1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie Audi A4 B6 cu motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian_61, 23 Dec 2007.

  1. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Adica ?
    Un A4 pe anglia deobicei costa pana in 1500euro si e mai rentabil sa-l dezmembrezi. + ca multi se folosesc de ele cat au actele valabile, iar apoi le dezmembreaza. E cu totul o alta poveste. La o masina din 02-05 pt mine chiar nu mai conteaza asa mult dotarile si nu mai aduce un spor tare mare la pretul masinii. A4 B6 din start are strictul necesar, deja un rns-e plus, bi-xenon, pachet s-line, quattro si altele sunt mai mult pentru pasionati, pentru cei care stiu sa aprecieze o astfel de masina cu astfel de dotari.
    Un A4 B6 se poate gasi in stare buna la 3500-4500euro, insa trebuie sa cautati mult, ca multe sunt intretinute necorespunzator. Cand zic stare buna, nu va asteptati la o masina perfecta, cu toate dotarile cum e a lui Catalin, e normal ca sa mai aibe 2-3 zgarieturi, un termostat defect, o bujie defecta, etc, insa aceastea sunt niste defecte minore care pot fi remediate ieftin.
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    "Se poate gasi in stare buna" si "trebuie sa cautati mult" se bat cap in cap :) eu daca vreau maine un B6 in stare buna cu 3500 euro si vad toate masinile de pe autovit, iti dau in scris ca nu cumpar nimic. Cu distributie, un set de brate, amortizoare, ambreiaj si cauciucuri ajungi la un procent maricel din suma aia. Si nimeni nu o sa vanda vreodata o masina cu astea schimbate pe 3500 euro. De ce? Pt ca suntem saraci si nu ne permitem sa aruncam banii pe fereastra. Romanii nu schimba masina de moft, nu zic pierd 1000 2000 euro si imi fac damblaua, ca ei au rate la masina aia si mai fac rate si pt urmatoarea.

    Exista B6 care inca mai pot fi folosite, ca nu au cazut de tot piesele din fabrica, si masini reconditionate, aduse tehnic cat mai mult la starea de nou. Cine crede ca ia un B6 masina in care nu trebuie bagati bani cu 3500 4000 euro*, se amageste singur.

    *Care sa mearga ca un B6, nu ca o dacie.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  3. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Am zis ca se pot gasi masini in stare buna, doar ca trebuiesc, cautate ! Din 10-20 masini verificate, tot una mai buna fata de restul trebuie sa gasesti.
    PS: Inca nu am gasit masina sh cu anvelope bune, automat dupa ce o cumperi ii cumperi un set nou cu dot 2017 si nu mai ai treaba cel putin 4-5 ani.
    Cu putin noroc gasesti si la 3500 , dar in general as zice undeva la 4000-4500e. La 5500e gasesti b7 in stare buna dar asta e alta discutie.

    Spor la achizitii.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La 5.500 gasesti un A4 B7 cu peste 300.000 km in care mai bagi minim 2-3.000 Euro ca sa o faci masina nu sa umbli cu morcovul cu tot cu frunze in fund (si ma refer de exemplu doar la pompa de ulei). Dar si asta este alta discutie si vad ca iar incep sa sterg mesaje ca va place sa bateti campii cu gratie.
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Doar nu stai un an de zile sa umbli dupa masini si sa arzi zilele de concediu sa vezi cazatura dupa cazatura :)
    Stii ce inteleg eu prin masina buna? Una in care pot sa ma urc si sa plec oriunde, nu stai ca nu am cauciucuri, stai ca imi pierde ulei, stai ca nu am frane, stai ca nu am termostat, stai ca imi cade roata. Asta fara detalii estetice gen "si ce daca e bubuita pe toate partile, asa sunt masinile vechi". O masina buna nu inseamna deplasabila pana la cel mai apropiat service.
    Da, sunt masini chele la bani putini, dar au km cu nemiluita si in viitorul f apropiat trebuie sa schimbi piese de sute - mii de euro.

    Ai auzit pe cineva cu B6 de 3500 euro sau B7 de 5500 sa spuna macar din burta ca a schimbat altceva decat ulei si filtre?
     
    Scorpyon apreciază asta.
  6. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI

    Tin sa te contrazic. Eu vb din experienta proprie. Desigur, vorbesc de 1.9tdi. Pe privat nu pot discuta ca ai blocate mesajele. :) Singurii bani bagati in masina au fost 100lei in cateva luni (ma refer la piese care s-au defectat, sau stiam ca sunt defecte cand am cumparat-o).
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ramai la parea ta si eu raman la parerea mea. Experienta ta este minima fata de cand detin eu Audi si alte masini/marci din grupul VAG (le am in familie de aproape 50 ani - diverse marci si modele din grupul VAG)
    In schimb iti spun eu ca daca masina ta pica pe mana mea te asigur eu de o lista care ajunge la ce ti-am spus eu anterior si asta asa doar la o prima vedere. :) Incheiem aici discutia asta oricum inutila si care nu face obiectul acestui topic. Multumesc pentru intelegere.
     
    Ultima editare: 28 Mai 2017
  8. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    Aici pot si eu sa confirm ce zicea Cristi mai sus.

    Acum 3/4 luni am achizitionat un A4 B6 din 2002 de 131 cai si pana acuma am schimbat :
    -EGR ( clapeta era rupta de pe ax si masina nu tragea ) 150 RON second
    -Debitmetru ( valorile celui vechi nu erau bune ) 350 RON nou
    -Injectoare ( 2 dintre ele aveau corectii foarte mari si masina tremura la relanti ) 1200 RON second
    -Toate furtunele de Vacum ( mai mult pentru siguranta mea ) 3 RON metru
    -Volanta si ambreiajul ( am pus soft pe masina acum 2 saptamani si nu tinea ambreiajul si volanta dadea semne de batranete ) 2000 RON noi
    -Ceva bucsarai ( nu le mai enumar ca au fost destule ) ~150 RON
    -Lichid de frana ( imi aparea in bord eroare ) 100 RON
    -Mai cateva chestii de ornament minore.

    Mai pe scurt colegii de mai sus au dreptate ... eu am cautat in zona mea aproape o luna un B6 intretinut si nu am gasit. Deoarece m-am zgarcit sa nu iau una de pe forum ( erau cateva B6 la vanzare in momentul in care eu am cumparat-o ) deoparece era putin mai scumpe de 3500 EUR ( cat am dat eu pe ea )
    Mai pe scurt daca gasiti vreun B6 decent, eventual sa cunoasteti istoricul masinii mai bine dati cu 500/1000 euro in plus si luati o masina care merge bine fara a mai fii nevoie sa faceti carare zilnic la mecanic sa depistati un zgomot/problema noua ce poate aparea la masina sau sa luati un B7 la 5000/5500 EUR care este in aceeasi situatie in care am fost eu cu B6`le la 3500 :)
     
    bobalex18 apreciază asta.
  9. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Ai pus EGR sh si furtune luate la metru si taiate si te plangi ca altii de la care vrei sa cumperi masini nu le intretin?
    Cat despre "bucsarai" la 150 lei "fara numar" ai pus tot sh?
    De pe orice masina veche, a se citi de la 8-9 ani vechime incolo poate sa pice orice, oricand, chiar daca nu are km multi pt ca nu ai de unde sa stii cum a fost condusa masina aia, chiar daca are km putini.
    SH e loterie si atat. Poti doar sa-ti cresti sansele de reusita cumparand ceva cu istoric verificabil si platind ceva in plus, dar nici atunci nu ai nicio garantie.
     
    Scorpyon apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Furtunele OE crezi ca sunt turnate la dimensiune sau tot taiate ? Si stai linistit ca nu o sa dea Audi niciodata aproape 1 euro pe metru de furtun.
    Eu chiar apreciez ce a facut, multa lume inlocuieste doar furtunul crapat cu toate ca sunt masini de peste 12-13 ani ani si au toate furtunele coapte in compartimentul motor.
     
    bobalex18 și Benilika apreciază asta.
  11. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    @iVladBogdan poti sa fii linistit ca eu am schimbat furtunele pentru a, avea masina intr-o stare cat mai impecabila ( nu ca sa imi justific investitia tie :) )
    Masina mea cu furtun la metru merge mult mai bine decat merge una cu furtune OE ( si daca tot m-ai provocat te rog sa`mi spui daca Audi produce aceste furtune de vacuum in house sau le cumpara de la producatori externi care pot fii chiar cei de la care le-am luat eu :))) )
    de 12 ani cu zicea si @audi66
    Si pentru cunostiinta ta am schimbat EGR ( dupa cum am spus si mai sus nu puteam circula cu cel vechi deoarece clapeta era rupta de pe ax si era pe tri sferturi inchisa )cu unul second deoarece dupa ce l-am schimbat mi`am dat seama ca mai bine il anulez pentru ca masina merge mai bine fara el.
    Anyhow nu am dat niste explicatii celor cu bani ca tine :) ci mai mult celor care vor sa caute chestii gen chilipir ( asa ceva nu exista la o masina ieftina )

    PS: bucsarai ( am folosit un termen general sa nu scriu o pagina intreaga ) era de fapt bascula de pe dreapta fata si pentru cunostiinta ta a fost destul de scumpa pe langa ce mai aveau de vanzare in magazin
     
    bobalex18 apreciază asta.
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Treburile astea s-au discutat si rasdiscutat, iar cine a mai cumparat vreodata o masina SH ca sa mearga cu ea, nu s-o tina prin service, s-a convins probabil pe propria-i piele ca masinile intretinute costa bani. Prin intretinere inteleg "am inlocuit asta, aia si ailalta", nu "inca mai merg". Pe langa faptul ca 1000e cheltuiti pe inlocuit piese inseamna 2-300 ceruti in plus la pretul de vanzare...
     
  13. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    Exact asta incercam sa spun si eu.
    Mai pe scurt nu cred ca exista b6 la pretul de 3000-3500 impecabil ... Și că oricât de întreținută ar fii masina tot o sa mai bagi ceva bănuți în ea ... asta nu inseamna ca b6'le este o mașină rea

    Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
     
  14. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    1. Nu exista mai mult impecabil sau mai putin impecabil.
    2. "Masina mea cu furtun la metru merge mult mai bine decat merge una cu furtune OE" - sunt convins.
    3. Nu am nevoie de nicio explicatie din partea ta, chiar nu ma intereseaza cum iti intretii masina, doar am punctat niste lucruri care mi s-au parut deplasate. Lichidul de frana poti sa-l consideri "investitie" la fel cum unii de pe diverse forumuri calculeaza bonurile de motorina, lichidul de parbriz si rovinietele la "investitii in masina".
    Fiecare intelege altceva prin intretinerea unei masini. Ce inteleg eu gasesti pe topicul de prezentare al masinii mele. Eu am incheiat aici.
     
    Benilika apreciază asta.
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Discutia se incheie aici!
    Aici avem un topic in care cerem sfaturi de achizitie!
    Va rog sa va limitati la a comenta doar pe baza masinilor prezentate de cei interesati!

    Cine are timp si chef sa citeasca forumul isi da seama ce presupune o intretinere buna!Cine nu are timp si chef sa citeasca, cumpara masina si citeste dupa!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. Atti86

    Atti86 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi, A4, B6, 2004, 96 KW, 1.9TDI, AVF
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu are absolut nimic S-line. De fapt nu cred ca are vreo dotare optionala. Xenonul nu e de fabrica. Sigla BOSE de pe grila e ceva abtibild lipit de el. Asa ar trebui sa arate: https://shop.ahw-shop.de/bose-lauts...rs4-8e-bose-sound-system-2-tlg.-hinten?c=1689

    Merita in functie de istoric, daca are TUV recent sa zici ca este cat de cat ok pe termen scurt si daca chiar esti nebun dupa rosul ala. Mie mi se pare scumpa si garantat o sa ai bani de bagat in ea - pt ce? 130 cai de 15 ani fara nici o optiune. Doar ca e rosie.
     
  18. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Minte ala in anunt de ingheata apele, chiar si acum la aproape 40 de grade.
     
    ovidiutm și iVladBogdan apreciază asta.
  19. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Sigla S4 pe spate? Bifat. Jante aftermarket cele mai ieftine? Bifat. Bloc de lumini China? Bifat. Abtipild BOSE lipit de el? Bifat. Xenon pus de el in farurile halogen, pe care le-a gaurit in prealabil? Bifat. Aripa dreapta fata visinie si restul lateralei rosie? Bifat.
    Tu chiar ai luat in considerare veceul ala? ZERO optionale. Eu asa ceva n-am mai vazut in viata mea.
     
    ovidiutm apreciază asta.
  20. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Se pare ca un "fericit" a cumparat masina respectiva :).
     

Distribuie pagina asta