1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere/sfat - achizitie - A4 B7 - motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bartha, 17 Noi 2007.

  1. Kinay

    Kinay 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 1.9 TDI BRB 2006
    Caută cu un singur ax cu came care are codul motorului BPW, restul sunt cu 2 axe si au ceva probleme si la injectoare, fugi de motorul BRD de 170 cp. La piese e puțin scumpa, pe ulei si distribuție am dat 1800 ...
     
    Alexandru Popa apreciază asta.
  2. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    În primul rand motorul BPW este foarte rar în dezmembrări și foarte scump. Personal am vazut mai mulți cumpărători care cautau disperați blocuri goale ( ale lor erau fisurate). Injectoarele de BPW sunt la fel ca cele de pe 2.o tdi cu 2 axe dar, la fel, sunt mai scumpe decât celelalte. De la 500 lei în sus SH. Au aceeași pompa de ulei ca la cele cu 2 axe.
    Eu nu as da motorul meu pe cel cu o axa.
     
    Alexandru Popa apreciază asta.
  3. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    De ce sa fuga de BRD? 90% din BRD-uri au deja injectoarele schimbate ,deci e rezolvata problema.In rest pompa de ulei e pe pinioane si e la fel ca BPW de exemplu care oricum trebuie modificata. Mai spune si ca un BPW nu se compara cu un BLB ,BRE sau BRD la demaraj niciodata... Piesele nu sunt deloc scumpe comparativ cu BMW sau Mercedes.
     
    Alexandru Popa și Glemeanu apreciază asta.
  4. Alexandru Popa 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    -
    Apoi ce am postat eu e exact BPW. Sa inteleg ca daca acea masina reiese dupa diagnostic ca e in regula... tot nu ar trebui sa o iau?
     
  5. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Nu inseamna ca nu trebuie sa o iei,eu doar am specificat ca nu trebuie sa fugi de motoarele cu 2 axe cum a zis colegul mai sus.Si ca desi un BRE si un BPW au aceeasi putere 140cp,BRE trage mai bine.
     
    Alexandru Popa și Glemeanu apreciază asta.
  6. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    eu am bpw de un an si jumatate si 50.000 km fara probleme majore (Capac culbutori schimbat si schimburile ) . nu stiu cum e automata dar motorul il recomand daca e intretinut.
     
    Alexandru Popa apreciază asta.
  7. Alexandru Popa 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    -
    Apoi e automata multitronic si nici in modul sport nu va trage cum ar trebui...
    Va avea momentele ei de reculegere la fiecare treapta ... dar daca merge si asta super
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alexandru lasa concluziile si intrebarile ca tu nici nu ai luat masina si deja tragi niste concluzii pripite. Invata care este diferenta intre motoare si apuca de citeste integral acest topic si toate topicurile din aria asta si nu numai, ca sa inveti si sa stii ce inseamna marca asta de masina si ce inseamna costuri de intretinere.
     
    Alexandru Popa apreciază asta.
  9. Alexandru Popa 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    -
    Corect. Am tot citit si am invatat doar o mica parte. Am mult de rascolit pe forum ca sa invat cum trebuie, nu imi este de ajuns cateva zile...
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai tot timpul din lume. Spor la lectura.
     
  11. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
  12. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Ma bufnește rasul. Pai tocmai tu, care ai dat cu încă vreo 2500 mai mult pe un B6 cu 3 ani mai vechi și cu aceeași km, îl împingi către o mașină "aranjata"? Am un prieten care a luat un B8. 5 07/2014 și la verificare în rețeaua Audi a descoperit ca are 270000 km. Eu am pe B7 același volan cu piele perforata cu ceva urme de uzura minime dar nu trebuie reimbracat, dar am 290000.
    Dacă tot dau 7000 pe o mașină ca asta măcar caut ( cu slabe șanse ce e drept) o mașină ca a colegului iVladBogdan.
     
    Alexandru Popa apreciază asta.
  13. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    E doar o sugestie iar daca dupa verificari se constata ca e adevarat anuntul, atunci merita luata in considerare. Nu cunosc vanzatorul, n-am nicio treaba cu el, doar ca mi-a 'sarit masina in ochi'.
    Eu nu sunt un exemplu bun ce am facut cu B6-le, dar asta e alta discutie.
     
    Alexandru Popa apreciază asta.
  14. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Stiu ca este un anunt care merita cel putin verificat. Dar nici prin cap sa nu ii treaca vreodata ca masina aia are km reali.
    Masina arata bine, are destul de multe dotari si poate ar fi de luat in considerare un pret apropiat de ce isi doreste vanzatorul.
     
    Alexandru Popa apreciază asta.
  15. Alexandru Popa 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    -
    Corect, as dori sa cumpar, din nou ma repet, de la cineva de aici care a intretinut-o corect si are totul documentat.
    Chiar asta imi doresc un A4 (minim 2007) modele cu 4 usi , nu conteaza acum diesel/benzina sau manuala/automata ... conteaza sa fie de calitate superioara...
    Problema este bugetul meu...
     
  16. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Greu, foarte greu sa gasesti ceea ce iti doresti. Masina mea sigur ti-ar fi placut, daca te trezeai cu vreo 2 saptamani inainte... Asta este. Problema cu masinile astea este ca sunt destul de scump de intretinut corect iar majoritatea masinilor care ajung pe la noi sunt cumparate de catre oameni care nu prea si le permit, din pacate. Astfel ajungi sa gasesti doar rable atunci cand vrei sa iti iei o masina premium veche. Multi nici nu stiu (sau nu ii intereseaza) de problema pompei de ulei, sudeaza racitoarele de gaze, pun flanse oarbe pe EGR, nu curata niciodata galeria de admisie, daca pica ceva la motor pun piese sh (sa nu mai vorbim de cazurile in care pun frane/anvelope sh pe Audi...) si asa mai departe.
    Daca ma intrebi pe mine si vrei neaparat B7, uita-te la un 1.6/1.8T benzina cu km cat mai putini. Dotari pui dupa. Sa verifici musai sa nu aiba rugina si sa nu fi fost lovita tare.
    2.0 TDI greu vei gasi in mintile lui, iar daca gasesti iti sar mult din buget. Si daca tot dai banii pe o chestie care scoate fum, trepideaza si miroase urat, macar sa gasesti ceva intretinut, sa isi scoata banii la consumul de carburant, ca nu faci nicio afacere sa o iei la 250k reali fara nimic schimbat pe ea, pentru ca de pe la km aia incep sa pice toate si te apuci cu mainile de cap. Asculta-l pe omul patit. :)

    Si putin off-topic, cautati mai bine modelul mai vechi dar ori cu km foarte putini, ori sa aveti certitudinea ca e schimbat tot pe masina, decat sa luati modelul mai nou la 250-300k, cand e momentul critic pentru orice masina, si apoi sa dati cat nu face. De cateva zile am cumparat o masina din 2008 (japoneza), 2.0 benzina, 68.000 km reali, cu 9000 euro. Chiar daca ma incadram ca si buget (10000 e) la urmatorul model cu km mai multi, am preferat sa iau asa. Masina e tipla. Cantariti bine decizia achizitiei masinii pentru ca altfel riscati sa regretati amarnic pe viitor. Oricat de mult le iubim, raman niste fiare care nu trebuie sa ne schimbe total prioritatile in viata!
     
  17. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Nu aveti de ce sa va faceti probleme. Stiu o gramada de vw, audi cu 1.9tdi trecute de 300.000km si in afara de suspensii, nu au schimbat nimic la ele.
    A mea face in curand un an de cand am cumparat-o (a trecut cam repede...)

    Sunt multumit de alegerea facuta, chiar daca intr-un timp eram cam disperat dupa RNS-E Plus , Xenon, scaune cu alcantara si sigla S-line pe ele, mi-a trecut febra.
    Problemele avute nu au fost cine stie ce. Deocamdata sunt multumit.
     
  18. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Nu o sa dai banii pe un B7 intretinut, cum e a mea de exemplu.
    Pretul median al pietii e cu cel putin 2000 euro sub ce as accepta eu, garantat tu nu dai banii astia doar ca e "intretinuta".
    Majoritatea B7 bune se vand intre amici.

    Stiu cateva exemple care au stat mult si bine pe forum la vanzare, nu le-a cumparat nimeni, tot la samsari s-a mers.
    Personal as sta departe de B7 in 2018, dar fiecare cu parerea lui.
     
    gabi coma apreciază asta.
  19. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Tinand cont ca au aparut pe drumuri o gramada de B6, cred ca B7 cu motorul 1.9tdi e o masina corecta in prezent (raportat la un buget de 5500-7000euro sa zicem).
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu stiu un B7 BPW, in care s-au bagat deja peste 2500 euro (ambreaj/volanta/capac culbutor/suporti motor, turbina/pompa ulei- dintr-astea normale la 2.0tdi) si care se vinde mai ieftin decat pretul lui de achizitie (nu mai pun taxa de mediou, 1000 euro).
    Masina e intretinuta, sta in garaj, toate piesele aduse pentru ea au fost cu factura, piese originale, reparatii in service autorizat etc... ghici ce? Nimeni nu e interesat de masina, desi pretul e unul foarte bun pentru cati bani a inghitit si ce dotari are (sub 6000 euro).
    Fac pariu ca pe piata nemteasca s-ar fi vandut in prima saptamana, si cred ca primii clinti erau chiar romanii!
     
    gabi coma apreciază asta.

Distribuie pagina asta