1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum Audi A6 C5 - 2.5 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Rudolf, 22 Feb 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    am sa incerc si faza cu cartonul...buna idee..inca o problema nu baga caldura suficient...e (calai) aerul.iar motorul ajunge cu greu la 80 grade adik dupa 10 min de mers in orash.....mam interesat astazi de termostat si costa 70 de lei acelasi producator ca cel de fabrica..iar celelalte aftermarket..undeva la 50 lei...problema cea mare e schimbatul..in orashul meu nu exista mecanic pt aja ceva! numai de dacie..iar cu pornirea la cald mai (greu) nu e grea adica cand ii dau 1 cheie dimineata se da motorul peste cap de 2-3 ori...iar la cald cateodata dau de 5-6 motorul peste cap!
     
    Ultima editare: 8 Mar 2010
  2. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    salutare revin iar!! astatzi am facut un drum de lehliu-calarasi(100-110km) dus intors...cu cartonul respectiv in fatza pe 50% din radiator tot nu sa ridicat apa la 90 grade...iar consumul 9,8% mers de iarna 50-60-70 maxim treapta 5....mentionez k cosumul mixt se coreleaza cu cel din rezervor....si inca un amanunt pe masina sunt rori pe 17...245/45/17!
     
  3. roby_A6

    roby_A6 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    Pe unde apuc
    Masina:
    A6/ O2 RS
    ai mers 50-60-70 km/h in treapta a 5 a?

    asa in conditii normale (asfalt uscat) care este turatia maxima la care schimbi vitezele?
     
    Ultima editare: 10 Mar 2010
  4. nello

    nello 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    suedia
    Masina:
    vw golf country
    50-60-70 dupå pårerea mea motorul merge subturat,ceea ce duce la un consum mai mare,iar termostatul trebuie schimbat cat mai repede posibil(pe långa consum mai mare este si o uzurå mai mare la motor).Daca tot desfaci toatå fata ptr termostat ar trebui sa iei in calcul si nr de km pe care i-ai fåcut de la ultimul schimb de curea de distributie,asta ca sa economisesti mai tårziu niste bånuti...
     
  5. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    erau conditii de polei....am mers treapta 3-4 rareori 5.nu aveam cum merge peste 70 max...am cumparat termostat.....iar cand am fost dupa el mia sarit..sau sa rupt cureaua la alternator...nu stiu ce sa cred...e cea mai proasta masina pe care am avuto!...ma bate gandul sa o dau.distributia o are schimbata acum maxim 10000 km cu tot cu pompa de apa...nu inteleg de ce a sarit cureaua de la auxiliare (mia scartzait de 2-3 ori) am turat si (pa) servo si incarcare. cred k nici nu inacrca cum trebuia! k era cam lesinata bateria la pornire! in fine....multumesc de sfaturi va tin la curent cand ma apuc de ea serios sa treaca zapada asta! decat sa schimbi o curea la modelul asta v6,mai bine faci un motor de dacie! e mai usor!
     
  6. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Da mai multe detalii despre masina ... cutie manuala sau automata (manuala am inteles eu) ... tractiune fata sau quattro ?
     
  7. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    masina este cu cutie manuala 6+1..motor 110 kw.serie motor abf! tractiune doar fatza!! cine vrea sa vbeasca si pe privat id meu: talmazanady
     
    Ultima editare: 11 Mar 2010
  8. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Intradevar consumul este mare ... de ce am intrebat:
    - cutia automata/tiptronic da un consum cu 1-2 l/100 km mai mare
    - tractiunea quattro da un consum cu 1-1,5 l/100 km mai mare
    - modelul Avant ... greutate mai mare -> consum mai mare
    La mine este dat un consum de 13% in oras ... vezi eticheta din portbagaj la roata de rezerva ... am un consum de 13-14% (condus mai sportiv) si numai iarna cand e frig sub 0 grade ajunge la 17% pentru ca nu astept sa se incalzeasca motorul mai mult de 1 minut ... merg mai mult cu el rece si pe distante scurte (2-10 km).
     
  9. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    asta cu cutia si cu 4x4 stiam! ce consum scotzi tu afara cu ea? eu totusi sper sa fie de la termostat consumul ridicat! iar cu cureaua chiar nu stiu ce mi sa intamplat...imi este frica sa nu se fi gripat fulia sau alternatorul! toti miau spus k din termostat e treaba k nu imi urca apa niciodata la 90 grade( temperatura normala la acest motor)?si inca ceva...vad k tu ai un motor stock de 180+ tuning (cip) vred undeva la 215cp nu ti se pare ceva suspect fiind acelasi consum,? ar trebuie sa fie mai mik la a mea cu 110 kw!
     
    Ultima editare: 11 Mar 2010
  10. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Mai sus era vorba de un A6 Avant Quattro (4x4 cum spui tu) si cutie Tiptronic ... motor 2,5 TDI ... deci are toate ,,calitatile'' pentru un consum mare.
    Afara din localitate ... mers 100-140 km/h ia cam intre 7,5 si 9,5 l/100km ... ia si mai putin daca mergi constant cu 100km/h si cu tempomatul (pilotul automat) activat ... dar eu nu pot merge cu 100 ca sar din masina sau adorm.
    Am ramas surprins ca am pus remorca cu atv-ul in ea si fara prelata (cam 400kg) si nu mi-a luat niciun gram in plus la consum ... mers pina la 150 km/h ... in schimb, cand am avut remorca goala (150kg) si cu prelata, care depaseste cu vreo 20 cm inaltimea masinii ... mers tot pina in 150 km/h mi-a luat cam 1 l/100 km in plus.
     
    Ultima editare: 11 Mar 2010
  11. dumy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 2007 + Wilkinson Sword QUATTRO
    Nu cred ca termostatul ala iti poate ridica prea mult consumul. Eu cand plec la cumparaturi la carrefour, care e la max 500m de mine, merg doar cu viteza 1-2 fiindca nu am portiune pe care sa dau nici macar a treia. Imediat dupa pornire, pe primii 100-200m, consumul mediu este undeva la 15-16, iar daca nu prind aglomeratie scade la capatul celor 500m la aproximativ 12. Daca as avea spatiu sa merg cu o viteza superioara, pe o portiune mai lunga (maxim 1-2km), sunt convins ca ar cobora pe la 10, sau chiar sub, chiar daca motorul este rece (gheata), fara sa-l incalzesc deloc la plecare.
    Despre temperatura, iarna se incalzeste foarte greu, cu atat mai greu cu cat mergi in trepte inferioare de viteza. Am observat ca atunci cand sunt blocat in trafic inca de la inceputul calatoriei poate sa imi ia peste 30min sa ajung la 90grade. Daca pot merge mai constant cu viteza 3-4 poate sa se incalzeasca in maxim 10min. Asta in conditii de iarna, cu temperaturi scazute.
    Desi poate nu ti-am oferit informatii prea ajutatoare in rezolvarea problemei tale, ideea e ca nu cred ca doar termostatul iti poate ridica atat de mult consumul, in conditiile in care masina nu ar trebui sa consume atat de mult nici macar pe primii 500m intr-o iarna foarte geroasa, in care n-ar prea conta acel termostat.
     
  12. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    eu o sa ii schimb si termostatul...atunci nu imi pot explica de la ce ar putea fi consumul asa mare!!! am sa ii fac si o diagnoza sa aflu mai exact! si la tine mi se pare normal consumul sa zic...e model 2008...tehnologie mai noua...iar capacitate cilindrica mai mica!
     
    Ultima editare: 11 Mar 2010
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu tind sa cred ca tu nu ii faci bine consumul la aceasta masina.cu metoda bag 2 L si merg 1 km nu vei calcula niciodata consumul clar.Un consum clar se face prin umplerea de 2 ori consecutiv a rezervorului macar pana sare pompa(daca nu vrei sa umplii pana vezi motorina).Un termostat blocat pe deschis duce la un consum mai mare dar nu exagerat.La a mea statea apa la 70 de grade si consumul in afara orasului era cu 1 L mai mare,poate chiar mai putin(iarna ma refer).
    daca s-a rupt cureaua de accesorii este o problema,pentru ca ori nu a fost schimbata impreuna cu kit-ul de distributie,ori nu s-a schimbat nici o curea la masina asta si asta nu este prea bine.O rola infranata cam face zgomot la rotirea volanului.
    Nu cred ca ai probleme asa mari incat sa spui ca este o masina proasta,poate nu ti-o permiti,la asta nu te-ai gantit(fara suparare,dar o masina SH intotdeauna va avea probleme mai devreme sau mai tarziu,ca doar deasta o cumperi la sub 80 % din pretul de nou in functie de anul de fabricatie).
     
  14. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    cand s-a rupt cureaua nu a facut nici un zgomot..... nu stiu exact daca e rupta sau sarita.masina e plina de zapada deocamdata .... si cu permisul....nu e vorba de asta..dar oricine dupa o achizitie destul de costisitoare sta prost cu banii....zilele astea se rezolva....masina de abia pornise (baterie aproape moarta) a scartzait alternatorul si am turat motorul,ma gandesc sa nu fi patinat.pe fulia alternatorului. si sa fi iesit sau rupt.curelele sunt schimbate..le am si pe cele vechi! ms oricum de parere! vroaim mai mult o parere a cuiva care a patit asa ceva la acelasi tip de motor!
     
    Ultima editare: 11 Mar 2010
  15. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    @talmazan
    Treaba asta cu ruperea curelei agregatelor este alta boala la motorul asta.
    Toate agregatele astea(servopompa, compresor aer conditionat, alternator) stau pe un suport din duraluminiu, care este prins de motor cu un ax care trece printr-un lagar.
    Lagarul ala nenorocit este corp comun cu acest suport, adica tot din dural!
    Societate de consum!!
    Tot pe acest suport exista si un amortizor care preia vibratiile motorului si care in timp se uzeaza iar aceste vibratii se amplifica.
    Amplificandu-se uzeaza acel lagar de dural si tot suportul se misca necontrolat, prinde joc si arunca cureaua rupind-o!
    Nestiind de unde vine problema am rupt doua curele, pina cind cineva m-a luminat si am cumparat tot ansamblul.
    Suportul cu toate ale lui costa peste 300 de euro (numai piese de origine ).
    Prima oara am incercat sa rectific la strung cu o bucsa de metal, dar nu a tinut, am mers putin si am rupt iarasi cureaua.
    Il poti gasi, tot suportul, la second hand tot, dar iti va cere cam 200 euro, asa ca mai bine il cumperi nou si scapi de grija.
    Mare grija sa nu mergi asa cu masina, mie a doua curea mi s-a rupt in drum si am vrut sa ma duc cu masina asa la mecanic..pe drum resturile curelei au fost antrenate de fulie si mi le-a aruncat in cea de distributie..
    Rezultatul?
    9 supape indoite!
    Cui ocazia asta i-am schimbat si tot setul de axe..una peste alta am scapat cu totul atunci de vreo 1600 euro(suport/set axe/manopera)
    Este adevarat ca acum am masina care merge brici, dar cu costuri mari.
    Succes..
    PS:Daca ai nelamuriri la ce am scris mai sus suna-ma si iti explic ce si cum..
    Luigi
    0722/625.710
     
    Ultima editare: 12 Mar 2010
  16. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    bine ca mia-ai spus ca eu aveam de gand sa o duc la service cu motorul pornit....poate mai faceam si vreo prostie....de ma scarpinam si eu de supape. treaba cu cureaua la mine nu cred k este ce zici tu ...pt k eu am ramas fara baterie...am pornito impinsa...a pornit si a scartzait tare cureaua....am turato si eu ca nebunu ca eram nervos...si nu sa mai auzit( adik a iesit sau sa rupt) aici ma gandesc ca o fi fost slaba sau din cauza k a tras greau de alternator (fiind si slaba) sa fii iesit!
     
  17. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Frate, nu mai porni masina impinsa!
    Astea cu distributia pe curea nu se pornesc impinse sau tractate, de la soc poate sa sara cu citiva dinti si ai pus-o!
    Tot la 9 supape indoite ajungi..
    Ia curent de la alta, nu mai fa tampenia asta..
     
  18. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    gata problema rezolvata!! :) termostat schimbat dupa o zi intreaga de chin...desfacut tot botul masiniii..noroc k nu am dat si distributia jos( mecanicul si tot odata prietenul meu a reusit fara...consumul resus cu 40% m-am mirat nu ma asteptam...in momentul de fatza consum de 11,7...mers sportiv..in orash...sa zic maxim 13...multumit in final..iar problema cu cureaua...a fost cauzata de un mecanic prost care a uitat sa stranga rola intinzatoare si se misca( role+toate curele schimbate...si pomapa de apa) am strans rola si gata problema ( nu a rupt cureaua) Multumesc tuturor posesorilor si pasionatilor de audi!!!!
     
  19. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    deci ai avut termostatul blocat pe deschis ?
    era bine daca faceai niste poze cand ai desfacut sa vedem si noi(sa aveem ideecum arata)
    In fine bine ca ti-ai rezolvat problema,si io tre sa fac acelas lucru dar mai intai sa imi iau pompa de apa si kit de distributie
    bafta
     
  20. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    cred k am reusit.acolo e termostatul...mai multe nu stiu sa zic...dar ca sa se schimbe fara sa dai distributia jos..am inteles k ar trebui sa slabesti cureaua de distributie sai slabesti intinzatorul,iar dupa accea cureaua iti va permita sa scoti acel capac de aluminiu!..iar problema la cureaua pentru auxiliare(alternator,servo) e acea rola din fata cu portocaliu..de obicei capata un joc minuscul iar la turatii da cureaua afara(sau o rupe)..la mine a fost usor fiind piesele noi,nu era prinsa in bloc avea surubul slab!! sper sa te ajute poza..cu taote ca nu cred k ai acceasi configuratie a motorului ,tinand cont ca al tau e un 2,4 benzina!!
     
    Ultima editare: 14 Mar 2010
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta