1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Salut, ma puteti ajuta si pe mine cu codul la joja pentru CDHB? 1.8TFSI 160cp. Am gasit pe A5 tot CDHB ar fi buna 06J115611E, dar daca caut dupa acest cod gasesc compatibila doar la 2.0 TFSI. Mersi
     
  2. DanielCosmin

    DanielCosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CGLC 2.0 177 CP 2013
    Salutare, 03L115611E, joja ulei, nu este compatibil pt. cod motor CGLC. Este mai lunga, cu mult.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta e, am incercat sa va ajut si inseamna ca nu ai sanse decat cu una de service. Bafta.
     
  4. DanielCosmin

    DanielCosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CGLC 2.0 177 CP 2013
    Dap, merci mult, asta este, nu-i bai!
    ;)
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    06J 115 611 E nu mai exista, a fost eliminat si inlocuit cu 06J 115 611 L care are o lungime de 545 mm.
    Apropo, aceasta joja a fost pusa si pe 1.8 TFSI, nu doar pe 2.0.

    *Generic Notes on this Part: Length is 545mm from tip of dispstick to collar.
     
    Alin03 apreciază asta.
  6. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Mersi mult. O sa comand 06J 115 611 L
     
  7. Francisco

    Francisco 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 177 cp, 2013
    Salutare. Am o nelamurire si sper din suflet sa ma ajutati.
    Am achizitionat recent un Audi a4 B8 2.0 TDI anul 2013.
    Din curiozitate am deschis capota masinii sa verific joja de ulei iar precum deja stiti modelul nu are asa ceva.
    Am urcat la volan iar precum stiam de la fosta masina, am incercat sa verific nivelul uleiului cu motorul rece.
    Am intrat in meniul dedicat verificarii uleiului si mi-a aparut nivelul aproape de "min" insotit de mesajul "The engine must be warm to obtain an exact measurement."
    Am pornit masina, am mers cu ea aprox. 25 min. pana ce motorul era la 60-70 grade iar verificand in mers mesajul de pe display a fost "Oil level" iar nivelul era la fel ca si inainte sa plec cu motorul oprit si rece.
    Am ajuns in parcare, am oprit motorul, am deschis capota, iar cu ea deschisa am intrat in masina, inchis portiera si pus cheia in contact pana ce mi-a aparut pe ambele display-uri "Oil level OK" iar nivelul 3 sferturi pe grila "max-min".
    Acum va intreb, cum trebuie sa verific nivelul uleiului pentru a fi sigur ca ceace vad pe display este real.
    Va atasez si pozele facute in ordinea prezentata mai sus.
    Multumesc frumos si va astept cu nerabdare raspunsurile.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este scris in topic cum verifici uleiul si mai ales in manualul de utilizare.
     
    Francisco apreciază asta.
  9. Francisco

    Francisco 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 177 cp, 2013
    Ai dreptate că m-am pripit. Am citit toate comentariile vis a vis de subiectul abordat de mine și am înțeles cum se verifică. Îmi cer scuze.
    Însă întrebarea mea finala este de ce diferă statusul uleiului pe MMI având motorul rece cu cel am motorului adus la 70-90 grade atât de mult. Aprox. 300 ml.
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Uleiul se verifica doar la cald, dupa 2-3 minute de la oprire.
     
    Francisco apreciază asta.
  11. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Zice colegul Francisco ceva..., Cataline in mers si mie imi arata cu 200 ml mai putin decit daca verific ca in carte, deci atunci cind cere ulei in timpul functionarii ( desi nu am patit :) ) care din cele 2 masuratori sint determinante? Am putea pune 200 ml aprox. peste nivelul maxim?
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Trebuie sa fie la maxim ,la cald . Nu mai mult
     
  13. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Valeriu,
    Indicatia pe MMI variaza, nu te astepta sa vezi exact acelasi lucru de fiecare data (asta in cazul in care nu consuma sau pierde ulei) pentru ca nu o sa se intample. Depinde de inclinatia masinii si de cat de mult ulei a apucat sa se scurga inapoi in baie. Apoi este temperatura, vascozitatea si gradul de uzura al uleiului care afecteaza acuratetea indicatiei. Mie mi s-a intamplat de mai multe ori sa indice cu pana la doua gradatii mai putin si pe urma sa revina la valoarea initiala. Indicatia este orientativa, nu inseamna obligatoriu ca daca ai 10 diviziuni si intre minim si maxim ai sa spunem 1 litru asta inseamna ca o diviziune reprezinta 100mL pentru ca intervine precizia de masura a senzorului si modul in care calculatorul masinii calculeaza valoarea nivelului in functie de semnalul primit de la senzor in functie de alti parametrii.
    Atat timp cand nivelul indicat este in limite normale nu sunt probleme. As spune ca este bine sa fie undeva intre jumatate si maxim dar asta este doar o opinie personala. Daca nivelul este prea scazut sau prea ridicat masina afizeaza un mesaj de avertizare, nu trebuie sa verifici indicatia de pe MMI.
    Evita sa completezi cu ulei daca nu esti sigur ca acest lucru este absolut necesar pentru ca poti ajunge sa ai prea mult ulei si acest lucru duce la alte probleme.

    Referitor la joja de ulei pentru 1.8 / 2.0 TFSI vreau sa fac niste precizari. 06J115611L este pentru motoarele TSI de pe A3 si diferite modele de VW. Se potriveste fizic in tub si este suficient de lunga dar partea de plastic este prea lunga si nu permite inchiderea capotei ( trebuie taiata partea superioara a inelului de plastic) iar semnele pentru nivel nu corespund. Datorita pozitionarii in partea din fata a motorului indicatia nivelului este afectata foarte mult de gradul de inclinare al masinii. In afara de acest lucru joja foloseste o gaura prin care se scurge uleiul din partea din fata (distributie) inapoi in baia de ulei. Pentru a putea masura nivelul trebuie asteptat destul de mult dupa oprirea motorului. Exista diferite modele aftermarket, eu am avut de la ECS pentru motorul de 2.0 - CAEB (ES#3138260) dar s-a dovedit greu de folosit iar indicatia intr-o pozitie pe care am considerat-o aproape orizontala era eronata.
     
    Ultima editare: 31 Mar 2018
  14. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Eu am pus pe 1.8 TFSI joja 06J115611L si nu loveste in capota. Dar cum ziceai este foarte greu sa masori cu ea si din cauza ca nu intra foarte usor. Intra intr-o singura pozitie care se lipste de tubul de plastic plus ca parca si agata in ceva. Cand scoti joja ii toata manjita de ulei si nu prea te ajuta.
     
  15. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Poate ca la tine teava este ceva mai jos, ce cod motor ai ? Sau poate ca cea cu terminatie L are partea din plastic mai scurta, desi in poze pare la fel cu cea cu terminatie E. La mine, motor CAEB din 2010, era prea sus si lovea in capota. Am postat o poza cu ea.
    Eu credeam ca a mea este 06J115611L dar se pare ca am cumparat-o ca fiind 06J115611E iar pe ea este marcat 06J115611F. Am stiut de la inceput ca nu se potriveste dar era ieftina si am vrut sa incerc. Citisem pe net ca loveste in capota asa ca am fost atent cand am incercat sa vad daca se poate inchide - si nu se putea inchide. Lungimea din varf pana la opritor este de 545mm dar este greu de introdus pentru ca este destul de rigida iar traseul are niste coturi.
    In decembrie cand am schimbat uleiul am cumparat una de la ECS de la care aveam ceva asteptari avand in vedere ca a costat 60 de dolari.
    Oringul era prea mare si nu intra, pana la urma l-am folosit ce cel de la dop. Avantajul este ca e facuta dintr-o impletitura de fire de otel si este mult mai flexibila ceea ce faciliteaza introducerea / scoaterea dar problema a fost ca indicatia era eronata.
    Lasasem motorul sa merga o vreme ca sa se umple filtrul, cantitatea de ulei pe care o pusesem era aproximativ jumatate intre minim si maxim. Pe MMI imi arata jumatate dar pe joja eram peste maxim cu cativa mm dupa ce am am masurat de vreo 10 ori ca sa obtin ceva cat de cat interpretabil pentru ca la primele incercari era acoperita de ulei pana la jumatate.
     
  16. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Iti afiseaza please reduce oi level.

    Mie imi afiseaza asta dupa schimbul de ulei... Nu stiu care ar fi cauza ca ei au pus ulei dupa carte si masina era pe loc drept
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim de raspuns dar colegul caruia i te-ai adresat nu a mai intrat pe forum de peste 9 (noua) ani. Crezi ca iti va raspunde ? Verificati si voi, cand va adresati cuiva, de cand nu a mai accesat forumul ?
     
    AudiA4B8CGLC177PS apreciază asta.
  18. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    @alex_hobeanu : Codul motor la mine este CDHB. nu cred ca sunt diferente intre constructia motoarelor, am o vaga idee ca ar putea fi diferenta la capota, tu avand facelift. Pare ca la non facelift capota ii putin mai "umflata". O sa masor si eu capatul de plastic si iti zic, de dimineata eram pe fuga, greu cu trezitul lunea :D
    Eu ma bazez pe afisaj, chit ca variaza cu 1 gradatie poate si 2 cateodata. Mi se pare foarte influentat de temperatura de afara, cat lasi motorul sa se raceasca, daca ii masina foarte putin inclinata in fata iti arata total aiurea. Avand si vestitul motor consumator de ulei iti dai seama ce mini panica imi dau cand vad 2 gradatii in minus :))
     
  19. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Alin, nu ma refeream la facelift. CAEB a fost motorul de 2.0 TFSI (155kW/211cai) de pe B8, cel vestit pentru consumul de ulei. Nu mai am masina respectiva (2010 - motorul fabricat in sept. 2009) deci nu mai pot sa fac masuratori dar imi aduc aminte ca era cu aproximativ 10mm prea lunga. Se vedea ca depaseste cu mult capacul ce acopera motorul si nu se putea inchide capota fara a scurta partea din plastic a jojei. O sa incerc de curiozitate la asta pe care o am acum desi motorul este diferit in unele privinte si nu stiu cat de relevant este.
     
  20. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    My bad, m-am uitat la tine in semnatura si am crezut ca ii vorba despre cea din 2014 :D Partea de plastic intradevar trece putin peste capacul motorului, dar nu indeajuns sa loveasca in capota. N-am apucat sa verific lungimea inca dar imediat ce ajung la masina asta ii primu lucru care il fac :)
     

Distribuie pagina asta