1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum Audi A6 C5 - 2.5 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Rudolf, 22 Feb 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Adibetu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2008
    Locație:
    Siret, Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2,5 TDI
    Pentru A6 2004 cu motor 2,5 TDI am consum de 8-8,5 mixt, depinde mult de stilul de condus. Fac mult externul, iar din Spania(Madrid) pana in Germania(Hamburg) am avut consum mixt de 6,4 l/100km iar viteza medie a fost de 98km/h. Nu am avut probleme de nici un fel desi parcurg aproximativ 90.000 km/an.
     
  2. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    In mod normal, un model ca al nostru(2.5 quattro, manuala) consuma intre 11 si 14 in oras(iarna/vara/clima) si intre 6.5-8.
    5 afara mers intins.
    Ce este peste aceste valori este anormal.Daca iti consuma mai mult verifica filtrul de aer(la mine pe acesta il schimb la 5000KM, la ce praf este si tot imbacsit il scot)
    Fa-i consumul la pompa, plinul pina sare siguranta pompei dupa care apasa butonelul acela din interiorul gurii rezervorului cu gura pompei si baga pina este plin, mergi citeva zeci de km, nu conteaza cit, poate sa fie si peste 100 si apoi repeti operatiunea.
    Imparti citi litri ti-au intrat la numarul de kilometri si te edifici.
    Bafta.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Aug 2012
  3. atoro 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi a6 Quattro,2500,2002
    Eu am cutie tiptronic,dar oricum mi se pare mult consumul actual.
     
  4. helisdava 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI Quattro, berlina, manual, AKN
    Consum A6 2.5 TDI

    Salut.

    Pe un caz concret: masina personala A6 Quattro 2.5 TDI, Manual pe care o am de 3 ani motor tip AKN, pot spune ca am un consum mediu de 7,4-7,5 l / 100 km.

    O folosesc relativ putin in oras si as spune ca ocaziona chiar.
    La sfarsit de saptamana este alta poveste.

    Am fost in Grecia si a consumat 6,7 % vara trecuta. Am fost in Munchen si a luat cam 7,4 - iarna. Tocmai m-am intors din Valencia, deci la un drum de apropape 7500 km (buc-valencia-buc) a luat putin sub 7.

    Mentionez ca viteza de croaziera este 140-150, 160 pe distante scurte. Vorbesc de autostrada si nu o abuzez. La 120 km/h intr-a 6-a ai 2000rpm. Foarte putin.

    De asemenea, masina mea are 247.000 km la acest moment deci este departe de a fi noua insa merge bine (dupa multi bani investiti: axe came, directie, distributie, suspensii, etc.)

    Mi-a spus cineva ca daca mergi pe Auto / Economy la bord (ma refer la caldura / AC) scutesti cam 1l /100 km pentru ca nu se mai antreneaza compresorul. Asta poate explica diferenta de aproape 1l intre drumul meu de Grecia si cel de Germania. Conditiile su fost similare.

    Sper ca cele de sus sa ajute.

    Nu stiu exact consumul in oras pentru ca nu o folosesc insa in mod cert ar fi sub 10% la o cutie manuala.
     
  5. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Pai in Bucuresti, in mod CERT consumul este intre 12-14%..nu sub 10%!
    La mine tot caz concret este..si nu numai la mine, cu toti cu care am vorbit cu acelasi tip de masina.
     
  6. atoro 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi a6 Quattro,2500,2002
    Salut,

    eu o folosesc relativ putin,doar in weekend ,dar consumul de 18l/100km l-am avut pe un drum Pitesti-Bucuresti pe autostrada si foarte putini km in Pitesti,iar pe autostrada am mers cu o medie de 120km.
     
  7. katalinu

    katalinu 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ABT
    sa incep inteligent....
    DECI
    Audi Allroad 2004 2.5TDI BAU, tiptronic 5HPA19 EYJ:
    - inainte de a schimba distributia: consum Bucuresti 15%, extern 8% la 140 km/h respectiv 13% la 200km/h.
    - dupa revizie beton, schimb distributie si consumabile (ulei, filtre, bujii etc) iarna asta a luat chiar si 18%, extern 9% la 140 km/h respectiv 14% la 200km/h, avansul marit, aproape de limita superioara.
    - dupa chip, din 180cp ajuns 220cp respectiv 430nm (limitat bineinteles datorita cutiei si mai exact a convertizorului) consumul atat in Bucuresti cat si extern a scazut cu aprox. 0.5 -1%.
    - dupa reglare avans, consum real 100%, verificat in pompa periodic si cu diferite tipuri de motorina, consumul oscileaza intre 14 si 16 % in Bucuresti, 8 - 8.5 extern la 140 km/h respectiv 13% la 200 km/h.
    Avand in vedere toate motorizarile pe care am apucat sa le testez cat de cat, atat Vag cat si alti consacrati, concluzia mea proprie si personala este ca pentru o greutate de aproape 2 tone, quattro si cutia tiptronic din dotare valorile sunt acceptabile.
    Se poate mai bine (vezi 3.0T / noile TSI care pur si simplu spulbera basmele mioritice) dar tineti cont ca intotdeauna 4X4 si greutatea masinii isi spun cuvantul in cazul consumului.
    Acum incerc sa-i fac pe cat posibil consum pe +- in oras mers "ocna" de economic dar fara sa incurc traficul.
    Sunt multe de discutat mai ales cand intervine cutia tiptronic...
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Mar 2013
  8. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Corect, asta este consumul normal..
    La mine consuma cam 13/14 in Bucuresti, cu manula, deci un allroad cu automata + greutate o idee mai mare un consum de 15/16 este ok.
    Felicitari pt.obiectivitate..
     
  9. katalinu

    katalinu 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ABT
    Nu sunt sigur 100% ca norma de poluare influenteaza atat de mult consumul ca si prezenta cutiei tiptronic. Nu contest insa.
    Pentru a evita poluarea cu un nou thread si tinand cont ca modul de schimbare al vitezelor este direct legat de consumul de carburant, va intreb pe la ce rpm schimbati vitezele, eventual pe automata ce se intampla.
    Din a 2-a intr-a 3-a consider ca tureaza prea mult la 2700-3000rpm (si atunci are o ezitare, atinge 3000rpm, subturare 2600-2700pm dupa care accelereaza iar pana la 3000rpm si d-abia atunci schimba, sper sa nu am eu o problema in cutie, oricum mi se pare ciudata chestia). Mentionez ca nu schimba numai la acele valori, daca merg ca melcul schimba si la 1800 rpm sau talpa de tzaran la 3600-4000 rpm din 2 in 3, deci e improbabil sa fie vreun defect in cutie de genul schimbare viteza numai la o anumita turatie (conform unor manuale ZF).
     
    Ultima editare: 26 Feb 2010
    Shorty30 apreciază asta.
  10. 87-C H C 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 2,5 TDI V6 2002
    Ce parere aveti de 16,7 consum in oras la a6 2,5 tdi v6 155 CP , schimbate vit la 3000 rpm si dusa frecvent pe distante scurte si cu motorul rece. Care ar putea sa fie pb pt acest consum. Mi se pare cam exagerat de mare cand aud la alti de consum de 10 - 12 . Daca stiti cumva care ar putea fi pb va rog sa imi spuneti si mie.
     
  11. katalinu

    katalinu 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ABT
    In principiu varsta motorului (reperele in miscare nu mai au acelasi randament mecanic), avansul (nu neaparat marit, chiar si pe - si poate creste consumul), bujiile (mai ales la temp. negative), senzorii de temperatura, starea pompei de injectie, injectoare, debitmetru, egr....oricare dintre cele enumerate poate influenta consumul de carburant. Fa-i un log si uita-te la valori p-acolo poate ai ceva in neregula.
    Consumul tau este normal , tinand cont ca f rar plecam cu motoarele incalzite optim pentru drumuri, fie ele si scurte. Eu de obicei cam dupa 30-1min sec pana cand revine la relanti normal i-am si dat in gura, apa rece, uleiul la fel...uzura prematura in timp e la ea acasa, deh. Bashca fumalaul de rigoare mai ales acum in sezonul rece.
    ps: asa-zisa problema pe care credeam ca o am la cutie referitor la schimbarea din v2 in v3 este ceva normal la tiptronicul pe allroad, ezitarea pe care o sesizam inainte de schimbare este datorata iesirii din functiune a low-range-ului prezent in vit 1 si 2...oricum dupa ce i-am schimbat uleiul si filtrul schimba mai fin.
     
  12. 87-C H C 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 2,5 TDI V6 2002
    Pe o distanta de 20 de Km in afara, dusa aproape constant la 180 consum de 12,3 - 12,4. Pe o dist de 60 de km in afara cu consumul resetat la iesire din orash am scos o medie de 8,5 mers la 120 150 km. Va multumesc pentru sfaturi
     
  13. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    consum prea mare audi a6 2,5 TDI :((

    Salutare tuturos posesorilor si pasionatilor de Audi..sunt nou posesor de audi a6 motor 2,5 tdi serie abf 110kw.mar interesa consumul acestei masini....mi se pare exagerat de mare...la stil de mers putin mai agresiv( nu foarte) scot un consum de orash de 17%: shutup2: iar exterior la 100 km/h pe pilot 7,4-7,8..sunt dezamagit tinanad cont de alte pareri ale zecilor de posesori...cum ar fi consum 6,5 exterior si 10-11% in orash...in cel mai rau caz 14% alergata in ultimul hal...super masina ,super tinuta de drum,,elegantza...etc. ce am de facut in prima faza!? pentru a verifica acest lucru..si as vrea noi parerei despre consum...aici trebuie sa mentionez k motorul are aproape 300000 km , nu scoate fum,merge ceas trage foarte bine...si inca o problema la cald porneste mai greu putin decat la rece:( va rog ajutati-ma.
     
  14. WALY

    WALY 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6,2.4-165cp.-2001
    Consum A6

    Ai vreo eroare in bord?Verifica sondele lamda.Bafta.
     
  15. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    salut,treaba cu consumul de combustibil poate sa fie de la mai multe chestii
    Unul dintre ele ar fi sa nu ti se incalzeasca motorul suficient (adica 90 grade)
    Altul ar fi sa ai o problema la pompa de injectie
    io am aceasi prob ,imi consuma mult din cauza ca am termostatul blocat pe deschis si temp a apei nu ajunge la 90de grade,bine io am benzina dar se poate si la diesel
    acum nu ramane decat sa verifici
    bafta
     
  16. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    sa stii k ai dreptate dupa parerea mea....eu am mers cu masina maxim 1000 km si foarte rar mia ajuns la 80 grade....si apropo ...astazi am mers cu consum 20,1 % ma disperat,cat de curand va trebui sa iau cisterna..mentionez ca pompa de injectie e ok!!! iar inca o dilema ..la relanti imi sta consumul intre 23-24% eu initzial crezand ca nu arata bine comp...dar si la rezervor ..am facut proba cu 10 lei adica 2,45l am facut undeva la 15 km...e prapad ...am sa iau in calcul toate sugestiile si cand mioi revenii cu banii am sa iau tot la mana!! astept in continuare sfaturi parere..ms mult
     
  17. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    1.Cum ai calculat consumul?
    Cel mai relevant este sa-i faci plinul, pina pompa face clic, apoi apesi cu gura pompei tamburusul ala din interiorul rezervorului, in stanga si tinand apasat in continuare alimentezi pina ajunge motorina sus.De cind face clic si pina ajunge la plin iti mai intra vreo 6/7 litri.
    Resetezi kilometrajul de la bord(tripul), apoi mergi 100/150km si alimentezi din nou, idem cum ti-am explicat mai sus.
    Imparti litrii la kilometrii facuti si asta este real 100%.
    2.Verifica si schimba filtrul de aer, are foarte mare importanta.
    3.Acul de temperatura trebuie sa stea fix pe 90 grade, indiferent de anotimp, conditii de exploatare.
    Daca nu urca inseamna ca este pe deschis(asa cum ti-a spus colegul mai sus) si atunci motorul nu merge in parametri.
    Un model ca al tau trebuie sa consume max.12% intr-un oras aglomerat, la tine max.10
     
    Parvu Iulian apreciază asta.
  18. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    da...treaba cu apa la 90 grade nu prea o ating...in jur de 80 grade si problema mai e si k nu baga caldura cum trebuie....filtrul de aer...am sa il verific..mai am citit la colegii de pe forum ca si senzorul de temperatura are mare importanta! si treaba cu plinul am sa o incerc cat de curand....nu stiu exact,ca de..cu criza asta.oricum ms mult.am inteles k termostatul se schimba foarte greu,adica ar necesita radiatoare date jos,distribuitie..total aiurea pentru o piese de 70 lei..iar manopera 200! ms mult.in continuare astept pareri........si apropo daca apa sta la 80 grade e aja mare problema? am sa va dau un raspuns daca am rezolvat sau nu..dar pe la sfarsitul saptamaniii deocamdata am de schimbat si 2 capete de bara si unghiul de fuga facut!
     
  19. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    iti pot da un sfat pana iti schimbi termostatul ,baga ceva (un carton)in fata radiatorului cum faceam la vechea dacie
    io asa procedez pana imi voi schimba termostatul si chiar consuma mai putin
     
  20. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    Dupa parerea mea ai doua probleme : termostat blocat pe deschis si motor rece si a doua mai grava pompa de injectie - in momentul cand comp de bord incepe sa arate mai mult decat consumul real ai o problema cu capul hidraulic de la pompa de injectie ( fapt indicat si de pornirea mai grea la cald )
    Mai mult as suspecta si un chip tunning facut pe genunchi (zici ca trage de rupe - ar explica si un consum mai mare )
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta