1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere/sfat - achizitie - A4 B7 - motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bartha, 17 Noi 2007.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incetati si voi cu prostiile astea sau chiar vreti sa dau cu mopul cateva pagini din urma ? Topicul asta are alt scop nu este pentru pareri personale sau care masina este mai proasta.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu sunt de acord, Cristi.
    Eu zic ca suntem pe subiect si recomand achizitia unui B6. Sau B8.
    Deci daca ai avut b6 nu iti recomand sa treci la b7 si daca nu am avut nici b6, sari in jos sau in sus.
    Si ca sa fiu in antiteza fata de celalalte posturi, nu zic nimic despre motoare.


    "Au reparat ce au facut prost la B6" Hai sa vedem ce "am" reparat la B7: :)

    Da, am remodelat faruri fara lupa... si asa era inutila lupa aia la halogen...
    Am scos farurile cu xenon... 2 variante sunt de ajuns nu ca vechiturile alea de b6 care aveau 3 variante.
    Am scos becurile rosii din usi (ce se vad cand deschizi usa) in lipsa pachetului de lumini. Si au pus ochi de pisica.... ca la bicicleta! :)
    Am scos yala de la torpedo. Optional.
    Am scos bricheta escamontabila si am inlocuit-o cu una mai mare pentru ca cea de B6 era prea mica. Optional.
    Am scos plasticele ce acopera sinele de la scaune si am pus niste capacele in capeti.
    Am scos capacul mare de peste baterie si am pus unul de forma, cat sa nu se ude filtrul de polen.
    Am redus accesul la faruri, si am obligat demontarea barii pentru schimbul de bec.
    Am continuat sa nu montam boxe pe spate si sa echipam masinile in 2005+ cu Chorus 2... super player cu caseta.
    Am renuntat la yala portbagaj, ca era inutila. Optional.
    Am renuntat la simetria golului de langa proiectoarele de ceata.
    Am adaugat bandouri care seamana cu cele de S-line ca sa poate spune samsarii ca e s-line.
    Am adaugat pe lateral o cuta si am facut ceva diferit - alta masina.
    Am pus alt volan si din interior e total alta masina.
    Mai caut daca vrei.

    B7 are doar vopseaua pe butoane mai rezistenta - insa tot nu e ca la B5.
    Concluzia, aceeasi masina cu an mai nou, o grila mare si multe minusuri.
     
  3. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    pe jumatate ai dreptate, dar oricand mai frumoase decat farurile de B6 care aduc cu B5.
    am in curte la dezmembrat B6 cu ochii de pisica. Unde e diferenta?
    Nu las obiecte de valoare in masina , nu are nici o valoare yala. Si asa arata ca la B5.
    :) Nu "am observat". Nu ma uit la asa ceva si nu e un criteriu cand aleg o masina
    Aici ai dreptate
    Nici la B6 nu l-am vazut de fiecare data. E bunicel . Inca un punct pentru tine.
    Corect. Dar bara de B7 o dau jos in maxim 10 minute iar farurile au 3 suruburi, pe cand bara de B6 iti ia o jumatate de ora sa o dai jos iar farurile au 2 suruburi ascunse de kkt. Pe stanga schimb becuri fara sa dau jos farul. Pe dreapta nu am incercat.
    din informatii pe surse :) yala e scoasa din 2003 la avant. deci nu mai luati B6 peste 2003
    Arata mai bine decat bucata aia de carton asfalt de pe B6 care daca nu e vopsita in culoarea masinii....
    Arata mai bine asa
    Volanul ala e dorit de toti care au B6, daca nu au bani de volan de B8. Cel putin la cel in 3 spite.
    Dar este mai bine decat la B6 nu? Cate B6 cu peste 150000 de km ai vazut cu butoane ca ale tale?


    Am mai spus asta si ma repet. Daca as fi avut B6 diesel sau 1.8 T si in ziua de azi era la mine. Primea S-line si tot ce gaseam mai bun si as fi fost mandru de ea. Dar oricand as fi recunoscut ca un S-line B7 arata mai bine decat B6-le meu. Grila aia centrala face toti banii. Iar imbunatatirile se vad, chiar daca nu sunt multe sau nu se ridica la asteptarile unuia sau altuia.
    Dar de la a nu place unele detalii la a spune ca e o masina care merge cu asigurare de platforma pentru un drum de 2000 km....Incercati oameni buni, cei care sunteti in tema mai bine, sa ajutati pe omuletul ala care incearca sa faca ceva cu banii lui. Ca nu intra in categoria celor care intra pe OLX vede S-line pe 3 embleme si dupa vine sa ma bata in curte cand ii spun ca si-a luat tzeapa. Ca el are S-line domne. Cei care intreaba aici , chiar daca nu citesc forumul cum isi doreste Cristi, macar incearca sa se documenteze.
    Tot respectul pentru ce ai facut pentru forumul asta Ovidiu, nu vreau sa te superi pe mine. Parerile tale sunt ale tale si trebuie respectate. Dar cred ca putem ajuta pe cei noi cu detalii care sunt vitale pentru buzunar. Nu cu brichete, yale, faruri si alte acareturi.
     
    Silviu122 apreciază asta.
  4. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Si eu vreau sa continui. :)
    Am facut niste faruri foarte bune care se topesc la soclul de pozitie daca nu bagi becul intr-o pozitie ideala aproape imposibila.
    Am facut niste stopuri foarte bune, in care intra mizeria la greu, se fac negre de jeg, iar apoi samsarii si toti obositii le vand drept "stopuri fumurii de fabrica". :)
    Am facut niste capace foarte bune pe spatarele scaunelor fata, care se trezesc ca zboara afara din senin.
    Am eliminat una dintre lampile din portbagaj, ca doar si asa una e arhi suficienta.
    Am scos incuietoarea de la torpedou, dar mecanismul tot la fel de praf l-am lasat.
    Si nu in ultimul rand, toti concurentii nostri care la clasa medie ofera in standard 4 geamuri electrice, oglinzi incalzite si chiar rabatabile electric, reglaj lombar pentru scaunul soferului si cotiera fata sunt niste fraieri. Noi punem manivele pe spate la o masina de minim 35.000 euro noua. Cotul ti-l poti sprijini pe piciorul drept, iar oglinzi incalzite pentru ce iti trebuie? N-ai o carpa la indemana in masina? :)

    Cu toate astea, oricat de mult m-ar fi enervat B7-le meu, directia, suspensia si antifonarea raman printre cele mai bune din clasa medie. Si chiar daca suna paradoxal, plasticele din interior desi sunt proaste in sensul ca se cojesc, au un feeling pe care nu il gasesti la nicio alta marca pe segmentul asta in perioada respectiva.
    Colac peste pupaza, intre B6 si B7, tot B7 mi-as lua. Dar doar dupa ce imi revin putin cu nervii. :)
     
  5. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    :)) Eu nu am problemele de la primele 3 puncte. De acord cu restul dar poti spune ca nu merge mai mult de 2000 km? :)
    Colac peste pupaza daca nu as avea Audi acum as lua oricare dintre cele 2 modele.
    Minusuri gasim la orice masina. Hai sa aratam celor care nu stiu si minusuri si plusuri. Ca de asta e topicul asta.
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    B7-le e frumos, insa are minusuri.
    Asta subliniam eu.
    Nu am zis ca e urata grila mare. Nu am zis ca sunt urate stopurile ce curg si pe portbagaj. Doar ca daca nu are lupe pe far arata uratel. La fel si B8-ul care daca nu are lupe nu are nici drl-ul de leduri si zici ca e un 8P. Cu halogen.
    Sincer, sunt in dubii ce sa cumpar dupa ce nu o sa mai am b6-le insa e clar ca b7 nu o sa fie. Poate un cabrio, m-ar coafa putin. ;)

    P.S. cu exceptia lupei din far, restul de minusuri incep din 2004 pentru ca un an mai bun aduce o masina mai scumpa... sau la aceeasi bani cu mai putine in standard. Marketing pur la nemtii astia.


    Sa aduc si niste plusuri in ton:
    - acces mai facil la suruburile aripilor de noroi la rotile de spate fara demontarea rotilor (necesare sa le desfaci daca vreo sa dai jos bara de spate)
    - scaune conturate mai frumos (evident ma refer la cele sport) cu spatarul care cuprinde din curbura.
    - varianta suplimentara, DTM si RS.
    - modele mai frumoase la jante.
     
    Ultima editare: 13 Mar 2018
    iVladBogdan apreciază asta.
  7. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Sincer, dar sincer, B7-le 2.0 TDI a fost singura masina unde am avut in permanenta asigurare de drum in caz de orice fel de defectiuni. Cu B5-ul 1.9 TDI porneam prin tara fara sa deschid capota. Cu Hondele nu mai vorbesc.
    Insa, sa-i dam totusi lui 2.0 TDI si putin credit, in sensul ca mai ales cu stage 1, BRD-ul meu, atunci cand mergea bine, mergea intr-un mare fel. Dar nu aveai pic de incredere in ea, asta e adevarul.

    Orice masina are plusuri si minusuri, unii stiu sa faca benzinare, altii diesel-uri, altii stiu sa faca interioare frumoase, altii le fac spartane si pun totul doar pe placerea condusului. Altii le fac praf pe ambele, dar fac exterioare frumoase.
    De asta e bine ca mereu sa ne documentam la greu si sa citim TOT despre ce vrem sa cumparam. :)

    Sper sa nu stearga Cristi, o consider o discutie din care unii incepatori in ale modelului pot trage unele concluzii.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ati ajuns la vorba mea.
    Eu cand am spus ca nu te poti baza pe ea in 2000 km sa ajungi din punctul A in punctul B, nu am glumit.
    Majoritatea romanilor din Italia au ori Audi A4/A6 ori BMW 3/5. Nu ai vrea sa le asculti "peripetiile", par niste povesti bine scrise dar din pacate sunt adevarate.
    Am auzit destule despre pompe de ulei rupte si motoare distruse, injectoare blocate in timpul regenerarii DPF-ului si pistoane topite, ax came distrus, etc.

    Sunt lucruri care daca ti se intampla, ajungi sa schimbi motorul. Si pe langa 6-7-800€ cat te costa un motor, trebuie sa mai si remediezi problemele care duc la acest dezastru.
    Deci poti ajunge foarte foarte usor si repede la o investitie de 2-3000 €.
    Eu nu am bagat 1000 € in motor in 10 ani si sute de mii de km, oare daca imi iau B7 mai am norocul asta ?

    Voi o tineti pe a voastra ca este o masina fiabila. O fi, doar daca investesti ceva bani in ea sa ii remediezi problemele comune (deloc ieftine) si doar daca ai o medie de 10-15.000 / an.
    Sunt oameni care fac 60-70-80.000 / an, pentru ei B7-le ar fi un dezastru din orice punct de vedere.

    Nimic de spus, orice masina are problemele ei dar parca 2.0 TDI-ul asta prea a exagerat indiferent de modelul pe care este montat.
     
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    @audi66 cand mi-am luat prima oara B7 nu am avut nici o emotie. Avea deja conversie la pompa de 1.9. Dar atunci cand am luat urmaorul B7 la dezmembrat recunosc ca de din Harghita pana la Ploiesti am stat ca pe ace sa nu se aprinda lampa. Eu nu ma refer la 2000 km in starea initiala a masinii. Sunt de parere , bazandu-ma pe experienta mea in vanzarea piesele astea, ca daca ai rezolvat problema pompei de ulei, ca la carte, nu sunt alte probleme care sa te lase in drum masina , altele decat la 1.9. Aici face exceptie BRD-ul cu ale lui injectoare. Nu am avut niciodata cerere de piese pentru B7 din alt motiv decat pompa de ulei exceptand egr sau asv.
    Nu va egala niciodata 1.9 AWX AVF dar nici astea doua nu vor egala AFN sau AHU AHH. Asta e pretul pe care il platim daca nu avem banii de 3.0 sau nu putem sa mergem ca @nucugheri sau @bogdan121 sau multi altii , cu un model mai vechi dar mai fiabil. Eu unul nu pot merge cu o masina mai mult de 4-5 ani. Ma documentez bine la urmatoarea masina, vad ce probleme are, daca se pot remedia, fac balanta daca se merita si fac pasul.
     
  10. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    O precizare destul de importanta: e o mare diferenta sa faci 2000-3000 km in 2-3 zile si altceva e sa faci acelasi numar de km in 2 luni. Eu zic ca motorul de 1.9 (AVF/AWX) e deja legenda iar cel de 2.0 (indiferent de cod) e de evitat.
    Un alt minus la 2.0 ar fi consumul de ulei. Am avut in familie BRD-ul, luat de nou, si numai probleme a avut: injectoare, pompa de ulei (de 2 ori), turbina, EGR (de mai multe ori)..etc
     
    lowlife și z1daru apreciază asta.
  11. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Nu inteleg de ce sunt bagate toate motoarele puse pe B7 in aceeasi oala si de unde atatea critici pentru dotari puse ca optionale ori chestii scoase/regandite din motive de marketing.
    Si fara suparare, indiferent de problemele unei masini (turbina, injectoare, EGR etc.), tot mai greu e sa reconditionezi masina de la 0 decat sa repari un motor. Cauciucul, de exemplu, nu tine cont de platforma sau optionale, ci de ani.
    In plus, problemele la motor pot fi prevenite cu o intretinere corespunzatoare si in cunostinta de cauza.
    Daca sunt mai fiabile B5-urile (chestii mai simple care nu cad la fel de usor), putem mai bine sa ne luam Toyote Corolla din 1987. Dar asta nu se numeste progres. La randul meu mi-as fi luat ceva mai nou daca masina m-ar fi dezamagit.
     
    Scorpyon apreciază asta.
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Dezamagirea vine cand masina cere investitii dese la motor. Sa repari masina prin Grecia, sau prin Germania nu cred ca iti pica bine. Dealtfel nici in Romania nu cred ca pica bine. Adica, daca si-a facut abonament semestrial la mecanic pentru diverse probleme de rezolvat nu se mai numeste intretinere ci "progres defectuos". Si asta fara sa ai grija ca nu poti tine pasul cu partea financiara a reparatiilor. Daca mai punem si astea in oala...
    De ce punem toate motoarele in aceeasi oala? Pentru ca sunt la fel. Ce crezi ca daca BPW are o singura axa cu came e mai bun? Gresit. Pentru ca VAG a gresit. Pentru ca ele nici nu trebuiau sa existe in timp ce concurenta deja avea scoase pe piata CR-uri, VAG se ambitiona sa scoata aceste PD-uri dezastruoase. Progresul, daca vrei sa il numesti asa, e ca s-a trecut la CR-uri. Altfel cum iti explici ca nu au continuat PD-urile?
     
    vladliviu85 și iVladBogdan apreciază asta.
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @ovidiutm pot sa raspund doar la ultima intrebare. Au trecut la CR pentru reducerea emisiilor si consumului, ceea ce la PD nu era posibil... nu pentru ca era un sistem problema.
     
  14. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    La orice generatie, indiferent de firma, acuma se merge pe consum, nu e doar diferenta intre A4 B5, B6, B7, B8 , etc. Gasiti si la alti producatori reducerea de costuri. Practic le ambaleaza mai frumos si nu mai acorda atata atentie calitatii decat in locuri vizibile.

    Deci cine doreste un A4 B7 diesel isi poate cumpara linistit. Are de unde sa aleaga (1.9, 2.0, 2.5 , 2.7, 3.0). Daca nu vreti sa riscati cu 2.0 tdi, atunci treceti la 1.9 tdi cum am facut eu. Si pe b6 era motor de 101cp sau de 116cp , nu doar de 131cp si lumea era multumita de performantele lui.:rulez:
     
    remix apreciază asta.
  15. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Eu nu circul in Grecia sau Germania si daca ar fi sa o fac ma duc linistit pentru ca mi-am rezolvat problema la masina mea. Din ce stiu eu CR sunt mai pretentioase decat un PD. Unii cauta masini sa mearga cu ele 10 ani, si vor sa nu faca nimix la ele. Altii vor masini mai noi, vor optiuni care nu exista pe B5 sau B6.
    Eu nu am probleme la injectoare ca si BRD, pompa de ulei am rezolvat-o, egr nu se mai strica, clapeta schimbata. Injectoarele sunt la fel ca la B6, turbo la fel ca la B6. Eu ma declar multumit de ce am facut. Sper sa ma tina vreo 3 4 ani. Cred ca putem sa terminam, Cristi a fost destul de intelegator.
     
  16. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Subscriu la frica de mers in concedii cu un B7 2.0TDI...
    Fac parte din grupa 5000 euro + investiti in masina doar la mecanica.
     
    lowlife și mario vrs apreciază asta.
  17. zero92 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B7, 2008
  18. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Eu as merge pe a doua. Desi minte in legatura cu farurile, scaunele nu sunt full electric, pare mai "curata" decat cea neagra. In plus are senzori parcare fata-spate, bluetooth, incalzire in scaune. Cea neagra are alte chestii care lipsesc la cea argintie : S-line exterior, plafon negru interior, volanul S-line. Dar bara pare ca a fost reparata, poze cu spatele inexistente, scaunul nu isi arata uzura... Eu as merge spre cea argintie.
     
    PetrutJim și mario vrs apreciază asta.
  19. PetrutJim 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 BPW Multitronic 2007 - sedan
    Salut baieti.
    Va rog sa ma ajutati cu un sfat in achizitionarea acestui A4 (am atasat poze).

    - 6000 eur
    - 230mii km, 10.2007
    - BPW, automata, navi, comenzi volan, pilot automat, scaune incalzite, oglinzi rabatabile electric, senzori spate, etc.
    - imi da set jante vara + iarna + anvelope
    - distributie schimbata, pompa ulei schimbata, capac chiloasa, baie ulei, toate puse pe cartea service in Ro

    Singura problema: banuiesc ca a fost atinsa pe portiera stanga (vezi ultima poza cu priza de aer din stanga - e prea apropiat ornamentul portierei de bord)
    Credeti ca merita?
    Si cel mai important, cunoaste cineva de pe forum masina?

    Multumesc mult!
     
  20. gabi coma

    gabi coma 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4-B8-2.0 TDI-125kw CAHA.
    După mine este o masina frumoasa si care merită văzută.
     
    PetrutJim apreciază asta.

Distribuie pagina asta