1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum combustibil motor Benzina la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - Modele Clasice - probleme si rezo

Discuție în 'Modele clasice' creată de gambl3r, 10 Feb 2008.

  1. daniel80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 1.8S NE
    si io care credeam ca nu exista sonda lambda la carburatie.Shame on my.
     
  2. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    pai eu azi am dat jos bujiile sa vad in ce stare sunt, caramizii, alea sunt ok, am dat si sonda jos, era doar neagra, deloc uleioasa.
    am curatat-o...

    senzorul de temeratura poate sa fie si ala de vina? intreb pentru ca i-am scos mufa si relantiul statea stabil, am bagat mufa, sa accelerat ~200rpm, si relantiul a devenit instabil , fluctua +- 100-200rpm.
     
  3. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Cel mai probabil este motorasul pas-cu-pas. Eu l-am schimbat si s-a rezolvat cu fluctuatiile de relanti. Tot PM am.
     
  4. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    mie sa imi fluctueze incontinuu relantiul, pe mine nu asta ma doare, ma doare consumul gigant. am dat de pe masina jos tot de ce nu aveam nevoie, portbagajul l-am golit, din torpedo am aruncat tot, din buzunarele usilor la fel, am bagat 2,4 in toate rotile (care de altfel nu-s infrante deloc), am schimbat filtru de aer, am desfundat toate furtunasele de vaccum pe care le-am vazut pe acolo si aveam acces relativ usor, sonda lambda am suflat-o/curatat cum am putut, merg tot timpul cand am ceva viteza p liber si rar o duc pana in 3000 rpm.

    efectiv ma sparge, azi am ramas iar fara benzina, ieri am bagat 8L si am mers 55km prin oras.

    daca era sonda lambda nefunctionala, asta insemna benzina mai multa, am inteles, dar asta insemna si o culoare mai neagra p bujii, nu? ei bine, bujiile arata de parca le-as fi pus noi, fum negru nu imi da...am decuplat sonda si am mers cu masina asa, nici o diferenta simtibila...

    deci, de unde consumul asta enorm? e o intrebare cu care ma tot lupt de multa vreme.
    daca are cineva un raspuns...astept orice, incerc orice, numai sa scap de consumul asta pentru ca altfel am sa fac cumva sa scap de masina...

    Multumesc`.Marius.
     
  5. maniak10 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 80, 1.8, 1988
    sal

    maniacuV6 da mi te rog un PM cu nr sau adresa de mail sa mi dai cateva indicatii in legatura cu consumul destul de mare.Ms anticipat!
     
  6. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    :)) azi am schimbat senzorul de temperatura pentru ECU. eu am cumparat senzor, cum e acelasi ca ala pentru ceasul din bord, asta dat jos de pe masina e cu acelasi filet, dar este mult mai lung.

    l-am pus si vad ca merge, acum sa vad dimineata cum o ia, si cum merge. asta a costat 35 ron, celalalt costa undeva la 90 ron.
     
  7. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    Zimi si mie pe unde gasesc senzoru ala pls
     
  8. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    la Unixauto. man, eu amf acut in felul urmator.
    senzorul de temperatura pe care l-am cumparat eu este pentru indicatorul din bord, noh, eu l-am pus in locul senzorului care transmite temp la ecu, si dimineata pornea mega greu si statea undeva la 600rpm, deci nici gand de soc automat.

    bun, l-am dat jos, si pe ala vechi, l-am curatat bine de tot cu un smirghel fin, pe tot, am curatat contactele de la mufe si l-am pus la loc si acum este brici.
    apoi sa nu zic ca am dat banii degeaba pe el, senzorul nou pe care l-am cumparat l-am pus in locul celui vechi care indica temp in bord, dar indica eronat...statea numa la 100 grade. l-am curatat pe cel vechi si l-am pus inapoi si vad ca acum e la fel ca inainte.

    deci senzorul nou, cu toate ca e made in germany, e bun de aruncat. il am aici langa calc, ma mai joc cu el cand ma plictisesc.
     
    Ultima editare: 25 Oct 2009
  9. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    Mane scuze de exprimare ... am uitat sa specific ... pe masina unde il gasesc in bord sau ... :D
     
  10. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    aaa, unde intra furtunu ala lung si gros in motor, din radiator. acolo ai 3 senzori. 2 sus, si unu jos. ala de jos e pentru ECU, iar din aia 2 se sus, cel pentru temp ceasului din bord e ala inspre vasul de expansiune.
     
  11. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    Ms mult mane ... o sa incerc pe saptamana vitoare sa curat si eu p'acolo
    :D
    Mie nu imi merge pe benzina numa in turatii mari si atuncea o sa incerc sa curat si senzorii aia si cam tot :D
     
  12. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    eu nu garantez ca o sa functioneze. la mine parca e altfel oricum. tu incearca ca poate au depuneri de diverse chestii si sa le cureti pana isi au culoarea lor galbena initiala.
    si mufele sa fie ok.

    dar ce simptome ai? ce se intampla p acolo?
     
  13. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    Mane cum sa iti zic eu .. a mea ii si pe gaz si pe benzina .. cand o pornesc tre sa o pornesc pe 0 ( 1 fiind gazu 2 benzina ) o pornesc pe zero deci daca vreau sa o trec pe benzina tre sa o turez in 3-4000 de ture si da benzina ne arsa pe esapament .. si scutura ... daca o las ... scade turatia tremura toata si moare motoru
     
    Ultima editare: 25 Oct 2009
  14. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    si pe gaz e ok?

    a ta e pe injectie? numai la injectie ai senzorul acela de temperatura pt. ecu.
     
  15. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    Da e injectie , pe gaz nam probleme deloc :D
     
  16. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    ...nu am idee....incearca cu senzorii.

    cu consumul cum stai? si pe gaz si pe benzina.

    ma gandeam si eu la o butelie de gaz, dar multi spun ca compromit motorul, si apoi...ce loc o sa mai am in portbagaj,,,?
     
  17. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    consum inafara cam 8 asa in oras cam 10-11 ... si cu portbagaju eu am rezolvato altfel ;)) am cumparat portbagaj deala exterior coparsau cum ii zice tata ( doar asa am putut sa il conving sa ma lase sa pun tunu de bass in portbagaj si nam avut ce face ) ori cum la mn e butelie deaia mica de gaz rotunda si am ceva loc in portbagaj merge binei pe gaz si e mult mai ieftin la jumate de pret fata de benzina
     
  18. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Si despre uzura motorului ce zici?:)
     
  19. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    Poi de uzura nu prea zic ... tocmai ca am facut ca 15 mii de Km cu masina de anu trecut din august si cam la 10.000 pur si simplu sa oprit motoru si de atuncea nu a mai pornit pe benzina ... nush ce sa zic :-?? dar eu nu cred ca uzura motorului sa fie de vina ... ( masina a fost luata de la un om cu stare finaciara foarte buna la noi in oras care a tinut la masina )
     
  20. kdima 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 2.0 E ABK 1992
    aceasi problema

    Am un Audi80b4 '92,motor de 1984cc,tip motor ABK,benzina si sunt curios cam ce consum optim ar avea(nu sunt omul sa merg la consum optim si repet e doar o curiozitate).Curiozitati as mai avea in ceea ce o priveste dar nu e topicul care trebuie.Multumesc si drumuri bune.
     

Distribuie pagina asta