1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dansastro, 16 Aug 2008.

  1. dansastro 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8TFSI Quattro 2013
    Am buget de 31000 EUR + taxe si am ales Audi A4 B8 cu motorizare 2.0 TDI.
    Nu stiu ce sa aleg intre variantele de motorizare si transmisie :

    1. 143 CP frontrak M6
    2. 170 CP frontrak M6
    3. 170 CP Quattro M6

    si sa pun cat mai multe optiuni de siguranta in configuratie.

    Pentru cei care cunosc masina si optiunile, ce configuratie ati alege, inclusiv optiuni?

    Pentru varianta de motorizare de 143 CP, se poate face chip tuning pentru a aduce puterea la 170 CP? Daca da, cine in Bucuresti ar putea sa o faca, si cam care ar fi costurile?

    Multumesc pentru sugestii!
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Iun 2012
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    eu asa alega quatro for fun, cu minim 6 airbaguri, abs, esp(cred ca sunt standard). as alege farurile cu led, parca trebuia xenon pt ele, sunt amprenta audi...si as lua masina din germania :). noua nu cred ca poti sa o iei, dar daca are pana in 5000 km poti gasi ceva bun si cu un pret mai bun decat la dealerii de la noi. asta in caz ca nu faci leasing
    bafta la alegere. oricum va fi o masina super ;)
     
    Vio1985 apreciază asta.
  3. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    AUDI = Quattro + Turbo = FUN!

    iti recomand 170 CP Quattro fara discutii
     
    wauzzz apreciază asta.
  4. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    170 quattro, fara discutie :)
     
  5. Adriano

    Adriano 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3
    Unde aveti voi 170 la A4 B8 ???

    cu banii care ii ai iti iei masina super ok.
    orice alte dotari ai alege sunt 4 dintre ele obligatorii !!! :
    - faruri cu xenon includ si tehnologia led
    - jante de aluminiu (sunt optionale)
    - radio cu mp3 la care partea cea mai frumoasa este ca include respectivul display color de la navi doar ca este mai mic cu jumatate de inch. Astfel nu mai mai 3000 € navi si ai si ecranul color pentru care toti alegeau respectiva navigatie.
    - servotronic (servodirectie asistata electro mecanic) numaidecat !!!

    Astea toate is cam 2000 € fara tva ceea ce inseamna ca iti mai raman inca pe atata aproximativ pentru alte optiuni.

    Iti mai recomand scaune sport cu tapiterie de stofa empore, senzori de parcare fata spate ca iti arata si pe ecranul color, daca iei doar spate te avertizeaza doar sonor, scaune incalzite, audi sound sistem, volan sport 3 spite, hold asist, ornamente din aluminiu, computer cu ecran color, bolturi antifurt etc. ......

    Mult succes si cere-mi sfaturi daca vrei oricand cu placere.

    P.S.: scuze, s-a introdus intradevar 170 :D si daca tot veni vorba ia 170 si sa-ti zic si de ce:
    motoarele care vin cu 170 din fabrica nu au surplusul doar din calculator, se folosesc si alte aliaje ale pistoanelor in mod special. Poti verifica asta la un dealer intreband la piese.
     
    Ultima editare: 18 Aug 2008
  6. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    eu zic ca la jante de aliaj se poate renunta in favoarea altor optiuni. Nu de alta, dar jantele se pot adauga si peste 3-4 luni, alte optiuni nu prea.
     
  7. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Eu as adauga volan in 3 spite fata de ce s-a mai zis. Intr-adevar e volan sport;pana la urma e obiectul pe care il tii cel mai mult in mana.:)
     
  8. amazz0n 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2008
    Locație:
    bv
    salutare tuturor forumistilor!
    sunt super nou pe-aici, pentru ca momentan am un Pejo407, insa ma bate gandul sa-mi schimb 407ele cu un combi, potential candidat fiind A4 Avant.
    insa inainte de a face achizitia vreau sa ma informez in detaliu despre Audi, direct de la cei avizati (aka de la cei care conduc deja un A4).
    si m-ar interesa lucruri de genul:
    - cum e service-ul Tess de la Brasov?(de ex la service-ul Pejo pt revizie tb sa astepti 2-3 sapt), ceea ce e super-mult...
    - cat e o ora de manopera la Audi?
    - ce probleme ati avut cu A4, modelul nou (B8)?
    - cum e portbagajul modelului A4 Avant in realitate? mie personal mi s-a parut cam micut pt ditamai masina...
    - merita modelul 2.0 diesel 140 cp fata de echivalentul benz?
    multam mult pt ajutor, apreciez orice raspuns dat de un proprietarde A4. cei care vb din auzite sunt rugati sa se abtina.
    toate bune.
    AD
     
  9. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    man sa inteleg ca ai 31.000 euro+tva?

    pt ca daca este asa atunci 2.0tdi 170 cp quattro iese din discutie pt ca pretul lui este de 30.200 euro+tva.
    in acest pret ai suplimentar fata de 2.0tdi cu 143cp(24.900 euro+tva), jantele de 16 inch, radio concert cu mp3 + displayul central color si spatarul la bancheta rabatabil.
    practic, daca nu mai ai nici un leu in plus varianta quattro sare din discutie pt ca aceasta masina fara jante de 17, faruri cu xenon si ornamente exterioare de aluminiu nu ar trebui sa iasa de pe poarta fabricii iar astea costa 2250+tva.


    2.0tdi de 170 cp fara quattro este 26.900 euro+tva insa are in standard fata de 2.0tdi cu 143 cp , jantele de 16 care costa 531+tva. practic diferenta de pret intre 170cp si 143 cp este de 1469 euro.
    ce iti recomand eu obligatoriu pt cazul in care te gandesti la 170 cp fara quattro:
    -jante de 17
    -ornamente exterioare din aluminiu
    -alarma cu senzor de inclinare
    -radio concert cu mp3 si display color
    -volan multifunctional in 3 sau 4 spite
    -audi soundsystem
    -senzori parcare spate(eu ma chiniu sa parchez chiar daca am 200.000 km experienta)
    -faruri cu xenon si led-uri.

    apoi , opinia mea este ca 143 cp sunt prea putini si dupa o saptamana te vei plictisi de ei. la inceput mie cei 143 cp mi se pareau multi iar acum consider ca A4 B8 cu 143 cp este fix caca maca.
    daca te gandesti la un tunning, afla ca ceea ce iese pe fabrica este referinta iar ceea ce iti fac carpacii din romania indiferent cat de buni s-or crede este egal cu zero.
    de ex: audi spune ca 143 cp asigura un demaraj pana la 100 in 9.4 sec iar 170 cp in 8.3 sec.

    ABT care este unul din tunerii de prestigiu din germania iti transforma motorul de 143 cp si 320nm in 170 cp si 370 nm insa ei spun ca demarajul coboara la 8.9 sec si nu la 8.3 cum ar fi daca iti cumperi masina din fabrica avand 170cp.
    deci , daca ABT nu pot, ce sa mai vorbim de niste copilandri din bucuresti. plus ca nu mai apar probleme cu garantia, nu stai cu frica defectarii motorului, turbinei, ambreiajului.

    trust this assist!
     
  10. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Mie unul mi se par de ajuns 143cp(mai ales cand pun pe dynamic) si totusi nu merg prea linistit. Acum depinde si de stilul tau de mers si mai ales de bani. Dupa 180 intr-adevar accelereaza ceva mai greu. Cu toate astea probabil ca daca ar fi sa-mi iau acum A4 l-as lua cu 170cp(justificare f logica nu am ci doar ca e bine sa fie acolo:)),dar cu conditia sa am bani mai multi si sa nu renunt la alte optionale.
     
  11. Adriano

    Adriano 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3
    La 2.0 TDi oricare varianta nu include jante in standard, mai uitate in lista de preturi ...
     
  12. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    Sugestie

    Iti sugerez sa iei orice optiune iti doresti, exclusiv cele de styling (gen jante, ornamente, etc). Orice optiune de styling, inclusiv volan in 3 spite poti pune ulterior fara costuri exagerate si fara multa munca. In schimb cu greu pui ulterior alte optiuni tehnice si/sau mecanice deoarece presupun schimbari destul de radicale (calculatoare, piese, etc).

    De asemenea poti sa iti iei trapa daca iti place ca e unul din lucrurile care nu mai poti efectiv sa il pui ulterior :).

    Succes cu alegerea. Vizavi de putere, depinde de genul persoanei. 143 de cai pe mine nu m-au impresionat. Poate pare ciudat dar prefer cei 131 de pe AVF-ul meu. In schimb 3.0 mi-a placut foarte mult, iar 2.0 170 inca nu au adus la drive in Iasi si nu stiu cum e.

    Succes la alegere (daca mai e cazul si nu ti-ai luat deja).

    Sfaturile de mai sus sunt in conditiile in care intentionezi sa mai "imbunatatesti" masina ulterior, doar ca acum nu ai banii necesari. Daca vrei ca in acesti bani sa "termini" cu masina atunci alege ceea ce crezi ca te multumeste mai mult: putere, confort, look exterior, etc.
     
    Ultima editare: 20 Aug 2008
  13. allex

    allex 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI
    Pornind de la motorul de 170CP, cu cutie manuala si tractiune fata, ca sa te incadrezi in bugetul de 31.000 EUR CIP, ti-as recomanda urmatoarele:
    - Alarma
    - Parking system plus (ai senzori si pe fata si iti arata pe display-ul central pozitia exacta)
    - Audi soundsystem
    - Bolturi antifurt
    - Computer de bord cu ecran color
    - Control presiune pneuri
    - Faruri cu Xenon
    - Pachet depozitare
    - Pachet lumini
    - Pachet optic
    - Radio Concert
    - Scaune fata incalzite
    - Servotronic
    - Volan S-line multifunctional 3-spite (sau alt volan multifunctional, depinde de preferinte)

    In total ajungi la 30.969 EUR CIP, cu o culoare nemetalizata din pacate, insa as zice totusi ca este o configuratie buna pentru bugetul dat. Vezi daca iti plac jantele de aliaj incluse ca standard, daca nu, vezi ce alt model te atrage si s-ar putea incadra intr-un buget un pic suplimentat (daca se poate acum), insa jantele le poti schimba si ulterior fara probleme, cel mai important este sa o iei echipata la interior cu tot ce iti doresti si se poate.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Iun 2014
  14. dansastro 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8TFSI Quattro 2013
    Salutari tuturor,

    Inca sunt pe aici si urmaresc cu atentie discutia. Apreciez opiniile si ca sa raspund catorva care au deschis si subiectele achizitie din Germania si benzina vs. diesel, sant limitat la achizitie din Romania (este la impuse) si la motor diesel (iarasi la impuse) desi mie mi-ar fi placut motorul 2.0 TFSI.

    Cred ca voi alege varianta 2.0 TDI 170 CP Frontrak M6 cu pachete optionale care sa ma duca la 31000 EUR. Dintre optiuni, le voi alege pe acelea care tin de siguranta celor din masina si apoi voi selecta si ceva de confort si daca mai raman bani si ceva de look.

    Masina va fi achizitionata pe bugetul companiei la care lucrez si trebuie sa respect anumite proceduri foarte stricte. Ca asa-i in tenis! :rulez: Apropo, plusarea de 3000 EUR este din buget propriu.

    Oricum, cred ca va iesi o masina super buna si as fi nerecunoscator daca mi-as manifesta oares'ce nemultumiri in conditiile date.

    Eu sper ca pana in decembrie cand trebuie sa dau comanda vor apare ceva pachete promotionale care imi vor permite sa fac o configuratie ceva mai buna decat fara.

    Va multumesc tuturor pentru sfaturi si opinii :icon_thumright:
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Iun 2014
  15. amazz0n 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2008
    Locație:
    bv
    ma intereseaza si opinii legate de a4 sedan, dpdv fiabilitate (desi mai bine zis probleme de fiabilitate, stiu ca masina e buna, insa e fier totusi).
    cel mai important e serviceul, de fapt asta fiind cel care ma intereseaza cel mai mult, cat dureaza programarea pt revizie, cum sunt mecanicii, daca te lasa sa stai langa masina, cum sunt lucrarile de tinichigerie/vopsitorie ( dpdv calitate, aveau ei o reclama - masina reparata in service-ul aAudi e ca noua....blabla...).
    mersi frumos si o zi buna...
     
  16. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Merita sa faci un sacrificiu si sa iti iei multitronic.....e super cutia si scapi de ambreiaj care a devenit un chin. IN rest ce sa zic radio concert ca sa ai ecran color, CB cu ecran color ca sa ai si la bord ecran color.....pachetele aluminiu si volan trei spite. Si obligatoriu faruri cu xenon.
     
  17. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    La infrastructura romaneasca si la radarele din ce in ce mai multe viitorul il reprezinta masinile de 50cp. :p
    Daca ai posibilitatea fa un drive test cu un A4 cu Audi Drive Select si presupun ca iti vor fi de ajuns si cei 143cp(nu spun totusi ca daca dai pe dynamic ai vreun Porsche) si vei vrea acest sistem. Il recomand tuturor celor care vor sa-si ia un A4. Intr-adevar sasiul poate mult mai mult dar si cu motorul de 143cp il poti duce la limita. Pe A4 B7 era pus si motor de 1.9,105cp,cel de 2.0l,140cp fiind considerat destul de rapid. O masina care atinge 100km/h in mai putin de 10 s este f decenta dpdv al performantelor in opinia mea(nu ma refer la masini sport). Si ar mai fi ceva: la aglomeratia si strazile noastre nu prea mai ai unde sa mergi f des mai mult de 170-180 si pana la aceasta viteza demarajul e ok.
     
    Ultima editare: 27 Aug 2008
  18. dansastro 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8TFSI Quattro 2013
    Salutari comunitate!

    Am mai cerut parerea voastra acum cateva saptamani referitor la configurarea unui A4. A venit momentul sa va cer din nou parerea :)

    Dilema mea vine de la constrangerea de buget limitat la 31000 EUR fara TVA (este masina de servici) si motorizare diesel.

    Am optat pentru modelul cu motorizare de 143 CP si cutie M6 pentru a putea pune cat mai multe optiuni pe masina. Ma gandesc ca voi putea face chip tuning ulterior pentru a aduce motorul la puterea si cuplul celui de 170 CP.

    Am facut 2 configuratii si este foarte greu sa ma hotarasc, deoarece as vrea sa pun mai multe optiuni decat imi permite bugetul. Iata cele 2 variante:

    1.
    Cod:Descriere
    8K20QCFP:Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP M6
    PRF:Jante aluminiu 7.5JX16 design 6 brate, anvelope 225 / 55 R16
    GD:Tapiterie stofa Cosinus negru + albastru (scaune) / negru (bord) / negru (mocheta) / argintiu (plafon)
    Q9Q9:Vopsea Albastru - Arubablau Perleffekt
    1N3:Servotronic
    7P1:Reglaj lombar electric pt scaune fata
    3NZ:Spatar bancheta rabatabil
    1XW:Volan sport multifunctional in piele, design 3 spite
    8UD:Radio Concert CD cu MP3
    9VD:Audi soundsystem
    9ZF:Pregatire instalatie telefon mobil (bluetooth) cu suport in consola centrala
    7X1:Audi parking system
    8N7:Senzor de lumina si de ploaie cu asistenta pentru faza lunga (doar cu 4L6)
    PX4:Faruri Xenon (inclusiv tehnica LED, instalatie spalare faruri si reglare automata)
    QQ1:Instalatie lumini interior
    PKH:Pachet portbagaj (doar cu 3NZ)
    6XE:Oglinzi exterioare reglabile si rabatabile electric, incalzite
    4L6:Oglinda interioara cu efect antiorbire
    2Z7:Fara inscriptionare cilindree
    3Y2:Jaluzea actionata electric pentru luneta


    2.
    Cod:Descriere
    8K20QCFP:Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP M6
    PRF:Jante aluminiu 7.5JX16 design 6 brate, anvelope 225 / 55 R16
    GD:Tapiterie stofa Cosinus negru + albastru (scaune) / negru (bord) / negru (mocheta) / argintiu (plafon)
    Q9Q9:Vopsea Albastru - Arubablau Perleffekt
    1BL:Amortizoare reglabile (doar cu 2H1)
    2H1:Audi Drive Select (doar cu 1BL si 1N3 sau 1N7)
    1N3:Servotronic
    7P1:Reglaj lombar electric pt scaune fata
    2PV:Volan sport in piele, design 3 spite
    8UD:Radio Concert CD cu MP3
    7X1:Audi parking system
    8N7:Senzor de lumina si de ploaie cu asistenta pentru faza lunga (doar cu 4L6)
    PX4:Faruri Xenon (inclusiv tehnica LED, instalatie spalare faruri si reglare automata)
    QQ1:Instalatie lumini interior
    6XE:Oglinzi exterioare reglabile si rabatabile electric, incalzite
    4L6:Oglinda interioara cu efect antiorbire
    2Z7:Fara inscriptionare cilindree
    3Y2:Jaluzea actionata electric pentru luneta

    Deasemenea, pentru cunoscatorii in ale tuning-ului, ce optiuni din cele posibile se preteaza sa fie instalate ulterior achizitionarii masinii, fara sa existe probleme tehnologice si / sau de executie? De exemplu:

    - tuning ca sa maresc puterea motorului
    - inlocuire oglinzi exterioare cu unele cu efect antiorbire
    - adaugare de suport pentru telefon bluetooth (daca merge pe varianta 2)
    - instalarea sistemului de navigatie
    - inlocuirea suspensiei cu cea de tip dinamic
    - etc

    Ce parere aveti? Care este mixul de optiuni care sa acopere cel mai bine aspectele de tehnologie (conform motto-ului brandului Audi) si confort in bugetul dat, cu posibilitatea efectuarii unor imbunatatiri / adaugiri ulterioare?

    Multumesc pentru ajutor! :)

    - Dan
     
  19. Ovy

    Ovy 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    cica "earth"
    Masina:
    A4-B8 2.0TDI multitronic
    Eu, personal, as alege prima configuratie, care este, in mare parte, asemanatoare cu viitoarea mea masina.
    La intrebarea mea, adresata dealer-ului, daca merita sa introduc si Audi Drive Select in configurarea masinii mi-a spus ca este doar un moft foarte scump care nu afecteaza, intr-un mod semnificativ, performantele masinii (A4, 2.0 TDI, 143CP dar cu multitronic).
    Nu as renunta la volanul multifunctional, chiar si in patru spite, si la bluetooth (pe care eu regret ca nu l-am introdus in configuratie).
    Eu as mai insera in configuratiile tale si optiunea "Tempomat" si "Controlul presiunii in pneuri".
    Toate cele bune si sa iei cea mai inteleapta alegere, dupa pofta ta, dar fi sigur ca alegand Audi nu ai sa regreti.
     
  20. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    intr-adevar grea decizie....eu unul nu as alege bancheta spate rabatabila decat daca stiu ca am de carat cu masina.....daca alegi asta pentru pachetul portbagaj, gresesti intrucat acele manere si carlige le poti monta ulterior. Eu asa am facut...ce-i drept m-am chinuit dar a meritat. Audi drive select....e misto banuiesc, l-am vrut si eu dar daca ai ceva probleme sa nu te trezesti ca tre sa te duci in germania sa le rezolvi. Eu am optat pentru piele in interior si nu regret deloc....e mult mai frumoasa si mai usor de intretinut. Nu ai spus nimic de scaune incazite....astea chiar merita fiecare banut. La fel si pachetele aluminiu interior si exterior si tempomat...daca nu le iei acum ai sa plangi dupa ele. Si daca te poti stoarce ceva mai mult eu recomand o cutie multitronic caci vad ca esti din bucuresti si daca ne vom intalni in aglomeratie imi vei multumi.
    Dar cel mai simplu este sa iti configurezi masina dupa gusturile si nevoile tale...
     

Distribuie pagina asta