1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dansastro, 16 Aug 2008.

  1. Alexandru1989

    Alexandru1989 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 2.0 TDI 143 CP
    Buna ziua tuturor, sunt nou aici, si as dori sa intru in "familia" Audi, venind de pe un Bmw.
    As vrea sa cumpar un Audi A4 B8, am cateva optiuni deja in vedere, am fost deja sa vad o masina si va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi:
    1. https://www.olx.ro/oferta/vand-schimb-audi-a4-IDbD393.html (aceasta am fost sa o vad deja si imi place, motorul suna bine, are cateva optiuni de bun simt, carte service,km nu conteaza daca sunt reali sau nu, singurele probleme care le-am observat eu ar fi pedala de ambreiaj cam tare, si anvelopele destul de uzate) Ce problema ar fi cauzat pedala intarita? Eu am citit aici pe forum ca ar fi problema la modelele astea cu volanta, poate fi de la ea?
    2. https://www.olx.ro/oferta/audi-a4-IDbCAVR.html (pe asta nu am vazut-o)

    Ce parere aveti despre cele doua masini si care s-ar merita sa o cumpar? Multumesc anticipat !
    P.S. Ar fi prima masina personala cu motor diesel, la ce ar trebui sa fiu atent cand verific un motor diesel, eu am citit in mare topicurile din aria A4 B8 dar mereu sunt binevenite noi sfaturi:)
     
  2. Fastas

    Fastas 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4 b8 ,2.0 tdi 143cp CAGA, 2010
    Cea automata Din poze se pare ca a fost lovita culoarea are nuante diferite si usile nu se aseaza perfect ..cam multi km fara schimbul distributiei.. eu personal automat nu as cumpara

    Prima masina arata bine da ar trebui sa ii faci o verificare in service sa fie ridicata pentru a depista scurgeri de ulei etc. si sa rogi pe cineva sa puna tester-ul. Ambreiajul nu tine o vesnicie posibil are uzura cat vrei sa tina la atatia km care poate nici nu sunt reali. Nu vad sa specifice nimic de tipul motorului cati cai, euro 4 sau 5? Vezi sa nu fie euro 4. Eu zic sa mai cauti am vazut pe olx si altele in zona Bucuresti din 2010 chiar 2011 pret intre 8000-8500.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste integral aria A4 B8 si integral aria Motoare si transmisii. Tot ce vrei tu sa stii este scris deja pe forum. Citeste integral si acest topic. Pe acest forum orice intrebare care se repeta este stearsa direct si fara explicatii daca exista deja raspuns (si crede-ma, ca atunci cand iti spun eu ca exista scris raspunsul pe acest forum, nu ma insel)
     
  4. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    A doua masina, daca privesti poza frontal, are gap mare la capota, iar gap-ul e diferit in zona farurilor. Asta nu ar fi mare problema, poate a avut un accident usor, nu e de speriat. Posibil sa fie buna sau epava. Cum tendinta este de a le cumpara SH in jurul km de 150.000, 170.000 trebuie verificat si acest aspect.
     
  5. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
  6. M. Paleu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    49751
    Masina:
    A6
    Buna ziua tuturor!!!
    Sunt pe cale sa achizitionez un A4.
    Ce recomandari ar avea colegii cu mai multa experienta .
    Bugetul ar fi undeva la 7000-10000.
    Precizez ca locuiesc momentan in Germania si ca as vrea sa o cumpar de aici.
    Masina va fi folosita 60% oras si 40% drumuri lungi.

    Imi dati cateva sfaturi va rog.
    Multumesc anticipat .
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Intai citeste cate ceva despre motoare si intretinere, apoi decizi ce model/motorizare/carburant te intereseaza. Ca sfat personal: ambele modele alese de tine sunt euro 4, maxim euro 5 cu Dieselgate... in Germania sunt aproape interzise daca sunt diesel. ;)
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Recomandarea ar fi sa citesti integral acest topic si toate topicurile din aria asta, pentru inceput. Asta ca sa inveti. Nu ne repetam cu sfaturile deja existe si scrise pe forum. Bafta.
     
  9. Clatinici Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 b8
    Salutare,
    Pana in prezent am fost posesor de VW Passat (2002 , 2007 si 2010 ) . Multumit si nu prea. Vreau sa trec la Audi de la 2013 in sus o sa fie. Obligatoriu VARIANT. As prefera benzina, dar tot vad ca , chiar si la km putini papa ulei, asa ca o sa raman tot la diesel. 2.0 mai exact. Nimic mai mult.
    As fii incantat sa aud totusi si parerea posesorilor de benzinare ( problemele cu ele).
    o intrebare:
    1. ce cai sunt pe 2.0 diesel ??? 140 stiu sigur, dar sunt si mai multi?
    2. Stiu ca sunt common rail de la 2013 in sus, a-ti avut probleme cu ele? Gen pompa injectie,injectoare, span?
    3. De ce as lua un A4 din 2013 in sus si nu un model mai anterior? ( ma refer doar la motorizare, exceptand comfort, interior)
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te supara, de ce vrei sa ne repetam mereu cu aceleasi raspunsuri ? E greu sa citesti si sa inveti singur ? Ai toate informatiile pe forum aici si in toate topicurile din aria asta.

    Inca ceva: precum vezi pe acest forum nu exista arie Versus si/sau topicuri Versus si in consecinta pe acest forum sunt interzise cu desavarsire comparatiile / versus si implicit discutiile de tip Versus / Comparative intre marca Audi si alte marci Auto sau chiar intre aceleasi modele de Audi sau modele diferite de Audi dar cu motorizari diferite si/sau motoare Benzina versus motoare Diesel montate pe Audi. Aceste topicuri si discutii sunt interzise din mai multe motive.
     
  11. aegie 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2018
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    A3 2.0 tdi 2006
    Salut comunitate,
    Lurker pe forum de meserie, de ceva timp am devorat tot ce inseamna 2.0 tfsi quattro pe acest forum si la vecinii vw, cu bune si cu rele in cautare de asa ceva - cu buget relativ limitat. (stiu ca nu se pupa, dar incercam).
    Stiind de faimoasa buba a uleiului, cu uzura prematura a segmentilor, cu schimb de pistoane si bolti si ce ar mai fi, ( as include si tachetul de la pompa de benzina, dar am inteles ca odata cu motorul de 211cai s ar fi rezolvat problema lui ), cu problemele de admisie si evacuare, tot am decis ca asta e ce vreau.

    Am gasit recent printr-un prieten un b8 din 2009 cu motorizarea de mai sus, chel-line sort of (fara xenon, mmi, navi - implicit display rosu intre ceasuri deasupra volanului), dar cu istoric in reprezentanta, km reali si putin peste 100k, intretinuta foarte bine - vanzator serios, cunostiinta a prietenului meu, masina sotiei, el pasionat cu cateva audi personale. Ca plusuri, scaune incalzite fata, senzori parcare fata-spate, senzori ploaie/lumini, oglinzi electrice, comenzi pe volan, 2 seturi de jante+gume etc. Full piele n as trece o la plusuri. Cateva optiuni listate in anunt care nu s au pupat cu decodarea vin - incalzire auxiliara, parbriz incalzit (e heat-insulating care e cu totul altceva), led daylight (apare halogen simplu) si oglinzi incalzite parca.

    Mi a spus fara sa l intreb ca a avut problema uleiului, dar ca ar fi schimbat ce era de schimbat si a scapat de ea. Apare in istoric la audi exact cum a spus, si cu mecatronic schimbat la cutie, rulmenti etc, deci n ar mai fi investitii majore in viitorul apropiat - sper (probail uleiul cutiei la 120k). Al 2lea proprietar in romanica.

    Personal, apreciez mai mult o masina onesta, si stiu ca mai des ajungi sa te arzi in goana dupa chilipiruri - care, sa fim sinceri, sunt mult prea rare sa merite timpul si bataile de cap. Cu pretul sunt in discutii (exact ce nu mi place), nu stiu daca 10k ar fi un pret corect pentru o masina de aproape 10 ani.

    https://www.olx.ro/oferta/audi-a4-quattro-2-0-211-cp-foarte-bine-intretinuta-IDbHVDG.html#d13c6c1d4b

    Ce parere aveti?

    Si apropo de cai verzi pe pereti: https://www.olx.ro/oferta/2015-audi...ara-navi-bixenon-automatic-177cp-IDbJYAx.html
    Cred ca masina asta sub 20-24k nu prea ai cum s-o iei de afara. Da' la noi "e lajumate" :P
     
    Ultima editare: 10 Noi 2018
  12. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Tot "sotia" a pus si Oz Ultraleggera impreuna cu anvelope premium pentru dat tare pe curbe? :)
    Mie mi se pare un pret corect raportat la km, motor, tractiune si km, asta daca sunt reali. Daca sunt vreo 250.000, atunci nu mi se mai pare corect pretul.
    Eu personal nu vad o problema lipsa navigatiei, dar vad o problema lipsa xenon-ului.
    Tine cont de faptul ca deja si B8-ul e o masina destul de veche in varianta pre-facelift, deci te poti astepta la orice.
    Eu as merge s-o vad daca n-ar fi automata. :)
     
    aegie apreciază asta.
  13. aegie 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2018
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    A3 2.0 tdi 2006
    Mersi Vlad de feedback. Evident, pana sa fie pasata sotiei... se intampla multe. :)
    Asa as zice si eu, lipsa xenon ului ma pune tare pe ganduri. Si nu voi investi 1300eur+ pentru retrofit. Despre km, din ce reiese de la Audi, pe acolo ar trebui sa fie. Dar urmeaza sa o vad live si revin cu impresii. Daca masina e sa fie a mea, va fi. Dar sunt putin indoit, sincer sa fiu :(
    Sunt constient ca e o masina destul de veche, sper sa fie bine, insa sunt pregatit pentru toate cele.
     
  14. Alexandru Bârbu

    Alexandru Bârbu 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi rs4
    Daca ai îndoieli, nu o lua. Dacă ești convins ca mașina aia e pentru tine și corespunde intru totul dorințele tale,sari pe/in ea!
     
  15. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    @aegie , eu nu as lua asa ceva fara xenon in primul rand, sa nu mai vorbim de altele. Poate multi ma vor contrazice, pretul e oarecum corect, si eu ma chinui sa vand masina, dar toti vor degeaba, dilema romanului pacalit de samsari si autovit.
     
    ryoraul, marcelush și radu35 apreciază asta.
  16. Fastas

    Fastas 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4 b8 ,2.0 tdi 143cp CAGA, 2010
    @aegie eu nu as cumpara masina respectiva pentru ca mi se pare foarte scump + e automata citeste pe forum cate probleme are multitronicu de la b8... iar de km reali ma indoiesc masina cu 200+ cai sigur a fost alergata la greu pe autostrazile din germania , si lipsa led+xenon e aiurea...pune testeru pe el si citeste km reali din cutia de viteze! Daca sunt reali eu as zice ca merita 9000

    P.s am auzit de la alti cum samsari dupa ce masina a fost implicat intrun accident frontal le repara si pune faruri normale sa scapa mai ieftin...verifica daca a avut in dotare xenon din fabrica... ca ziceai ca multe nu se pupa dupa vin cv e putred la mijloc

    Neaparat vrei benzinar? La modelu asta nu as recomanda
     
  17. aegie 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2018
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    A3 2.0 tdi 2006
    Mersi de raspunsuri.
    Nu e multitronic, e s-tronic - nu ca asta n ar avea problemele ei :)
    Am verificat, n a avut xenoane din fabrica.
    Oricum pretul e mare, intr-adevar, si au mai fost cateva lucruri care adunate, m-au facut sa spun pas, chiar inainte sa o vad.
     
  18. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    As putea sa te contrazic aici, colega (faptul ca e automata / multitronic) … oarecum - aveti un pic de rabdare ca sa va spun punctul meu de vedere

    Multitronic e o cutie blamata, dar cred ca s-a creat asa o aura negativa in jurul ei – mult mai blamata decat merita de fapt. Cele mai multe probleme au aparut la primele generatii, 2001-2006 care aveau o rata de defectare destul de mare: 5-7%, fata de 0.5% are e o rata a defectelor normala pentru productie de masa. Faptul ca e foarte lenta, conduce la un consum marit si e mai “delicata” a facut ca acest tip de cutie sa fie cel mai putin dorita.

    Pe hartie, multitronic aka CVT are potentialul de a fi cea mai eficienta transmisie: confortabila, cu cel mai mic consum comparabil cu alte tipuri de transmisie (marginal) dar implementarea proasta din curtea AUDI si de la HONDA, TOYOTA a facut ca fiecare producator sa renunte la dezvoltarea lor

    Tehnologia a avansat si la fel si dorintele clientilor care vor transmisie tip dual clutch: DSG aka S-Tronic. Pana acum stiu ca sunt vreo 3 generatii in curtea VAG (prima dezastroasa, a doua care a mai reparat din imagine si a 3-a care in sfarsit a scapat de problemele grave pe care le avea)

    Deci - fiecare tip de transmisie (mai putin cea manuala) a trecut printr-o evolutie, cu boli ale copilariei si s-au maturizat. Generatia actuala de DSG, care cred ca e pe GOLF 7 FL si pe A4 B9 e o implementare solida

    Acum, ajungem la situatia noastra – a celor de pe forum: multa lume relateaza “din auzite” ca cutiile MULTITRONIC sunt proaste,

    · Dar oare cati dintre noi avem MULTITRONIC?

    · Oare cati dintre noi, cei care avem MULTITRONIC, am avut/avem probleme cu aceasta transmisie?

    · Cati dintre noi cei cu MULTITRONIC si cu probleme, am avut masina de noua ?

    · Cati dintre cei care au A4/A6 cu MULTITRONIC, l-au luat la SH si aveti garantia numarului de km, sau garantia ca acea masina are un istoric de service adevarat, corect facut, iar masina a fost exploatata in mod corect ? Puteti sa bagati mana in foc pentru asta?

    · Si mai important decat orice: oamenii care intra pe forum, incep sa faca postari atunci cand au probleme. NU prea vad postari in care oamenii spun ce bine merge masina sau uite ce multi km au facut si nu au avut nicio problema la motor, cutie, turbina, injectoare, etc. In general, oamenii vin pe forum sa caute o rezolvare a unei probleme

    Eu am luat un Audi A4 B8 cu MULTITRONIC la 170.000 km, iar dupa 3 ani am 210.000 km si nu am decat cuvinte de lauda la adresa acestei transmisii. As putea sa o recomand cu toata onestitatea pentru ca e foarte placuta in exploatare, calatoria este foarte placuta, lina si silentioasa. La capitolul “nice to have” mi-ar fi plact daca era un pic mai sportiva, dar cred ca motorul de 150 cp pe o caroserie de 1.5 tone e prea mic pentru un feeling sportiv.

    S-tronic aka DSG – imi place: e rapida si pare sportiva dar in comparatie cu MULTITRONIC e zgomotoasa, si cateodata mai smuceste la demaraj ceea ce conduce la un overall feeling de cutie necizelata, necivilizata. Inainte sa aruncati cu pietre in mine confirm ca am condus PASSAT cu DSG (3 generatii de PASSAT cu toate generatiile de DSG)

    In incheiere as vrea sa va rog sa nu renuntati la ideea de MULTITRONIC doar pentru ca a avut un inceput slab, cu boli ale copilariei sau pentru ca au existat probleme, datorate unei exploatari necorespunzatoare sau unui numar record de km. Sunt convins ca pentru fiecare caz de MULTITRONIC cu probleme, exista alte 99 de cazuri fara niciun fel de problema, doar ca astea nu sunt popularizate.

    Daca acum 10-12 ani era considerata una dintre cele mai slabe cutii CVT, ultima generatie de CVT MULTITRONIC de la AUDI (cea de pe AUDI A4 B8.5) este considerata cea mai performanta. Cred ca este mai important sa verifici numarul de km, modul de exploatare si intervalul de service decat sa te cramponezi in generalitati de genul “ cutia MULTITRONIC e un dezastru – nu o cumparati”

    Daca trecutul a fost incert, cu siguranta viitorul este al cutiilor de tip dual clutch. Pentru ca in sfarsit au ajuns la maturitatea necesara pentru a echipa masinile de toate felurile
     
    vladtyny, audi11wst, stefrac și alți 3 apreciază asta.
  19. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Referitor la cutiile automate nu am o experienta larga dar am pe masina mea o cutie s-tronic (quattro) si am doar cuvinte de lauda. Am inteles ca multitronic se gasea doar pe tractiunea fata, acum tot ce scoate audi ar fi DSG fie ca este multitronic sau s-tronic. Am citit cate ceva despre cutii inainte sa o cumpar si m-a decis o fraza "cutiile automate de acum sunt la ani lumina tehnlogie fata de ce era in urma cu 15 ani". Pot fi blamate, dar nejustificat si mai devreme sau mai tarziu asa cum a disparut carburatia va disparea si cutia manula. Nu stiu ce generatie de automata am, masina este din 2013 dar urez tuturor sa aiba cutia pe care o am eu.Schimbi uleiul la timp si e ca noua, intr-adevar este un cost financar suplimentar. Sa ai trei sau patru tehnologii intr-o singura cutie nu e putin lucru. In fine, nu despre asta e topicul dar nici masina in trei suruburi la janta nu mai avem.
     
    vladtyny, august2017 și bobalex18 apreciază asta.
  20. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    E un subiect tabu, un prieten cu a4 b8, are vreo 380k km, absolut nici o problema la cutie. Ca o paranteza, fostul 730d f01, schimbat de doua ori convertizorul plus ulei, aproximativ 1000e de fiecare data.
     

Distribuie pagina asta