1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dansastro, 16 Aug 2008.

  1. Adrian76 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 2013 CJCA
    Multumesc. Am citit pe forum si m-a cam pus pe ganduri povestea cu pompa de inalte si spanul, dar daca iese bine la test, cred ca intr-un an o schimb cu o pompa noua si o vand pe cea de pe masina, ca sa stau linistit.La km astia, daca sunt reali, nu ar trebui sa aiba probleme, sper
    Sa vedem ce iese la test si daca e ok o cumpar.
    Multumesc
     
  2. A4CAGBLove 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, CAGB 136 CP, 2009
    Salut. Degeaba schimbi pompa noua ca tot din aluminiu este si tot face span. Cel mai bine la momentul în care vezi ca ca face span schimbi pompa cu una CP3 si asta e. Cat despre codul de motor, toate sunt la fel, cam cu aceleași probleme, dar la km aia nu ar trebui să ai probleme.
     
    Adrian76 apreciază asta.
  3. Adrian76 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 2013 CJCA
    Ma gândeam ca daca o schimb periodic la 50000km e mai greu să apară probleme cu ea.Am citit si despre conversia la CP3, dar și aia da probleme, e adevarat, mult mai rar.Acum care varianta o fi mai bună, o sa ma documentez in timp, pompa noua schimbată periodic sau conversia.Multumesc pt sfat

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  4. radu35 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2009
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8.5 avant 2TDI quattro 177 cp 2012 Ex a4 B7avant 3tdi quattro
    Spunea cineva mai sus: cum iti e norocul. Si pot certifica asta. Am cod motor CGCL, are 43.000 in exploatarea mea si nu a avut nici o problema (150.000 km). Am avut un 3.0 Tdi pe A4 B7 si la 122.000 km, din cauza a 3 injectoare ce nu lucrau bine, am schimbat turbo si 6 injectoare (5.000 Euro), pe un motor altfel foarte fiabil. Asa a fost norocul. Daca mergem pe povestea drobului de sare, atunci poate ceva caruta ne mai cumparam.
     
    Foris și MDU apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Perfect adevarat. :) Trebuie sa intelegem ca orice se repara si trebuie sa avem bani pentru intetinere ulterioara nu doar pentru achizitie.
     
  6. AlexStan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Passat
    Salutari,

    Doresc sa achizitionez un Audi A4 Avant , 2015. Am incercat pana acum sa gasesc o persoana la reprezentanta (Porsche) care sa imi spuna istoricul autovehiculului (contracost evident). Din pacate, imi dau seama ca imi este aproape imposibil sa aflu. Masina este achizitionata din Belgia. Ma poate indruma cineva catre o persoana care sa imi poata citi istoricul?

    Va multumesc!
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Doar proprietarului i se poate furniza astfel de informatii.
     
  8. Ciprian Apopei

    Ciprian Apopei 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Avant, CJCB, 2013
    Fără supărare [emoji2]

    Cum iti dai seama dacă ai sau nu bani pentru un Audi???

    Asta vara mi s-a spus ca sunt "inconștient" când v-am cerut părerea despre un a4 Facelift care avea un preț super bun...

    Deși nu a trecut multă vreme, 4 luni și vreo 4500 km, mașina este extraordinara, i-am înlocuit consumabilele pe care le-am luat in calcul și doua bucși fata. Alegerea a meritat din plin [emoji2]
     
    bobalex18 apreciază asta.
  9. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Sfaturile privind pretul sunt date in functie de o logica relativ simpla.De obicei masinile ieftine(mai ales cele si cu dotari multe)pot ascunde anumite probleme.
    Asta nu inseamna ca daca o sa cumperi o masina care are pretul corect sau chiar mai mare de atat o sa ai parte de o masina fara probleme.
    Cumparand o masina SH iti asumi din start riscurile.

    P.S. riscul de a cumpara o masina problema este mai mare atunci cand pretul este mic!

    Bafta
     
    radu35 apreciază asta.
  10. Adrian76 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 2013 CJCA
    Important e să faci tot ce tine de tine pt verificarea istoricului, acte, intrări in service si bineinteles un test la reprezentanta, citire erori, verificare rampa etc. Dacă îți confirma kilometrajul din mai multe surse...restul e noroc

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
    adi_T apreciază asta.
  11. AlexStan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Passat
    Am incercat la Porsche dar nu am avut nici o sansa. Evident, nu doream nimic la telefon, doar sa primesc aceste informatii in urma verificarii autovehiculului. Au spus ca doar din Romania imi pot spune, doar daca a evectuat reviziile in reteaua Porsche.

    Multumesc!
     
  12. stefycu

    stefycu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2009
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A6 c7 2.0 tdi cglc 2011 multitronic
  13. radu35 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2009
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8.5 avant 2TDI quattro 177 cp 2012 Ex a4 B7avant 3tdi quattro
    @Ciprian Apopei probabil ca ești foarte norocos. Pentru cei mai raționali, un "jucător" e ușor asimilabil unui "inconștient". Nu cunosc speță, dar probabil ca asta e răspunsul la întrebarea ta. Bineînțeles tot fără suparare ;)
    Sigur, cu o verificare bună și un buget mai mare, iei o mașină "teoretic" mai safe. Dar, tot de noroc tine viitorul ei.
    Pana una alta, aici, unii întreabă, alții, raspund :) dar tot cel ce cumpăra decide, iar cel ce răspunde, doar își exprima părerea, mai mult sau mai puțin bazata. Scuze off topicul.
     
    Ciprian Apopei apreciază asta.
  14. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Stefycu am cumparat in aprilie aceeasi motorizare, daca aveti norocul si aveti toate schimbate la timp e numai bine, cel putin cutia este foarte tare, pe S-tronic ai posibilitatea ca la regenerare filtru de particule sa o treci pe manual si mergi cu ea turata cu viteza legala de deplasare
    Masina gasita de dumneavostra este fara dublu climatronic si are un sistem MMI de penultima generatie. Nu e o problema numaidecat, navigatie este si pe telefoane iar Romania este foarte bine semnalizata cu indicatoare de directie. Un aspect pe care l-am sesizat: masina este de la o firma din Italia sau se gaseste la o firma din Italia, nu stiu sigur cum sta treaba cu TVA-ul
    Eu la momentul respectiv am fost avertizat (ce-i drept chiar de un samsar dar care lucreaza legal si are firma inregistrata pentru astfel de activitati) sa nu ma pacalesc cu pretul mic pentru ca daca nu sunt facute bine actele, in cazul in care cumpar de la o firma ma pot trezi la sfarsit de an cu datorii la ANAF, pe care trebuie sa le platesc (verificati dumneavoastra mai departe).
    Sa nu credeti in consumul afisat, este o pacaleala de mare fel, Acel consum se poate realiza numai in conditii ideale de condus dar nu in Romania. Adaugati inca un 2-3 litri la consumul afisat. Cu programul econom al masinii, cu decuplarea ESP, pe pilot automat am reusit o singura data sa scot 6.9, in rest de cele mai multe ori 8 litri, media la mine este de 8.5. Acum iarna ia mai mult
    In schimb, sistemul Torsen (Quattro) este impecabil, chiar nu imi pasa de zapada si din punctul meu de vedere cine a pus zapada ala sa o ia, nu ma deranjeaza deloc (cel putin cat nu e viscolita). Bafta la cumparaturi si luati ce considerati ca va reprezinta.
    A mea este sedan, probabil ca modelul Avant sa se aseze si mai bine pe sosea la drumurile lungi. Sa cititi si aria legata de motorizari (pompe de inalta presiune, pompa de ulei) dar in mod normal nu ar trebui sa va faceti griji, e bine asa ca o cultura generala.
     
    radu35 și MDU apreciază asta.
  15. Andrei85cj 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a4 b5 1.9
  16. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Salut @Andrei85cj Diferente sunt intre ele. De inceput pachetul Sline, care aduce o schimbare vizuala.
    Eu personal ti-l recomand cel de 170 de cai care vine si cu pachetul Sline.
    Retrofituri o sa gasesti idei pe forumul asta cate vrei, asta daca te apuci de ele. Aaa si inca o chestie, am vazut ca la unul din anunturi e pus vin numberul masinii, consulta topicul asta http://www.clubaudi.ro/threads/vin-decoder-doar-pentru-marca-audi.14660/ si afla mai multe despre masina ta. Poti cere si la cel de 170cp vin numberul si atunci afli mai multe decat a afisat vanzatorul despre masina in termen de dotari. Bafta
     
    MDU apreciază asta.
  17. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Nu îți recomand prima masina doarece este vândută de un samsar care minte cu nerușinare în anunt, iar peste asta mașina nu are niciun fel de pachet sline, doar niște sigle chinezești lipite pe ea, jantele sunt AM și urate, etc. Dacă vrei sa alegi intre cele 2, o prefer pe a2a,
     
  18. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Sau cauta alt A4 B8 cu motor CAHA de 170CP din fabrica
     
  19. Andrei85cj 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a4 b5 1.9
    Mersi de raspunsuri.
    @Kain mersi de link am sa fac o verificare
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Andrei85cj, un S-line exterior se deosebeste prin forma diferita a barelor fata/spate iar pe praguri are lipit un "lip" sa ii spun asa. Aici se mai poate adauga si suspensia, care este mai joasa fata de celalalte. La interior se deosebeste prin forma diferita a scaunelor, care teoretic trebuie sa fie mixte... adica piele + textil/alcantara sau full piele... si plafonul negru in anumite cazuri. Volanul S-line de altfel completeaza celalalte enumerate.
     
    stefycu și Cain apreciază asta.

Distribuie pagina asta