1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie Audi A4 B6 cu motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian_61, 23 Dec 2007.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    8E e modelul masinii.
    AYM e codul motorului.
    1. Sentimentul de directie mult prea asistata? Nu stiu ce vrei sa spui cu asta.
    2. Amortizoare si arcuri.
    3. Daca e cum spui tu e ok pretul.
    4. Ce nu iti da google dupa cautare? Incearca in loc de 8E sa introduci A4 B6.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    2.5-ul la varsta asta devine problematic ... rau. Raportat la pretul masinii, costul remedierii problemelor ti se va parea astronomic.
    Ti-as recomanda sa te indrepti catre un 1.9TDI.
     
  3. MrYtip 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6, 2004 berlina, 2,5 V6 TDI , 2496 cc, 120kw, Euro 4 (BDG)
    Daca turbina si injectoarele sunt in parametrii, pe langa faptul ca in mers par sa functioneze toate componentele si senzorii, nu cred ca este o asa mare investitie. Adica, 1000 euro sunt pregatit sa investesc pentru o curatare admisie, turbina, egr, etc. Repet, masina este a unui amic care merge zilnic cu ea, iar eu am condus-o de vreo 5-6 ori si ruleaza fara ezitari sau probleme.
    @ovidiutm, sentimentul de directie prea asistata il am in legatura cu transmiterea imperfectiunilor drumului in volan, parca pluteste, ceea ce imi da o senzatie de "ghici" cateodata, cu privire la comportamentul masinii in viraje sau denivelari. De asta am intrebat daca la audi este normal, pentru ca este probabil sa fie axat foarte mult pe confort.
     
  4. Dublin 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6
    Cred ca audi66 se refera la problemele specifice 2.5-ului (codurile cu A la inceput, cum cred ca este si cel in discutie).
    Mai exact axe cu came si tacheti plus pompa de injectie. Astea sunt scumpe.
    Injectoarele si turbina nu prea sunt pe lista de probleme la 2.5 v6.
     
  5. MrYtip 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6, 2004 berlina, 2,5 V6 TDI , 2496 cc, 120kw, Euro 4 (BDG)
    Stiu, am citit despre aceste posibile defecte. Axul este intre 400-800 lei si pompa cam 300 euro.
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Directia ESTE mai usoara decat la BMW-uri in general si decat la e39 in particular. Ma astept ca si versus e46 sa fie acelasi lucru.
    Axa cu came.. doar 400-800lei?! SH?
    O masina cu suspensia si directia in ordine nu pluteste, a mea (dupa inlocuire integrala) se simte mult mai bine decat BMW-uri din ani similari cu totul de fabrica sau carpite sumar. Nu prea isi au rostul versusuri aici, se presupune ca ti-a placut masina.. in fine. Daca ajungi prin Craiova sau eu prin Bucuresti te invit la o tura. E quattro? ma astept sa se simta aiurea o masina cu suspensie standard, de 15 ani, cu motor diesel v6 si tractiune fata.

    Daca masina e ok si esti impacat cu actele, ar fi ok 3000 euro. Motorul e bun cand merge, rafinat, economic pt cuplul si puterea sa, dar eu as astepta mai intai sa se clarifice treburile cu taxa si impozitul.
     
  7. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    MrYtip esti destul de informat se pare,eu zic sa cumperi masina..la pretul acela vad ca esti deja constient ca o sa mai ai de bagat bani in eventualele reparatii.Daca iti place masina,il cunosti pe proprietar nu vad de ce nu ai face aceasta achizitie.
    Decat sa iei o masina samsarita mai bine o cumperi pe asta.
    Bafta
     
    lowlife apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Idem K3nt.
    Si da, ma refeream la problemele axelor cu came, tacheti, pompa de injectie, injector cu fir, egr.
    2.5-ul este un motor plangacios, sa nu te temi daca supureaza ulei prin mai multe locuri, este boala lor.
    Cumpar-o, nu o sa te plictisesti ca o sa ai mereu ceva de facut. :)
     
    lowlife și MarianMaxx apreciază asta.
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Vezi ca o axa cu came buna costa cam 900 ron care x2 e deja 400 euro. Iqr cand schimbi axele se schimba si tachetii, ceea ce inseamna inca circa 80 ron bucata x16 bucati inseamna alti aproape 300 euro. La asta adaugi alta garnitura capac culbutori si manopera si iata ca ai dat tun de vreo 800 euro lejer.
     
  10. MrYtip 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6, 2004 berlina, 2,5 V6 TDI , 2496 cc, 120kw, Euro 4 (BDG)
    Nu mai inteleg. E suspensie standard, nu e quattro, tractiune fata, v6 diesel.Banuiesc ca ai glumit.
    Bine, 800 euro, e ok. Oricum s-au schimbat axele la 180.000 km in Austria, acum are 280.000. Vreo 2 ani ma astept totusi sa nu faca probleme. Si de altfel, la 3000 euro nu cred ca as gasi o masina confortabila, potenta si destul de sigura. Ulei deocamdata nu se vede, dar o sa verific in service atent.
    Impozitul si taxa; da, asta ma pune pe gânduri serios.
     
  11. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Eu as zice ca nu ar trebui sa fugi de masina aia. Avand in vedere ce e pe piata acum, eu as tinde sa cred ca e un risc mai mic. Evident ca va trebui sa mai investesti in ea.
    'Arunca' aici cateva poze, sa vedem cum arata si ce dotari are.
     
  12. MrYtip 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6, 2004 berlina, 2,5 V6 TDI , 2496 cc, 120kw, Euro 4 (BDG)
    Poze nu am deocamdata, nu a pus-o oficial la vanzare, doar in ziar la Drobeta Tr Severin. Dotari standard. Am pdf dupa VIN.Arata bine, intretinuta.
     
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu glumeam, voiam sa spun ca nu inseamna ca sunt terminate suspensia si directia, e normal sa se conduca diferit decat BMW cu care comparai. Distributia maselor e mai naspa la masina respectiva. Cum zice waf, la ce masini sunt acum pe piata si inca la preturi mai mari... nu suna rau.
     
  14. Dublin 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6
    Cred ca ai uitat ca 2.5 V6 TDI are 4 axe si 24 de tacheti, iar garniturile vin doar impreuna cu capacele :)

    @MrYtip: Oricum, daca sunt deja schimbate ai sanse sa scapi de o cheltuiala majora, dar tot te sfatuiesc sa le verifici. Macar sumar, pe cele care se vad prin gaura capacului pentru ulei.
     
  15. MrYtip 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6, 2004 berlina, 2,5 V6 TDI , 2496 cc, 120kw, Euro 4 (BDG)
  16. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Parerea mea este ca "dai vrabia din mana pe cioara de pe gard",asta in cazul incare tot ce ne-ai spus mai sus despre masina pritenului este adevarat.Mie unu personal nu imi place masina..este cheala..dar na si la pretul ala de Logan ce sa ii ceri.Eu mi-as pune intrebarea de ce dupa 1 an vrea sa o vanda...aa a obs ca intretinerea cu piese de calitate este scumpa la Audi si trece la ceva mai ieftin...dar nu caut sa judec omul fiecare are probleme lui.
    Ca un sfat:ai mare girja ce verifici ca daca te duci la un service de ala la care "Dorel" o ridica pe elevator si uita cu lanterna si pune umarul la roata si spune..."da este ok" platesti degeaba :)
    Casca bine ochii ca apoi o sa casti larg buzunarele.

    Bafta
     
  17. Dublin 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6
    Cu BDG-ul ai scapat de problemele cu axele, este si Euro4 (daca o sa conteze cumva de anul viitor la impozit).
    Si consumul e mai ok decat la cele mai vechi, per total e un motor reusit care a fost pastrat si pe B7. Trage frumos, suna frumos, nu vibreaza si e silentios in interior.
    Despre masina din anunt:
    - emblemele S-line nu reprezinta nimic, anul real de fabricatie in cel mai bun caz este 2004 (trecuta 2005 in cartea RO), faptul ca are distributia schimbata (daca poate dovedi) te scuteste de o cheltuaiala semnificativa.
    - xenonul cam trebuie sa dispara (parerea mea), tips-urile de la evacuari sunt de benzinar (dar asta e chestie de gusturi)
    - in mod normal daca era fabricata dupa jumatatea lui 2004 ar fi trebuit sa aiba toate elementele vopsite in culoarea masinii (praguri, prelungiri bari, bandouri usi), dar poate o fi o exceptie.
    - uzura din interior pare ok raportata la numarul de km dar pozele nu sunt foarte clare totusi
    Daca esti ok cu cheltuielile pe care le presupune un motor de 2.5l, cred ca e o masina care merita vazuta macar.
    Am avut 2.5 BDG, deci nu vorbesc chiar aiurea :)
     
  18. MrYtip 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6, 2004 berlina, 2,5 V6 TDI , 2496 cc, 120kw, Euro 4 (BDG)
    Am vazut-o si probat-o. Este intretinuta, dotarile care le are imi sunt deajuns, merge foarte bine atat motorul cat si cutia, pe drum drept sau cu denivelari. Placutele sau/si discurile cel putin spate trebuie schimbate (ochiometric) si un brat pe fata. Eu nu am simtit la condus, dar asa mi-a spus proprietarul. Fara zgomote suspecte sau greierasi. Azi amanam cu service -ul, abia maine. Dorel ar trebui sa se prinda de o sudura, revopsire sau elemente la trenul de rulare/directie care trebuie schimbate, mai ales ca e service specializat pe grupul vag. Iar testerul este acelasi cu cel de la reprezentanta. Cheltuielile ulterioare sunt pregatit sa mi le asum, daca nu depasesc 1500 euro.. Asa e, xenonul si evacuarea sunt schimbate de el. Nu dau cioara din mana, dar macar vreau sa vad ce spune si vrabia de pe gard :)) . Masina cealalta ma asteapta, acolo pe plan local nu o vrea nimeni.
    Mai am o intrebare: in cazul in care a facut modificari la turbina, injectoare, pompa presiune, etc, in afara de soft, se vad la tester? Am o banuiala, destul de intemeiata in sensul asta.
    Multumesc pentru pareri.
     
    Ultima editare: 10 Noi 2016
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca cel ce testeaza face un log in mers, vede modificarile de soft.Cele hard se vad la ochi, daca respectivul stie cum arata un turbo stock.
    In opinia mea masina este ok raportat la pretul cerut, insa sunt singur ca in 40-50k km o sa ceara investiti de minim 50% din pretul de achizitie.
    Personal nu m-as incumeta sa cumpar masina asta pentru ca nu arata chiar a masina intretinuta, iar albastrul din interior imi provoaca greata.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  20. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    eu am fix albastrul ala in interior...feelings hurt :|
    dar da, nici mie nu-mi place :)
     

Distribuie pagina asta