1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere/sfat - achizitie - A4 B7 - motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bartha, 17 Noi 2007.

  1. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Serios acuma, chiar trebuie sa ne indobitocim citind astfel de anunturi idioate, scrise de o persoana la fel de idioata ?
    Tu te obosesti macar sa citesti anuntul inainte sa ceri o perere?

    Nici nu vreau sa ma gandesc ca astfel de persoane au permis de conducere....

    upload_2019-2-12_13-33-54.png
     
    Scorpyon și AndreiF92 apreciază asta.
  2. Gaby30 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A4 b7, 2.0 TDI, 2006
    myth79
    Am observat si eu pozele, or fi de la alta mașina
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu ma opresc la consumul declarat. Daca masina aia scoate 5.5 consum, eu o cumpar... poate daca mergi cu ea pe autostrada, cu ultima treapta de viteza, la 100 km/h.
    Ca optiuni, nu are nici jumate din full.
    Atat e frumos, ca si culoare. Dar, cum noi nu suntem femei sa cumparam culoarea, eu zic sa mai cauti...
    Nu mai zic ca vanzatorul s-a incurcat in poze si descriere exact asa cum se incurca in limba romana.
     
    Gaby30 apreciază asta.
  4. Gaby30 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A4 b7, 2.0 TDI, 2006
    Pentru culoare as cumpăra-o, tocmai pentru putinele dotări ezit (nu reușesc să il conving pe bătrân ca nu e full și se încăpățânează să ceară 4400) așa că mai caut. Mulțumesc pentru sfat.
     
  5. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Mah nu e full dar nici prețul nu e de full. Hai sa fim serioși puțin. Are bixenon, are oglinda interioara cu autodimming, are CH/LH, Auto pe lumini. Eu ultimele 3 enumerate nu le am. La masina aia dacă ii pui pilot, ceasuri cu ecran color, 2din, si ii schimbi scaunele cu ceva sport cu alcantara, chiar se duce spre ceva frumos. Culoarea aia face vreo 2000 euro ca să o faci pe masina ta. Opțiunile de mai sus te duc pana în 7-800 euro cu tot cu o navigație și luând în considerare ca vinzi scaunele actuale.
    Daca mecanic e buna, evident.
     
    vladliviu85, Gaby30 și z1daru apreciază asta.
  6. Gaby30 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A4 b7, 2.0 TDI, 2006
    Mulțumesc frumos pentru răspuns. Cred că în cele din urmă o voi achiziționa dacă e ok d.p.d.v mecanic.
     
  7. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Ce motor are pe ea?
     
  8. Gaby30 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A4 b7, 2.0 TDI, 2006
    2.0 TDI 136 Cp, cod motor BNA
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sper ca nu e acelasi motor ca pe Passat cu filtru de particule care necesita "zeama" ce costa 1l / 390ron si trebuie minim 3l sa completezi.:haha:

    Ca sfat.. 2.0tdi n-as lua decat BLB fara filtru de particule, ai o grija in minus.
     
  10. Gaby30 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A4 b7, 2.0 TDI, 2006
  11. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Eu m-as feri de BLB, adica masina 2005-inceputul 2006. Pompa de ulei e pe lant si e si mai problematic de rezolvat. Eu iti recomand dupa 2006 cod BRE fara filtru de particule,macar ai pompa pe pinioane si o rezolvi mai usor.
     
  12. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    E mai dotata fata de cealalta , la interior. Mult mai dotata. Ii lipsesac doar farurile. Motorul probabil ca este BLB care este bun dar are pompa pe lant. Nu e un capat de tara, se face conversie la cea cu pinioane cu vreo 3-400 de euro. Pompa deja reconditionata in banii astia. Oricum vreo 150-200 tot ii bagi ca sa o reconditionezi pe cea de pe masina. Eu nu am ochi asa de buni pentru exterior cum au alti colegi. Daca o scoti in 4500 eu zic ca merita. Verificat binenteles. De km nu ma pronunt :).
    P.S. Pachet s-line nu are decat la interior. Afara are doar jante si cred suspensie.
     
    Gaby30 apreciază asta.
  13. Gaby30 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A4 b7, 2.0 TDI, 2006
    În mod cert trebuie să o vad, până la urmă sunt pro dotări, decât culoare chiar daca e minunată.
     
  14. VARGAS 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 131 CP AVF ; Audi A3 8P Sportback Facelift 1.9 TDI BLS
    Salut!
    Dupa cateva luni bune, am citit destul de multe postari despre A4 B7, desi nu am reusit sa citesc chiar tot ( sunt ff multe si necesita mult timp).
    O sa incerc sa fiu cat mai scurt si la subiect.
    Vreau sa-mi iau un neaparat un a4, am condus si inca conduc un a4 b6 1.9 tdi, insa este al parintilor si acum am nevoie de propria masina si am strans undeva la 8000 de euro. Buget in care consider care as putea sa-mi fac un b7 bine pus la punct, chiar daca unii prieteni mi-au spus sa mai strang pt b8, din cate am citit aici, are multe bube si el, care sunt muuuult mai costisitoare.
    Initial am vrut sa-mi iau tot b6, fiind foarte impresionat de fiabilitatea lui, in decurs de 4 ani masina merge impecabil, fara sa schimb nimic altceva decat filtre+ulei si distributia, dar e cam batranica.

    Bun, insa as vrea b7 (am mai cerut un sfat pe forum, insa am fost sfatuit sa ma mai informez si sa mai astept). Acum sunt constient de mult mai multe lucruri.
    Treaba sta asa: vreau sa imi cumpar un b7 diesel berlina ( 1.9 sau 2.0), iar intrebarea mea este urmatoarea: Avand in vedere ca au mai trecut niste ani si e o masina destul de veche, daca mi-as lua 2.0tdi(140cp) primul lucru pe langa distributie, ulei+filtre, ma duc la un service in tg mures (sunt din judet) sa ii rectificce pompa, am inteles ca fac treaba de calitate si sunt seriosi, insa vreau sa va intreb daca mai ar fi mai fiabil sa optez pt motorul de 1.9? Desi am citit mult, tot nu m-am convins.. daca ii faci pompa de ulei motorului de 2 l, este la fel de fiabil ca si cel de 1.9? sau intr-adevar este mai problematic si la injectoare, etc. alte treburi? Cu pompa rectificata se pot intampla doar defectiunile care se pot intampla oricarei motorizari?

    Pun intrebarea asta acum, pt ca a trecut ceva vreme de cand s-au discutat si ma gandesc ca s-au mai acumulat ceva pareri si experiente placute/neplacute.
    Nu prea ma pricep, tot ce stiu am invatat in ultimele luni de pe forumul acesta, stiu ca daca mi-as luat 1.9 as cauta sa fie fara filtru de particule un alt plus fata de 2.0 , si sper sa-l gasesc cu cat mai multe dotari. Nu fac multi km, aprox 10-12 mii pe an, dar oricum vreau diesel, pt ca asta imi place si in ce priveste diferenta de putere, e ok, accept sa am 116 cp dar sa fie un motor mai bun, fiabil, luand in considerare numarul mare de km pe care il are.

    Nu vreau sa fiu inteles gresit, n-am pretentia sa nu investesc nimic in masina pe langa consumabile, am citit multe din necazurile celor de pe forum. Vreau o parere proaspata strict pe fiabilitatea dintre 2.0 ( cu problema specifica pompei rezolavata) si cel de 1.9. Sau nu mai merita sa cumperi b7-le? le-a trecut vremea?
    Sunt constient ca fiecare motor are probleme lui, dar as vrea sa fie cel cu cele mai putine:)).. cine stie poate daca gasesc un b6 frumos, mi-ar fi ok si ala am inteles ca duce multe sute de mii de km. m-a impresionat tare masina asta
    Multumesc frumos!
     
    Ultima editare: 11 Apr 2019
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ma repet ce am mai scris in alt topic:

    Nu facem aici versus despre motoare. Ai destule informatii aici in aria asta si in aria motoare si transmsii cu tot ce trebuie sa stii despre modelul asta de masina. La noi pe forum in aria de vanzari exista o masina buna ce are km putini si reali pentru un B7. Discuta cu vanzatorul.
     
  16. VARGAS 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 131 CP AVF ; Audi A3 8P Sportback Facelift 1.9 TDI BLS
    Am citit de multe ori treaba aia, dar dupa cum am vazut un B7 frumos acum, e in jur la 6000, ma gandesc ca 2000 ar fi suficient pentru investiile necesare mai imediate. Acum pe parcurs...doamne iarta-ma nu poate sa nu se mai strice nimic :) Mi-era teama ca iar ma certi ca gasesc tot ce trebuie pe forum. Dar cum am spus, voiam un sfat proaspat.
     
    Ultima editare: 11 Apr 2019
  17. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Poti sa iei linistit daca nu e BPW si ii faci ce ai zis mai sus.
     
  18. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    @VARGAS
    Caz concret , eu!
    B7 BPW fabricatie 2007, tot cam la 10k pe an fac, schimb uleiul si filtrele la 10k.
    Cam 7-800 euro pe an in mentenanta, o sa zici ca sunt nebun...dar pe aici ajungi.
    Saptamana aceasta am baga 8000 ron doar in ce tine de suporti, brate, etc.. Adica consumabile...
    Te intreb cat valoreaza masina mea acum? Maxim 6000 si aia daca gasesc pe cineva sa dea atat. Nu ai cum sa te pui cu samsari care aduc la 4000 full option :)

    Parerea mea e sa dai skip la B7 si sa iti iei altceva, in primul rand mai noua, considerand elementele de siguranta si standardele de acum.
    In al doilea rand sunt masini ce au deja minim 11 ani, deja are nevoie de viagra....
     
    Ultima editare: 12 Apr 2019
    lowlife și adibose apreciază asta.
  19. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nu stiu de unde scoti scorul ala de 800 de euro pe an mentenanta. Daca ai face 30 de mii de km pe an as intelege, dar la 10 mii singura explicatie e ca esti foarte perfectionist si schimbi piese inutil. Pun pariu ca pt un brat care era stricat ai schimbat tot kit-ul in loc sa schimbi DOAR bratul cu probleme. Daca ne aruncam sa fim mai catolici decat papa, ne poate duce si 3000 de euro pe an mentenanta la B7.
    Nu este o masina atat de scumpa la intretinere si nici de '' viagra '' nu are nevoie daca gasesti una intretinuta la care fostul proprietar a tinut.

    P.S. - masinile mai noi sunt mai proaste si toata lumea stie asta. B8 nu mai are fiabilitatea B7-ului, iar cel mai fiabil A4 a fost si ramane legendarul B6.
     
    adibose apreciază asta.
  20. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Nu chiar...masina din descriere, 140000km reali, si eu fac in medie 15000 pe an si da, am bagat destul in cei 3 ani si jumatate de cand o detin, peste 3000 dar acum nu cred sa mai am probleme si nu m-a lasat niciodata in drum si am oricand siguranta ca fac 1500 de km la un drum fara probleme, am primit 7000 de la samsari in Timisoara dar pas...am sa-i dau putina "viagra" cu un soft usor si cam atat, internele sunt noi, externele originale ca nu dau in gropi pe aici, frane si fluide noi, etc. Sunt si putin perfectionist si cred ca Hilfiger nu exagereaza..
     

Distribuie pagina asta