1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dansastro, 16 Aug 2008.

  1. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Merci fain,asa mi se pare si mie. Da ,consumul de ulei ma framanta si pe mine. Keep you posted.
     
  2. Adinaa 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2019
    Locație:
    Oslo
    Masina:
    A4
    Buna ziua tuturor,
    Sunt foarte noua pe forum si cu prea putina experiență în ceea ce privește Audi, dar m-ar ajut foarte mult niste sfaturi de la cunoscători. I
    mi doresc sa achiziționez un Audi A4 dar nu sunt sigură ce sa aleg.
    Ca si an între 2009- 2013 ( din punct de vedere financiar)
    NEAPARAT benzină (locuiesc în Oslo - Norvegia, iar diesel ul va fi restrictionat / eliminat in viitorul nu foarte îndepărtat).
    Cutie de viteză automată preferabil
    Ca si opțiuni am:
    Motor 1.8 TFSI 120 hp automat, an 2009 sau 2012
    Motor 1.8 TFSI 160 hp. Automat an 2009
    Motor 1,8 160 quattro manuală an 2009
    Multumesc anticipat si o zi frumoasă va doresc.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai 365 de pagini de citit doar in acest topic. Citesti integral si toate topicurile din aria asta. Spor la lectura.
     
    Adinaa apreciază asta.
  4. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    in cautare
    Hi Adina,

    motoarele din generatia asta sunt recunoscute ca fiind cu probleme la consumul de ulei.
    De recomandat ar fi sa cauti modelul TFSI dupa anul 2012, adica motorizarile:
    - 1.8 170PS
    - 2.0 225PS
    Sau modelul S, dar nu-ti permite bugetul cred :)
    Aaa si fara Quattro, dar Automatik da.
    Spor!
     
    Adinaa apreciază asta.
  5. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    De ce ar trebui fara Quattro ? Tu ai vazut in ce tara locuieste ?
     
    MDU apreciază asta.
  6. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    in cautare
    Da, am vazut. Si am vazut si ca sta in Oslo unde sunt "heated and salted streets".
    Daca statea in varf de munte, era un must have, dar asa nu vad investitia intr-un Quattro.
    Si asa e la limita cu bugetul si trebuie sa urce anul fabricatiei pentru a evita problemele la motor.
     
    Adinaa apreciază asta.
  7. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Salut tuturor,

    Intenționez să achiziționez un A4 B8 din 2015 în locul celui din 2009.

    Zona de mașini nu e punctul meu forte, motiv pentru care vă rog pe voi să mă ajutați cu câteva păreri vis-a-vis de acest model, motorizare, cutie de viteze, etc.
    Ce întrebări ar mai trebui să mai adresez vânzătorului?

    https://www.autohaus-kuehl.de/gifho...vi-sp-limousine-diesel-grau-03-2015-90-550-km

    Răspunsuri de la Vânzător:
    - ediție Germania;
    - fără accidente;
    - fără zgârieturi pe caroserie și pe jante. Condiție normală de utilizare;
    - fără crăpături pe geamuri;
    - din punct de vedere electronic: toate dotările Confort, entertanment / media, extra and security sunt 100% funcționale. Nu sunt înregistrate erori.
    - din punct de vedere mecanic: condiție bună, nu necesită reparații "soon";
    - următorul TUV este în 2 ani;
    - 2 chei;
    - geamurile din spate sunt din fabrică (am întrebat datorită nuanțelor închise) .
    - garanție, doar pe teritoriul Germaniei (dealer-specific guarantee);
    - pe factură va trece și VIN & nr. de kilometri.

    Pentru toate geamurile am primit poze. Toate sunt pereche astfel (concluzia mea: sunt originale ale mașinii):
    - parbriz și lunetă: Saint Gobain Sekurit;
    - geam uși față stg & dreapta: Pilkington;
    - geam uși spate stg & dreapta: Pilkington;
    - geam mic uși spate stânga & dreapta: AGC Automotive 20C.

    Mulțumesc anticipat,
    Victor
     
  8. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Este o mașina întreaga și cu dotări destul de Ok.
     
  9. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    @victor84 mie mi se pare ca platesti mai mult acei 90k km. Nu are nimic interesant, scaunele sunt urate, cel putin culoarea aia, are cutie manuala (eu prefer cutia automata), cel mai slab motor si lista poate continua..
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    seftaka data viitoare cand mai raspunzi pe forum in aceste topicuri te rog sa mentionezi faptul ca tu ai alege altceva, din punctul tau de vedere. Eu de exemplu prefer oricand scaune textile sport (asa cum sunt cele din poza) in loc de mizeriile alea de scaune din piele care se incing vara si ingheti iarna, prefer cutie manuala in loc de mizeria aia de cutie automata care toata ziua stai sa te enervezi din cauza smuciturilor si prefer un motor "mic" pentru ca nu ma duc pe circuit (cu o masina nemodificata si mai ales care are 2 tone) si nu alerg de nebun prin oras.
    Alegerile fiecaruia sunt alegeri personale si atat, fara alte comentarii si divagatii de la subiect.
    Sa stii ca exista "viata" si putem conduce masini si fara motor de la 3 litri in sus si fara scaune de piele si fara cutie automata si asa mai departe. Fiecare are si face o alegere in functie de ce ii place lui, nu de ce ii place altuia si de asta nu este bine sa judecam noi alegerile altora. Ei isi asuma aceste alegeri si traiesc cu ele.
    Ai un stil, de la o vreme, de a crea scandal aici pe forum. Nici mie nu imi convin multe lucruri dar nu le discut si nu le afirm in mod public ca si cum ar fi adevarul absolut. Fara alte comentarii la acest mesaj. Multumesc pentru intelegere.
     
    MDU, Costti și pronet apreciază asta.
  11. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Logic, ca sunt pareri personale. Motorul acela mai e si de 177 si 190 cai.
     
    smurff apreciază asta.
  12. Florin 1992 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Seat Leon 1.6 16v
    Va salut,
    Sunt in cautare de o noua masina si as vrea sa trec la gama Premium. Am gasit cateva masini pe care le-am si verificat istoriul si sunt ok.
    Bugetul meu este de undeva de 8.500 euro, momentan mai astept pana la toamna poate mai scad preturile .
    Caut o masina cu cutie manuala si motor de 2.0 optional ar fi frumos daca as gasi modelul S-line.
    A4 b8
    https://www.autovit.ro/anunt/audi-a4-ID7GAnSe.html#xtor=SEC-81;promoted
     
  13. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Salut tuturor,

    Mulțumesc mult pentru păreri Seftaka, Cristi, Smurf!

    E foarte adevărat, după cum spune și Cristi, fiecare are propriile lui "plăceri" în orice domeniu, inclusiv la dotările mașinii. De aici și subiectivismul unei persoane.
    Nu mai zic că toate se corelează cu "unde" folosești mașina, cum o folosești, când și cât. La toate astea se adaugă și partea financiară inclusiv fezabilitatea/rentabilitatea achiziției în raport cu zona de exploatare a mașinii.
    Nu mai intrăm în detalii.

    Ce mi-am dorit eu de la expertiza și priceperea voastră colegilor?
    - niște păreri dacă mașina este o mașină corectă, similară unui A4 B8 din 2009 CAGA (tot din Germania cumpărată), la care din 2016 (trafic 90% București, zilnic) am schimbat în foarte mare parte doar consumabilele.
    - motorul implicit cutia, să nu fie niște versiuni păguboase și cu probele;
    - partea mecanică sau electronică a mașinii să nu aibe niște "bombe" din fabrică care să mă facă să-mi pierd timpul și banii prin service-uri.
    Mă rog, cu alte cuvinte niște păreri/opinii/împărtășiri de experiențe vis-a-vis de mașina în sine și prețul aferent.
    Apreciez foarte mult sfaturile voastre, chiar și cele de genul: este o versiune problematică, vei avea probleme constant cu .... . Mai bine caută alta .... Înțelegeți voi ideea!
    Le aștept și pe cele de genul: nu vei avea probleme cu ......, sau au motoare bune, etc ....... dac-o fi așa ceva :)))
    - ce întrebări sau cerințe să mai solicit Vânzătorului pentru a verifica corectitudinea mașinii?
    - orice sfat sau idee/părere pe care o împărtășiți e bine venită și foarte utilă.

    Așa că, dacă mai aveți sfaturi/păreri față de mașină, cu mare interes aștept să le citesc.

    Mulțumesc,
    Victor
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Victor tot ce intrebi tu este deja scris pe forum. Nu s-a schimbat nimic din problemele care le aveai cu A4 B8. Din contra, au aparut altele: BUG-uri software pe motor referitor la turatia de plecare si ralanti, ai aceleasi probleme cu mizeria aia de pompa de inalte, mai nou si cu cutia automata, etc.
     
  15. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Multumesc pentru raspunsul prompt. Volumul de informatii e imens, il studiez deja, dar e vraiste in cap. :(
    Nu cred ca poate cineva sa prelucreze foarte usor informatiile, de accea o sinteza prin exprimarea experientelor/parerilor voastre mi se pare foarte eficienta si cu sanse mari de a avea dreptate fata de ce as concluziona eu.

    Oricum, continui studiul,
    Multumesc inca odata.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Avem un obicei "prost" :) pe acest forum: nu ne repetam cu aceleasi raspunsuri sau cu intrebarile la care exista deja raspuns.
    Acest fel de mesaje sunt sterse direct si fara explicatii. Puteti sa va suparati cat vreti.
     
  17. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Viktor, poti verifica eventualele probleme care le poti avea citind posturile masinii vizate, si te poti orienta unde sunt mai multe posturi, de obicei mai multe probleme. La A4 B8, daca observi, cum spunea si Cristi, cele mai multe posturi sunt la motor (pompa de inalta si pompa de ulei), cutia de viteza automata, ambreiaj, filtrul de particule si instalatia de racire. In principiu cam astea sunt problemele la B8, si nu sunt putine. Parerea mea personala, cand iti iei o masina second, si nu neaparat premium, sa zicem ca nu reiese nici o problema la prima vedere, si daca nu sti 100% ca dupa 150.000 Km nu s-a schimbat nimic pe partea trenului de rulare, amortizoare, brate/bucse, discuri/placute frana, tampoane motor/cutie, asteapta-te la costuri suplimentare achizitiei. Si nu este ieftin. Cu atat mai mult la Audi, care, parerea mea din nou, nu isi justifica preturile la ce poate oferii pe drumurile din Romania, in special la oras.
     
    smurff apreciază asta.
  18. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Ok. Am inteles partea cu problemele lor. Voi mai studia si voi decide in consecinta.

    Dar masina, asa cum se prezinta in anunt, pare corecta la pret sau e scumpa?
    Sunt lucruri dubioase in anunt, pret sau in cartea service?
    Sa mai cer ceva neamtului sa-mi prezinte?

    Adica, in afară de partea tehnică respectiv problemele lor, nu mai e nimic ? :3sadwalk::3sadwalk:

    Merci,
    Victor
     
  19. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    La numarul acesta de km, nu ar trebui sa fie prea multe pe partea de rulare si motor.
    Cand ajungi langa ea, ar trebui sa te uiti putin mai atent sa nu fi fost avariata semnificativ (lonjeroane strambe, stalpi, aripi spate, etc), asa daca are un element vopsit, nu-i bai, asta poate sa apara si de noua o zgarietura ..., dupa care o proba buna de drum, sa urce apa pana la 90 grade sa vezi daca se aprind martorii la ulei, la acest tip de masina 8.5 face-lift sunt probleme.
    Iar daca toate sunt ok, si iti convine pretul, iti place masina, nu vad de ce sa fie impedimente.
    Dupa parerea mea, o masina second, cat si una noua (in mai mica masura) este o loterie...
     
    Horatius apreciază asta.
  20. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    in cautare
    Un mare plus e service-ul recent. Mai ai treaba cu asta doar peste 30 mii km sau 2 ani.
    Are dotari de bun simt, nu o sa-ti lipseasca nimic in all day driving.
    O sa ai garantie minim un an. Deci stai relax, daca vor fi probleme se vor rezolva fara costuri (motor/cutie, poate si altele, depinde ce scrie in contract).

    (-)
    Daca o sa mergi mult in oras, era ok o cutie automata. Am vazut ca un coleg mai sus zicea ca sunt aiurea automatele, ca zmucesc, ca nu stiu ce. Eu am o cutie Multitronic (2013 / 120.000 km), e vis. Ca unii au dat peste niste "cazane", aia e partea a 2-a, nu toate sunt asa.
    Un Avant ar fi fost mai practic si mai incapator. Si asa e limitat la interor A4-ul. Ideea de a avea Sedan, numai in Romania mai sta in picioare.
     

Distribuie pagina asta