1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dansastro, 16 Aug 2008.

  1. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Nu inteleg cum de are roti pe 18 cand in cartea de identitate sunt trecute doar dimensiuni pe 16 si 17.
    Pretul mi se pare cam mic pentru specificatii, pe mobile.de gasesti o masina similara la un pret mai mare cu cateva mii de euro. Personal nu as lua benzina cu an de fabricatie inainte de 2013, din cauza problemei cu consumul de ulei. Citisem pe undeva ca s-ar fi imbunatatit ceva dupa 2013, dar nu sunt sigur. Informatii destule si mai exacte despre problema gasesti aici pe forum daca te intereseaza.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum nu intelegi ? Peste 50% din posesorii de autovehicule au montate pe masina jante cu specificatii ce nu exista in CIV sau talon. :)
    Pana la urma, in afara de R.A.R, ISCTR si Politia Rutiera, cine te-ar putea opri sa pui jantele dorite pe masina ? :))
     
    Caracal, ilky și MDU apreciază asta.
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Posibil sa fie si jantele de 18 in carte. La rubrica 13 eu am jante pe 225/17 si 206/16 dar la sfarsit la modificari care nu afecteaza performanta si caracteristicile de folofinsta apar si alte dimensiuni inclusiv de 18.
     
  4. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Probabil ca sigla aia de S4 pusa ulterior pe masina m-a dus cu gandul ca si rotile au fost schimbate ulterior cu alta dimensiune :P
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Daca vrei automata si e cum zice el cu istoricul, e bun pretul fata de ce e pe mobile. Sa fii totusi constient ca o sa manance ulei daca nu gasesti reparatie motor in istoric. Eu cred ca poti sa negociezi multicel, nu cauta nimeni TFSI quattro automat in Romania :)
     
  6. nliviucosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2010
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    Audi A3 8P, 1.6 FSI, 115 cai, soft RBN 130 cai, an 2006
    Ma cam sperie gandul asta cu consumul mare de ulei si costurile de reparatie.Dar totusi nu ma abat de la gandul de a achizitiona motorul 2.0 TFSI quattro de 211 cai S-Tronic, de unde vine o noua dilema referitor la cutia de viteze.
    Din cate am citit despre cutii cea mai putin fiabila este multitronic, prin urmare evit achizitia cu acest tip de transmisie.
    Doresc sa scap de schimbatul vitezelor 1-2-1-2-3-1 in oras pentru un confort sporit si cred ca S-tronic este alegerea cea mai buna, tinand cont ca si variantele de top de la audi ( S3, S4, S6) vin echipate cu aceasta cutie.
    Cred ca tine de noroc sa nu am probleme pe viitor, adica fostul proprietar ar fii trebuit sa fii efectuat la timp toate reviziile si o intretinere corespunzatoare.
    Daca masina postata mai sus de mine era de culoare neagra pot spune ca deja o achizitionam.Asta ma face sa mai astept pana gasesc exact de imi doresc :)
     
  7. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Totusi masina e din Belgia , sincer nu prea recomand sa o cumperi si stiu ce vorbesc pentru ca acolo arabii fac tot felul de surprize masinilor. Iti dau un exemplu am fost cu cumnatamiu sa isi ia a5 de la o conceaionare de arabi initial n-am stiut nationalitatea tocmai cand am ajuns la Marseille am vazut , totul bun pe masina fara erori vag com masina buna iar acum dupa 3 saptamani tot bordul aprins si nu-i dam de cap. Masina in parcare isi aprinde farurile etc . Nu recomand masini Belgia/Franta pentru ca sunt manarite.
     
    nliviucosmin apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau poate pur si simplu s-a stricat un simplu modul ca atata noroc a avut cumnatul tau, nu ? :)
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  9. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Poate si asta ca el e "norocos" la masini 4 a avut toate 4 stralucitoare
     
  10. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Eu recomand multitronic, e foarte confortabila si daca nu a fost abuzata atunci rezista mult si bine. Eu o am de 3 ani si sunt foarte multumit. Mai am un prieten care dupa prima masina cu multitronic si-a mai luat una, asa de multumit e de cutie.
    La unii strica ambreiajele dar costa 700-800 euro schimbul si o faci ca noua. Acelasi lucru au patit multi cu DSG la VW de la mers in aglomeratie iar S-tronic e tot DSG. Unii au schimbat ambreiajele la DSG chiar si dupa 20 mii km de oras, la multitronic nu am auzit asa ceva.
     
    Ultima editare: 28 Ian 2018
    nliviucosmin apreciază asta.
  11. nliviucosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2010
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    Audi A3 8P, 1.6 FSI, 115 cai, soft RBN 130 cai, an 2006
    Dupa cateva ore de studiu in acest weekend, concluzia este ca motorul 2.0 tfsi de 211 cai din 2009 pana in 2012, motorizarea la care doresc sa ajung, este un motor defect din fabrica.
    Adica acest motor din aceasta perioada trebuie refacut cap-coada.
    Atunci imi ramane sa caut o masina la care proprietarul poate dovedii ca a rezolvat problema cu consumul exagerat de ulei ( costuri 2000-3000 euro) sau trec pe alta motorizare, eventual diesel.
    Apropo exista vreun membru cu aceasta motorizare care nu a avut aceasta problema?
     
    lowlife apreciază asta.
  12. Popa Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4
    de ce nu cauti 1.8 tfsi cu 170 cai si eventual remap dupa?
    din cate am mai auzit/citit s-ar fi rezolvat pb. consumului de ulei.
     
    gabi coma apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu s-a rezolvat nimic, referitor la consumul de ulei, la nici un motor 1.8 si 2.0 TFSI fabricate pana in 2014.
     
  14. nliviucosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2010
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    Audi A3 8P, 1.6 FSI, 115 cai, soft RBN 130 cai, an 2006
    Si din 2014 problema a disparut?Eventual ce cod motor nu are probleme cu consumul de ulei?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu de asta nu ne cumparam o masina, pentru ca ea consuma ulei pentru ca asta inseamna ca nu avem bani sa o intretinem si sa o reparam. O cumparam si daca trebuie sa schimbam si/sau sa reparam motorul asta facem pentru ca asa trebuie. Intai cumperi masina ca nu discutam despre fabula cu drobul de sare aici pe acest forum. Bafta.
     
  16. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Sunt de acord cu Cristi . Degeaba cauti tu masina perfecta in care sa nu bagi bani in reparatii si intretinere , daca iti place un model il cumperi si vezi pe parcurs , daca nu ia direct de la Audi cu garantie extinsa dar costa .
     
  17. alexfcbm 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4,2.0TDI Ultra,2014
  18. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Presupun ca ai observat ca e euro 4, nu?
     
    DMS apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Evident ca nu. :) dupa cum a incheiat fraza nu se pricepe. :)
     
  20. alexfcbm 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4,2.0TDI Ultra,2014
    Sincer,nu ma pricep,imi lasati un link sa ma informez mai bine?
     

Distribuie pagina asta