1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum combustibil motor Diesel la A4 B7 - consum prea mare - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de sorrow666draku, 17 Iul 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. popa valentin gruia

    popa valentin gruia 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a4 BKE 1,9 tdi 116 CAI 2005
    Am cumparat o diagnoza si vin cu cateva intrebari:
    aveam consum mediu cu avansul la -1 de 8 L / 100km si un consum la relanti cu motorul cald de 0.8L/ora
    Am umblat la avans cu gandul sa il duc la 0 dar consumul pe ora s-a modificat si a ajuns la 1.0/ora asa ca am modificat din nou avansul sa ajung la un consum de 0,4L/ora dar nu am putut si avansul a ramas la -2,5 dar tin sa precizez ca, cu avansul la -6,5 aveam consum de 0,6L/ora
    Acum cu el la -2,5 am consum de 0,8L/ora si consumul pe BC este cu 1L mai mic. Am consum mediu de 6.8-7 litri. Este normal sa las avansul la -2,5 sau pot sa il mai scad putin pana ajung la consum de 0.6 L /ora ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lasa-l asa si nu mai umbla acolo mai ales ca nu te pricepi. Masina ta nu mai este noua si parametrii se vor tot modifica la consum. Consumul ala depinde si de altceva nu numai de avans, depinde si de uzura injectoarelor, uzura motorului, uzura intinzatorului de la distributie, distributia in sine si mai multe. Voi cautati probleme acolo unde nu sunt.
     
  3. popa valentin gruia

    popa valentin gruia 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a4 BKE 1,9 tdi 116 CAI 2005
    Distributia e schimbata noua cu tot cu intinzator iar injectoarele sun ok au valori cuprinse intre -0.25 si 0,30 deci nu este nimic acolo, nu am nici o eroare pe tester
    Intrebarea mea era: de ce cu avans de -6 merge super si consumul la relanti e de 0,6/ora. Ma pricep nu sunt asa incepator dar nu stiu care este cauza. Multumesc.
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pune unghiul de sincronizare intre -1.5 si -2.5 si cauta problema in alta parte .Regleaza injectoarele la 180
     
  5. popa valentin gruia

    popa valentin gruia 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a4 BKE 1,9 tdi 116 CAI 2005
    Injectoarele au fost montate si reglate fara cheie cu grade doar cu cheie dinamometrica de un prieten care mi-a schimbat chiulasa
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Zic si eu , nu dau cu paru. Suruburile de reglaj la masina mea cu 270.000km reali era mai mic cu 4.5mm( unu avea uzura aceasta restul erau cu 2mm 1mm diferenta) decat cele noi ( surub + bolt ) deci tot poti regla suruburile la 180* cand suruburile si boltu au uzura ca defapt tu le reglezi cu muuult in urma.. pune suruburi noi si bolturi si dupa mai stam de vorba la reglaj..

    Iar dupa schimb si reglaj a scazat valoarea injectorului de la 0.95 la 0.10 0.05. Pe cel cu decalajul de 4.5mm pe restu au scazut cam 0.40 0.50 ca valoare.
     
    Ultima editare: 25 Feb 2018
  7. popa valentin gruia

    popa valentin gruia 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a4 BKE 1,9 tdi 116 CAI 2005
    Injectoarele sunt in parametrii
    1: -0.30
    2 -0.24
    3 +0,25
    4 +0,28
    Pe mine ma intereseaza cam cat pot sa modific avansul pentru ca la -6.0 mie imi pornea si mergea bine si consumul era bun 0,6 L / ora
    O sa pun maine niste poze cu parametrii motor si cu avansul.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Valentin ca sa nu scriu un roman aici lasa numarul de telefon aici (se va sterge ulterior) si iti explica eu unde nu intelegi ce trebuie sa faci pentru ca tot o tii pe a ta. O sa te sun eu maine. Multumesc.
     
  9. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Buna seara! Anul trecut am schimbat axul cu came si am observat ca imi crescuse consumul, in jur de 12 in oras, 7.5 exterior sau chiar mai mult. Am fost la un mecanic priceput si mi-a reglat injectoarele corect, avansul era +2 mi l-a facut la 0 si 0.8 l/h. Corectii pe injectoare de maxim 0.2 -0.3. Consumul nu prea a scazut, in schimb parca masina tragea mai bine, era mai agresivă. De o saptamana, dupa ce am citit ce a scris Cristi, am fost si am data avansul la -1.5 si 0.6 l/h. Corectiile au crescut putin, max 0.5. Am observat ca mi-a scazut consumul, dar parca masina trage o idee mai greu. Oare chiar afecteaza avansul asta retardat sau e doar in capul meu? Cum ar fi mai bine sa il reglez?
     
    Ultima editare: 26 Mar 2018
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fiind un motor dezvoltat acum 40 ani si fiind identic cu orice motor VAG cu o singura axa cu came indiferent de EDC-ul / ECU-ul de pe masina si chiar daca in carti trebuie pus avansul retardat la minus 1.5 minus 2.5 tu lasa-l pe 0.
    Si da, avansul retardat afecteaza perceptia privind cum trage masina dar ai un consum ceva mai mic chiar optim. Nu se poate si ca masina sa traga sa rupa si sa consume putin. Compromisul ti-l alegi singur. Verifica dupa aia. Bafta.
     
  11. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Multumesc Cristi! Stii ce e amuzant? Faptul ca mecanicul meu mi-a zis ca trebuie 0 dar eu am insistat sa il facem -1.5 ca asa am vazut ca recomandai tu. O sa il schimb din nou la 0.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Recomand asta pentru ca asa spune cartea dar in realitate lucrurile stau altfel si de asta trebuie sa alegem cel mai bun compromis asa cum am repetat/mentionat anterior.
    Avans retardat este perfect la motoarele cu doua axe cu came. Acolo poti face corectie mecanica si pentru avans si pentru cantitatea de motorina injectata dar la tine se face corectie mecanica doar pentru avans fara a putea face corectie mecanica si de cantitate de motorina injectata neavand axa a 2-a. Bafta.
     
  13. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Multumesc, o sa il fac la loc 0, ca asa tragea masina mai bine. Totusi din ce cauza o fi consumul marit?
     
  14. popa valentin gruia

    popa valentin gruia 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a4 BKE 1,9 tdi 116 CAI 2005
    Din cauza avansului ai consumul marit si eu am patit la fel aveam consum mare cu avansul la 0 cam undeva la 8 mediu si nu prea faceam multi km in oras dar de tras tragea super bine ,dupa ce mi-am cumparat un vdcs am reglat avansul la -2,5 si acum am consum de 6,7 mediu dar de tras nu mai trage asa bine
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asta cu trasul este de la cantitatea de motorina injectata, care se modifica odata cu avansul, defapt cu modificarea pozitiei intre arborele cotit si axa cu came.
    Asta se intampla la motoarele cu o singura axa acu came pentru ca la cele cu doua axe se poate modifica si cantitatea de motorina injectata, din a doua axa.
    Daca te uiti pe Engine ch 001 campul 2, o sa vezi asta. La o cantitate injectata de peste 6.0 mg/str o sa ai consum la relanti de 0,8-1,0 l/h, implicit senzatia de putere mai mare. Asa ca, e normal ca la modificarea avansului, la o cantitate injectata mai mica, de aprox. 3,8-5,2 mg/str, consumul la relanti sa fie de 0,4-0,6 l/h ,iar senzatia de putere mai mica.
    E ca si cum tu ai manca intr-o dimineata un ceai iar in alta dimineata o friptura, iar apoi te-ai apuca de sapat un sant.
    Dupa care din cele doua mese ai avea mai multa energie/putere ? :)
     
    Mariuspolizei apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nucu am explicat asta si eu si tu si alti colegi pe forum, indiverse topicuri, de ne-am plictisit dar aceleasi intrebari se tot pun. Nu inteleg asta si nu pricep de ce se intreaba mereu si mereu acelasi lucru odata ce este scris si mentionat
     
  17. nicu grozav

    nicu grozav 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2018
    Locație:
    buzau
    Masina:
    A4 Avant B7 BPW 2008 140 CP
    Un consum de 3% la relanti cu motorul cald 2.0 diesel 140 CP este normal? Eu zi ca ca este cam mare sau poate m-am obisnuit cu vechiul golf 1,9 TDI
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Consumul la ralanti se vede cu VCDS. Nu inteleg de unde ai scos acel procent. Audi in nici un caz nu iti va consuma cat un Golf PD 1.9 TDI, ci mai mult.
     
  19. nicu grozav

    nicu grozav 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2018
    Locație:
    buzau
    Masina:
    A4 Avant B7 BPW 2008 140 CP
    Mea culpa. Consumul afisat la relanti cu motorul cald este de 2,5 l/ora iar cel mediu 6,5 Este normal? Ma repet, cu vechiul Golf PD TDI 116 CP treceam mai rar pe la pompa.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce tot compari 2.0 cu 1.9 ? Intoarce-te la Golf daca esti nemultumit.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta