1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da este o problema des intalnita la motoarele de la Audi produse dupa 2011. Exista discutii in topicul dedicat din aria asta adica aici unde mesajul a fost mutat si unde trebuia sa citesti. Citeste-l integral. Nu trebuie sa deschizi topic nou pentru asta.
     
    Hadimic apreciază asta.
  2. MariusBL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2012 2.0 TDI (CJCA) 143 CP
    Scuze, abia acum am vazut mesajul.
    Codul motor care este : CJCA .
    Numarul de km este 210.000

    Am completat si profilul.

    Multumesc !
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt doi colegi in situatia ta si nu au rezolvat 100 % aceasta problema. Unul din ei a schimbat motorul si acum asteapta sa vada daca s-a remediat problema si celalat mai face inca teste. O sa citeasca ei si o sa-ti povesteasca ce patesc si ei, la fel ca tine.
     
  4. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Asteptam colegii cu detalii :-) Insa daca deja s-a ajuns la schimbat motor nu mai e nimic de zis..
     
  5. neo007 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    BUCHAREST
    Masina:
    Audi A4 B8 2012 Motor CJCA
    Mesajul asta "Switch off engine oil pressure too low" inca apare si la mine cu toate ca am schimbat : uleiul , senzorul de presiune si pompa de ulei a gasit cineva o rezolvare ?
     
  6. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Ai schimbat / rectificat si axul acela care angreneaza pompa de ulei? Ca de fapt ala e cel care cauzeaza problema. Cati km are masina ta ?
     
  7. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Salut, ma poate ajuta cineva cu un cod de piesa pentru o joja de ulei. Cod motor CGLC.
    Multumesc frumos.
     
  8. neo007 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    BUCHAREST
    Masina:
    Audi A4 B8 2012 Motor CJCA
    axul si pompa au fost comandate pe original
     
  9. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Nu inca, nu s-a gasit nici o rezolvare decat schimbarea motorului.
    Problema "low oil pressure" la motoarele CJCA (CJCB), CGLC (CGLD) este total diferita de ce se stia pana acum si mult mai complicat de identificat. Le-am grupat asa pentru ca asa le grupeaza si ETKA la toate sectiunile.
    Eroarea apare doar la relanti cand uleiul depaseste 95-100 grade. Motorul are un singur senzor de presiune (0.6-0.3 bar) situat in partea de sus a chiulasei denumit de VAG "sensor for reduced oil pressure".
    Am crezut, dupa multe alte incercari si teste, ca vinovatul este DPF plus resoftarea facuta de reprezentanta la recall-ul datorat scandalului dieselgate si ca odata indepartat se rezolva. Gresit! raul deja a fost produs.
    Ca sa nu mai epiuzati aiurea bani si timp o sa va spun urmatoarele:
    - a fost modificat axul hexagonal cu unul de 8mm, schimbata pompa de ulei cu alta noua OE si senzorul de presiune, cu ajutorul lui @Cristi .
    - au fost schimbati toti cuzinetii palier, biela (des la inspectie aratau ca noi) inclusiv duzele spay pentru racirea cilindrilor.
    - a fost obturata valva "pressure on demand" de pe pompa de ulei. Da, pompa asta are 2 valve, pe langa cea clasica cu bila si arc "pressure relief presure valve" mai este una cu cilindru si arc ce uneste turul si returul ei atunci cand se deschide;
    - a fost reinlocuita pompa de ulei OE cu alta pompa de ulei tot noua, tot OE;
    - a fost eliminat filtrul DPF la Complete Chip
    - a fost inlocuita bateria filtrului de ulei inclusiv radiatorul de ulei (nou OE) si inlocuit senzorul de 0,6 bar cu unul de 0,45 bar
    Toate cele de mai sus au fost facute in etape distincte si au fost testate si diferite tipuri de ulei. Problema persista.
    Am spus mai sus ca "raul a fost deja produs" pentru ca eu cred ca datorita maririi numarului de regenerari dupa recall cu pastrarea intervalului de schimb la 30.000 a dus la uzarea lagarelor axelor cu came din chiuloasa.
    Nu mai am de gand sa verific pentru ca acolo nu exista cuzineti iar schimbarea chiuloasei e aproape la fel de scumpa ca schimbarea motorului cu unul uzat dar km putini.
    Voi merge asa pana crapa dearece in acest moment am deja 6.000 km facuti fara probleme. Este impecabil, trage, nu trancane, nu consuma, porneste la sfert, you name it.

    Mai avem un coleg pe forum care s-a oprit la timp si-a inlocuit motorul. In acest moment sunt 2 CJCA si 2 CGLC pe acest forum si inca vreo cateva pe alte forumuri.
    Daca sunt colegi care au timp, bani sau cunostinte tehnice care sa poata investiga mai departe ii asteptam cu placere. Poate e mai simplu decat cred eu.

    Ratiu gabriel Nu exista cod de joja pentru cod motor CGLC. Trebuie sa achizitionezi o joja reglabila de service.
     
    Bone, mishu AOG, Dani popescu și alți 3 apreciază asta.
  10. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    biju2000 ok. Merci frumos. O zi buna
     
  11. MariusBL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2012 2.0 TDI (CJCA) 143 CP
    Salut,

    Din fericire la mine s-a rezolvat prin schimbul de ulei si filtre.Am aproape 2000 de km in care warning-ul nu a mai aparut.
     
  12. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Buna dimineața,
    Este corect sa apăra nivelul de ulei maxim cu motorul pornit?
    Eu știam ca trebuie sa apăra la 2 min după ce S-a oprit motorul.
    O zi cât mai placuta.
     
  13. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    @smurff din ce stiu eu, nivelul pe care ti-l arata cand ai motorul pornit, este ultimul memorat dinainte sa pornesti motorul si nu nivelul din acel moment. Poate ma insel....
     
    smurff apreciază asta.
  14. Stefan Visan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2016
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A4 B8 2010 2.0 TDI CAGA 143 cp 105 kw
    Spune-mi te rog cum imi dau seama care dintre cele 3 coduri de joja din poza pusa de tine imi trebuie mie. Trebuie sa verific codul tevii? Sau pt sa-mi dau seama si dupa altceva. Conform seriei de sasiu nu am reusit, nu am gasit secvente de litere/ cifre care sa se potriveasca. Multumesc.

    L.E.:

    Am gasit scris pe teava, prima data nu vazusem pentru ca e scris in spate, ascuns. Am codul 03L103643 si un 1 mai jos. Conform pozei asta ar fi codul jojei, dar la piese auto cand cauta dupa codul asta imi gaseste teava si mi-e ca o comand si vine tot cu capac in varf.
     
  15. 99ggv 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2014
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDIe, CAGB 100kW, 2010
    Buna ziua,
    Codul de joja 03L115611E este pentru motoarele avand teava jojei cu acces din partea laterala a capacului motor (poti verifica nivelul fara sa dai capacul jos), este mai lunga si nu se potriveste la motoarele cu teava jojei cu acces de sub capac (trebuie sa dai capacul jos sa verifici nivelul). Am cumparat-o eu si nu e buna.
    Apoi am gasit pe un forum german codul corect pentru joja pe teava scurta si anume 03L115611 M (difera doar litera). Confirm ca se potriveste la motorul in semnatura. cu teava sub capac.
    Numai bine.
     
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Unde stai în Suceava? pentru ca as vrea sa fac o proba sa văd dacă se potrivește și la mine joja care ai cumparat-o.Lasă un număr de telefon în PM.Mersi.
     
  17. Nicu.valentin

    Nicu.valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI S-line 190 CP Quattro, S-Tronic 2018
    Salut,

    Masina are 196.000 km, servisarea a fost facuta numai in reprezentantele audi Germania pana la 177.000 km. ( am fost personal dupa masina si am verificat-o inainte)
    Eu la 187.000 Km am facut revizia (ulei filtre placute) am schimbast si distributia, toate acestea la NURVIL Valcea ( am inteles ca sunt cei mai buni ) .
    Dupa 6000Km a inceput sa apara SWITCH OFF ENGINE! OIL PRESSURE TOO LOW, doar la drumurile mai lungi gen 250 - 300 Km iar acum dupa 8000 Km imi apare la 100 km facuti.
    Tipul motorului este 2.0 TDI CGLC, 177 cp, Quattro .

    Acum problema apare cand uleiul atinge temperatura de 90 Grade pot face si 20 Km tot imi da eroarea.
    Am schimbat uleiul , filtrele si senzorul de presiune ulei ( a fost pus unul de 0.7 bari) a inceput sa dea mesajul mult mai des fata de senzorul original.
    Baia de ulei a fost desfacuta pentru a verifica axul hexagonal si pompa de ulei ( negasind pilitura mi-au spus ca nu este de la ax sau cuzienti si nici de la pompa de ulei.)
    Axul este mai lung fata de modelul vechi si acesta nu e mai strica ( asa mi s-a spus).
    Am verificat presiunea cu barometrul iar aceasta la relanti ajunge la 0,3 - 0,4 bari apoi am remontat senzorul original audi (totusi cred ca este mai bun decat cel de 0,7 bari).
    Acum mecanicul crede ca defectul este de la bateria filtrului de ulei care vine inclusiv cu radiatorul de ulei (nou OE) care costa 1500 lei.

    Voi pana la urma ati rezolvat aceasta problema sau ati vandut masina ?

    multumesc!
     
  18. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Pai nu-i normal sa dea eroare mai des cu senzor de 0,7bar in loc de 0.6? Probabil ar fi dar eroare si cu motorul nou. Bateria filtrului n-are nici o treaba. Am schimbat-o.
    Singura rezolvare este schimbarea motorului iar pe loc secund schimbarea chiulasei insa nu-i confirmata rezolvarea.
    Cat despre vanzarea masinii... nu stiu ce sa zic, nu ma pricep, nu-s samsar si n-as putea tepui un viitor client asa.
    Eu am deja peste 10.000km facuti in conditiile astea si totul este ok: pornire, consum, putere, etc.
    Cand pica: motor swap. Pana atunci: drumuri lungi cu senzor de 0.4bar, dpf off si ulei 5w40.
    PS: am scris acum cateva saptamani toata povestea.
    Poate apare un TSB pe acest tip de motor desi mi-e greu sa cred. Eu inca spun ca softul dieselgate a distrus/largit (nu mult dar suficient) lagarele axelor cu came din chiulasa datorita maririi numarului de regenerari si degradarea uleiului coroborat cu mentinerea schimbului la 30.000 km.
     
    kojak13 apreciază asta.
  19. petrisor flavius 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2009, 2.0 143 Caga. Lla
    salut , sper sa postez bine , la mine (un caga, 2.0 143, 2009) era uleiul pe minim dupa ce miam cumparat masina , si nici o eroare in bord. Am circulat inca 2000 km si tot nu a aparut vreo eroare. mentionez ca verificarea am facuto la rece pe joja. Sa fie dus senzorul, sa nu fie activat? Ce ma sfatuiti.? Nu am mmi , doar radio lcd .
     
  20. adrian.rogl

    adrian.rogl 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Italy
    Masina:
    A4 Avant B8 ,2.0 TDI,CJCD,150 CP,2014
    Buna ziua.
    Ieri am verificat daca am aceasta joja de verificare ulei.Am scos capacul motor si am vazut aceasta teava cu un fel de capac.
    Imi puteti confirma ca acesta este teava pentru joja ?
    Din cate am citit pe aici ar fi vorba de teava scurta si pentru joja pe teava scurta codul pentru joja ar fi 03L115611M ? Multumesc IMG_4955.JPG IMG_4954.JPG
     

Distribuie pagina asta