1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum combustibil motor Benzina la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - Modele Clasice - probleme si rezo

Discuție în 'Modele clasice' creată de gambl3r, 10 Feb 2008.

  1. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Te uiti sub tubulatura care vine de la fitrul de aer pe injector si vezi ca scrie pe motorasul de la soc. Senzorul de temperatura se gaseste pe furtunul care iese din quloasa si intra in radiator (daca nu ma insel ai doua mufe cu 2 senzori) nu prea ai cum sa il verifici il inlocuiesti si vezi cum merge. Ai putea sa incerci sa incalzesti motorul la 80 90 de grade si sa scoti mufele(pe rind) si sa vezi cum se comporta. Mai poate sa fie si de la cititorul de clapeta sau motorasul de la soc.
     
  2. Lusu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2008
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    audi 100 '89 1,8 b
    s-a rezolvat. am dat jos senzorul de temperatura ,i-am curatat mufa si acum merge super bine . cred ca nu facea bine contact .multumesc mult de sfaturi.
     
  3. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    Salut. Am facut ieri test de noxe. La relanti consuma de rupe, amestec bogat de benzina. La turarii de peste 2000 e normal. Bujiile sunt afumate in continuare. Ce sa fie ?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2011
  4. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Te-ai uitat la tutorialul cu reglarea carburatorului? Tu ai aerul dat mic di jigleor. Sau sa nu mai carburatorul defect. Pune o poza cu carburatoru
     
  5. yankee 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi 80 1,8S 1988
    Salut, la toata lumea! Am de putina vreme un Audi 80 1,8 S din 1988 si am constatat ca imi consuma 17 litri la suta !!!! :banghead: Bujiile sunt caramizii, insa motorul nu pot spune ca merge "rotund" la relanti, parca intrerupe putin, In mers insa e ok. La pornire la rece are 1100 de ture, apoi 1000, cand se incalzeste. Din cand in cand mai creste la 1200, daca stau la un semafor sau la relanti. in bord, temp. nu se ridica mai mult de 60 grade. In realitate insa, termostatul deschide la 88 gr( este nou). Cam astea sunt simptomele, dar cel mai mult ma nelinisteste consumul... Este URIAS !!! Ma poate ajuta cineva cu o idee, un sfat, o parere...?
    Multumesc anticipat!
     
  6. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    Salut,
    Am un Audi 80 B4 85 kw, 2000 115 cp ABK din 1995
    Problema e ca consuma 20L---100 km , m`a rupt la buzunar AJUTOR
    Am schimbat filtru benzina, filtru aer, debimetru aer ,senzor temperatura ( cel albastru),fise bujii si injectoarele ( le-am dat jos si le`am dus la curatat numai cel de pe galerie nu a putut sa mi`l curate.
    Dupa ce se incalzeste motorul 90 grade motorul incepe putin sa se balbaie si scoate fum negru, am fost la o statie ITP si mi`a zis ca amestecul e prea bogat ,ce ar putea sa aiba cine ma ajuta ????
    Am verificat returul si este ok

    Am vagcom dar nu stiu atat de bine sa umblu cu el , cine imi spune pe ce canal la vagcom sa ma uit si care ar trebui sa fie valorile?
     
  7. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Posibil sa fi e sonda lambda.
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    schimba sonda lambda,ea este problema
     
  9. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    Am rezolvat problema cu mersul motorului in trepidatii si fum negru, am gasit la pinul 23 de la calculatorul masini 6,7 V si normal trebuia sa aiba 12 V , l`am alimentat din alta parte si masina merge bine acuma , numai ca sonda lambda nu lucreaza bine,asa zicea mecanicul,acuma ramne sa vad la consum.

    Cine imi spune unde vine releul 90 in workshopdata zice ca problema pleaca de la acest releu,numai ca eu nu l`am gasit si am pus un fir pe direct si masina merge bine

    Audi 80 B4 85 kw, 2000 115 cp ABK din 1995
     
  10. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    In sfarsit am rezolvat problema, am urmarit firul albastru cu negru care duce la calculatorul masini si am constatat ca duce in releul 30 care se afla sub bord , am scos releu , l`am desfacut si am observat ca un pin de la releu era dezlipit i`am refacut lipitura si motorul merge bine bine (mentionez ca acel fir tras pe direct de mine l`am anulat si motorul merge bine)
     
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    acel releu este releul pt ecu,da foarte mare bataie de cap,si culmea la diagnoza iese bine,trebuie verificat cu multimetrul
     
  12. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    La diagnoza era totul ok,

    Gabi_74 -- am mers in 2 service si au zis ca nu stie ce are -----datorita mecanicului de la fosta politie de buletine de pe marasesti , el mi`a zis ca`calculatorul masinii nu se alimenteaza corect,si de acolo mi`am pus osul la bataie si am rezolvat problema "singurel" )
     
  13. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    sal. Am si eu o problema. Poate ajunge benzina in ulei??? Intamplarea e ca a trebui sa parchez masina peste noapte in panta, cu fata la vale(destul de abrupt). Dimineata, miros de benzina pe langa masina, si rezervorul gol. Cand am deschis capota am constata ca cursese benzina din carburator...dar nu parea sa fie multa...max 200-300g. Cand am reusit sa pornesc am constatat ca se aude o bataie in motor. Cand am verificat uleiul era de doua ori peste maxim si isi pierduse cam 80% din vascozitate, si parca miroare un pic a benzina. Cum poate ajunge benzina in ulei? Pe la pompa de benzina, care e mecanica?
     
  14. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    prin carburator putea sa ajunga carburantul in motor dar nu cred ca putea, sau verifica corpul pompei sa nu aiba vreo crapatura, asta tre sa fie problema.
     
  15. George1978

    George1978 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI 80 - 1991
    Scriu si eu pentru ca amnevoie de AJUTOR !!!
    Asadar: motor benzina 1800 cc, carburator, soc manual
    Ce nu mi se pare OK:

    - CONSUMA benzina de trazneste, cred peste 20-25% in oras
    - Nu ridica temp la apa peste 80 celsius (mi-a spus claudiu ca nu e calibrat ceasul ca lumea)
    - porneste impecabil cu soc manual si plec imediat la drum (nu incalzesc ca GHE in parcare)
    - bujiile sunt DENSO si toate sunt afumate (nu foarte tare dar sunt)
    - m-am tarait pe sub ea, am verificat furtune si nu pierde benzina
    - verifificat coliere pompa benzina, tur/retur, uscat
    - galeria de evacuare imi pare mie ca este UMEDA
    - NU scade relantiul sub 1100 ture nici sa il bat (am slabit la maxim surubelul ala) consumatori porniti, tot aia
    - filtrul de aer e curat nu e imbacsait
    - am o duda sa traga aer cald in filtru aer cu ceva clapeta, ciuciu daca i-am gasit logica...
    - multele furtunase de vacum sunt prinse la locul lor
    - radiator se incalzeste uniform sus /jos stanga /dreapta

    Sunt cam disperat ca asa nu am facut nimic cu achizitionarea acestei masini, ma aduce la faliment total. Va rog ajutor.


    In tutorialul de reglaje carburatoare nu mai apar pozele. Daca e careva din Timisoara profesor in motorul asta rog un PM ceva, platesc, vad odata si am priceput, sunt copil intelighente'.
    Asa nu pot sa circul. Trebuie sa merg de sarbatori peste 1500 km pe la nemotenii, tot Ardealul si ma usuca BESTIA :think:

    MULTUMESC si astept o parere, un ajutor, ceva :shrug:
    Seara buna din Banat ;)

    Maine pe lumina fac poze detaliate la motor/carburator/furtunase/vacuumuri si ce cred eu ca ar mai trebui domniile voastre experimentate sa observati.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Noi 2012
  16. George1978

    George1978 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI 80 - 1991
    am surubarit nitel.In poze vedeti explicatii.
    ce vreau sa intreb: flansa intre carburator si corpul galeriei admisie este la mine din ceva cauciuc destul de tare. Asa e original? Din poze-am strans surub alea 4 ce fixeaza carb de asta de cauciuc.

    Acu' ... sa vad daca dupa astea dispare mizeria cursa de pe galerie admisie (NU evacuare cum am zis anterior).

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  17. mersey 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 200 2.2B '88
    Salutare !
    Am si eu cateva probleme la un Audi 200, motor KG, 2144 cm3 ,injectie mecanica,benzina.
    1.Dupa o stationare de 3saptamani-iarna,zapada-acum consuma aproape 30l/100km. Inainte avea un consum de 12l/100km. Ce s-a dereglat de consuma asa de mult dintr-o data?
    2. Sub bord este un releu (nr. 213) care s-a ars. Dupa ce l-am inlocuit ,porneste automat ventilatorul de la radiator. Inseamna ca este un scurt pe undeva.O schema electrica mi-ar prinde bine. Stiti cumva unde pot gasi asa ceva?
    Multumesc anticipat.
     
  18. Petrisor 92

    Petrisor 92 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2015
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi 80 2.0 1992
    consum audi80 B4 90Cp 66kw ABT

    Sault, sunt nou pe aici si as avea o intrebare cam cat va consuma auditza al vostru daca are cineva model ca al meu??? cu un plin cam cati Km faceti, eu in jur de 870
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citeste topicul asta, si-a zis fiecare consumul. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Noi 2015
  20. marius2002 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 B4, 2000, 1993
    Mie imi ia in jur de 12 l la 100 de km IN ORAS. Exclusiv in oras! Cel putin atat imi lua acum 4 ani, pana sa imi pun o instalatie de GPL.
    Dar consumul depinde de foarte multi factori...
     

Distribuie pagina asta