1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dansastro, 16 Aug 2008.

  1. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    @Andrei85cj samsarii mai fac din astea ca sa “urce” pretul. Dar cum spune si colegul @MarianMaxx, detaliile sunt evidente. Acum si link-ul ce ti l-am mentionat mai devreme, o sa desluseasca mai bine ce are si ce nu are masina, daca faci rost de vin number.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Andrei de acum incolo daca nu citesti inaite de a scrie pe foum, orice scrii si exista deja raspuns iti va fi sters fara alte explicatii. Nu suntem pe facebook aici si orice intrebare la care exista raspuns va fi stearsa. Intai inveti ce inseamna marca Audi si pe urma intrebi dar faci asta doar dupa ce citesti acest forum si mai ales integral acest topic si toate topicurile din aria asta. Aici atasezi doar link-uri si atat fara alte intrebari si mai ales Versus = comparatii intre motoare, resoftari sau alte "prostii" care nu au nici o legatura cu acest topic.
     
  3. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Andrei, a doua nu are navigatie, este doar climatronic, are niste dotari lipsa.
     
  4. Foris 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2018
    Locație:
    Odorheiu Secuiesc
    Masina:
    Audi A4 B8 2014 2,0 CGLC 177CP
    Am cumparat si eu masina, am verificat, nu a avut erori recent sterse, daca apare ceva, orice poate sa repara, daca numai citesc opinii depre masini, la sfarsit treluie sa cumpar o bicicleta!
     
    bobalex18 apreciază asta.
  5. Adrian76 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 2013 CJCA
    Am cumparat si eu masina pentru care ceream consiliere in posturile anterioare. A4 B8 facelift 2013, 2.0 tdi 143cp, CJCA, 45500km de la prim proprietar, km verificați la Porsche si la Itp, la diagnoza si rampa mi-au scris de o stropitoare la parbriz infundata, bucsi cauciuc de înlocuit si cam atat.

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
    bobalex18 apreciază asta.
  6. Costel.B

    Costel.B 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 2.0 TDI quattro, 8K2, CNHA
    Salutare! Aș avea o întrebare. Doresc să îmi cumpăr un A4 2.0 TFSI. Totul mă încântă la mașină cu excepția unui singur fapt... La maneta de viteză nu am decât P R N D. Nu este S. Să fie un motiv care să mă facă să nu mai iau mașina? În general mașina are dotări bune dar nu știu care ar fi "impactul" la faptul că nu are modul sport, dat fiind faptul că la majoritatea este prezent. Mersi!
     
  7. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Nu te îngrijora deloc, mașina are Audi Drive Select și atunci când o pui în sport trece și cutia în sport
     
  8. Costel.B

    Costel.B 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 2.0 TDI quattro, 8K2, CNHA
    Să înțeleg că modul sport se poate selecta din consolă și nu de la manetă ?
     
  9. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Exact. Pe consola centrala, în spatele manete, mai jos de butonul Esp și cel al senzorilor de parcare, ai butonul pt ADS. Asta înseamnă că mașina are și servotronic și probabil și amortizoare magnetice
     
  10. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    Da. Si pregateste-te sa dai pe un amortizor 2000ron.
     
  11. ionescu liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2013 120kw
    Credeti ca merita diferenta de pret euro 5 vs euro 6? Si varsta bineinteles, difera. Cea euro 5 este 8550 euro pe loc, cu transport si comisionul licitatiei sare de 9000 euro iar cea euro 6 este 9700 euro, la care se mai adauga transport si comision. Ma incanta ca au km putini. Ce parere aveti? Ca dotari sunt slabute dar nu stiu daca ma deranjeaza asa rau, nu vreau sa ma intind mai mult decat ma tine plapuma.
    https://www.carsontheweb.com/ro/car/info?auctionId=3197951

    https://www.carsontheweb.com/ro/car/info?auctionId=3172358
     
  12. Foris 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2018
    Locație:
    Odorheiu Secuiesc
    Masina:
    Audi A4 B8 2014 2,0 CGLC 177CP
    Eu cu 10.300 euro am luat masina, este din 2014, Euro 5. A fost una la care am vrut sa ma uit, Euro 6 din 2015 cu 11.400 de Euro, dar din pacate a fost vandut masina. Dupa parerea mea merita 7-800 de euro in plus pentru o masina cu norma de poluare Euro 6, taxele vor fi mai mici, dar daca se defecteaza ceva la sistemul de AdBlue nici nu porneste masina.
     
  13. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Merita sa fie quattro b8 2.0 tdi ? Daca reusesc sa imi vand masina la un pret corect doresc sa trec la B8, insa as vrea mai multa putere, m-am tot plimbat cu masini de 140-170cp si se miscau ceva mai bine ca cei 116 cp ai mei :)
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Categoric quattro, chiar daca mai putini cai. Ii poti adauga dupa daca iti lipsesc. Important este ca masina pe total sa fie ceea ce trebuie.
     
  15. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Pai la bugetul meu de vreo 9k euro , nu prea gasesc ce imi doresc (quattro, 170cp, s-line, navi, xenon), asa ca trebuie sa fac niste sacrificii... :Flush: Sau am mai gasit quattro + 170cp insa avea faruri cu halogen si nu mai vreau, b7-le actual are halogen, vede bine, insa ma uit mereu lung la cate un b7 cu xenon, parca e alta masina. Am vazut si aici pe forum una misto, dar e +12k parca,
    Nu mi-as dori suspensie adaptiva datorita costurilor, insa nu stiu cum e cu servotronic la intretinere, si cum imi dau seama daca are sau nu (asta in cazul in care nu e specificat in descriere).
    Multumiri.
     
  16. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Diferenta intre varianta de 143 si cea de 170 este data turbina si implicit alt soft. Injectoarele si IC sunt la fel.
     
    Scorpyon apreciază asta.
  17. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    In legatura cu prima intrebare cred ca vei primi pareri impartite. Unii sunt multumiti cu quattro pe 2.0 tdi, altii iti vor spune ca quattro e senzatie la peste 200 sau 300cp.
    Mie una peste alta mi se pare ok masina pe care o am, desi din puterea dezvoltata de motor se pierde ceva mai mult din cauza tractiunii integrale (fata de un FWD sau RWD), per total puterea e suficienta, daca nu esti vitezoman sau obisnuit cu motoare mai mari. Plusul pe care il vei resimti cel mai mult va fi in sezonul rece unde quattro iti confera mult mai multa incredere si comfort cel putin psihologic.

    In legatura cu a doua intrebare problema se pune in functie de ce iti doresti mai mult dintre putere sau quattro.
    Daca quattro>putere atunci iei 140cp; poti sa-i faci si stage 1.
    Daca quattro<putere atunci iei 170fwd; si poti sa-i faci stage 1 si astuia daca tot nu e suficient.
    La generatia asta conteaza si optiunea drive select, pe modul comfort lagul pedalei de acceleratie mi se pare prea mare incat deja e enervant. Pe dynamic pedala e mult mai sensibila. Daca nu ai drive select e ca si cand masina e permanent in modul comfort. Oricum exista topic dedicat, drive select se poate monta ulterior.

    L.E.
    In legatura cu sacrificiile, cred ca e o decizie personala. Eu de exemplu am ales quattro in detrimentul xenonului. Xenon se poate monta ulterior fix ca cel din fabrica. Cam costisitor dar se poate.
     
    Scorpyon apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scorpyon esti constient ca toate intrebarile tale au raspuns deja pe forum ? Chiar vrei sa-ti sterg iar mesajele ? Cata lene va este sa cititi ?
    Voi va bateti joc (prin intrebarile astea pe care le puneti) de toti cei care au scris deja pe forum raspunsuri la toate intrebarile voastre.
     
  19. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Vreau si eu o masina de 10.300 eur din 2014 euro 5. Unde a-i gasit-o ? A fost lovita ?
     
    stefrac apreciază asta.
  20. Foris 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2018
    Locație:
    Odorheiu Secuiesc
    Masina:
    Audi A4 B8 2014 2,0 CGLC 177CP
    sorinel
    La Targu Mures am gasit, nici eu nu am gasit urme de lovituri, nici la service, unde am facut schimb de distributie si ulei.
     

Distribuie pagina asta