1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dansastro, 16 Aug 2008.

  1. Mr.Teo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A5 1.8 2011
  2. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Minciuni in anunt cat cuprinde, start/stop, asistenta faza lunga, volan sport, tempomat cu functie de franare (de la buton poate), clima cu doua zone (e clima standard), tipic samsarului. Cu toate astea daca masina iti face cu ochiul si are kilometrii reali ai putea sa te gandesti serios la ea. Nu stiam ca exista un asemenea site "review dealeri" unde se face review la samsari, aici e un review la "walter din ploiesti" cel care are masina acum de vanzare.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  3. Mr.Teo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A5 1.8 2011
    Multumesc pentru feedback. Masina ma tenteaza , am verificat-o pe AutoDNA si km sunt reali ,iar faptul ca a pus in anunt niste dotari inexistente il vad ca pe un plus in negocierea pretului :)
     
  4. alexun 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, B8, 2010, CAHA, 170 cp
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa cum s-a mai mentionat cum gasiti voi toate masinile manarite de niste samsari nu pot intelege ? Va meritati soarta. Cum crezi tu ca aceea masina costa doar atat ? Chiar nu intelegi ce tot scriem noi pe aici. De ce nu citesti acest topic integral ? Va rog eu sa nu mai atasati in topic toate masinile dubioase. ca sunt sterse direct si fara alte explicatii. Du-te in Germania si cumpara masina de la reprezentanta cu Km reali si asa mai departe. Chiar ca inchid topicul.
     
  6. alexun 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, B8, 2010, CAHA, 170 cp
    Salut @Cristi
    nu trebuie sa te superi si sigur nu trebuie sa inchizi topicul.

    Am citit acest topic cap coada. Din cate vad topicul se mai numeste consiliere si sfat achizitie A4 B8. Am cerut un sfat, am vrut sa fiu consiliat de ceilalti membrii care au deja un a4 b8 in legatura cu achizitionarea unei masini. Nu imi configurez o masina de noua ca sa cer sfaturi daca dotarea x sau Y merita sau nu pe masina. O iau SH si cer o parere despre ce gasesc pe piata. Am postat mai sus un alt link si un coleg mi-a deschis ochii legat de leduri arse. M-a ajutat mult in ideea ca eu nici nu am observat defectele si pana atunci nu m-am gandit sa citesc topicurile legate de becuri si leduri si sa vad in cazul in care sunt arse cat m-ar costa inlocuitul lor. Acesta e doar un exemplu de ce e bun acest topic. Eu care nu am mai avut Audi niciodata si nu sunt obisnuit cu modelul A4 nu vad lucruri pe care altul le vede.

    Eu nu am posibilitatea de a merge in DE sau alta tara europeana ca sa imi iau o masina. Imi mai raman solutiile de a lua masina din tara, recent adusa de afara, din reprezentanta sau de la un vanzator privat.

    Prefer sa iau o masina recent adusa din mai multe motive. Nu am buget nelimitat asa ca incerc sa gasesc un model cat mai nou, cu cat mai multe dotari si sa ma si incadrez in buget. Sunt riscuri? Clar. Cand nu sunt riscuri? Si la masinile noi sunt riscuri sa se defecteze ceva la saptamani dupa cumparare. Ca nu are km reali? Poate ii are, poate nu. Se pot verifica in reprezentanta. In situatia in care nu se pot verifica toti km in reprezentanta se poate verifica daca motorul sau alte piese sunt ok sau nu.

    Avand in vedere ca 99% din masini sunt aduse de samsari... va trebui sa merg la risc. Oricum masina va fi verificata in reprezentanta inainte de cumparare. (In Cluj la reprezentanta Audi au o promotie anul acesta ca verificarea e gratuita la achizitionarea unei masini SH Audi, cu conditia ca sa fie prima ei intrare in serviceul reprezentantei in RO). M-am uitat si pe mobile.de la acest model. Sunt la 7-8-9 mii E masini cu km intre 180 - 350 mii si diferite dotari, direct la distribuitori sau dealeri. Deci e posibil ca masina din link-ul de mai sus sa fie la banii astia.

    Cam atat pt moment.
    Iti multumesc pt raspunsul prompt si o zi fara suparari iti doresc.
     
    romikatm apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu esti familiarizat cu acest model de ce nu citesti toate topicurile din aria asta ca sa stii la ce sa te astepti pe viitor ? Degeaba pui intrebari la care exista deja raspunsuri. Pe mine asta ma deranjeaza maxim si nu suport sa ne repetam odata ce am mentionat un lucru sau am scris despre ceva anume. Voi nu intelegeti asta si asta repet, ma deranjeaza.
    Nu mai ai ce intrebari sa pui daca vei citi aceasta arie integral si nu numai. Ma mai deranjeaza faptul ca dati "2 lei" pe "o caruta / un cotet" care se numeste Audi (vorbesc de "mizeriile" vandute de samsari adica masini manarite cu km falsi si alte defecte ascunse) si pe urma incepeti si scrieti pe forum ca aveti diverse probleme si ca marca Audi este cea mai proasta masina. Asta ma deranjeaza nu ca dai tu niste bani foarte putini pe o masina care nu merita doar atat. Dar voi nu o sa intelegeti niciodata asta, din pacate. Cumpara-ti masina care iti permiti sa o intretii indiferent de costurile reparatiei si nu sa faci ca si colegul de mai sus care a scris asta:
    Pentru mine afirmatia citata este de nedescris in cuvinte si este o elucubrație adica ceva din "noaptea mintii" de neinteles mai ales cand vrei sa cumperi una dintre cele mai scumpe masini fabricate in serie. Cum adica nu ai 100 Euro sa inlocuiesti un stop ? Dar cand va trebui sa inlocuiesti ambreiajul sau volanta sau sa faci o alta reparatie mai costisitoare ce faci: o legi cu sarma de balot ?
    Nu vreau nici o replica la acest mesaj pentru ca va fi stearsa fara alte explicatii. Baga la cap bine de tot ce ti-am spus pentru ca este spre binele tau nu al meu. Bafta la achizitie ca ai mare nevoie dupa cum pui intrebarile si la ce fel de masini te uiti.
     
    Mihai07, smurff, sergiu_88 și alți 2 apreciază asta.
  8. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Nu va suparati pe mine dar A4 B8 nu e Dacia 1310 sa coste 100 de lei orice reparatie. Inainte sa cumparati o masina premium, ganditi-va ca si consturile de intretinere sunt premium si degeaba aveti buget de achizitie daca nu aveti buget anual de intretinere. Iar in momentul in care te astepti ca la sub 10k de euro sa gasesti o masina premium impecabila in care sa nu investesti nimic in primul an s-ar putea sa ai surprize... Acum depinde si pentru ce vrei masina asta,daca o cumperi doar ca sa te afisezi cu ea si sa mergi pana in 5000 de km pe an poate ai noroc si nu ti pica multe...dar poate in prima saptamana investesti inca jumatate din bugetul initial in ea..doar ca a fost mai ieftina....
     
    smurff, bogdanpopa92nicolae și sergiu_88 apreciază asta.
  9. alexun 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, B8, 2010, CAHA, 170 cp
    Salut,
    vreau sa va multumesc pt sfaturi. Am reusit azi sa iau un A4 B8 din 2011. 2.0 tdi 170 cp. Sper sa nu am probleme cu el. Luni o merg la o repezentanta sa il verific cu testerul. L-am luat putin la risc dar asta e.
    O zi faina
     
  10. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Degeaba ii mai facei test la reprezentanta dupa ce ai cumparat masina. Asta trebuia sa faci inainte.
     
  11. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Felicitari pt. achizitie. Bucura-te de masina si intretine-o cum trebuie ca sa te bucuri de ea. Nu conteaza starea masinii atunci cand o cumperi ci modul in care o intretii.
     
    smurff apreciază asta.
  12. alexun 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, B8, 2010, CAHA, 170 cp
    salut.
    da, asa era ideal. Avand in vedere ca e sambata si reprezentata e inchisa si nu stiu ce sanse erau sa prin o programare luni, am decis sa merg la risc. Am testat tot in ea, m-am uitat la motor, am dat o tura cu ea samd. La discurile fata la atingere am simtit o buza cam de 1-1.5 mm rezultata de la uzura. In rest totul pare ok. Mi-a placut mult masina pentru ca arata bine si are dotarile pe care le-am vrut eu. Riscam sa o dea si sa raman iar cu ochii in soare. Am fost la vizionat la masini de m-am saturat.
    Daca o duc in reprezentanta sper sa imi zica macar la ce sa ma astept.
    Uitandu-ma in MMI vad ca imi zice la ulei "Next oil change in 14300km / 353 days. Next inspection in 29300 km / 718 days.". Am verificat asta cu motorul rece.
    Pe B pillar am gasit un sticker pe care zice ca urmatoarea inspectie e in luna nov 2017 sau la 270000 km. Momentan masina in bord are 218k. Ma gandesc ca e posibil ca fie pe bune km. Si daca sunt dati inapoi nu i-a dat cu mult.
    Oricum... am luat-o si sper sa fie ok. Sunt tare incantat de ea.
     
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Dupa parerea ta nu conteaza daca masina a fost implicata intrun accident soldat cu deformarea sasiului / lonjeroanelor si ,,indreptata" ulterior de un samsar creativ, astfel incat un ochi neavizat sa nu-si dea seama si nici daca are cateva kg de chit pe ea, nu ? VERIFICAREA MASINII SE FACE INAINTE DE CUMPARARE ! Dupa ... s-ar putea sa fie prea tarziu, odata ce ai semnat :keule:
     
    ilky și Flo1980 apreciază asta.
  14. Ionut159 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2015
    Locație:
    Ardeal
    Masina:
    Skoda Superb 2.0 TDI 2014
    Daca acel sticker e pe bune, kilometri din bord nu sunt reali. In vest pe acele stickere se trece urmatoare revizie peste 1 an sau 30.000 km. Deci daca luam de bun sticker-ul, masina a avut ultima revizie in luna noiembrie 2016 la 240.000 km.
     
    alexun apreciază asta.
  15. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Cam asa ceva. Inseamna ca are numai 40-50 mii km dati inapoi. E un caz fericit. De obicei au peste 100 mii km dati inapoi.
     
  16. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    eu știu că doi ani sau 30000 de km.

    km sunt ultima problemă a unei mașini la fel cum un tester nu îți poate spune chiar atât de multe. am încredere că @Cristi îți poate spune mai multe despre starea unei mașini (fără să o desfacă) decât orice tester...
     
  17. alexun 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, B8, 2010, CAHA, 170 cp
    si eu m-am gandit tot asa. Asta ar insemna ca distributia a fost schimbata deja si nu e neaparat sa o si schimb. Oricum o sa merg sapt asta sa ma interesez cat costa schimbul de distributie si sa o schimb.
     
  18. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    Deci eu cred ca iti bati joc de topic si de cei care iti raspund pe aici. Sau ai facut misto?
     
  19. alexun 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, B8, 2010, CAHA, 170 cp
    sandman Deci eu cred ca te inseli.
    Planurile se mai schimba. In plus abia din 2 octombrie se mai pot face programari la service la Audi Cluj. In caz ca mai vrea cineva sa se programeze.
     
  20. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Salut,

    Interesante discuții aveți.

    Din punctul meu de vedere, cumpărați toate A4 8K, A5 8T, A6 4G cu motoare de 3.0 TDI / TFSI care sunt disponibile pe piața.
    Manuale sau automate, nu contează.

    Din propria experiență, va spun ca motorizările 2.0 TFSI / TDI sunt pentru a umple piața. În schimb motoarele mari au piese (pe lângă dotari) de top, de calitate.

    Fac codări VCDS lângă Erfurt, Germania, iar cei cu care stau de vorbă, se plâng de toate modelele de motorizari mici. Buget, păreri personale, etc.

    Dacă vrea cineva un model de mașină, oricare ar fii ea, așteaptă frate Facelift sau căuta modelul FĂCUT cu câteva luni, înainte de Facelift. De ce? Piesele au altă calitate, unitățile sunt altele, materialele sunt mai bune.

    A4 B8 8K, sunt extrem de costisitoare, dacă as putea da timpul inapoi, pt 2000 in plus as lua A6! Mult mai fiabile, mai mari, mai bune.
    Țin sa menționez ca am schimbat doar filtre și ulei,lichid de frână în cei 4 ani de când o am. Foarte nervoasă, dotări bune zic eu, dar, vreau mai mult.
    În primul rand când cumperi un 2.0, distribuția este normala, de la 2.7 la 3. 0 este pe lanț! Consumul este cu 1l/100km, mai mare, dar dacă cumperi un SH și fără carte tehnica (mai nou se fac și în Germania cărți pentru 25€ la Dealar☺) riști f mult. Distribuția pe lanț alta poveste.
    0. Carte neapărat la ea. Fără carte eu nu as cumpăra masina.
    1. Verificați cureaua de la pompa de presiune.
    2. Cereți datele mașinii. sunt obligați sa le dea.
    3. Km dați înapoi în Germania este o practica des întâlnită, dacă nu mergi la un Autohaus cu cel puțin 10 mașini mai vechi de 3 ani, dotate. Dacă mașină ta e cea mai buna dintre toate, caută mai departe.
    4. Mergi la un Autohaus bun, testează mașina, mai Uita-te și la altele, fa comparație intre ele , arata interes pt mai multe și alege una, după care negociază!
    5. Mașinile întoarse din Leasing pe firme ar fii alegerea mea. Mașinile au poate mulți km, dar sunt făcute la drumuri lungi, mai niciodată sub 100 km zilnic. Motor călit, toate schimbate periodic, la reprezentanta, pe garanție. Fără compromisuri, și mai niciodată mai veche de 3 ani, maxim 4 ani sa nu fie.
    6. Prețul unei mașini bune cu 150.000 km la 4 ani , undeva la 10000-15000€. Cei sub, e castană, dar în momentul ăla Îți pui și întrebări,
    7. Primii 60k km sunt goarte importanți la un motor. Trebuie uns bine, turat bine intre 1800 și 2500 de ture la TDI , căci vorbim și de curățarea DPF-ului. Doar pe Autobahn poți merge calumea, fără sa rupi mașina. Iar ne întoarcem la discuția cu mașină de firmă întoarsă din Leasing.
    8. Nu luați mașini fără dotări, în detrimentul compromisurilor făcute legate de banii sau kilometraj! Mai târziu le vei vrea pe toate și costurile sunt mai mari decât dacă le luai puse pe mașină.
    9. Căuta mașini cu potențial de retrofit dacă ai de gând sau nu, sa faci ceva la ea și dacă nu îți permiți și nu găsești una sa le aibe deja.
    Ex. O mașină cu senzor de ploaie = oglinda heliomata interior exterior la un cost de 150€ , mai târziu, poate și FLA. Una fără senzor de ploaie = bătaie de cap , parbriz schimbat + kit de oglindă cu cabluri 450€.
    10. Quattro - aici tot ce pot sa spun este ca regret ca nu am găsit una la prețul meu. Nici nu aveam cum. Diferența era de 4000€ pe care nu vroiam sa îi dau în plus. Încă sunt de părere că am făcut alegerea Bună.
    Găsisem un A4 B8 8K AVANT cu quattro, keyless și bancheta din spate încălzită față de ce am eu acum. Dar avea motor de 2.0 177Cp , acesta fiind motivul pentru care nu am luat-o.

    Eu Mulțumesc lui Dumnezeu, nu am avut surprize. Am dat 13. 000€, și am făcut în 4 ani 2 inspecții , cu 600€! Mașina are 205.K , merge ca în prima zi, fără sa mă laud. Mecanicul meu mă tot roagă să i o vând ☺ lui. Nu exagerez când spun că trebuie să fii răbdător și cumpătat, pentru ca a doua-a opțiune a mea era un 2011 A5 chel-line , facelift, cu probleme. De unde știu? A luat-o vecinul meu.

    -Am un vecin cu 2.0 tdi din 2011 143HP, care odată la 3 luni merge la service. Motor cu 50.000 km , după 4 ani, condusă când și când. Ne-am uitat sub ea - Rugină. O are de 2 ani, nu știu câți banii a băgat pana acum în ea pe lângă cei 16 000€, sa zicem 4.000€. Cu 20.000€ Îți iei Jahreswagen Facelift ☺ cu 3.0 Quattro la 245HP.
    Până la urma urmei , achiziționarea unei mașini ține de bun simț, educație, restrângere, cumpătare ! De ce?

    România este plina de coji. Înțeleg că pentru mulți mașină este un statut social, vor sa arate cât de bine o duc. Nu îți lua mașină să arăți vecinului ce avion ai, dar nu ai banii sa bagi benzină sau sa o întreții! 80% dintre Români fac asta.
    Am români în Germania, vecini, care asta fac. Lucrează pe 1000€, mașinile de 25000€ luate pe credit , pe 10 ani la bancă, mașina stă în parcare. Ăsta am văzut și când am făcut concediu în România.
    Când văd numerele de Germania, nu se pot abține să nu îți arate cât de ciobani sunt și că "a lor e mai lungă și mai bună" decât a ta !
    Sa îmi fie cu iertare, de 3 ori am fost la un pas de accident, plus ca am primit o oglindă întoarsă din mers, din cauza condusului civilizat cu o mașină pe străzile din România! Toți aveau mașini Germane☺

    O mașină cu Km puțini nu este întotdeauna mai bună și mai "neforjată" decât una cu mulți Km! Cântăriți bine toate opțiunile și puneți toate întrebările.

    Îmi pare rău dacă cineva se simte jignit, pe departe ce încerc sa fac. Aceasta este doar părerea mea personală și pentru că, noi oamenii, suntem f diferiți, mulți nu vor fii de Accord cu mine, nici nu trebuie!

    Mulțumesc succes și sa aveți parte de mașină aleasă!

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
     
    djenavar, stefan550, TalosCosmin și alți 13 apreciază asta.

Distribuie pagina asta