1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie Audi A4 B6 cu motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian_61, 23 Dec 2007.

  1. MrYtip 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6, 2004 berlina, 2,5 V6 TDI , 2496 cc, 120kw, Euro 4 (BDG)
    Am verificat-o; in oct.2013 a avut ultima intrare la porsche la 155.000 km, cu schimb consumabile. Acum are 215.000, par sa fie reali. Soft original, fara erori, mecanic ok, doua brate si doua telescoape de schimbat in viitorul apropiat. Culoarea e chestie subiectiva, nu am prea mari pretentii la banii astia. Detailingul interior il fac eu plus micile retusuri si o sa fie intretinuta.
    La 3600 nu prea gasesc din 2004 cu motor euro 4 diesel si taxa platita. Imi pare ok ca masina, corecta. 50k fac in doi ani, 2000 euro o sa am sa investesc. Plus ca imi place uzina de sub capota. Pana acum am vazut 2 bmw diesel si alte cateva marci, evident au cazut testul meu ce sa mai vorbim de service. Cam asta e oferta si cred ca marsez pe masina asta.
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca are taxa platita si este in mintile ei, este super.Ma bucur ca esti constient ca B6 poate sa inghita intre 50-99.9% din valoarea de piata doar ca sa fie functionala.

    Off topic : B6 sub 250k km a ajuns sub 4000....pe a mea o dezmembrez direct cand voi vrea o schimbare :)


    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    Logitech apreciază asta.
  3. slike87 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2010
    Locație:
    Valureni
    Masina:
    A4 Avant, 1.9 TDI AFN, 1996
    Salutare tuturor! In ultima vreme tot imi invart capul dupa un B6. Bugetul ar fi undeva la 4000-4500 fara inmatriculare. Ieri la piata din Tg-Mures am vazut vreo doua exemplare "interesante", insa m-am gandit sa va cer si voua parerea.

    Prima masina:
    https://www.olx.ro/oferta/audi-a4-1-9-tdi-ID7oOZe.html

    Ce am observat: butoanele sunt ok, nu are trip computer (am inteles ca daca se schimba maneta stergatorului si cu Vag-com se poate activa?), scaunul soferului are o ruptura la locul "obisnuit".
    Vanzatorul spune ca are reviziile facute la Audi tot cu carte service, ultima revizie in luna mai... masina avea 90.000km in anul 2008.
    Nu vreau neaparat quattro, banuiesc ca sunt cheltuieli in plus la intretinere, dar daca merita, nu m-ar deranja de exemplu un consum de 1l in plus/100km, plus senzatia :D.


    A doua nu o gasesc pe net, ca dotari era aproape identica, fara quattro, 4geamuri electrice, motorul la fel (avg), fara senzor de parcare, interior frumos, fara uzura si un set de roti. Pret 4250

    Multumesc!
     
  4. Achylee 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2016
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2002
    Salut. La quatro taxa de inmatriculare e cu vreo 400-500 de euro mai mult. Arata bine masina din anunt insa in poza in care se vede partea dreapta a masinii, jumate e o nuanta,jumate alta nunata. Poate sa fie si din cauza pozelor. Sa fii atent la fata locului. Ai un mare avantaj ca masina este quatro, o stabilitate mai buna dar si un dezavantaj din cauza ca mai multe piese se afla in miscare. Parerea mea este ca sa nu iti ia ochii dotarile masinii ci sa fii atent la partea mecanica. Retrofit'uri se pot face usor si sa nu coste o avere insa daca e ceva mecanic, te va ustura buzunarul.
    Ca orice masina cumparata din targ, recomand sa mergi cu seria de sasiu la reprezentanta pentru a vedea cum sta treaba, sa mergi la un service autorizat sa o ridici pe elevator sa ii vezi jocurile rotilor, daca are scurgeri de ulei si asa mai departe. In bugetul ce il ai tu, sunt convins ca vei gasi o masina buna. Tot ceea ce trebuie este sa ai rabdare.

    Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk
     
    slike87 apreciază asta.
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cate B6 crezi tu ca mai sunt in tara asta cu revizii la reprezentanta?A mea n-a mai vazut reprezentanta de 10 ani cu toate ca tin la ea si o intretin cat pot de bine.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    V-ati imbolnavit toti cu seriile la reprezentanta... :) voi chiar credeti ca nu pot fi pacaliti km. In loc sa cumparati o masina, voi cumparati un afisaj sau o informatie (de multe ori ireala) de la reprezentanta. Uitati-va la orice altceva si ar trebui sa va dati seama de km fara sa ii vedeti.
    Si vorba lui Cata, la b6 nu merita deranjul insa a o masina de 2-3 ani merita sa se pacaleasca km, cu tot cu intrari in reprezentanta.
     
    tpy apreciază asta.
  7. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
  8. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Raul_X la bugetul alocat cred ca este foarte greu sa alegi sau sa primesti un sfat corect.Daca citesti topicul ai sa intelegi ca nu este tocmai un buget pt B6.
    Trebuie sa fii foarte foarte norocos sa gasesti o masina in toate mintile ei la acel buget si aici nu mai vorbesc despre dotari,vb de un exemplar stock dar "ok" pe parte mecanica.Oricum orice masina la mana a 2-a este loterie.
    Banuiesc ca vrei o masina de care sa te bucuri nu o masina care sa stea prin service-uri.Fiind o masina destul de veche bugetul tau il poti considera bun pt. a o aduce pe linia de plutire :).
    Nu vreau sa te dezamagesc dar la bugetul respectiv risti sa iti iei un cazan :)

    Referitor la cele 2 anunturi,nu vreau sa imi dau cu parerea,dpmdv nu m-as uita la asa ceva..decat daca stiu ca o iau asa ca nu am ce face cu banii sau "cat o tine o tine" :)..totusi ceea ce apreciez la vanzatorul din link-ul 2 este ca spune un nr de Km aproape de realitate...chiar daca acesti sunt dubli macar nu minte grosolan ca altii care vand masini vechi de 13-14 ani si spun tare si raspicat ca masinile au 200k km REALI si vand masina la pret de Logan:).

    P.S. suplimenteaza bugetul(macar un 4500e+ taxe) sau orienteaza-te spre alt model.

    Bafta
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Macar un 4500 ? La 4000e neinmatriculat gaseste masina buna daca are rabdare.
    Voi tot mai credeti ca un B6 bun (nu impecabil, ca nu o sa il gasesti) costa peste 5000 euro in conditiile in care 3300 + 1000 (taxa, RCA, etc) nu sunt de ajuns pentru o masina ok ? Poate sa gasesti o masina "icoana", care au un pret pe masura dar sunt si foarte rare.

    Omul a pus anunt cu B6 la 334.000 km, deci nu vrea masina bec. Banuiesc ca e constient de eventualele cheltuieli dupa achizitie.
    Nu mai generalizati, o influenta mare asupra pretului o are si anul de fabricatie, dotari, avant/berlina, capacitatea motorului si combustibilul.
    Ca idee, am 2 prieteni cu 2 B6 luate undeva la 3500 euro, fara taxa. Merg stas de peste 1 an, singurele investitii au fost un kit de brate. Pe langa rabdare trebuie sa ai si putin noroc.
    Nu toate B6 la preturi mici sunt cazane. Cum nici toate la preturi astronomice nu sunt "tipla".
     
  10. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    audi66 500e plus minus nu cred ca fac diferenta(4000-4500),oare cei care le vand le-au luat cu acelasi pret?sa fim seriosi mai scadem de acolo niste sute importante si ajungem la un pret de iphone 7:),eu asta iau in calcul cand vad o masina adusa de afara.In anunturile postate vorbim clar de samsari...ce sa ii spun omului...e un pret corect ...merita..etc? haide ca stii si tu asta f. bine.

    Una peste alta spune ca vrea motorizarea de 131 CP...si primul anunt postat este cel de 101...deci sigur a analizat bine :),cautarea lui a fost clar dupa poze si zona.

    In cazul in care prinzi o ocazie la pret mic din varii motive(de la cineva cunoscut)...merita ..dar asa..eu nu as scoate banii din buzunar.
    Nu am spus ca toate la preturi mici sunt cazane(ci doar ca risca)..am spus mai sus ca trebuie sa aiba foarte mare noroc,cum nici toate la preturi mari sunt si bune..doar ca riscul parca este mai mic.
    Nu vreau sa se inteleaga ca ridic in slavi B6(ca am si eu ) si de aia spun de pret,asta este valabil pentru orice masina.
    Offtopic.eu unul daca in momentul de fata ar venii cineva la mine cu 8000euro banii jos nu i-as da masina si nu ca ar valora mai mult...dar pur si simplu ma multumeste maxim si cu 8k nu stiu ce as putea sa imi iau(altii o sa zica ca isi ia B8 de banii astia),in 3 ani de zile sa bagi ~200ron in piese(fara consumabile) eu zic ca merita pretul platit :)

    Bafta
     
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ideea e ca masinile alea sunt vandute de samsari, din aia 3300 daca scazi profitul si drumul ramai cu bani de Dacia Solenza, lucru care mie imi ridica un mare semn de intrebare.

    Acum, na, un cunoscut a luat 1.9tdi quattro avant cu xenon, Bose (parca si scaune incalzite) cu 3650 si "merge".. deci chiar nu stiu ce sa zic :)

    Sfatul meu pt @Raul_X ar fi sa mearga cu cineva priceput sa vada masinile. Sunt si cazane, sunt si masini ok.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, tot ce zic este ca se gasesc si masini ok in banii astia.
    Dar sunt multi care cum vad un anunt incep "aaa, e cazan, uita de ea". In stilul asta omul nici nu mai ajunge sa vada masina, nu va sti niciodata daca este intr-adevar un cazan sau doar o masina cu mici chitzibusuri de rezolvat.
    Daca va place o masina, duceti-va frate cu un mecanic si analizati-o, in cel mai rau caz pierdeti cateva sute de ron pe combustibil.
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu am mai spus in topicul asta si repet pe fiecare pagina....poate...poate.
    B6 nu mai este o masina de cumparat dpdv al costurilor, decat daca esti 100% constient la ce te bagi.
    Un B6 inghite 2000€ foarte usor, fara sa-i faci reparatie capitala : ambreiaj 400€, distributie 300€, brate 500€, amortizoare 250 €, caseta 400€, termostat...senzori...discuri/placute...etc.
    Daca cel ce cumpara este dispus sa dea 4000€ pe un B6 si sa bage 50% 70% din pretul de achizitie in primii 2 ani, este buna de cumparat.
    1.9Tdi Avf sau alte coduri cu peste 300k km pot cere : axa, tacheti, turbina, o-ringuri si suruburi injectoare.Nu conteaza intretinerea 100%, sunt chestii inevitabile.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  14. Buta Gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2016
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    A4 , awx 2002
    Sfatuiesc pe toti cei care vor sa isi cumpere B6 sa cumpere fara ezitare, bineinteles cu putina atentie. Sa nu se sperie asa de repede. Sa nu imi spuneti ca se vor strica toate cele enumerate mai sus de un coleg al nostru. Am in curte doua A4 B6 unul din 2002, un B6 S-line (mentionez ca nu doar insemnele de S-line) din 2003. Efectiv m-am indragostit de B6 S-line cu motor AWX. Recunosc imi curge ulei de 3 ani pe undeva, ceva garnitura si nu am chef sa merg la mecanic, e multa munca, etc. si merge motorul fara probleme. Nu am schimbat nimic la el in afara de consumabile de 4 ani. Celalalt din 2002 la fel a facut "N" drumuri de Franta, pica tot de pe el ( adica vopsea deteriorata , si alte probleme estetice ) dar motorul merge ca in urma cu 8 ani cand a fost achizitionat. Ce vreau eu sa spun este sa nu faceti ca mine dar ideea este ca sunt motoare foarte fiabile si in gama lor de pret nu cred ca se gaseste ceva mai bun.
     
  15. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Bun, dar ce te face sa crezi ca un posesor sau un viitor proprietar de B6 se multumeste cu scurgeri, vopsea deteriorata..etc. N-a mentionat nimeni ca motoarele de pe B6, cele diesel, n-ar fi fiabile. Dar daca tot lauzi asa mult motorul, de ce sa isi ia B6? Nu mai bine isi ia doar motorul si il pune pe alta caroserie :)) ?
     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Deja masinile de 6000 devin exceptia, nu regula :) si daca vrei sa o vinzi, trebuie sa te adaptezi la pretul pietei...
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu se vor stica...sunt deja stricate multe din ele:
    -brate : nu cred ca exista un B6 de vanzare pe net cu bratele tun.
    -amortizoare: idem
    -ambreiaj: cel de fabrica duce maxim 300k km.
    -frane : duc maxim 150k km cele de fabrica, dupa 80-100k km.
    -distributie: oricum o faci.
    So....2000€ din scurt investitie.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ma faceti sa rad la ora asta.
    Franele, spre uimirea voastra, chiar le mai schimba lumea. Ambreiajul la fel, si chiar si distributia.

    Voi credeti ca toata lumea in afara de clubaudi.ro isi bate joc de masini ?
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu vorbesc aici de 100% din cazuri, insa cine cumpara trebuie sa stie.In conditiile in care in topicul asta se vorbeste de vopsea originala si verificare la reprezentata, cred ca problemele expuse de mine sunt mai reale.
    Am vazut in ultimul an multe B6 proaspat achizitionate.Nu vreau sa fiu rau, insa erau cazane pe roti pentru mine si avioane pentru proprietarii lor(distruse la interior, motoare cu probleme, frane sub limite...etc).

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  20. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Tot de parerea asta eram si eu pana acum ceva timp (fiind posesor de B6 de ceva timp, mai multe exemplare, una dintre ele care o mai detin si in prezent cumparata cand preturile erau destul de sus si investit suficient in ea pe parcurs incat sa pot refuza oricand fara mustrari de constiinta orice potentiala oferta de 10.000 euro pentru a ma desparti de ea), pana cand am cumparat in vara un B6 1.8T benzina din 2001 care sa inlocuiasca B5-ul, ca masina de frecus zilnic prin oras si de tavaleala, pe principiul cat de cazuta poate sa fie o masina ieftina astfel incat sa fie de nepus pe picioare?!
    Masina a costat, dupa negocieri mai ample si profitand de imprejurari, aprox. 3600 euro in lei la cursul zilei, direct de la proprietar, inmatriculata in tara si cu taxa nerecuperata (s-a facut transcrierea fara probleme). Bani la care unii nu concep aici ca poti lua altceva decat un cazan. Motorizarea in cazul meu a fost un criteriu, acum daca unii vor neaparat diesel e treaba lor.
    Bani investiti in REPARATII in 6 luni si aprox 8,000 km? Undeva la 200 euro, insemnand defalcat : 1 parbriz (fisurat in momentul achitiei si dezlipit intr-un colt, pe unde patrundea apa in interior) - 500 lei Saint Gobain, carcasa ECU (fisurata, neetansa, erau infiltratii de apa in interior) - 50 lei OE din dezmembrari, 2 bielete bara stabilizatoare (depistate la veriricarea vizuala, inca nu bateau) - 100 lei ambele Lemforder, 1 oring pe unde pierdea antigel - 15 lei OE, garnitura capac chiulasa (pierdea ulei) - 150 lei OE, 2 becuri H7 - 100 lei, Manopera 0 lei.
    Bani investiti in INTRETINERE in 6 luni si aprox 8.000km ? Distributie cu tot tacamul (intinzator hidraulic pe distributie, curea alternator, fulie si intinzator altrenator, simeringuri axe si arbore) aprox. 1800-2000 lei doar piesele OE, revizie cu toate filtrele + bujii + lichide (antigel, ulei servo, lichid frana) - aprox. 1000-1200 lei Dar la ce masina la mana a doua nu trebuie facute aceste cheltuieli, indiferent de pretul de achizitie, daca vrei sa te poti baza la drum pe ea?
    Bani investiti in UPGRADEURI ( a se citi mofturi) in 6 luni si aprox. 8.000 km? Cine le mai tine evidenta? Pentru un interior placut a insemnat trecerea de la 1DIN la 2DIN (NaviPlus RNS-D) si implicit clima 2DIN si cu ocazia asta scapat de cateva butoane cu vopsea zgariata, switch lumini OE (cel al masinii zgariat), piston actionare usa torpedou (din fericire balamaua era intacta), retrofit la BC si pilot automat, montat cotiera OE, inlocuit calculator lumini, retrofit stergatoare aero cu tot cu brate, bandouri S-line pentru usi, eleron S-line pentru capota portbagaj, proiectoare de ceata - matuite, 2 triple - se abureau si una avea un picior de prindere rupt, cateva chedere de usi uzate sau coapte de vreme, scut motor, goarna alarma OE, alte diverse plastice afectate de "factori externi" sau de utilizatorii anteriori, jante cu anvelope de iarna (le aveam deja), etc etc. Preciez ca masina era perfect functionala fara oricare dintre acestea.
    Bani de care am fost scutit de a-i investi: discuri si placute noi - montate recent - erau pe masina la achizitie, anvelope de vara noi - erau pe masina la achizitie, termostat inlocuit in ultimul an - apare intrare in reprezentanta, flansa antigel din spatele motorului inlocuire in ultimul an - intrare in reprezentanta, calculator confort inlocuit in ultimul an - intrare in reprezentanta (din pacate nu s-a invatat minte si apa tot intra in masina cand am cumparat-o).
    In concluzie, daca vreti B6, priviti dincolo de sfaturile zeloase ale unora dintre noi, cascati bine ochii si cumparati-l, pentru ca una peste alta,cu un minim de intretinere, masina asta inca mai poate fi actuala ca nivel de confort si dotari si in 2016.
    Poze din anuntul initial de vanzare.
     
    Ultima editare: 1 Dec 2016
    LiviuB, gruvnoise și audi66 apreciază asta.

Distribuie pagina asta