1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere/sfat - achizitie - A4 B7 - motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bartha, 17 Noi 2007.

  1. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Diferenta intre reprezentanta si alt service este cam de 150ron la o revizie de 800 ron la dealer.
    TDI PD e facut doar de grupul VW din cate stiu eu,deci sa lasam Fiat ca nu are legatura cu discutia.
    Principalul motiv pt care VAG au trecut la CR este zgomotul dat de pd-uri; vibratiile nu erau mari nici la pd-uri;alt motiv ar mai fi ca era mai mare investitia sa treaca la normele euro 5 cu motor PD.
     
    Ultima editare: 26 Ian 2009
  2. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    2,0 tdi

    In lumea asta mai exista si altceva in afara de "stapanul inelelor"! Si crede-ma la fel de performant raportat la pret.
    TDI a fost inventat de Fiat. Daca nu cunosti asta, nu sti nimic despre VAG.
    Germanii aveau injectia indirecta(MAN). Pretul de cost si intretinerea facila i-a determinat sa fure injectia directa de la italieni cat si randamentul ridicat.
    Aici discutia era despre fabilitatea motorului de 2 litri PD de la VAG, nu?
    Daca nu cunosti fundamentul si nu cunosti cum functioneaza, cum poti sa-ti dai cu parerea? Doar dupa zgomot? :)
     
  3. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Daca citesti ce am scris mai sus vezi:"...din cate stiu".Nu am spus ca doar Audi exista in lumea asta.
    Da-mi si mie un link sa vad cat de prost sunt eu si ce destept esti tu in legatura cu cine a implementat PD-urile prima data in industria auto(in industria navala erau de ceva vreme,tot din cate stiu eu), te rog.
    Later edit:eu am gasit acest link unde nu zice nimic de Fiat.http://engineering.wikia.com/wiki/Diesel_engine#Unit_direct_injection
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2015
  4. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Ii dau dreptate lui cristimate in ceea ce priveste reviziile la reprezentanta, dar la noi in tara e ceva mai greu cu asta.In afara daca faci reviziile doar la Audi e altceva...la noi deja nu se mai vorbeste despre asta....eu daca as fi un cumparator si as fi citit inainte aici despre reteaua de service audi nu as mai fi asa incantat de faptul ca s-au facut reviziile numai la ei.
    Cristi e foarte buna observatia ta cu intretinerea dar nu intotdeana calitatea se reflecta in pret. Pentru ce cere audi 140 sau 160 ron manopera pe ora?Pentru ce cere pentru schimbarea filtrului de polen 40ron???Frate asta o fac si eu acasa....si asta nu inseamna ca nu am bani ci ca tin totusi la ei ca doar muncim pentru bani nu ne dau parintii.
    Sunt service-uri cu oameni mult mai bine pregatiti ca la reprezentante....unde manopera e mai mica. Fiind in garantie ma duc la ei la reprezentanta dar imediat ce iese din garantie nu mai calc pe la ei.Chiar daca dau cu in 100ron mai mult pe manopera macar o sa fiu sigur ca nu ma fura nimeni.
     
  5. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Sunt de acord cu tine;eu nu sunt pornit impotriva lor fiindca pot sta in service cand se face revizia.Daca nu puteam sta in service la nici un dealer Audi din tara era f. posibil sa nu mai aleg aceasta marca pt ca sunt satul sa aud ca ei lucreaza ca in Vest.Manopera intr-adevar e cam mare si mi se pare cam aberant sa dai 40ron pt schimbul unui filtru de aer,dar avand garantie nu ai alta solutie. La consumabile eu spun ca au preturi aproape de normal.
     
    Ultima editare: 27 Ian 2009
  6. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Preturile la piese sunt chiar ok. Filtrul de polen il poti schimba si tu la 15.000 si la 45.000 caci la 30.000 e trecut in carte ca trebuie schimbat.
     
  7. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    Pai costa 140 ron/ora ca e audi si au scule bune; poate aveti dreptate omul sfinteste locul da acum daca am ales PBV2 numai la ei ma duc; si asa o sa stiu ca daca lipseste ceva sau crapa ceva am facturile de la ei, numai la ei sunt sigur ca totul va fi oki; daca nu google translator si pe mail (sunt deja sigur ca nu voi avea ce sa le reprosez)

    si cred ca costa atat ca e audi ; daca ar costa 30-40 lei/ora ar fi coada ... asa ma duc programez azi, in 3 zile fac revizia; inainte stateai cate 2-3 luni la coada; daca e coada inseamna ca e cerere nu? la cerere daca nu faci fata cu onoratul lor ce face orice manager inteligent? creste pretul, si in acelasi timp faci mai multi bani; e legea cererii si ofertei... daca n-ar avea clienti ar scadea pretul... de aia eu sunt multumit de reprezentanta acum; acum cativa ani era dezastru da acum chiar ma simt bine; nu ca as fi un bogatas , muncesc cate 10-11 ore pt fiecare banut si la patron/oligarh/ce-o fi el/ nu se poate nene s-o freci - bagi munca :whip: de azi abia la 5:00 am reusit sa ajung la buda si ma trecea de dimineata :puke2:
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2015
  8. claudia2008 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 320D E90/2005
    Desi cea mai frumoasa masina ni se pare Audi (si in special eleganta), desi in Germania am vazut cel mai mult Audi, am facut drive test acolo cu un A4 140cp (13000E full - 140cp) si un bmw seria 3 (15300E aproape full - 163cp), iar din cauza silentiozitatii si a senzatiei de tractiune, plus informatii despre fiabilitatea motoarelor, am ales varianta din urma. Momentan nu regretam, pe drumul spre Romania "avionul" ne-a satisfacut toate dorintele, in special in depasiri.
    Vom reveni pe acest site pentru ca in familia noastra probabil va intra si un Audi, dar cand va aparea B8-cr 170 cp second hand.
    Va multumim tuturor.
     
  9. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    2,0tdi.....

    Frumoasa si eleganta masina ati ales. Sa va bucurati de ea!

    P.S. La drumurile din RO mare atentie la "nervul" tractiunii spate!
     
  10. midi

    midi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4
    Deocamdata incerc sa ma documentez, sa stiu cat mai multe despre posibilitatile care le am. Ma deruteaza informatiile contradictorii care le gasesc despre SH, din care pare sa rezulta ca se practica masiv datul inapoi a ceasurilor de kilometraj, revopsirea audi-urilor Taxi (in special break-uri diesel), etc.
    In acest moment ma gandesc la un TDI de 1.9 sau 2.0, consumul la cele pe benzina mi se pare cam mare si merg pe idea unui randament cat mai bun.
    2.0 TDI berlina cred ca mi-ar placea cel mai mult. Ma orientez inspre un model din 2006, pe undeva pe la 100.000 km (-150.000), dar dupa cum ziceam mai sus, ma tem ca e greu sa stii sigur starea masinii, cu atatia vanzatori "inventivi".

    Voi pe parere aveti? Cat de bine se poate verifica masina si cum ar trebui aleasa/verificata? Targ de masini SH Cluj/ Oradea/Arada/Timisoara sau direct din Germania?
    Am inteles ca cea mai sigura cale e sa aiba masina toate reviziile inscrise in cartea tehnica, acolo se pot urmari cat de cat nr de kilometri.

    O a doua chestie, cum se comporta un diesel care nu e folosit zilnic?

    Astept sugestii, Mersi!
     
  11. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    da, 2.0 TDI e ok nici 1.9 tdi nu este rau deloc (inca 2.0 nu stiu cat de fiabile sunt dar 1.9 tdi iti pot spune sigur ca e un motor f fiabil sunt multe cazuri cu masini ce au 1.9 tdi si au trecut de 500.000 km daca au fost intretinute bine si merg inca ok) ;), Avantul meu cred ca are reali aprox 300.000 de km si crede-ma ca nu e lenes deloc :) l-am plimbat pe un prieten cu ea si mi-a spus ca el nu crede ca e motorul original si ca sigur a fost schimbat asa de bine trage :p:) , ca si piata de masini iti recomand si ZALAU, multi bisnitari merg si cumpara masini din zalau si le vand in Satu Mare sau Baia Mare(probabil si-n Cj), de ce zic zalau deoarece acolo ff multi aduc masini de dincolo si au deja cunostinte la autohouse-uri in Germania, cumparand mai multe masini odata, si de mai multe ori de la acelasi autohouse ei mai primesc si discount-uri :) , eu din zalau am cumparat-o pe a mea si pana acum merge impecabil, sunt foarte multumit de breakul meu e o masina foarte utila, are un spatiu imens cu bancheta rabatata:yahoo:, nu cred ca voi mai schimba repede break-ul pe o berlina :p , oricum break-urile de la Audi sunt printre cele mai faine break-uri ;) . Avantajul unei masini cumparate de aici este ca ii poti verifica macar partial km la o reprezentanta dupa seria de la sasiu(eventual daca are si carte service poti confrunta informatiile din carte cu ceea ce o sa-ti spuna la reprezentanta), , stiu sigur ca si-n germania se repara si revopsesc masinile asa ca nu esti 100% sigur ce cumperi nici de acolo ...tosusi in tara e o oferta destul de bogata mai ales in perioada asta cand nu prea se vand masini deci nici adaosul pus de bisnitari la o masina nu e asa de mare:), parerea mea, daca decizi sa o cumperi din romania sa nu cumperi una deja rulata pe la noi ;), iar cat privesc masinile de firma nu neaparat toate sunt forjate, a mea a fost pe firma dincolo 6 ani in care s-au facut reviziile doar la reprezentanta Audi(asa am aflat ca masina a facut la firma 200.000 km in 6 ani) iar apoi a fost vanduta la un particular in 2006 care nu a mai avut bani sa faca reviziile la reprezentanta, oricum masina arata ca noua la interior nu s-au purtat tot felul de porcarii cu ea:sm4: .
    Cat priveste ultima ta intrebare un Audi care nu e pornit zilnic ar trebui sa se comporte bine, cel putin asa e in cazul meu a fost de cateva ori cand am circulat cu audi-ul pe benzina si am lasat dieselul in garaj (chiar si cate 2 saptamani de cateva ori) dar a pornit la sfert de cheie ca si cum l-as fi oprit de 10 minute:) .... sper sa iti fi dat cateva sfaturi utile bafta ...uite 2 site-uri din Romania unde poti sa cauti masini www.autovit.ro si www.bestauto.ro Bafta !
     
    Ultima editare: 5 Iun 2009
  12. midi

    midi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4
    am pus ochii pe un 2.0 tdi din 2006, cu ~ 140,000 km la bord.
    masina are mici urme de frecare dar nimic serios.

    la un test driver motorul s-a comportat f bine, cu sub 3000 turatii in treapta a 6a in demaraj de la 140km/h in sus.

    am testat directia pe la 140km/h era destul sa tii volanul cu un deget, si drumul nu era tocmai bun.

    am trecut peste teren mai denivelat sa vad de bate, suna, etc.

    plescaia putin cotiera din spate.

    ce altceva sa mai verific? urmeaza sa o duc la un atelier pt teste. mai are sens sa o duc la reprezentanta?

    sper sa urmeze poze curand.
     
  13. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    ...la reprezentanta eventual sa dai un email cu seria masinii sa vezi daca corespund km din cartea masinii cu reviziile de la reprezentata(au o baza de date eu asa am reusit la masina mea sa stiu km reali pana in 2006:p) daca o duci la un mecanic de incredere si are si un tester nu cred ca mai are sens sa o duci la reprezentanta ... la o prima vedere km par sa fie reali(in jur de 50.000 pe an...desi niciodata nu poti sa fi sigur)...nu ne-ai spus masina e berlina sau Avant si care e pretul cerut ? ...bafta sper sa intri cat mai curand in randul posesorilor de cerculete:friends:
     
  14. aljivan

    aljivan 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7, 2005
    Salut! Eu sunt din timisoara si in urma cu o luna mi-am luat un a4 b7 2.0 tdi, cel din semnatura. 2005 (ianuarie), 121000 km verificati la audi(le dai seria de sasiu si ei iti dau istoria). ma rog in principal maina arata si se simte noua, fara urme de uzura de nici un fel. Pretul 13000 + taxa. Luata de la DM Automobile(langa praktiker). Mi-au dat si "garantie". Nush cata valoare are dar nah. Sfatul meu este sa ai rabdare si sa fii exigent cu toate aspectele. Orice gasesti ca nu pare la locul lui si nu e justificat cu ceva(acte, piese), sa-ti dea de banuit. Am vazut ieri un b7, 2.0 TFSI quattro de vanzare pe strada, inmatriculat. Dar eram in trecere si n=am vazut pretul/nr tel. sa ne tii la curent cu progresele pe care le faci, daca nu iese sa ma duc sa-l caur pe ala ca era aici in zona(aradului). Bafta si numai bine!
     
  15. midi

    midi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4
    Salut,

    Vlad04NOZ, masina e berlina, pretul pe la 11500.

    aljivan, poti sa-mi dai niste detalii de contact la repr. audi? sau ti-ai facut programare la ei pe site?

    Multumesc de sfaturi, va voi tine la curent.
     
  16. aljivan

    aljivan 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7, 2005
    m-a ajutat un prieten care a facut la fel cand si-a luat masina. I-am dat seria si s-a dus la audi (mi se pare ca la service la porsche) si a venit cu o foaie printata cu istoria. O sa il intreb sa-mi spuna mai exact.
     
  17. kempes

    kempes 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4 2.O TDI
    midi Salutare!
    Dupa cum vezi in semnatura detin un 2.0 tdi /b7 .Nu te ingrijora de km multi daca sunt rulati in Germania,insa eu daca as mai fi sa aleg as lua un 2.0 tfsi quatro..Cei drept sunt alte costuri la achizitie si consum dar ai si alta satisfactie in trafic..
    Tine-ne la curent cu ce ai ales..
    Bafta Kem
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2015
  18. tupitaghita Junior Member

    Înscris:
    28 Aug 2009
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4,2,5 TDI,2006
    Mi-am achizitionat si eu un A4 B7 model 2006 avant de curand, ca si consum undeva la 7 mediu, in rest nici o problema cu el. Ca si preturi la intretinere putin mai mari ca si cele de 1,9, undeva zic eu la 10 % depinde de unde iei piesele, nu il am prea de mult timp sa pot zice mai multe asa ca ramane de vazut pe parcurs dar acum ca il am pot sa zic ca sunt mai multumit de motorul asta decat unii prieteni care au de 1,9.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2015
  19. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    2005 (fab09/2004) a4, 2,5 tdi 163 hp urcat pe undeva aprox 180-190hp, venit pe drive (D) arad- pitesti cu 5,5% si apoi pitesti -cta pe sport (S) a urcat consumul mediu pala la 7,2 .
    In oras mers relache cam 8jumate .Cutia e super simte numai cand treci de pe loc prin N ori de la P sau R ori de la S sau D , in rest nu se simte absolut nimik doar tre sa urmaresti acul la turometru ca nu stii cand schimba viteza .
     
  20. PANU

    PANU 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 2.5 V6
    Salut , am si eu un 2.5 din 2005 si totul este ok la ea (raport consum-capacitate) .singura problema la ele este pompa de in injectie ....cam pe la 120 mii te lasa (asta nu e o regula) Din cate am citit si eu pe forum Audi la nemti , multi au aceasta problema si pe acolo. Eu am patit-o cu pompa , in Germania anul trecut si ma costat 1820 eu + tva cu pompa la schimb.Asa ca mi-a cam iesit pe ochi. Am sunat in tara sa vad cat costa la noi...surpriza..2000eu !!!!!!!!!!!! +manopera. Concluziile le trageti voi ! poate eu sunt un caz nefericit....
     

Distribuie pagina asta