1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Ok ... dar tocmai de asta intreb ca pe o parte a jojei e maxim si pe o parte aprox jumate... daca completez si e prea mult dupa?
     
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pai de asta se numește completare,adică pui câte puțin,încearcă să adaugi 200 ml,și verifici după nivelul.
     
  3. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Chiar nu se intelege intrebarea mea? Sincer? ...stiu cum se completează uleiul...eu intreb de ce pe joja cand o scot pe o parte arata ca e uleiul la maxim si pe cealalta parte e uleiul la jumate ... nu ar trebui sa fie nivelul uleiului acelasi pe ambele parti a jojei? Eu cum stiu ca pe joja e corect uleiul la jumate sau la maxim??? Ca imi indica diferit...
     
  4. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Ai facut verificarea cu masina pe un loc drept? :) sterge cu un servetel joja si mai incearca o verificare.
     
  5. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Da, dimineata :)
     
  6. Radu_Audi_A5 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 2012, CGLC, TDI, 177 cai
    Hai noroc.

    S-a gasit vre-o rezolvare ?
    Mie imi apare in mers, o data la 1-2 luni, dar dureaza 2-3 secunde si apoi dispare.
    Intrebarea este... strica ceva ? Pe termen scurt/lung ?

    Mersi.


     
    Koka Csaba și claudiu-cocrea apreciază asta.
  7. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Iti apare la o turatie a motorului de 850-870 rpm la o temperatura a uleiului de peste 103C. Dispare cand accelerezi pentru ca iti creste presiunea uleiului.
    Incearca sa mergi in oras vara cu AC Off sau pe autostrada cu peste 140 km/h, opreste intr-o benzinarie si las-o pornita la relanti.
    Mai pot fi 2-3 scenarii avand in vedere ca o mare parte din ele le-am eliminat eu.
    1. canalul din chiulasa, pana la senzor, colmatat avand in vedere ca senzorul este "cap de coloana" nu pe circuit.
    2. lagarele din chiulasa (ale palierelor axelor cu came) uzate, largite. Acolo-i doar aluminiu fara cuzineti.
    3. canalul din blocul motor colmatat.
    Inafara de cazul 1, cel putin la mine, dupa 30.000 km as fi distrus turbina sau as fi auzit tacanind macar un tachet hidraulic neamorsat.
    Inclin sa cred ca-i scenariul 1 si motorul nu are absolut nimic.
    Mai investiti/investigati si voi partea de chiulasa. De la bloc in jos am schimbat/verificat (inclusiv plastigage la vibrochen) eu tot.
    PS. un tips primit de la un rus este schimbarea pozitiei senzorului din lateral in spate (vezi foto) unde exista tot un canal de ulei obturat cu un surub M10 (idem senzor). El spune ca n-a mai avut probleme desi a pastrat senzorul original 0,3-0,6 bar.
     
    Ultima editare: 26 Iun 2018
    terrymada, Dani popescu, Koka Csaba și alți 4 apreciază asta.
  8. csm2007 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI 88kw CAGC, 2009
    Va cer si eu o parere/recomandare, ce solutii fara schimbat baia de ulei am pentru a reface filetul baii de ulei, tine cat de cat filetul acum, nu e complet distrus, dar pierde totusi
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Faci tu personal modificarea asta de intrebi ? Daca nu o faci tu de ce nu te duci la un bun mecanic care trebuie sa stie ce are de facut ? Il / Ii invatam noi meserie pe mecanic / mecanici ?
    Normal este sa majorezi filetul surubului la metric 15 sau folosesti helicoid. Ambele metode presupun demontarea baii de ulei si asta inseamna o manopera de minim 2 zile de munca si minim 800-1000 de lei fara lucrarile de strungarie. Cred ca te-ai dus cu masina la cine nu trebuie. Un profesionist stie exact ce are de facut si tu nu trebuie sa intrebi nimic.
    Si evita ciobanii/meltenii care strang surubul la baia de ulei ca prostii si alege-ti pe viitor mecanicul, foarte bine, pentru ca dupa cum pui intrebarile ai dus masina la niste habarnisti.
     
  10. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    Am patit si eu aceeasi chestie la o masina, mecanicul mi-a dat gaura la o cota mai mare si a pus un buson de Renault sau Logan ceva putin mai mare.
     
  11. claudiu-cocrea

    claudiu-cocrea 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143cp CJC
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai crezi ca inginerii de la Audi au pus degeaba senzorul acela ?
    Apropo, tare am impresia ca senzorul doar trimite informatia in ECU si acesta iti aprinde martorul in bord, nicidecum senzorul in sine.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Il cumperi pe acesta:

    FACET 7.0174 de 0.45 BAR in loc de cel OE care citeste de la 0.6 BAR si cel ce are circuit normal deschis

    Dar aceasta modificare sa stii ca este o sabie cu 2 taisuri. Exista riscul sa nu mai primesti avertizare atunci cand vei avea probleme cu adevarat din cauza pompei de ulei sau mai stiu eu ce alta cauza. Faci asta pe propriul tau risc. Bafta.
     
    Zenix apreciază asta.
  14. claudiu-cocrea

    claudiu-cocrea 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143cp CJC
    audi66 stiu ca nu este pus degeaba dar cum propui sa rezolv problema?
    Cristi Multumesc da stiu dar nu vad alta rezolvare deocamdata.
     
    Ultima editare: 25 Aug 2018
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista rezolvare pentru motorul tau, din pacate. Am dezbatut (si chiar am desfacut motoarele) aceasta problema cu mai multi colegi care au aceeasi problema ca si tine. Nu exista rezolvare. A dat chix Audi cu acest cod de motor.
     
    claudiu-cocrea apreciază asta.
  16. claudiu-cocrea

    claudiu-cocrea 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143cp CJC
    Cristi asta este clar cum este clar si cu axul care antreneaza pompa de ulei, pompa de inalte care face span sau faimosul soft diselgate totusi din cate am inteles motorul are presiune ok doar ca nu ajunge la senzor presiunea, colegul biju2000 sustine ca merge asa de 30.000km cred ca ceda ceva pana acum daca chiar nu avea presiune.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, poti merge asa mult si bine dar exista si reversul medaliei. Bafta.
     
    claudiu-cocrea apreciază asta.
  18. Daniel Moldovan

    Daniel Moldovan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4 b8 2.0 177 cai quattro an 2014 cod motor-cglc
    Am intampinat si eu o problema astazi am schimbat uleiul si filtrul de asemenea toate bune am mers vreo 4 km cand sesizez in urma dara de ulei ridic capota si vad ca improsca ulei pe la capacul filtrului am pus iar filtrul vechi si s.a rez problema . Ma gandesc ca era infindat filtrul (filtrul era 100% pt masina mea) e posibil sa fi uzat turbina ? In timpul asta ? Nu mi.a aparut in bord presiune ulei ..va rog sa imi spuneti cei care aveti mai multa experienta. Multumesc
     
  19. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Cât ulei ai pierdut?
     
  20. Daniel Moldovan

    Daniel Moldovan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4 b8 2.0 177 cai quattro an 2014 cod motor-cglc
    1.3 litri si am mers 4 km maxim
     

Distribuie pagina asta