1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. Ovisiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A S4 1984 cmc, 220 hp, 2015
    Inca o precizare. In timpul in care se adauga ulei contactul trebuie sa fie pe ON iar pe MMI la verificare ulei. In acest fel precizia cu care se masoara cantitatea de ulei adaugat este mai mare.
     
  2. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Ovisiu
    Doar la completare sau și la schimb ?
     
  3. Ovisiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A S4 1984 cmc, 220 hp, 2015
    Deasemenea si la schimb.
     
    Banica Cosmin apreciază asta.
  4. Mariuz

    Mariuz 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    A4 Allroad B8.5 2.0 TDI 2015 CJCD
    Salut. Ai aflat codul la joja? Am acelasi motor,as fi interesat de cod. Merci

    Poate cineva sa ma ajute cu codul aferent tipului meu de motor,sa evit cumpararea unei balarii. Multumesc.
     
  5. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Am activat aceasta functie, dar nu imi afiseaza deloc ce temperatura are uleiul, doar unitate de masura.
     
  6. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Peste 60 de grade afiseaza temperatura uleiului.
     
  7. Mariuz

    Mariuz 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    A4 Allroad B8.5 2.0 TDI 2015 CJCD
    Ma poate ajuta cineva cu un cod joja de ulei? Am tot cautat,fara rezultat.Multumesc anticipat
     
  8. clodi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2015
    Locație:
    Tirgu Mures
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0tdi 177cp cod cglc din 2013
    Bună. Mă poate ajuta cineva cu detalii și ce este de făcut pt. eroarea 5582 din atașament? Este vorba de un Audi A4 2.0tdi 177cp din 2013.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    clodi este documentata problema ta si "rezolvarea" pe forum in mai multe topicuri. Trebuie doar sa le citesti. Nu ne repetam cu raspunsurile. Bafta.
     
  10. clodi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2015
    Locație:
    Tirgu Mures
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0tdi 177cp cod cglc din 2013
    Mersi mult. Am citit si m-ai scapat de un stres.
     
  11. CJ22DMM

    CJ22DMM 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2018
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2002
    Salut.Am un A4 2012 și am verificat uleiul din MMI și îmi spune "please reduce oil level".Am facut cam 6000 km de la schimbul de ulei și până acum imi arăta nivelul maxim.A mai pățit cineva așa ceva și ce este de facut.Va multumesc.
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Scoate din ulei pana la nivelul maxim ,cumpara o joja si monitorizeaza-l
     
  13. Geanyyy

    Geanyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 177CP 2013 CGL QUATTRO
    Salut colegule. Imi poti spune de ce stres ai scapat? Ca nu vad sa scapi asa usor doar citind. Sau poate am citit eu si am citit degeaba
     
    danut1973 și FLVA3 apreciază asta.
  14. Constantin Curchi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 c6 2.4 FSI quattro 2006
    In atentia tuturor celor care se confrunta cu eroarea "low oil pressure" la relanti la motoarele cod CGLC.
    In sfarsit am reusit sa gasesc o rezolvare. Este vorba de o adaptare, de mutarea locului senzorului.
    Senzorul a fost mutat din pozitia actuala pe o teava de ulei de la turbina.
    Presiunea in motor la relanti a fost verificata in punctul respectiv si este de 0.8 - 0.9 la relanti cu uleiul incins.
    Ma declar foarte multumit de lucrare.

    PHOTO-2019-02-20-17-12-29.jpg
     
    townbiscuit, cercel george, baxten și alți 4 apreciază asta.
  15. Lamael 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad 2013
    Salut,
    Costurile si durata operatiunii care au fost ? Multumesc.
     
  16. Constantin Curchi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 c6 2.4 FSI quattro 2006
    Salutare,
    Costul - 1.700 lei
     
  17. clodi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2015
    Locație:
    Tirgu Mures
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0tdi 177cp cod cglc din 2013
    Buna. Nu ai ce sa faci. Doar dacă faci modificări la motor cum au menționat colegii. Eu acum vreau sa schimb senzorul de presiune ulei doar pt liniștea mi-a psihică.
     
  18. Lamael 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad 2013
    Buna ziua,
    Ma intreb din punct de vedere tehnic pe ce se bazeaza solutia de mutare a senzorului. Pana la urma de ce apare acest mesaj de "oil pressure too low" ? Iar odata cu mutarea senzorului mai apare vreodata acest mesaj ?
    Multumesc
     
  19. Marian_20099

    Marian_20099 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    Nasaud
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAHA
    Salut,
    Oricum degeaba se muta senzorul pe conducta de la turbo pentru ca in chiulasa tot nu are presiune.
     
  20. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Mutarea senzorului nu rezolva absolut nimic. Pacaleste ecu, implicit alarmele de LOP. Teoretic ar trebui folosit acum senzorul 038919081 (C),(K) 0.55-0.85bar, astfel incat sa citeasca aproape de realitate presiunea pe acest nou traseu (aprox. ca la motorul CAHA care are senzorul la filtru).
    Problema presiunii in chiulasa ramane.
    Interesant este si faptul ca pe motoarele noi 2.0 TDI Ultra EA288 au revenit cu senzorul la filtru si au renuntat la cel din chiulasa.
    @Marian_20099 orice idee, informatie, sfat argumentat, ajuta. Asta-i si rolul forumului. De fapt doar asta-i rolul forumului.
     

Distribuie pagina asta