1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere/sfat - achizitie - A4 B7 - motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bartha, 17 Noi 2007.

  1. gabi coma

    gabi coma 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4-B8-2.0 TDI-125kw CAHA.
    Ovidiu ai dreptate eu am stat peste 6 luni cu masina la vanzare,un pret mai mult decât decent si cu dotari peste multe a6. Nu a fost nimeni interesat pentru ca mașina nu este adusa acum din Germania.Vor toți masini nerulate în Ro.
    Scuze de off.
     
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Și unde este mașin asta? Da mai multe detalii,eventual un număr de contact,pot se încumetă cineva și o cumpăra.
     
  3. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Ma cam mananca... :jump:
    Merita sa imi vand masina si sa imi cumpar BRD-ul ? Vreau mai multa putere si am gasit unul super la un prieten cu 140.000km reali. 7500euro. In afara de piele are aproape tot.
     
    Ultima editare: 18 Feb 2018
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai toate informatiile aici pe topic si pe acest forum despre acest motor. Ai bani de intretinere si masina este in mintile ei: Go For It. Mai ales ca tu ai A4 B7 si cam stii "cu ce se mananca" tipul asta de masina. Este un motor mult mai pretentios fata de ce ai tu acum ca si motorizare si este bine sa iti faci calcule de la inceput asta vis-a-vis de intretinerea acestui model de Audi cu aceasta motorizare.
     
  5. Bogdan233 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 b7 2.0 tdi
  6. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    "Se" merita oricand, daca stii ce inseamna un Audi vis-a-vis de costuri de intretinere si iti place modelul. Din experienta proprie cu acest model de masina, iti spun ca la varsta asta a masinii (10-13 ani), trebuie sa ai minim 2000 euro pusi deoparte pentru eventuale reparatii plus chestii pe care trebuie sa le faci obligatoriu preventiv, de exemplu reparatia pompei de ulei la 2.0 TDI, sa nu te trezesti ca iti bubui motorul.
    Strict despre masina in cauza:
    1. Nu am inteles, nu inteleg si nu voi intelege niciodata obsesia asta romaneasca pentru "un singur ax cu came". Sunt ferm convins ca un BRE merge mai bine decat un BPW, daca ambele motoare sunt in parametri.
    2. Masina are descriere tipica de samsar. Nu e "full" mai are mult de mancat pana acolo, desi e dotata destul de bine fata de majoritatea 2.0 TDI aduse la noi.

    As fi zis ca e ok, mai ales ca are un pret mai apropiat de realitate fata de trompetele "super-oferta" la 4500 euro, asta daca are km reali. Totusi, nu pot spune ca e ok strict din pricina cutiei Multitronic, pe care eu personal nu o agreez sub nicio forma. E enervanta la condus, iar fiabilitatea ei este "legendara".
     
  7. Bogdan233 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 b7 2.0 tdi
    Păi pe mine doar automată ma interesează masina in anunț se prezintă Ok,e clar că omul este samsar dar poți prinde o mașină ok si de la cei care se ocupă,nu ma pricep prea mult la audi,dar acestă masina mi-a atras atenția,dacă daca as merge după masină, ce sfaturi imi puteti da in legătură cu un control asupra masinii? Stima
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sfatul este sa citesti integral acest topic si integral toata aria A4 B7 si dupa aia iti cumperi masina. Fara alte intrebari care nu isi au rostul.
    Bafta ca tu ai mare nevoie si ai mare grija sa nu ajungi o victima a samsarilor si pe urma sa incepi cu intrebarile pe forum sau si mai rau sa spui ca Audi este cea mai proasta din cauza ca nu ai bani de intretinere.
    Vezi ca masina din anuntul mentionat de tine are cutia automata Multitronic una din cele mai mari mizerii montate vreodata de Audi.
    Si cine vinde masina este un samsar mincinos. Masina aia este an de fabricatie maxim 2007 si nu este nici un full. Full e in capul lui de samsar.
    In 2008 nu s-a mai fabricat niciodata A4 B7 berlina s-a fabricat doar A4 B7 Avant pana in iunie 2008. Trebuie sa inveti pe de rost tot ce iti spun eu ca o sa cazi de victima sigura.

    Masina nu se cumpara in functie de cati bani am de achizitie ci de cati bani am pentru intretinere.
     
  9. Bogdan233 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 b7 2.0 tdi
    Multumesc pentru sfaturi.
     
  10. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Am sa imi expun si eu parerea si asta dintr-un anumit motiv. Am ajuns la concluzia ca romanul chiar isi merita soarta. Pe toate site-urile de profil, cand dai de un B7 cu motorul asta BPW apare si expresia "motor cu un ax cu came, cel mai fiabil de la Audi". Si marea majoritate "musca" momeala. Mai fratilor, dintre motoarele 2.0 tdi de pe B7 e cel mai praf !!! Sa nu incerce cineva sa imi spuna ca "Eu am si nu am avut nici o problema". Afirmatia mea se bazeaza pe zecile si sutele de cereri de piese pentru modelul asta de masina. Daca de BLB sau BRE ma intreaba unul la 2 saptamani, de BPW ma intreaba 2 pe zi. Pe langa ca e foarte rar in dezmembrari, este si scump. Ba aud ca i s-a rupt vibrochen, ba ca s-a dus axul cu came si ce mai e prin chiulasa. In plus daca as fi avut injectoare pentru motorul asta vindeam cel putin un set la 2 zile. Nu am nimic cu cei care il au, sa le dea Dumnezeu inca 300000 km fara sa aibe probleme, dar incercati sa feriti oamenii de ele cand intreaba pe aici.
    @Bogdan233 daca vrei B7, fereste-te de cutie multitronic si de BPW. Restul, citeste asa cum ti-a spus Cristi mai sus.
     
  11. Bogdan233 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 b7 2.0 tdi
    Gata cred ca ma potolesc cu această masină, am citit tot mai mult despre si nu pare sa fie cel mai reusit plus cutia automată care observ ca nu o vorbește nimeni de bine, mulțumesc la toți pt interventii.
     
  12. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Eu sunt foarte multumit de a mea. BRE si manuala. Dar daca ti musai la cutia automata, nu e ce trebuie. Sau e, dar cu probabilitate destul de mare de investitie serioasa in mentenanata / reparatie.
     
  13. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Nu vreau sa blamez nici un cod motor. Dar la inceputurile lui B7 toti credeau ca BPW e cel mai bun motor, ca e un 1.9 modificat dupa faimosul AVF. Toti fugeau de BLB, iar de BRE nu stia nimeni nimic ca sunt rare chiar si acum.
    Dupa ce am inceput eu idilele cu BPW si s-au mai ieftinit.....au aparut to mai multe info, si de fapt concluzia este ca BPW e o prastie de motor, gen tractor... Si asa e.
    5000 euro mai tarziu..stiu ce vorbesc. Eu numai la Audi am auzit sa se topeasca cuzinetii pe vibrochen.... Cu ulei schimbat la 10k....

    Sfat daca vrei BPW cu multitronic:

    - Da-i in gura, sa nu iti fie frica de kickdown.
    - In oras doar pe S la condus, si sa pleci primul de la semafor.
    - Uleiul schimbat la cutie la fiecare 60k km, obligatoriu original. Nu ai facut asta, scoti 2000 euro pt cutie.
    - Iarna in oras, nu astepta sa ajunga apa la 90c si dupaia sa schimbi la minim 3000 rot/min. Cum a ajuns apa la 45c, apasa pe pedala... Altfel o sa traversezi tot orasul si tot nu o sa ai apa la 90c.
    - Cumparati piesele la motor de pe codurile de 1.9tdi, mai ieftin... Mentionezi explicit asta si daca nu vor...mergi la alt magazin, sau iei tu online.
    Pentru curiosi, am 266k km, sunt la al treilea schimb de ulei in cutie, si doua interventii majore la motor, inclusiv ax pompa modificat de Cristi care are 76k km de cand e montata.
     
    Gaby30 și mario vrs apreciază asta.
  14. Bogdan233 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 b7 2.0 tdi
    La ce te referit cand spui intervenții majore ?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt scrise in topicul lui de prezentare si in topicul decat codului de motor. Ti-am zis si te-am rugat sa citesti aria asta si toate topicurile din ea fara sa pui intrebari.
     
  16. Tuicu Andrei

    Tuicu Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 Tdi BKE 2005
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Motoarele sunt ok, in schimba masina din link sigur nu.
     
  18. Tuicu Andrei

    Tuicu Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 Tdi BKE 2005
    Multumesc mult. Ma voi orienta catre alt b7.
     
  19. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Orienteaza-te catre un buget de minimum-minimorum 5700-5800 euro daca nu vrei sa-ti iei cea mai mare caruta posibila.
    Daca bisnitarul care iti vinde tie B7-le cu 4000 euro, pune-i acolo drumul din Franta 4-500 euro si profitul lui de, hai sa zicem, 300 euro, cat a costat masina aia acolo? 3000? Ce B7 cumperi tu cu 3000, cand inca si B5 FL in stare buna se invart pe la suma respectiva.
     
    mario vrs apreciază asta.
  20. zero92 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B7, 2008
    Buna ziua. As fi interesat de cumpararea unui Audi A4 B7 diesel. Din cate am citit am vazut ca 1.9 e cel mai fiabil insa sunt si greu de gasit intretinute si cu dotari. Mai jos o sa atasez cateva masini care imi par interesante. Astept pareri.

    https://www.olx.ro/oferta/audi-a4-s-line-IDarYe5.html#f423cbe055

    https://www.olx.ro/oferta/audi-a4-b7-s-line-ID9oVJB.html#e8034de18b

    https://www.olx.ro/oferta/vand-audi-a4-b7-1-9tdi-IDawmhB.html#021ed20f22

    https://www.autovit.ro/anunt/audi-a4-b7-ID7Gr9w3.html#3150b21950
     

Distribuie pagina asta