Consum Audi A6 C5 - 2.5 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Rudolf, 22 Feb 2008.

  1. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    gabitza eu i-am scos mai ales cel din afara(akn ,6 trepte manual)odatala doua luni fac Germania-Romania si retur,crede-ma ,nu odata am facut consumu si stiu exact ce papa si ce nu si daca vrei iti spun mai simplu 1700 km cu 175€ din care 25€ sunt vignetele,deci...
    in oras nu cred ca scot sub 10,poate rar ,pentru ca imi place sa ma infig ,dar in afara merg 150-170 Germania,Austria maxim 140( au radarele boala pe mn) Ungaria la fel ca Austria,in Romania depinde de drum si circumstante,dar am scos si 6,1 media si 6,4 si 7,1 ultima data cu 4 pers in masina si ceva bagajele.Dar tu ai 179cp(eu 150) tu ai quattro eu tractiune fata,nu e nimic anormal in ce zici.
    Acum o intrebare ca vad ca esti din Bv ,ai fi dispus daca intr-o zi as veni la tine cu un priceput ,sa ma lasi sa copiez softul tau de 179cp si sa il transcriu la mine? :)
     
  2. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6 2,5 V6 TDI Avant,150 cp,2001,Motor AKN
    Treaba cu softul ma intereseaza si pe mine. A6 meu este frate geaman cu al tau;) Berile in contul meu!!!
    Si confirm treaba cu consumul. Exact aceleasi consumuri le am si eu. Unica diferenta este ca A6-le meu este Avant
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Ian 2015
  3. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    si al meu e tot avant:) am uitat sa specific,hai ca gasim noi softul de 179cp, tinem legatura:)
     
  4. gabitza121

    gabitza121 Platinum Member

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Pai aici e problema ca nu am soft dar o sa se intample si asta a mea momentan are 150 dar quattro si automat urca semnificativ consumul.
    Am in gand sa ii fac soft sa fie de 180cp nu pentru a imi da pletele pe spate(nu am plete si nici puterea nu v-a fii suficienta)dar penru a merge umpic mai relaxata si poate se intampla si miracolul sa se mai lase consumul cu 1litru.

    Dupa ce fac softul poti sa vii cu NENEA PRICEPUTEANU' sa iti copiezi ce vrei daca se poate insa sa nu copiezii stilul ca iti spun sigur ca nu e cel mai bun:busted_cop:
     
  5. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    stai linistit ca nici al meu nu e demn de laudat,decat ca prefer de cele mai multe ori sa nu imi risc siguranta( nu vreau sa imi las copilul fara tata,sau oameni suferinzi).
    aveam si eu un stil defectuos de a alerga si de multe ori imi incercam norocul la limita,am trecut peste varsta aia...desi cateodata imi mai iau straiele de lup :)
    se explica pe deplin consumul tau acum ca am lamurit-o asa ca nu iti face griji papa cat un a6 quattro in porcii lui,legat de soft consum ,eu tind sa cred ca consumu iti va fi la fel,dar in schimb va fi mai "aerisit" motoru.
     
  6. gabitza121

    gabitza121 Platinum Member

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Cine cred ca intreaba cat consumă un motor de 2.5 tdi nu are dece sa isi cumpere asemenea motorizare.Ii recomand sa isi ia 1.9tdi sau 1.5dci care este o aroganta la consum si ultima varianta daca te tine bugetul 1.6tdi care de asemeni e bogăție la casa omului.
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    si bineinteles,daca vrei sa te bagi intr-o depasire te gandesti de 3 ori inainte :)
     
  8. Cl Audi U a6 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2015
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi, 2.5 cmc, 1998
    Frații mei posesorii de audi !!! Vă salut ,am și eu o problemă"zic eu destul de gravă" măi frate îmi consumă grav de tot ...pai îmi ia intre 23-25%, in condițiile în care traseul meu(la lucru) este de peste 75% la lucru asta însemnând sub 1,5 km șiii pot să vă zic că totul merge impecabil turbo merge excelent de bine (testat)....Acu ziceți și voi vă rog care este problema in cazul in care bag 24 de litri motorina si fac vreo 85-90 de km in oraș .ajutor plssss!!!!!
     
  9. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    E motorul rece, la drumurile scurte asta e media.

    Banuiesc ca pe masura ce mergi cu motorul cald se reduce acest consum pana la ceva rezonabil.
     
  10. Cl Audi U a6 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2015
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi, 2.5 cmc, 1998
    Da, dar totuș atît de mult aproape 26-27%, ce dracu bea, motorină in cantități industriale (pentru faptul că doar ce o pornesc și în 5-10 minute o opresc) ? Nu știu dar nu mi se pare normal. Deci bag de 140 de lei și de abia fac 100 de km pe oraș :( Nu mă vait de bani dar totuși o suge impecabil de repede :) nu îmi vine să cred.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Apr 2015
  11. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ce zgomot are motorul rece? eu zic cea mai buna solutie, fa-ti un drum lung de vreo 10km (cu motorul cald bineinteles) reseteaza tot ce este legat de consum si apoi posteaza media vitezei,media consumului si urmareste consumul instant undeva la 80kmph in treapta 5(subturat) nu trebuie sa sara de 5-5,5 ....pasul doi pune vcds pe ea si vezi consumul la relanti,fara consumatori trebuie sa fie 0,7-0,9 litri per ora,ce este peste ai avansul dereglat, relantiul in tutometru la cald trebuie sa fie imediat sub liniuta numarul patru pina in 1000rpm.
    Concluzia mea este ca daca tot bea prosteste exista supape neinchise complet ca atare tachetii au cedat si uzeaza camele....asadar pune vcds-ul pe ea rapid si vezi clar ce se intampla acolo
     
  12. Cl Audi U a6 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2015
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi, 2.5 cmc, 1998
    Motorul porneste la sfert de cheie si are un pic sunetul schimbat dar e minuscul (asta in sensul ca se aude asa timp de 2 minute si turometru sta undeva pe la 1050-1080rpm si dupa 2min se aude tzac ,se decupleaza reeleul si acul turometrului coboara pana la 980-990rot/min oricum putin sub 1000rpm ) si motorul merge si se aude impecabil de frumos . Nu am probleme cu el nici la rece nici la cald mi-a pornit la -15grade la sfert de cheie .Ai mare dreptate cu consumul am mers in afara orasului si imi scade drastic de mult de la 25-27% . Am compresie (daca zici de supape ) ,nu imi pierde ulei ,nu imi mananca ulei nu imi scoate sunete ciudate ,nu tzacane .Atat ca imi mananca multa motorina pe oras si nu imi dau seama de ce ;cand aud pe toata lumea ca le ia 10,5-11% .Am fost la unu si am puso pe tester si ala a zis ceva de genul ca nu se alimenteaza ,am schimbat filtrul de motorina si tot asa imi consuma .Nu styu cum draku nu se alimenteaza cand mie imi consuma de parca e izvor in rezervor ...pe oras. Am sa cumpar si eu un cablu +softul vcds si am sa scanez eu toti parametri . Acu zi si tu frate cum de la toti le iese consum de 10,5-11% si mine imi iese un consum de 25-27 % .
     
  13. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Unu la mana la ralanti trebuie sa ai intre 760-800 rpm asadar daca zici ca iti sta aproape de 1000 ai avansul marit sau pompa nepusa la punct. Deci, pune VCDS-ul pe ea. Spune consumul real in ralanti fara consumatori pentru ca trebuie sa oscileze intre 0.7-0.8 cu apa la 90grade. 10-11 in oras mai greu, un pic subturat, 11-12 un consum optim pentru oras (neaglomerat) in jumatatea verii cu apa la 90 grade. Peste 15-16 sunt probleme de injectie, avans, pompa de injectie, tacheti. Compresia nu are relevanta, poti pierde pe partea evacuare (raman supape deschise) necesita ardere mai mare pentru a compensa lipsa de compresie.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2015
  14. Cl Audi U a6 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2015
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi, 2.5 cmc, 1998
    Frate esti cel mai tare ! Pe cand eu sunt un mare idiot :) Ai mare dreptate cu relantiul. De fapt imi sta putin sub 800 (pe la 790). Eu dupa aceea mi-am dat seama ca de fapt o unitate dintr-o 1000 reprezimta 200 rot/min :) adica unitatile de la turometru sunt din 200 in 200 rot/min :). Deci, sunt un fraier si de fapt relantiul e excelent.
    Am si eu o rugaminte, oare ai putea ca sa imi dai si mie un ID de mss sau de facebook sau intra tu te rog pe "cl audi u valentin" si dai add ca sa iti dau accept te rog tare mult ca imi esti de mare ajutor . Iti multumesc frumos !!!
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Mai 2015
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Exact 61litri am facut ieri 906km Nurnberg-Dusseldorf cu 3 intrari in orase...o medie de viteza de 123km/h (adica la dus nu am lasat-o mai jos de 160 ...eram in limita de timp) iar la intors 140-150 ca imi doream sa ajung acasa), conform bc-ului ...am scos o medie de 7,4% ,in conditiile in care la dus vedema instantul numai la 8-9-10% asa ca l-am comutat pe viteza medie sa nu il mai vad
     
    wagner sebastian apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Asa imi sta si mie instantul, 8-9-10 la 160, ma gandeam sa il scot cu VCDS de acolo. :)
    Il las mereu pe cel mediu.
     
  17. jurcaionut 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2012
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a6 2000
    nu va suparati pe mine dar ake (masina proprie) imi lua intre 14 si 17% in oras.motorul nu avea nici o problema...pompa pusa la punct-2.4-2.6grade.injectoarele reparate si tot ala este consumul...depinde poate de sofer consumul,dar a mea nu a scos in viata ei consum de 10-11% in oras.in afara,am facut anul trecut un tur prin europa(aproximativ 12000km)si mi-a scos un consum de 7.1% pe toti kilometrii aia(pe autostrada 130-140km/h).in rest as vrea sa vad si eu un ake cu automat care ia 10-11% in oras...:readit:
     
  18. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    NU ai cum cu ake-ul...mai ales daca este si quattro
     
  19. gabitza121

    gabitza121 Platinum Member

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Si am crezut ca stilul meu nu este demn de laudat.
    Sincer eu o alerg de o ia naiba si 12-14 este in oras si observ ca acuma dupa ce am schimbat toate in botul masinii (distributie-accesorii) in afara 7.5-8.5
    Imi iese 7.5 dupa regula de trei simpla insa ne fiind cu precizie zic 8.5 si alergat pe autostrada am fost pana la Peruguia din Brașov cu masina si sub 150nu a scapat.
    Personal cred ca AKE ala nu era in mintile lui.A nu se interpreta ca jignesc doar pura parere personal cred ca ceva era dubios.
    Mi se pare mult luând in considerare ca eu o alerg de o ia naiba si nu sare de 14 in oras dar nici nu scade sub 12 oricat de frumos as merge.
     
  20. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    AKE e mai gurmand ca un AKN.Conteaza mult si in ce oras e facut consumul si cine e la volan.alergat pt cineva pt altcineva poate fii un mers normal
     

Distribuie pagina asta