1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. Marius Oprea

    Marius Oprea 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Onești
    Masina:
    Audi A4, 2L, 2013, cod motor CJCA, WAUZZZ8K7DA219509
    Salut. Sper ca ma poate lamuri si pe mine cineva intr-o problema destul de grava. Detin un Audi A4, B8, 8k5, 2013, CJCA. Cred ca masina in cauza are un consum exagerat de ulei undeva intre 2000-2500 km, consumul de ulei este de 1 litru. Precizez ca nu am scurgeri sau fum de culoare alb albastrui. Ma puteti ajuta va rog cu niste raspunsuri?
    Va multumesc anticipat
     
  2. Francisco

    Francisco 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 177 cp, 2013
    Salut. Citește puțin in cartea mașinii la secțiunea destinată uleiului și schimbului său, ce valori sunt trecute. De exemplu la mine, având A4 2.0 TDI din 2013, scrie ca in funcție de modul de condus un consum de 0,5 L de ulei la 1000 km este in regulă.
     
    Marius Oprea apreciază asta.
  3. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Cred ca sintagma aceasta "in functie de modul de condus poate ajunge la 0.5L per 1000km sau in unele cazuri 1L/1000km" este de luat in seama atunci cand mergi printr-un strat de zapada si ai si o rulota in urma.
     
    mariusmria3 apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, sintagma aia este scrisa = mentionata in carte ca sa nu ai tu, ca si utilizator, ce comenta la reprezentanta cu privire la un consum mai marit de ulei. Oricum un motor diesel consuma ulei mai mult sau mai putin in functie de numerosi factori (mediu, "forja", stil de condus, km motor mai bine zis ore utilizare motor pentru ca altceva este sa faci ore de utilizare pentru ca circuli in oras si altceva sunt ore de utilizare condus extraurban, etc., etc). Cand ajunge sa consume ca in carte este o problema. Pana atunci vedeti-va de viata si lasati discutiile astea inutile pentru ca nu ajungeti nicaieri la nicio concluzie clara. S-a mai mentionat asta pe forum de zeci de ori pana acum.
     
    klausdiag apreciază asta.
  5. galbenul

    galbenul 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 avant 2.0 2013
    - Bună ziua, nu stiu daca postez unde trebuie dar mi s-a aprins in bord martorul rosu de la ulei cu picaturi galbene si avertizare sonora.
    - Am schimbat senzorul de presiune de ulei cu altul original luat din reprezetanta , tot s-a aprins cind s-a incins motorul.
    -Am schimbat uleiul si filtrul de ulei si aceeasi problemă.
    -Mecanicu a masurat presiunea de ulei din motor si a zis ca e normală. Nu stiu ce sa fac poate cineva sa ma ajute cu ceva informații vă rog . Multumesc. Masina este a4b8 2.0 avant s-line 2013
     
    Ultima editare: 11 Mai 2018
  6. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Ce valori are presiunea de ulei la ralanti si la turatia de 3000 rot/min (intreaba mecanicul care a masurat presiunea cu manometrul)?
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Asta-i tare ! Transmite-i mecanicului ca raspunsul se afla in manualul de reparatii
     
  8. galbenul

    galbenul 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 avant 2.0 2013
    - A zis ca este presiune dar, eu am vazut o valoare de aproximativ 0,5 după care a mai lăsat-o si puțin a mai coborât spre 0,4 la ralanti .
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    galbenul daca ai fi citit integral acest topic (unde a ajuns mesajul tau si unde trebuia sa citesti) inainte sa scrii ai fi aflat ce trebuie sa faci. Problema ta nu are rezolvare decat daca schimbi motorul. Mai sunt colegi in situatia ta si nu esti singurul. Se face o modificare la un senzor dar si cu acea modificare tot o sa ai aprins martorul in bord de ce le mai multe ori.
     
  10. stely92 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2017
    Locație:
    Biharia
    Masina:
    A4,2.0 TDI,177 CP,Cod motor CGLC,An 2014
    Buna seara.De curand am achizitionat un Audi A4 B8.5 din 2014,motor 2.0 TDI de 177 CP,cod motor CGLC,138000 de km reali si am urmatoarea problema : Cand am achizitionat autoturismul nivelul uleiului de motor era la maxim pe MMI.Dupa ce am facut aprox. 1600 de km cu masina pana in tara din Germania era tot la acelasi nivel maxim.De cand am ajuns in tara,aproximativ 3 zile,a inceput sa scada cate un sfert de linie din nivelul uleiului de motor pe MMI.Motorul acesta are probleme cu consumul de ulei ?Kilometrii sunt absolut reali,am verificat in reprezentanta Audi iar la ultima revizie din decembrie ,masina avea 116.000 de km.Ce ma sfatuiti sa fac deoarece chiar m-a panicat problema asta,eu din cate stiam aceste motoare chiar nu au probleme cu consumul de ulei ?:(
    Am sa atasaez 2 poze in care se vede clar cum a scazut nivelul uleiului pe MMI..
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si ? completezi si aia e. Voi cautati probleme acolo unde nu sunt. Este normal sa consume ulei cand mergi cu anumite viteze.
     
  12. stely92 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2017
    Locație:
    Biharia
    Masina:
    A4,2.0 TDI,177 CP,Cod motor CGLC,An 2014
    Mi se pare ingrijorator de mult sa scada atat de mult in 3 zile,cu atat mai mult cu cat in oras nu prea ai cum sa abuzezi de ea...Adica ma gandesc ca pe viitor sa nu am alte probleme cum ar fi filtrul de particule infundat sau mai stiu eu ce alte probleme ar mai putea aparea de la un eventual consum exagerat de ulei...
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O masuratoare electronica este egala cu 0. Fa teste si lasa indicatiile electronice. Exista joja de service si asa mai departe. Citeste forumul. Motorul tau are probleme mult mai grave decat acel consum irelevant.
     
  14. PDC 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2018
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TFSI 2011
    Salut, de curand am schimbat segmentii la pistoane, simeringurile la supape, rectificat chiuloasa si am schimbat filtrul de ulei. Cand am completat cu ulei, am adaugat 4,7l (Motul 5W40). Dupa ce am facut 50 de km, mi-a aparut martorul nivel minim de ulei si completare maxim 1 litru, am ridicat capota, am verificat daca sunt scurgeri si cand am inchis capota, martorul a disparut. Dupa ce am facut din nou alte 50 km, martorul a aparut din nou, am ridicat capota, am inchis capota si a disparut martorul. Mentionez ca pe MMI bara de nivel e goala. Oare ar fi senzorul problema sau trebuie resetat?
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La segmentare ai masurat blocul sa nu fie ovalizat ?
    Se pare ca ai un consum de ulei exagerat de mare,ceva nu sa potrivit la reparatie
     
  16. PDC 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2018
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TFSI 2011
    Blocul a fost verificat si e in regula.
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Completeaza cu ulei pana la nivelul maxim ,apoi vezi daca si cat scade
     
  18. chavez 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 1.8 tfsi, 2009
    Salut,

    Da cu un spray de contacte la incuietoarea de la capota, problema poate fi de acolo. Senzorul de nivel de ulei are cablajul prin zona incuietorii si probabil este un contact imperfect pe undeva. Eu am avut aceeasi problema la 1.8 TFSI
     
  19. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut baieti!

    Am o nedumerire legata de verificarea uleiului pe joja la un audi a4 b8 2.0tdi 143cp cod motor CAGA anul 2008... pe o parte a jojei imi arata la maxim si pe o parte in jur de 3 sferturi... am atasat si poze... chestia e ca nu stiu ce sa fac sa completez sau nu...

    Multumesc
     
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Eu unu as completa ca nivelul sa fie pe maxim.Este bine că aceste motoare să aibă maximul de ulei in motor.
     

Distribuie pagina asta