1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum Audi A6 C5 - 2.5 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Rudolf, 22 Feb 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    da man ms de poza voiam doar orientativ,ca tot V6 este, asta e ideea
     
  2. alexone 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a6,2,5tdi quattro ,180cp 2001
    salutare tuturor,sunt nou pe aici si am un a6.Problema e urm: consumul nu scade sub 12,5% in oras mers batraneste iar putin sportiv 15-16.am fost in grecia 4 persoane in masina si consumul nu a scazut sub 10,5 mers frumos maxim 140.Nu inteleg de ce ,termostatu e ok,la test totul a fost ok.se poate ca bordu sa indice gresit? masina este cu motor de 2,5tdi quattro 180cp an 2001.astept pareri.multumesc
     
  3. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Consumul imi pare in regula ... asta e consumul real la tipul asta de masini ... nu stiu ce tip de cutie ai (manuala sau tiptronic) ... daca vrei sa afli consumul dat de producator vezi ca in portbagaj la roata de rezerva este o eticheta de hartie unde sant scrise toate datele despre masina ... ultimul rand de jos are scris consumul in oras/mediu/la drum intins si cantitatea de CO2/km la emisiile poluante. Vezi daca corespunde cu ce scrie acolo ... consumul la drum intins este dat la 100 km/h.
     
  4. alexone 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a6,2,5tdi quattro ,180cp 2001
    cutia este manuala 6+1.cu parere de rau dar nu mi se pare in regula un consum de 14-15 in oras....dar ma voi uita unde ai spus si sa vad ce spune acolo...
     
  5. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Consumul de care spui cred ca l-ai obtinul acum in iarna ... la mine iarna in oras ia pana in 17% (Avant, Quattro, Tiptronic -> consum marit) si in oras e dat 13 % de fabricant ... asta se datoreaza faptului ca fac drumuri scurte 2-7km si nici nu apuca sa se incalzeasca motorul ... nu am rabdare sa o las sa se incalzeasca mai mult de 1 min. inaine sa plec ... cand e rece soarbe mai mult, ca si cum ai merge cu socul tras la benzinare ... la Diesel senzorul de temperatura a motorului comanda injectia sa bage mai multa motorina la rece.
    Iarna era bun un webasto sau o alarma cu pornire de la distanta ca sa pleci mereu cu motorul cald ... in ralanti ia cam 0,6-0,8 l/h, deci nu e un capat de tara.
     
  6. alexone 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a6,2,5tdi quattro ,180cp 2001
    eu tot am incercat sa schimb in 2000 ture,dar degeaba.... cand il ambalez tot xare la 22,si asa mai departe.
     
  7. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Este de preferat sa schimbi in jur de 2000 rpm sau putin peste ca altfel nu pleaca turbina si o infunzi cu funingine ... cred ca pe la 2500 rpm e cel mai bine ... cat despre consumul instantaneu de 22% nu trebuie sa te sperie ... la mine cand vreau sa demarez mai repede se duce la 40%. :w00t:
     
  8. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    M-a abordat şi pe mine un proprietar de C5, văzând că am tot 2,5 (dar pe C4), întrebându-mă despre consum. Ceea ce mi-a spus, pare să confirme spusele lui alexone. Nici la el nu cobora sub 14.

    Când văd ce consum delirant şi ruinător au aceste V6, îmi vine să-mi îmbrăţişez motoraşul meu L5, chiar dacă-i murdar. Nu sare de 10 nici dac-aş merge cu spatele prin tot Aradul.
     
  9. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Pai tu ai cinci cilindri, v-urile au 6, apoi 14 in oras consuma astea quattro, tu ai tractiune pe fata, astea noi fiind si quattro sunt mai grele, nu sunt relevante comparatiile.
    Intr-un oras mare si sufocat cum este Bucuresti 13-14% este absolut normal.
    Ca idee, am un Suzuki Swift 1.3 16 v de 90 cp. benzinar din 2002, o gargarita carea incape in portbagajul la A6:) si imi consuma in oras cam 10.
     
  10. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Nu contează cum este fragmentată cilindreea. Cei 2500 cmc pot fi împărţiţi la 5 sau la 6. Cilindrii la V6 au alte dimensiuni (mai mici) şi implicit alte necesităţi de umplere cu amestec. Bilanţul per ansamblu relevă clar un consum majorat de carburant faţă de precedenta generaţie de motoare cu aceiaşi cilindree. Acei litri în plus de carburant se traduc probabil prin cei 40 de cp în plus cât are motorul de 2,5 de pe C5.
    Iar în privinţa consumului, cel care-mi spunea că-i consumă 14%, locuieşte-n Arad, şi n-avea quattro.
     
  11. alexone 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a6,2,5tdi quattro ,180cp 2001
    Mie sincer mi se pare un consum exagerat,dar totusi e o masina de clasa mare,care iti ofera confort foarte bun,dar in privinta consumului .....ce sa facem....asta e
     
  12. S0rinake

    S0rinake 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI quattro 2002 motor AKE
    Pe scurt! calcul facut pentru un A6 c5 2.5 TDI quttro 180cp AKE 2002. tiptronic - de la pompa la pompa Diesel Euro 5 Petrom.100km
    Bucuresti... 14% (mers normal) fara AC, D-mode maxim 100-120km/h
    Bucuresti - Ploiesti... 7.5% (mers normal) fara AC, D si S-mode 70km/h - 170km/h

    Mai relevant nu cred ca pot sa va dau un consum!
    stima!
     
  13. katalinu

    katalinu 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ABT
    de cand a dat God nitel caldurica sta in 13 in gropaceni-bucuresti, afara 8 mers normal 130-140. Vis-a-vis de comparatia cu L5 nu pot sa spun decat ca nu-si are rostul, cel de-al 6-lea cilindru isi spune cuvantul, dar mai mult de atat calutii in plus.
    Oricum per ansamblu mi-am confirmat iar convingerea ca dieselul merge mult mai bine si mai economic sa zic asa pe temperaturi moderate, asta iarna papa 18.
     
  14. herman

    herman 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    Audi A6 Avant 2010 , 2.0 170 cp. cod motor CAHA
    Un pic de offtopic nu are nimic. Am luat-o intr-o combinatie cu un E46 break, km 180k, imi place la drum desi nu-i acelasi lucru cu BMW si despre consum nu sunt multumit din cauza ca eram obisnuit cu un consum mediu sub 6% la 320d.
    Per ansamblu e ok, dar eu avand firma imi convine sa schimb anual masina de servici si prin urmare in toamna-iarna voi trece la E91.
     
  15. ...ONU... 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2500 V6 180 CP an 2001
    pierde motorina din filtru

    intr-o zi lasndo in parcare pe loc drept si 1/2 rezervoru nu a mai pornit am constatat ca sa desamorsat (nu mai avea motorina in filtru). Am amorsato si a mers foarte bine pana cand am lasato iar 12 ore si sa desamorsat iar acum ma invatat cineva sa schimb supapa de retur ,am schimbato si a mers 3 zile si iar sa desamorsat. Ce sa fac??? Am uitat sa specifi a6 2500 :keule:
     
    Ultima editare: 20 Apr 2010
  16. herman

    herman 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    Audi A6 Avant 2010 , 2.0 170 cp. cod motor CAHA
    Poate zic o prostie, dar sunt niste supape de doi bani cu un sens doar, care le pui pe furtunul de alimentare si nu mai ai treaba. Pare o chestie de Dacie, dar nu-i mare lucru si sigur isi face treaba. Am avut eu o Mazda 626 diesel si asa am rezolvat eu o problema de genul asta.Mazda era mai veche (din 98) dar in principiu e aceeasi treaba.
     
  17. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    hai ca vad ca sa cam deviat de la topic
    de la extreme maxime la cele minime
    mirat ca nu reuseam sa scad sub 8% consumul la un A6 euro4 BDG 2,5 tdi 163 cp legat de un multitronic la un drum de cta -buc (cu un max de 140km/h pe autostrada)
    am facut zilele trecute cu prilejul unui drum cta - fetesti drum relativ lejer tinand seama ca sunt 114 mii de sate pana la cernavoda un adevarat tur de forta .
    Adica : rezistand eroic la depasirile loganistilor cu destu in nas si zambetul pana la urechi - nu am depasit 100 km/h intre satucuri si 70 inside
    rezultatul - in 140 km dus intors unul de pus in rama
    si dovada.....
     
  18. nistor@QMT

    nistor@QMT Banned

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Human, 2 legs, 1981
    5.8%

    Eu am reusit un istoric 5.8% , cu Audi A6 2.5 TDI 179 cp Quattro, Euro 4(model 2005) chiptuning la 209 cp, pe autostrada lejer circulata, mers pe tempomat vreo 3 ore la 95 kmph.
    Asta a fost in iarna lui 2008, mergeam spre Florenta unde am petrecut revelionul.
    De atunci n-am mai vazut asa ceva la masina mea, dar nici n-am mai condus la 95 kmph constant in afara localitatii. Asa ceva faci o data in viata, pentru prestigiu.
    In rest, long live Audi V6 TDI Quattro :) .
     
  19. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Mi am facut cont, nu am mai rezistat fara sa mi scriu si eu umila parere!
    Fratilor, 6.5% pt.un 2.5TDI? Oricare ar fi el, de 150,155,163 sau 179CP si oricare ar fi stilul de condus, nu cred in asa ceva! ...Nici daca stai pe loc nu cred ca scoti consumul asta! 3.0TDI de pe noul A6 consuma lejer cu cel putin 2L mai putin decat cel precedent de 2.5TDI! Si diferenta de putere? E incredibila,incomparabila! Nu e atat de mare diferenta de putere dintre 1.9TDI de 131 si 2.5TDI de 180CP cum e intre 2.5TDI de 180CP si 3.0TDI de 224!
    Si daca alegi un 2.5TDI nu cred ca o faci pe a merge "economic",sa fim seriosi! O iei pt.acei CP in plus...si daca ai acei CP in plus iti cam doresti sa pleci mai tot timpul "lansat" de la semafor, pt.placerea proprie binenteles nicidecum nu ma refer la "liniute"... Un 2.0TDI 140 CP de pe Golf V sau de pe A4 te executa instant, fara comentarii! Si deci consumul nu va fi niciodata sub 11.5%!
    Totodata in exterior...2.5TDI de 180CP cu 110-120Km/h pe autostrada? Sa fim din nou seriosi...
    Si nu mai spune ti ca 1.9TDI 131CP este prea mic pt. A6... Cel care este echipat cu motorul de 1.9TDI este mai usor decat cel echipat cu 2.5TDI...
    A4 de 131CP nu va consuma niciodata mai mult de 7% orice i ai face...Si e cu 150Kg.mai usor decat A6 1.9TDI.
    Deci pt.cei care se uita la consum nu recomand 2.5TDI-ul de pe A6 pana in 2005...cum am spus mai sus 3.0TDI-ul din 2005 e de preferat. Iar 1.9TDI-ul e sfant cand vine vorba de consum, incomparabil!
    Am citit multe pareri aci dar nici una concreta si asta m a facut sa nu ma pot abtine si sa scriu aceasta "mica" povestioara!
     
  20. dan_marginean2003

    dan_marginean2003 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2010
    Locație:
    targu mures
    Masina:
    a6 V6 2004
    am citit din scoarta in scoarta ceea ce s-a scris vis-a-vis de consum carburant. Eu pot sa zic ca la masina mea consumul e undeva la 11.5-12.5 l/100 km 90% utilizare oras. Motorul e unul de 2.5 l cod motor BAU euro 3 din 2004 A6 limuzina, quatrro. tiptronic.ca o fi mult sau putin ..... asta e! am uitat sa zic ca desi are cip (cca 210-215 cp) consumul mi se pare corect! in rest ... sa avem bafta de masina pe care o avem si pe care ne-o dorim! In viata nu le poti avea pe toate!
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta