1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    N-ai patit nimic, stai linistit. Completeaza cu acelasi ulei pana la 5 l si schimba iar filtrul . Poate ai strans gresit capacul .
    De-acuma dupa ce faci schimburi, lucrari, etc. verifici prima data masina acolo unde le-ai facut, pe loc, apoi pleci la drum.
     
    csabici2, gabi_74 și Daniel Moldovan apreciază asta.
  2. Mihain

    Mihain 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q5 - 2.0 tdi - 177cc - S-tronic - 04/2014 - (CGLC)
    Salut,
    Aceeasi problema, martor ulei aprins in bord, am si eu, sau am avut ... pentru ca nu a mai aparut de vreo 3000 km. Undeva prin luna Mai mi-a aparut cu galben senzorul in bord, a disparut la a 2-3-a pornire in interval de 15 minute.
    La vreo 2 luni am facut Transfagarasanul, l-am urcat/ coborat / si iar la urcare, exact in varf, in timp ce stateam la relanti in acel minunat tunel, la coada desigur, s-a aprins cu rosu acel senzor de presiune ulei, sincer nu am fost atent la temperatura uleiului. Mesajul era sa opresc motorul scris cu rosu. Nu l-am oprit, pentru ca mi-a fost teama ca nu o sa nu mai pornesc. Masina se comporta normal, si inainte cu cateva saptamani am facut revizia la reprezentanta unde cu siguranta a fost totul ok, pentru ca m-au lasat sa asist.
    Merg mult prin oras, si nu mi s-a aprins de atunci si am deja parcursi aproximativ 3000 km. Cred ca e pasiv, intrucat la reprezentanta mi s-a spus ca e pe pasiv cand mi-a pus testerul, dar nu am umblat la acel senzor, sa-l schimb, sa-l curat, sa pun altul de putere mai mica. Am citit foarte atent tot topicul, si e o problema cu acest motor din puncult asta de vedere, al senzorului vietii. La fel, ca se merge de 30 mii de km asa. Eu cred ca cel mai logic este sa verific mereu nivelul de ulei, sa il schimb la 15 mii km doar cu cel original...si sa vad in continuare. Repet, masina merge impecabil. Ce ma sfatuiti sa fac ?

    Multumesc pentru toate informatiile citite pe acest forum.
     
  3. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    La masina din semnatura nu am joja, verificarea uleiului se face din MMI. Vreau sa ii montez si joja fizica pentru a-mi linisti piticii de pe creier.
    Pe alte forumuri internationale unii utilizatori reclamau ca nu pot inchide capota cu joja montata sau ca nu recomanda sa se ruleze cu masina cu joja montata, ci strict verificarea uleiului cu masina stationata, dupa care scoaterea jojei si remontarea capacului.
    Se poate rula cu joja montata? Eu vreau sa folosesc masina cu joja montata in spatiul special destinat cum mi se pare si normal. Este posibil? Si ce cod are joja originala pt 2.0 tdi 177 cp? Am vorbit cu un comerciant de piese si dupa furnizarea seriei de sasiu mi-a spus ca piesa pe original este 29 lei. Mi se pare suspect de ieftina, avand in vedere ca pe forumurile de afara utilizatorii vorbeau de sume de 30 dolari/lire.

    Sent from Huawei P10 using Tapatalk
     
  4. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Piesa "pe original" este un dop care n-are de ce sa fie prea scump, probabil asta a uitat să-ți spună comerciantul de piese.
    Daca citesti cu atentie topicul o sa afli ce-ti trebuie si cum se utilizeaza.
     
  5. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Merci de info. Am citit integral topicul si am aflat ca pt codul meu de motor (CGLC) NU exista joja dedicata, ci doar o joja de service reglabila. O sa verific nivelul la un service.
     
  6. Razvan_911

    Razvan_911 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4(B8.5) avant 2.0 CGLC 177cp 2015
    Tocmai am facut revizia si am o mare rugaminte fata de cei ce au A4 cod motor CGLC 177CP care au cumparat joja la masina. Daca aveti si Vagcom imi puteti spune care este nivelul de ulei in milimetri la masuratoare VCDS pentru Oil fill level? in felul acesta stiu si eu daca nivelul meu este peste maxim dearece imi arata foarte ciudat.


    Daca aflu ca la GLCD 177 CP cei care au cumparat si joja au maxim si in VCDS 73 de mm pot sa fac o comparatie cu ce am eu de exemplu

    Multumesc in avans daca exista cineva ce ma poate ajuta
     
  7. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Pe CAGA mai mult de 70 nu am avut niciodata, iar pe joja era la maxim....daca te ajuta
     
  8. Fnt 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    -
    Masina:
    A4 B8,2011 CAGA, 2.0TDI, 143CP
    Consumul de ulei poate fi influențat de etanșarea slaba de la furtunul de epurare a gazelor(e murdar de ulei) acolo unde se îmbină cu furtunul care intra în carcasa filtrului de aer? Se poate repara sau trebuie schimbat cu totul furtunul?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nici o legatura consumul de ulei cu problema ta. Remediaza oricum acea pierdere (minora dealtfel). Se schimba tot furtunul cu unul nou si original nu o mizerie AM. Bafta.
     
    Zenix apreciază asta.
  10. Valy 96

    Valy 96 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2018
    Locație:
    Moldova Noua
    Masina:
    Audi a4 2.0 Tdi CGLC 2012
    Salut grup o rezolvare ceva?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista rezolvare. S-a mai scris despre problema ta de mai multe ori in acest topic si nu numai. Citeste integral acest topic si data viitoare nu mai pune intrebari care se repeta. Multumesc pentru intelegere
     
    Comin apreciază asta.
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    @Valy 96 ai incercat "tips-ul" rusului?
     
  13. Tinoki 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2017
    Locație:
    Bistrita-Nasaud
    Masina:
    Audi A4 avant, 2.0 tdi (CGLC), 177cp, 2013
    Salutare,
    Se pare ca nici Audi-ul meu nu este mai prejos, afiseaza nivelul pe MMI, cand vrea el si cum vrea el.
    De 4 zile am facut schimbul de ulei+filtru si mesajul afisat pe MMI este ,,oil level" plus pictograma cu nivelul (nivelul indicat este in jumatatea superioara) ... lipseste ,,OK''.
    Mesajul pare sa nu fie complet..nu este nici OK, nici LOW, nici HIGH...:shrug:

    Pentru problemele din topic, posibil sa ajute informatia din filmuletul de mai jos ? ,,comment''-urile youtuberilor sustin ca da.
    Titlul deruteaza initial insa ,,povestea'' filmuletului face referire la un switch buclucas din zona de inchidere a capotei

     
    csabici2 apreciază asta.
  14. Constantin Curchi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 c6 2.4 FSI quattro 2006
    Salutare,

    Am o întrebare către colegii mai pricepuți de pe forum intr-ale ”programarii” computerului de bord:
    Mașina este un a4 2.0 tdi allroad din 2013, 177 cp, quattro
    Mă confrunt cu problema ”low oil pressure” care apare la un momend dat la acest model. Pe scurt, pentru cine nu știe, calculatorul din bordul mașinii mă atenționează cu trei beepuri enervante că ”low oil pressure” doar la relanti, în condiții de trafic aglomerat cu opriri și porniri dese. Problema este una de poziționare proastă a senzorului de presiune de ulei, s-a discutat o grămadă, s-a verificat o grămadă și nu prea s-a găsit nicio rezolvare. Nu asta vreau să dezbat însă. Vreau să întreb dacă există posibilitatea de anulare a atenționării sonore. Adică nu vreau să aud cele trei beepuri enervante de fiecare dată când opresc la semafor sau în trafic. Este posibil așa ceva? Menționez că cele trei beepuri sunt însoțite de mesajul ce apare în bord care sună aproximativ așa - ”stop engine, low oil pressure”.

    Este posibil să mutez, cele trei beepuri?
     
    Vasi2303 apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  16. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Buna ziua! Detin un audi a4 b8 2014 2.0 136 cp si trebuie sa mi fac revizia asadar vreau sa i cumpar uleiul personal si as vrea sa stiu cati litri intra la un schimb? Multumesc anticipat
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    5 litri. Nu prea iti place sa citesti! Scrie aproape in fiecare pagina din acest topic si mai mult ca sigur si in cartea de intretinere din masina... care sigur trebuie sa o ai.

    Urmeaza sa ne intrebi ce ulei sa cumperi, filtre, coduri si de unde?!:)
     
    Legendaryftw apreciază asta.
  18. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Multumesc. Tocmai ca in carte nu scrie, o am in limba romana si orice nu gasesc in ea incerc sa gasesc raspunsul pe forum, restul le stiu. Multumesc inca o data
     
  19. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Scrie in carte clar. Negru pe... gri.
     
  20. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Se pare ca acolo nu m am uitat, ci numai la sectiunea Ulei. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta