1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Eu am avut problema asta si am inlocuit senzorul de nivel/temperatura odata cu schimbul de ulei. Am incercat in prealabil sa curat contactele cu spray, degeaba.
    Nivelul era afisat corect insa temperatura era mai mica peste 20 de grade si au fost inregistrate 5 erori P0196 00. Tu vad ca ai 184.
    Poate fi senzorul sau cablajul sau... La mine s-a umblat la baie si probabil a fost "pieptanat" cu peria de sarma pentru ca inainte functiona perfect.
     
    alecs.ro apreciază asta.
  2. denispaul

    denispaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0d 125kw 2010
    Problema e ca la mine pornește termocupla după nici 10 minute de mers cu mașina, ceea ce mi se pare neinregula. Poate acel senzor de temperatura al uleiului sa cauzeze pornirea termocuplei ?
     
  3. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Buna ziua.
    De ceva vreme cand verific in bord nivelul uleiului imi zice "Please reduce oil level " si am verificat cu vcds cati mm de ulei am in masina .(poza de mai jos)
    E bine cat este in masina sau trebuie sa mai scot ceva din el?
    Revizia a fost făcută acum 5000km si sa băgat 5l fix.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu tot nu pricep de ce nu va cumparati joja ? Nu intelegeti ca nu trebuie sa aveti incredere intr-un sistem electronic ?
     
  5. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Pentru ca am cumparat una (poza de mai jos)si nu e buna...
    Eventual sa cumpăr una de service reglabila
     
  6. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    88 mm e bine. Renunta la joja.
     
  7. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Care e marja min max in mm ?
    Sa stiu pe viitor cand verific cu vcds.ul
     
  8. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nu stiu care sunt valorile min/max dar eu vazusem la mine la 67 sau 70 si putin si era undeva pe la 1/4 la MMI.
     
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cumpara joja după codul asta:
    03L 115 611 M.Se potrivește sigur.După codul ăsta am cumpărat și eu.
     
  10. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    La CAGA eu nu am avut niciodata mai mult de 67. La 65-67 era la maxim pe joja. Nu stiu de vreo valoare de referinta maxima dar stiu ca la mine la minim pe joja era undeva la 43 in VCDS
     
    gabi_74 și cata181 apreciază asta.
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010

    Nivelul nu trebuia verificat cu motorul oprit?
     
    Gosusorin apreciază asta.
  12. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Am fost cu masina la service să imi verifice uleiul au scos din el ceva si au completat dupa joja cam pe la jumătate nu maxim.Dar care e problema ,mie tot imi da pe mmi sa reduc din ulei....eroare pe motor nu am..
    Am pus mai jos o poza unde uleiul a scazut la 60mm din 80 cu motorul la 90grade si pornit .
     
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Daca motorul e pornit, este normal ca nivelul in baie sa scada.
     
  14. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Da am inteles asta dar la 60mm ulei in baie pe mmi trebuia sa fie ok.
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Informatia de pe MMI este imprecisa. Daca vrei sa ai un control mai bun asupra nivelului uleiului iti cumperi si montezi joja sau verifici regulat nivelul uleiului cu VCDS. Masina trebuie sa fie pe loc drept iar motorul rece, pentru o citire cat mai precisa. Pentru actualizarea informatiei pe MMI si pe DIS este o procedura descrisa in acest topic, cu capota deschisa, contact pus, pentru ca ECU ,,sa vada" ca s-a umblat la motor. Cauta si vei gasi procedura.
     
  16. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Confirm că e adevarat cea ce a scris mai sus paulkf (si ii multumesc pt interes). Am condus până am ajuns cu apa între 70 80 grade am parcat pe un drum drept am oprit motorul, am deschis capota masinii si am asteptat in jur de 5min apoi am intrat in masina am închis ușa am pus contactul (capota a ramas deschisa) si surpriza a apărut între ceasuri nivelul de ulei care a început să urce de la minim si sa oprit undeva la putin mai mult de jumătate si instant sa modificat si pe MMI din Please reduce oil level in Oil level OK.
    Trebuia făcută doar o resetare la acel senzor de catre cei de la service dupa ce au scos din ulei dar nu au facut asta.
    Sper ca va ajuta si pe altii experienta mea!
    Sărbători fericite !
     
  17. Nicusor93

    Nicusor93 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    Caras Severin
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2.0 TDI (CAGA)
    Salut colegi,la un a4 b8 2.0 tdi 120 cp cod motor caga cat ulei se pune la schimb parerile sunt impartite la mecanici,niciodata nu bat una cu alta !?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nicusor citim si noi topicul si manualul masinii ?
     
  20. teo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2011
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    A4 B8 143cp CAGA, AN 2010
    Buna seara scriu aici pentru ca nu am vazut un topic adecvat problemei mele si anume: am petede ulei sub masina diametru 7-8 cm de pe o zi pe altasi se vede scurgeri in partea tanga la scut in dreptul rotii. Mai grav este ca am schimbat cauciucurile si evident o parte a fost la lasata s-a facut o pata de 15-20cm, acuma eu am luat recent masina am mai completat cca 750 ml ulei pentru ca era pe minim. Urmeaza sa schimb uleiu, si filtrele si sa vad de unde sunt scurgerile, as dorii daca cineva s-a mai confruntat cu aceasta problema sau vreun membru mai experimentat poate sa ma lamuresca de unde ar pudea provenii scurgerile. Sa fi pus eu pre mult ulei si da pe undeva afara? Va multumesc!!!
     

Distribuie pagina asta