1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum combustibil motor Benzina la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - Modele Clasice - probleme si rezo

Discuție în 'Modele clasice' creată de gambl3r, 10 Feb 2008.

  1. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    parca era vorba de consum in topicul asta....
    in fine, eu la motor de 1,8 injectie monopunct (PM), pe afara am un consum intre 7 si 8%, dar niciodata sub 7%, iar in oras sub 10% nu merg. cam in 4 cazuri din 10 il duc sa schimb la 3000 rpm, altfel, cam la 2600-2800 maxim.
     
  2. beko 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2010
    Locație:
    mures
    Masina:
    audi 80 1.8E,1988
    am si eu o problema in ceea ce priveste consumul si anume:am un b3 benzinar an 1988 motor 1847in care am bagat 27 l benzina si am mers 200km,ramanand in ''pana prostului''.daca are cineva vreun pont pt reducerea consumului?mentionez ca nu merg sportiv absolut deloc iar astia 200 i-am facut extra urban.
     
    Ultima editare: 1 Mai 2010
  3. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    inseamna ca , clar ai o mega probelma la motor. ce motor ai? pe carburatie, pe injectie? oricum, oricer ar fii, ai o problema mare, ceva nu e la locul lui acolo.

    primul pas pentru reducerea consumului este sa ai masina inregula. dupaia...mai discutam.
     
  4. iliealexandru

    iliealexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    audi 80 18s 89
    Cine are numarul de telefon al user-ului maniacu va rog dati-mil si mie.

    Unde intra sonda lambda la carburatie ? ca si eu am dar nu stiu unde intra. Poza daca aveti va rog.



    Foloseste Edit data viitoare. Nu mai posta consecutiv. Poti Edita un mesaj timp de 60 minute de cand a fost scris. Respecta regulamentul.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2011
  5. vasile_vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2010
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi 80 , 1781cm, 1991
    Am un consum foarte mare la masina mea, 10 litri in exterior, iar in iterior cred ca peste 15 litri, am schimbat bujiile si filtrul de aer. Motorul merge foarte bine,fara intreruperi, parca ar fi ca nou, am un demaraj excelent, dar cu un asemenea consum nu prea mai conteaza. Motorul este 1781 PM, injectie monopunct.
    Spuneti-mi va rog care ar fi cauza consumului asa mare. va multumesc.
     
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Consumul poate fi influentat de multi factori. Temperatura lichidului de racire, incarcatura masini, presiunea in roti si sa nu crezi ca fac misto. Mai poate fi si de la sonda lambda care nu mai lucreaza la parametri sau e arsa. Poti sa incerci sa inlocuiesti sonda lambda si sa vezi consumul dupa ce o inlocuiesti. Mai poate fi si de la termostat care iti lucreaza la temperaturi mici si iti tine motorul relativ rece. La ce temperatura iti sa apa?
     
    Ultima editare: 9 Iul 2011
  7. vasile_vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2010
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi 80 , 1781cm, 1991
    Apa imi sta in mers la 81 grade, presiunea la roti este de 2,2 in fata si 2 in spate, iar senzorul si termostatul l-am schimbat anul trecut, deci cauza posibila este sonda lambda. Cum as putea verifica poate imi spune cineva. Nu as cumpara inutil alta deoarece costa c-am 250 lei. va multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iul 2011
  8. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Nu mai stiu exact ce rezitenta ohmica trebue sa aibe dar e ceva de genu 10-12 ohmi . Poti sa o masori cu un aparat de masura. Sau poti sa o suntezi cu o rezistenta de valoarea respectiva. Sonda lambda iti masoara concentratia gazelor din evacuare si in functie de concetratie iti da sau ia din benzina. Posibil sa fie pe duca si sa iti traga benzina mai multa. Relantiul la cit sta (rece si cald) e posibil sa fie si motorasul de la soc
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iul 2011
  9. vasile_vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2010
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi 80 , 1781cm, 1991
    La rece imi sta la 1200 - 1100 de rotatii , iar la cald ramane la 1000 de rotatii.
     
  10. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Relantiul tre sa stea la 850-900 la cald. Cred ca ai necazuri la injector motorasul de la soc sau cititorul de clapeta
     
  11. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    poate cineva sa-mi zica de ce se afuma bujiile???
     
  12. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Da si tu mai multe detalii. Pot fi mai multe cauze cum ar fii: Sonde de temperatura duse , sonda lamda dusa , injector defect sau reglat necorespunzator, avans reglat necorespunzator, consum ulei adica segmenti uzati sau simeringuri de supape uzate. Sau benzina proasta. Toate astea duc la crearea de amestec carburant neoptimizat si afuma bujile. Dar ma pot fi si alte cauze. Motorul cum merge? Tepmeratura? Relanti? Cald/Rece. Forta(cum trage)? Pornire?(la cald la rece)?
     
  13. vasile_vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2010
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi 80 , 1781cm, 1991
    Eu ieri am facut ITP - ul si am aflat ca sonda lambda functioneaza normal, noxele au iesit OK, dar am remarcat ca motorul turat la peste 2000 are intreruperi, se zguduie, nu are un mers constant. In privinta consumului deci am exclus si sonda lambda. Inginerul de la ITP mi-a spus sa verific debitmetru. Exista astfel de piesa la masina mea ? Unde se afla ? Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iul 2011
  14. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    bujii afumate

    1. recent am segmentat motorul, schimbat si semeringuri supape...nu pierde ulei
    2. schimbat si capac delcou
    3. la relanti sta la 900 si ceva
    4. pornirea e ok, variaza un pic la rece, socul fiin manual si nu il trag, daca il trag e ok
    5. trage destul de bine, nu am merg cu ea incarcata inca
    6. avansul e reglat dupa ureche, ca nu am gasit pe nimeni care sa aiba pistol stroboscopic, in plus delcoul de valeo nu bosch si nici nu stiu ce avans ar trebui sa aibe
    7.am schimbat si carburatorul, e un keihin I, nu mai consuma mult, acum ia cam 10 si un pic in oras(inainte cam 12, afuma bujiile si inainte), carburatorul nu are nici un senzor pe el

    daca ma poate ajuta cineva....?
     
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Daca ai facut toate astea, (sper ca si supapele sunt ok )da carburatorul jos si dul la CARBOTEST (un banc special ce regleaza carburatoarele) Este ceva de genul celui pentru centricubat pompele de injectie la motoare diesel. Mai uitate si la filtrul de aer(sa nu fie prea dens sau murdar) il poti da jos si pune in locul filtrului o bucata de tifon si mergi putin cu masina asa(vreo 2-3 zile si vezi daca se mai afuma bujiile) Daca nu se mai afuma sichimba filtrul. Lasa stroboscop si reglat carburator dupa ureche, dul la Carbotest!!!
     
  16. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    Filtrul de aer e nou schimbat acum o luna. Carbotest este in iasi?? Nu Poate fi si din avans....gen e pre mic?
     
  17. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Pai da avansu mai mare si vezi cu trage sau daca ai intreruperi. Eu am zis sa il dai jos si sa mergi fara el si vezi daca se mai afuma bujiile. E posibil sa fie prea dens si sa nu lase sa treaca aerul usor si din cauza asta sa iti afume bujiile. Despre carbotest nu stiu ce sa zic ca eu sunt din Bucuresti cauta si tu pe net intreaba pe la servisuri. Ai putea sa il reglezi si tu dar trebue sa ai ureche "muzicala" vezi ca e un tutorial pentru reglarea carburatoarelor pe forum, chiar aici la modele clasice. Daca nici asa nu reusesti cauta un meserias si til regleaza si la ureche
     
  18. Lusu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2008
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    audi 100 '89 1,8 b
    salut.am un audi 100 an 89 motor benzina 1.8 tip
    4B injectie monopunct .problema mea e ... motorul imi sta la relanti la 2000 de ture dupa care incepe sa urce pana la 2800 de ture ,cateodata daca opresc si repornesc motorul isi revine turatia .de obicei porneste usor dar cateodata porneste greu parca e inecat si merge la 500 de ture parca in 2 sau trei cilindri .este cand e turat la 2500 de ture si singur revine la normal.daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat .
     
  19. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Tu s-ar putea sa ai necazuri la injector. Sau la senzorul de temperatura. Ce tip dd injector ai e cumva Bosch?
     
  20. Lusu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2008
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    audi 100 '89 1,8 b
    merci de raspuns .nu stiu ce injector am .cum pot sa verific senzorul de temperatura? injectorul cum stiu ce tip e?
     

Distribuie pagina asta