1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Salutare tuturor,
    Pe MMI imi arata nivelul la ulei pe maxim,dar pe display-ul dintre turometru si vitezometru nivelul uleiului nu e chiar pe max e putin mai jos.
    Intrebare:De ce apare aceasta diferenta intre ce afiseaza pe MMI si cea de pe display?
    Mai trebuie sa completez cu ulei?
    Aceste verificari le-am facut dupa schimarea uleiului cu motorul cald etc asa cum s-a mai discutat si in paginile precedente.
     
    FlorinA4 2011 apreciază asta.
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu mai trebuie sa completezi. Daca verifici alta data o sa vezi ca e la maxim si pe display.
    Probabil informatiile nu sunt stocate in acelasi timp pe cele doua module (Instruments si MMI) si de aici diferenta.
     
  3. victorghe

    victorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi 2011
    Gata colegii si a revenit , dar a trebuit sa completez cu ulei pana la 5 litri . IMG_6893.JPG
     
    Mihaiu600 apreciază asta.
  4. LIVACHE77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A4 2'0 TDI 2009
    Salut,
    Am schimbat uleiul la un audi A4 B8 motor CR cod CAGA si am pus aproape 4,8 L dupa schimb. Pe joja era nivelul foarte bine dar dupa ceva mii de KM parcursi, verific si pare ca este mai mult. Stiti cumva cam cati litri de ulei intra in acest motor. Unii au spus ca intra 5 litri la schimb cu filtru de ulei cu tot. Astept un raspuns de la voi. Multumesc.
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    cu 5l se face schimbul de ulei la 2.0 tdi CAGA
     
    Ultima editare: 29 Mai 2017
  6. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    5L asa zice si Autodata.

    a4.jpg
     
    LIVACHE77 apreciază asta.
  7. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    Salutare! Citind toate aceste pagini ma gandesc ca e posibil ca masurarea uleiului sa se fac cu doi senzori? Tot sunt doua module diferite MMI si instrument, am vazut la multi ca au avut valori diferite intre ele. Cel din MMI sa fie informativ +/- , dar cel din instrument sa dea corect, caci din toate postarile ce am retinut eu cam ce a dat cel din instrument a fost corect, un coleg chiar zicea ca cel din instrument dupa ce a deschis capota la resetat pe cel din MMI. Deci in caz de o scadere majora a uleiului cel din instrument ne va anunta, posibil ca cel din instrument sa fie gen vechii senzori de ulei care te avertizeaza daca ramai fara doar ca ceva mai performanti, iar cei din MMI sa inlocuiasca joja. Nu vreau sa ia cineva de buna aceasta afirmatie. Dar cei mai in cunostinta de cauza poate au mai multe cunostinte in domeniu . Daca gresesc imi cer scuze si puteti sterge postarea.
     
    telim4lulu apreciază asta.
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cel mai corect citesti nivelul cu VCDS, apoi pe IC si abia la urma pe MMI. Cam asta ar fi ordinea din punct de vedere al corectitudinii citirii nivelului uleiului ... sau iti montezi joja de ulei.
     
  9. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Care e nivelul maxim la care trebuie sa fie uleiul prin verificare cu VCDS ?
     
    Covaci Emanuel și telim4lulu apreciază asta.
  10. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    La CAGA eu nu am avut niciodata mai mult de 67. La 65-67 era la maxim pe joja. Nu stiu de vreo valoare de referinta maxima.
     
  11. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Sa-mi arate nivelul uleiului la maxim pe MMI pe vcds am acum 72.388 mm.E ok valoarea asta?
    La shimbul de ulei s-au pus 4.9 litri.
     
  12. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Probabil ca e normal. Am vazut la un prieten cu CAHA si 70 si ceva Eu cred ca e ok, nu trebuie sa ti faci griji.
     
  13. MariusBL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2012 2.0 TDI (CJCA) 143 CP
    Salut! De o luna am o problema cu masina. In momentul in care motorul este incins(90 de grade) si masina este la relanti (opresc la semafor sau la o intersesctie - cutie de viteze multitronic) imi apare warning-ul in bord insotit de semnal luminos "switch off engine oil pressure too low ". Mentionez ca am fost la reprezentanta Audi si am schimbat senzorul respectiv insa problema persista.Am mers din nou in reprezentanta si mi-au spus ca trebuie demontata baia de ulei si verificat nu stiu ce comutator ce poate avea nu stiu ce piese ovalizate.O operatie destul de costisitoare.S-a mai intalnit cineva cu o asemenea problema?

    Multumesc,
    Marius
     
    Dani popescu și Dima Dumitru apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce cod de motor ai la masina ? Te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Dupa ce imi spui codul de motor iti si spun ce ai de facut.
     
    Mimpos apreciază asta.
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Cati km are masina? In speta stim despre ce este vorba insa completeaza-ti profilul cum ti s-a spus ca sa-ti putem confirma daca este ceea ce credem.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Clauu nu este ceea ce stiti voi :) Motoarele din 2013-2014 ultimele motoare diesel cod EA 189 au alta duda nu doar pompa de ulei (aia e nimic fata de ce prostie a mai facut Audi in proiectare) dar o sa o exemplific dupa ce mentioneaza codul de motor.
     
  17. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Stiu ca e veche pt majoritatea, e noua insa pt mine.. am tot verificat nivel ulei la nesatul, in mai multe feluri si momente.. ultimele 2 cu motorul cald, in plan orizontal, dar la 5 min dupa oprire, cind am verificat imediat dupa oprire am avut niv. putin peste jumate, acum insa.. e bine
     
  18. Tirgovatu Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4,2000cc,2010 berlina 170cp
    Salutare la toti,am facut schimbul de ulei acum 8000 km,masina e a4 din 2010 berlina,170cp.In decursul zilei de astazi s-a aprins becul nivelului de ulei cum ca ar fi la minim si trebuie completat.Vroiam sa intreb e normal consumul asta?E exagerat?Multumesc!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Manualul l-ai citit ca sa nu mai intrebi ce ai scris mai sus ? Se pare ca nu. Consumul este normal conform specificatiilor producatorului masinii. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil.
     
  20. MariusBL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2012 2.0 TDI (CJCA) 143 CP
    Salut,

    De vreo doua luni ma confrunt cu o problema la masina mea (A4 Avant 2012). Dupa ce motorul se incalzeste la 90 de grade imi apare mesajul "Switch off engine oil pressure too low" impreuna cu un sunet enervant. Mentionez ca mesajul asta apare doar cand motorul este incins si opresc masina de exemple la semafor. Daca merg 200 de km fara sa opresc masina merge perfect, mesajul nu imi apare niciodata. Am fost la reprezentanta si mi-au masurat presiunea la ulei si mi-au zis ca totul e ok. De asemenea am schimbat si senzorul respectiv insa warning-ul asta tot apare. S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema sau stie cineva care ar putea si cauza?

    Multumesc,
    Marius
     

Distribuie pagina asta