1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie Audi A4 B6 cu motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian_61, 23 Dec 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exemplul viu ca se poate ...
     
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Tare curios as fi cate persoane si-ar permite un B6 daca n-ar mai exista varianta 'dezmembrari'. Eu cred ca foarte putini! Vorbesc in cunostiinta de cauza. Cumparat doar piese noi, OE, eu zic ca nu multi si-ar permite luxul de a avea un B6 si s-ar opri la altceva mai low budget.
     
  3. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Multumesc de raspunsuri! Am zis ca vreau din partea de vest (Timis, Arad, Bihor) sa le pot vizualiza. Din 2006 am avut un Passat B5.5 AVF timp de 7 ani deci nu sunt chiar total pe langa subiect.
    Masina o iau ca a 2a masina in familie, nu ma grabesc cu achizitia si sincer nu o caut cea mai perfecta doar caut o masina echilibrata calitate/pret, sa fie cat de cat ingrijita, numarul de km oricum va fi un mister indiferent ca dau 3300-3500 pe una sau 4000-4500. M-am oprit la B6 ca imi place, in rest bugetul e 3300-3500 la achizitie. Uleiuri, distributie, etc sunt separate de bugetul de achizitie. Nu ma uit la masinile care costa 2700-3200, dar sincer nici la cele de peste 4000. Aaa, ma atrage AWX (5+1) un pic mai nult ca celelalte dar nu e un criteriu obligatoriu.

    In alta ordine de idei, pe baza pozelor imi face cu ochiul masina asta: https://www.olx.ro/i2/oferta/audi-a4-1-9-tdi-131-cp-ID7sT8k.html#:e8317d2fc7

    Ce se verifica in mod particular la achizitia unui B6 in afara de suspensie, directie, turbo, ambreiaj?
     
  4. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Sunt unele repere care pot fi luate lejer din dezmembrari si unele unde nici nu merita sa te uiti la ele decat noi si OE.
    Insa ca si contraexemplu, am dat comanda de manere de geamuri manuale spate pe crem, noi si originale, si iti spun cu mana pe inima ca nu le-am putut monta (se vedea ca sunt facute din cel mai ordinar plastic si culoarea pe langa cele vechi si pe langa "cioturile" ramase pe fata de usa era la ani distanta. Si nu, nu s-a gresit nici codul de culoare la comanda si nici nu sunt luate de pe ali-china-etc-etc ci direct din reprezentanta din RO). Tot unele din dezmembrari in stare decenta am montat pana la urma :)
    Si mai am, ca sa nu exagerez, pe putin 10 exemple, unde o piesa de prim montaj de fabrica se vede ca fiind executata net superior ca si calitate si asamblare comparativ cu o piesa "de schimb" originala comandata in reprezentanta, nu din tot felul de locuri dubioase cu piese asa zis originale.
    Sa nu mai zic ca dezmembrarile ne salveaza de multe ori cand unele repere pentru B6 apar "discontinued" in ETKA :) In special piesele de interior pe culori exotice.
    Exemplu: scrumiera fata 2DIN finisaj Vavona high gloss - discontinued in ETKA din 2013, procurata din dezmembrari, stare estetica 95%, stare functionare 100%, maner usa sofer - culoare twist beige - 640 lei pret in ETKA, 50 lei fata de usa completa din dezmembrari, tapiterie uzata dar maner in stare estetica 100%, functionare 100%
     
    Ultima editare: 1 Dec 2016
    bobalex18 apreciază asta.
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Si eu am luat o nuca schimbator OE si am ramas dezamagit. Si pielea de pe un volan nou-ish (2015) e carton curat fata de al meu stock 2001 - 2002.

    Chestiunea cu reperele OE si chiar OEM e f problematica, ajungi la costuri monstruoase pt o masina care costa cat costa. Mai bine ar fi sa dai banii respectivi pt achizitia uneia mai noi, unde nu trebuie sa le schimbi. Asta daca nu faci greseala multora de pe forum si te atasezi de ea..

    Ma rog, discutia a degenerat :) mie unul nu mi-ar veni sa vand masina la care am schimbat tot ce se putea cu 4000 euro si banuiesc ca toate la pretul asta au majoritatea consumabilelor de fabrica si urmeaza sa pice. Banuiesc ca se rezuma la cat de pretentios esti.

     
  6. Adi27

    Adi27 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAHA
    Subscriu si eu la spusele dl-ui t_qua77ro, deoarece de curand am achizitionat un audi a4 b6 avant cu dotari bunicele zic eu ( s line interior cu alcantara, incalzire in scaune, frigider in torpedou, senzori parcare spate, xenon de fabrica cu tot sistemul, bc/cc, carlig cam astea imi vin acum in minte)la 3300 euro neinmatriculat. Ideea fiind ca am investit in el doar distributia, ulei filtre si placute in rest masina fiind intr-o stare foarte buna pentru anii sai.

    PS: Totusi cred ca aceste cazuri sunt destul de rare. Masina fiind luata de la un samsar.
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Ai spus ceva foarte important: "de curand". `ai sa ne auzim dupa o perioada mai mare si un nr de km efectuati.

    Btw, intr-o prima faza esti de acord cu ce spune colegul t_quattro, dar la sfarsit spui ca astfel de cazuri (masini bune la preturi mici) sunt destul de rare. Sau poate n am inteles eu bine ce ai vrut sa spui.
     
  8. v.b

    v.b 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2015
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A4 B9, 2.0Tdi 150Cp, 2018
    Eu am luat un A4 B6 in Mai 2015 si pana acuma (decembrie 2016) am facut 30.000 km cu ea.
    Imediat dupa achizitie am schimbat:
    Discuri si placute frane fata-spate Brembo
    Intreg Kitul de distributie
    Ulei si filtre deja de 3 ori...
    Un furtun subtire de la turbina.
    EGR-ul
    Termostatul

    Masina merge perfect si nu am consum de ulei, pete la motor sau altele...

    Cumparasem o turbina care este inca in ambalajul ei... Deocamdata nu e nevoie de ea si sper sa ramana asa...
    Un set de roti pe 16 inch de pe A4 B8 pe care le folosesc iarna. Mi-ar place un B8 dar ma tem de motorul 2.0 TDI.
     
  9. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cred ca am discutat suficient pe tema asta.Cine vrea B6 la pretul pietei, stie la ce sa mai caste ochii/bugetul atunci cand cumpara.
    In rest....spor la cautat masini cu vopsea originala si istoric la reprezentanta!

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  10. Adi27

    Adi27 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAHA
    waf, atat eu cat si colegul t_qua77ro cred ca suntem deacord ca daca casti bine ochii la o asemenea masina, nu vei lua un cazan. Desi la acesti bani predomina masinile obosite si trase maxim. Dar cum spuneam exista si exceptii, acum fiecare stie ce risc isi asuma.
     
  11. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    t_qua77ro fara sa fie cu supărare dar tu ai venit cu o comparatie care nu are legătura cu acest topic,de ce vb despre un benzinar care e clar mai ieftin ca diesel...nu mai vb despre colegul Buta care se lauda cu nonșalantă ca nu bagă nimic in masina...ca pica totul de pe ea..sa fim serios fraților,nu îți bati joc de masina..îți bati joc de tine,eee considerați ca ajungeți sa cumpărați o masina ca a lui,va place nu?? ....ma rog fiecare cu ale lui

    Perfect de acord cu tine ,cand spui ca trebuie sa caste bine ochii asa cum am tot spus noi toti,
    colegii care au 8,10,20....30k km(in ~2 ani 30k km...masina aia mai mult a stat)făcuți cu masina "proaspăt achiziționata",va așteptați sa pice piesele asa repede?
    Nu spune nimeni ca trebuie sa plătiți 5-6k e pe un B6 si o sa fiti feriți de probleme 200k km,din ce am văzut eu de-a lungul discuțiilor aici exista 2 categorii :
    1.cei care vor un B6 care: sa miroase inca a nouă cand intri in masina,elementele interioare/exterioare sa fie in stare perfecta,sa fie dotata de bun simt,istoric curat,culoare plăcuta ochiului..etc aici noi am platit/plătim pretul corect.
    2.cei care vor un B6:doar sa aibă si ei Audi,au auzit de la "prieteni" ca 1.9 sunt motoare "nemuritoare",nu le pasa de dotări,vor masina doar sa "tragă" pe ea,genul care se urca in masina si o pornește direc....etc. =LOTO

    Oare cei din cat 2 a-ți simțit vreodată pe pielea voastră cand se urca cineva in dreapta care are masina an +2012 sa exclame:frate cum masina ta care are 14 ani arata ca una noua si mirosul e de masina noua...? :)

    P.S. De ce sa cumpar un telefon din magazin cu garantie cand il gasesc la țigani in piata la sfert de pret,de ce sa dau 100e pe un parfum original in magazin cand țiganul vinde același brand in piața cu 100lei...înțelegeți.

    Bafta
     
    lowlife apreciază asta.
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mie imi place ca isi dau cu parerea (buna sau proasta) oameni care nu au avut b6 diesel sau care au km de circa 1 schimb de ulei. :)
    Cine are facut 100.000 km macar cu un b6 poate afirma cel mai corect cam cate investitii a cerut motorul. Nu vorbim de upgrade-uri ca nu are importanta aici.

    Cateva costuri interesante:
    Un compresor de clima la b6 e 1080 euro nou, CU PIESA la schimb. Unul identic pentru A6 4G din 2013 costa 1170 euro, fara piesa la schimb.
    Aceeasi comparatie o putem face si la caseta de directie...
    Un plastic de plafon s-line (spate stanga portbagaj - vezi foto) costa 1480 ron. Da, numai asta... Inchipuiti-va cat costa un plafon intreg, fara airbag, plafoniere, manere, capace, parasolare, lumini, suruburi sau manopera montare... Ca cei mai multi dintre voi nu ezita sa spuna ca au S-line (cand de cele mai multe ori nici nu au) insa cand vine vorba de inlocuit cauta variante non s-line.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa imi arati si mie persoana aia care a dat aproape 1500 ron pe plasticul ala.
    Egal valabil si in cazul compresorului.
    De ce sa il pui OE cand din fabrica vine pe Denso (undeva la 1500ron, deci o treime din pretul tau).

    Dar de ce de la intretinerea masinii am ajuns sa discutam despre plafoane si compresoare ? Booh ...
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sa descurajam posibili cumparatori ai acestui model, poate? :) :uhm:

    Fiecare "fier" dupa o varsta are nevoie de intretinere frecventa si costisitoare. Nu este problema noastra cum se descurca fiecare si cu ce costuri. Important este ca proprietarul sa fie constient de la ce sa se astepte in viitor.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asa da. Ca in rest, doar nu schimbam plafoane/compresoare/casete de directie la fiecare revizie. :)
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Asa e. Insa se pleaca de la proasta premiza ca daca e veche e usor de intretinut.
    Sunt convins ca multi din cei care gandeau asa si-au pus mana in cap la auzul pretului unui kit de brate sau a unui compresor sau a unei casete. Si, pentru ca legile lui Murphy functioneaza, de cele mai multe ori nu se gaseste varianta din dezmembrari exact atunci cand ai nevoie si masina e deja pe elevatorul mecanicului.
     
  17. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, pozele zici ca sunt facute de un copil.
    Insa descrierea arata cat de pocita e masina.
     
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    :)
    Cateva optiuni care nu au cum sa nu te faca sa o cumperi :))
    "Motorizare 1900 cm Motorina 150 CP din fabrica"
    "Încălzire la picioare fata și spate"
    "Scaune sport S4 cu aripioare si lombare electrice"
    "Higline"
    "Lumini ambientale interior led Higiline"
    'Suport cafea pe sina'
    "Cotiera fata (cu led rosu în interior original)"
    "Scrumiera fata cu led rosu din fabrica și Scrumiera spate"
    "Emblema led (unicat)"
    "Cauciucuri de iarna noi noute (3500) lei"
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Intr-o singura poza se vad jantele... Care sunt pe 16. Nu ai cum sa dai 3500 lei pe 4 cauciucuri 205.55.16.
    Asta ar trebui adus la realitate de catre cineva caruia timpul (si cocalarii) e cel mai mare inamic.
     

Distribuie pagina asta