania deoarece am prieteni nemti si as avea cazare gratuita, pe cine sa vorbeasca si sa ma ajute sa cumpar masina :o:.

    Multumesc.


    UPDATE:
    Am vazut ca tremuratul specific motorizarii 2.0tdi e doar la cel cu 2 axe, din cauza ca distributia nu e pusa perfect de catre 90% din mecanici, fiindca acestia nu tin cont ca e cu 2 axe. Multi au schimbat egr, injectoare, volanta si tot asa facea, deci bani risipiti aiurea.

    Cam asta e tot ce stiu despre B7.
     
    Ultima editare: 16 Ian 2017
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu mai mult ti-as recomandat BRD-ul decat BLB-ul.
    Tremuratul la ralanti poate avea mai multe cauze :
    -injectoare
    -volanta
    -EGR
    -distributia
    -avansul
    Unii au umblat la toate cauzele posibile, au mai redus din tremurat dar tot nu au scapat definitiv de el.

    Evident, ar fi ideal sa gasesti o masina cu pompa de ulei, injectoare si kit ambreiaj + volanta schimbate. Normal, daca gasesti o masina in mintile ei, primul lucru care il faci este sa umbli la pompa de ulei, care poate cauza daune foarte mari.

    Sa te lamuresti 100% ce ai de facut la pompa de ulei, citesti tot topicul de mai jos. Dupa ce il citesti nu o sa mai ai nici o intrebare in legatura cu acest subiect deoarece absolut tot ce era de dezabatut gasesti acolo.
    http://www.clubaudi.ro/threads/pomp...leme-reparatie-si-sau-inlocuire.22592/page-30
     
  20. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    de ce BRD > BLB ? Cel putin la BLB nu cadeau asa des injectoarele. Imi place si mie ala de 170cp si gasesc mai multe dotate la pret bun in Germania, dar am vazut la altii ca au schimbat injectoarele si tot le-a cazut si noile injectoare pe parcurs. Un vecin a unui prieten are BRD si nu are nici o problema, poate e norocos sau nu circula mult :)

    Alte pareri cu privire la postul meu de mai sus ?
     

Distribuie pagina asta