1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere/sfat - achizitie - A4 B7 - motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bartha, 17 Noi 2007.

  1. thecezarstan 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    A4, 2001, 2.0 - ALT
    A4 B7 sfat achizitie - 2.0 (140CP) sau 1.9 (116CP)

    In aceasta perioda caut sa-mi achizitinez un Audi A4 cel mai probabil an2006. Motorul preferat este cel de 2.0.
    \DAR...foarte multi prieteni mi-au recomanda sa nu mizez pe aceasta motorizare - probleme de functionare si fiabilitate.

    varianta ar fi 1.9 de 116cp dar acesta nu are decat 5 trepte si nici prestatiile sale nu sunt foarte energice. problema este ca nu am condus aceasta motorizare si nu stiu cum se manifesta la drum intins; merge mai vioi ca celebrul 1.9 105cp de pe Passat?

    Va rog sa ma ajutati cu un sfat..

    Multumesc !
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ultima editare: 21 Feb 2010
  3. octavian79

    octavian79 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2010
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI, 2007
    Eu am un Audi B7 1,9 tdi 116 cp din 2007 si sunt foarte multumit. are 35.000 km Demaraj foarte bun, nicio problema. Cand l-am luat avea 5000 Km. Am si un passat 1,9 Tdi din 1998 110 cp si nici nu exista termen de comparatie intre cele 2. Recomand cu caldura motorul de 116 cp .
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Audi B7 1,9 tdi 116 vine cu o expierenta anterioara in spate,insa ca putere pentru multi nu este convenabil.
    Audi A4B7 2.0 tdi 140 cp este mult mai agreabil ca putere,mult mai sportiv pe de alta parte ...daca o sa rasfoiesti forumul o sa vezi ce probleme au avut posesorii de 2.0 tdi 140 cp.
     
  5. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    in calitate de posesor de a4 2.0 tdi 140 cp, Manuala 6 trepte, cod motor BPW.
    am cumparat masina la 148.000 km, si acum am cu ea 183.000, si nu am avut probleme cu masina , ca si performante si consum recomand cu caldura masina. nu am avut ocazia sa conduc 1.9 116 Cp
     
  6. kuciu9

    kuciu9 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI
    Sunt posesor de 2.0 TDI BLB ( cred ca unul din cele mai proaste) pana acum nu am avut probleme si nici nu-mi consuma ulei. Sper sa ma tina tot asa........:shrug:
    Am luat-o la 120.000 si acum am 160.000......... ca o comparatie pe langa motorul de 131 CP (euro 3) este diferenta si la plecarea de pe loc si din mers........nu mare dar este. Fata de 116CP nici nu se pune problema.

    Singurul regret este ca nu am ales la momentul respectiv motorul de 2.0 si 170CP.......... dupa mine cel mai bun compromis:
    • 170 CP sunt suficienti pentru o masina normala;
    • consumul este unul OK;
    • impozitul si celelalte cheltuieli (comparativ cu 2.5 care 163CP) sunt sesizabile
      la acelasi cuplu al motorului

    Motorul de 1.9 si 116CP stiu ca este unul foarte economic.

    Bafta la alegere
     
  7. bugyman85

    bugyman85 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2009
    Locație:
    Anies, BN
    Masina:
    Audi A4, 2.0 L, Diesel, 140 cp,2005
    kuciu9 De ce crezi ca 20 tdi BLB este foarte prost ? si au am aceasta motorizare sinu am avut nici o pb cu ea pana acum. Poti sa duci masina linistit pana la 174 cp in modul safe. Toate bune
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2015
  8. 30mmc

    30mmc 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2009
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,2.0TDI,2005
    Am si eu un 2.0 Tdi BLB cu transmisia multitronic, iar cand am fost cu ea la Audi sa schimb uleiul din cutie seful de service si cel de la relatii cu clientii m-au sfatuit sa o vand pt. ca este un motor cu probleme, cutia de viteze este proasta, are probleme cu injectoarele...In concluzie am plecat schimbat la culoare de suparat. Pana acum in 4 luni(are 133000km) am schimbat lantul, intinzatorul si pinionul de la pompa de ulei(avea sporadic un zgomot motorul cand se incalzea) asta dupa ce am inlocuit intinzatorul, cureaua de accesorii si rola de la alternator(credeam ca de acolo e zgomotul) si ca sa fie treaba treaba acum am vazut ca si fulia de la compresorul de AC este terminata. In concluzie, daca vrei sa stai linistit ca nu o sa ramai cu masina in drum din cauza pompei de ulei te sfatuiesc sa iei motorul de 1,9. Din experienta colegilor mei de birou careau 2 Audi cu motoare 2.tdi unul pe A6 tip BLB si care nu ar mai lua niciodata motorizarea asta deoarece acum 3 sapatamani avrut sa plece in Austria la schi si la 60km de casa "surpriza", a picat pompa de ulei(192000km), celalat A4 2006 alt tip de motor tot 2.0 tdi dupa ce am scos istoricul de la Audi la 124000km are inlocuita pompa de ulei, chiuloasa, turbina, etc. Daca ar fi sa mai aleg din nou sigur nu as mai lua varianta asta. si inca ceva toate au un tremurat la relanti ca si cum un injector ar fi defect.
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    30mmc@ cred ca ai una dintre cele mai obiective pareri din zona.
    ...mai rar asa ceva tu fiind si posesor.:respekt:
     
  10. BVM 68 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    ROMAN
    Masina:
    A4 ,B7 ,1,9 TDI BRB ,2007
    Salut, daca vrei sa '' dormi linistit '' vorba FNI-ului ...eu fiind tot din Roman ca si parintele lui,..opteaza pt motorizarea de 1,9 tdi , ca si mine dupa passatul cu motorul de 2.0 cod BKP , cu care am avut ceva belele ...2injectoare , turbina si altele care dadeau semne de oboseala ....astea toate pina in 100.ooo...
    Ma batea si pe mine gandul sa trec la audi dar tot motorizarea de 2.0 tdi, ca cica e alta clasa, peste vw si alte motoare , dar m-am linistit dupa ce am auzit de aceleasi belele si la audi..
     
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Si eu tot motorul de 1.9 il recomand,pentru ca este fiabil,are un consum foarte bun si performante decente.Am condus o masina echipata cu motorul acesta si nu am fost dezamagit(este mai puturos decat avf-ul,dar suficient pentru la noi).Despre motorul de 2.0 am auzit numai lucruri rele atat pe net cat si in service.Ultima oara mecanicul meu facea misto de un posesor de Passat 2.0 TDI : "Pentru tine am ajuns sa tin injectoare pe stock".
    Si eu sunt in dubii daca sa schimb masina cu un B7 sau sa o pastrez pe aceasta.Motorul de 2.0 nu il cumpar in nici un caz,iar motorul de 1.9 este ok,dar pierd tractiunea integrala.Si cum motorina nu am ce(3.0 este mult peste posibilitatile mele),cred ca ma orientez spre 1.8T benzinar.Alege 1.9 si cred ca nu vei regreta.
     
  12. kuciu9

    kuciu9 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI
    Mare confuzie intre Passat si Audi ...... se aseamana foarte mult dar totusi sunt diferite......... multe sunt povesti din auzite. Daca este sa se strice se strica si 1,9 si 2,5........;)
     
  13. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    BKP ul de pe Passat este fara doar si poate motorul cu cele mai multe injectoare distruse.

    Pe Audi rata este mai mica, cele care au aparut pe forum sunt BLB uri si cel de 170 cp nu stiu acum codul .
    Este injectoul care se pune de asemenea pe Skoda Rs si Passat insa motoarele au coduri diferite.

    De exemplu pe 2.0 tdi CR nu s a semnalat nici o problema pe forum nu trebuie puse toate in aceasi oala ci in functie de codul motorului.

    Despre 2.0 tdi A4B7 aici.
    http://www.clubaudi.ro/discutii-generale-audi/5253-discutii-despre-motoarele-2-0tdi-25.html
     
  14. alin_15_2005

    alin_15_2005 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI
    aceeasi dilema am avut si eu...
    am ales 1.9tdi si sunt extrem de multumit. consum mic, fiabil, "fuge" cat de cat
    bafta!
    ps. am mai facut mici intreceri si nu-i mare diferenta intre 2.0tdi si 1.9tdi (atat la sprint cat si la viteza)
     
    Ultima editare: 10 Apr 2010
  15. nokid88

    nokid88 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7, 1,9 TDI, 2008
    sal

    sal. frate eu am tot 1,9 tdi 116 cai 5 trepte. cea mai buna varianta ar fi sa gasesti versiunea de 1,9tdi-e cu 6 trepte varianta si mai economica, nu stiu cat de fiabil e, nu prea am auzit pers cu asemenea motor, doar f putine. eu nu am dc sa ma plang k am luat-o din Germania la 7000 km. acum am 50 mii cu ea si absolut nicio problema. si daca vrei performanta si consum si mai redus, te duci si ti-o resoftezi, ti-o fac baietii la 150 cai, n-ai treaba dai mucu la 2.0 tdi.. bineinteles sa fie o firma serioasa. eu sincer nu am avut nevoie de putere mai multa, cel putin pe drumurile noastre si dupa iarna aceasta chiar nu ai dc sa-ti faci griji pt lipsa de putere ca la ce drumuri s-au ivit dupa iarna, chiar nu ai pe unde sa-i dai. ultima oara cand am mers un drum de 120 d km. gen bucuresti-alexandria-rosiori, mi-a consumat 5,4 pe calculate nu dupa computer de bord si am mers cu 100 km/h mediu.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Apr 2010
  16. autobaza 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a4,1.9 tdi,2001
    daca cineva mai are rabdare sa citeasca, pot spune doar ca cele doua motoare sunt din generatii si conformatii diferite - motoarele 1.9 116 cp sunt cele care au dat la AUDI o nota aparte - sunt tratate la final cu laser pentru prelucrare moleculara de suprafata -camasile - si au fost primi care au pus-o in practica pe masini de serie , acest lucru se vede si la numarul de topic-uri -viata lunga - producatorul dupa cum stiti a declarat in 1998 ca sunt motoare utilizabile 400.000 km apoi au aparut cei de la BMW si Mercedes cu declaratii. Motoarele de 2 litri 140 cp sunt ca un raspuns la problemele de consum ulei aparute la motorul 1.9 tdpdi 130cp si necesitatii de putere pentru piata , ambele motorare sunt reusite , nu te poti astepta ca un motor de capacitate relativ mica 1.6 -1,9 litri TD sa poata creea peste 130 cp fara sa a pune problema fiabilitatii - de aceea motoarele de F1 sunt in principiu de unica folosita - ambele motoare le recomand cu caldura dar pot sa-ti spun ca motoarele 1.9 tdpd 116 cp e ceva mai bine pus la punct dar oricum diferenta o face doar cantitatea de ,,hirtie'' din buzunar .
     
  17. florinbiris

    florinbiris 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2008
    Locație:
    rasnov
    Masina:
    audi a4 b5 95 1,6 ADP; audi a4 b7 2008 1,9 BRB
    Daca vrei ceva ,,energic" dintre 1.9 si 2.0 cu siguranta trebuie sa-l alegi pe cel de 3.0 (cred ca intelegi gluma)
    Mie nu-mi e rusine nici cu 1.9, motor care stie sa consume si sub 5%(in exterior binenteles), pe scurt economic si destul de sprinten.
    Am avut ocazia sa cumpar unul de 2.0 multitronic cu 8 viteze inainte.....Supermasina! Dupa capul meu pe ala l-as fi ales fara sa clipesc. Si acum o sa-ti reproduc cuvintele unui om care lucra la reprezentanta Audi:
    ,, Auzi!....... Cred ca-ti dai seama ca daca ti se strica cutia si nu mai ai masina in garantie o sa zici ca n-ai avut noroc pe lume !"
    Vorbe.......dar eu m-am razgandit.
     
  18. octav_man

    octav_man 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 4F 2,0 TDI 140 CP; A4 2000 1,6i LPG
    Posesor de 2,0 TDI BLB

    de vreo 3 luni am un A6 2,0 tdi 140 CP BLB, am avut inainte A4 B7 1,9 TDI BKE 116 CP.
    cel de 1,9 l-am cip-at la cca 145 CP si era super ok, consuma putin ulei (cca 0,5 - 0,7 l la 15.000 km) fiabil, nimic de zis.
    Acum am un A6 2,0 BLB are 169.000 km si e super ok! a fost si bine intretinut in Germ de fostul proprietar, mult mai sprinten, chiar daca masina are 200 kg in plus, si la asta contribuie cutia de viteze foarte bine etajata. Singurul lucru pe care vreau sa il iau in consideratie ca trebuind sa fie facut, este sa ii schimb axul de la pompa de ulei, patina si lantul, preventiv, pt ca problemele apar de la asta!
    Alege ce iti place si ce gasesti!!! nu este niciunul mai bun sau mai prost, nu cred ca Audi (sau VAG) ar fi scos un motor prost, si sa il si tina in fabricatie atata timp!!!
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2015
  19. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Motorul a fost produs intre noiembrie 2004-iunie 2008 = 3 ani si 8 luni.
    Ce trebuie mentionat inca din noiembrie 2007 s-a trecut la 2.0 tdi CR 143 cp.
     
    Ultima editare: 8 Mai 2010
  20. Hdogg 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4
    Sfat achizitie Audi A4 2006

    Buna seara,

    Vreau sa va cer o parere. Am de gand sa-mi cumpar un Audi A4 din 2006, full-option, inclusiv pachetul S-Line si navigatie, cu motor 2.0 tdi 140CP resoftat la 170CP. Masina are 120000 km, rulata in Germania. Pretul este undeva la 16000 euro.

    As vrea sa-mi spuneti daca pretul e prea mare pentru ceea ce ofera aceasta masina. Sincer, mie nu mi se pare.

    Deasemenea, vreau sa va intreb despre sistemul de navigatie caci nu am nici cea mai mica idee. E cel cu ecran mare... atat stiu. Citeste cd sau dvd? Si de unde as putea procura cd/dvd cu hartile inclusiv harta Romaniei?
     

Distribuie pagina asta