1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. mariuSTM 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2013
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 b8,5 , cod motor CJCD, 2014 (ex 2.0 TDI, BLB, 2006)
    Salut,
    Si mie recent, la A4-ul din profil, am fost nevoit sa demontez baia de ulei pentru a vedea problema cu "eroarea in bord". A fost demontata baia de ulei si s-a descoperit ca ax-ul era tocit respectiv exista necesitatea inlocuirii pompei de ulei (am cumparat pe original).
    Ca simptome avute, la semafor cu apa ajunsa la 90 de grade si turatia (cred) 800 / 900, alerte din partea masinii prin afisarea in bord a erorii "low pressure oil" (masina este cu cutie automata CVT 8+1). Restul ansamblului arata bine, fara urme de span (am trimis turbina la verificat si ea este in parametri optimi de functionare). Sa speram ca totul va fi ok dupa inlocuirea acestor piese..
    Masina in mers (Drive sau Sport), se comporta absolut normal, fara sa dea semne ca ar avea probleme..
    Masina in cauza: A4 B8.5, an 2014, cod motor : CJCD (presupun ca are aceleasi probleme ca cod-ul motor CJCA).
     
  2. zmc 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2019
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi a4 quattro cglc 2013
    S-a rezolvat problema?
     
    gxg_tm apreciază asta.
  3. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    La cati km au aparut acestea?
     
  4. mariuSTM 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2013
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 b8,5 , cod motor CJCD, 2014 (ex 2.0 TDI, BLB, 2006)
  5. Catalin Q5 2013 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q5, 2.0 cmc, 2013
    Salutare. A mai găsit cineva rezolvări la problema cu presiunea scăzută la ulei?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. zmc 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2019
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi a4 quattro cglc 2013
    Acum 10 zile mi-a aparut eroarea.Am pus tester pe masina si mi-a fost dat ca defect sonda de ulei.Aveam ulei original in motor si aveam 6000 km.Preventiv am demontat baia si am inlocuit pompa de ulei si tija care avea uzura(nu aceasta tija era cauza).Am inlocuit si sonda de presiune de ulei , filtru si ulei motor.Acum nu mai apare eroareaSe pare ca aceste motoare au probleme cu presiunea care ajunge la sonda.Incearca prima data cu o sonda noua originala(este modificata fata de sonda care este pe masina).
    Piesele pe care le-am inlocuit au fost originale.
     
    Catalin Q5 2013 apreciază asta.
  7. Mariuz

    Mariuz 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    A4 Allroad B8.5 2.0 TDI 2015 CJCD
    Salut. Ma confrunt cu o problema si va rog sa ma ajutati cu un sfat.Am o pierdere de ulei pe la simeringul axului cu came,se prelinge ulei pana pe fulia curelei de accesorii care se vede umeda uitandu te de jos in sus. Codul lui este 03L103085C.
    Intrebarea este daca pentru schimbare se demonteaza capacul motorului pana ajungi la ax sau se poate schimba din exterior daca demontezi distribuita si pinioanele aferente?
    Multumesc
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Se demonteaza doar fulia, se extrage semeringul su se pune cel nou, atat.

    Se demonteza fulia distributiei, care este pe prinsa pe axa cu came. Mergi la cineva priceput care are sculele necesare
     
    Mariuz apreciază asta.
  9. Mariuz

    Mariuz 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    A4 Allroad B8.5 2.0 TDI 2015 CJCD
    Multumesc pentru raspunsul rapid.
     
  10. baxten

    baxten 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    audi a4 allroad 2013 CAGA
    Salutare . Si eu am aceasta problema. Se pare ca nu exista rezolvare .
    Singura solutie :
    Cand apare mesajul cu " low pressure oil " , dă muzica mai tare si uita-te inainte , nu in bord ......
     
    Vlad00, Lucian Ecobescu și ionut grindeanu apreciază asta.
  11. Mariuz

    Mariuz 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    A4 Allroad B8.5 2.0 TDI 2015 CJCD
    Salut. Rog pe cineva daca imi poate spune codul simeringului arborelui cu came partea din fata sau sa imi confirme daca e asta 03L103085C Am gasit mai multe coduri si nu stiu care e compatibil pentru tipul meu de motor. O sa iau de origine dar nu stiu care. Multumesc
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Etka zice ca nu e pt modelul tau.
     
  13. Mariuz

    Mariuz 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    A4 Allroad B8.5 2.0 TDI 2015 CJCD
    Ma poti ajuta cu cel pentru modelul meu ? Am mai gasit 038103085E si 038103085A.
    Multumesc
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Primul cred ca e.
     
  15. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Cred ca fiecare vorbeste despre alt semering.
    La "arborele" axul cu came este 03L103085 dropped on 01/03/2015 inlocuit cu 03L103085C,
    reperul 10 din plansa 103-056.
    Iar la vilbrochen este cel pus de Nucu.
     
  16. Mariuz

    Mariuz 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    A4 Allroad B8.5 2.0 TDI 2015 CJCD
    Salut. Mie imi pierde ulei prin partea de jos a motorului pe unde e fulia mare de accesorii, se vede prelins ulei pe scut, daca demontezi scutul si te uiti de jos in sus pe se vede ulei pe marginea fuliei. Cred ca eu am creat confuzia, scuze. Deci cel corect e 038103085E ? Multumesc
     
  17. Catalin16v 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8
    Salut,
    La masina din profil cod motor CJC daca masina merge in parametri si-mi apare eroarea "pressure oil low" pot risca sa bubui ceva la motor ? Urmeaza sa-i schimb senzorul, sa desfac pompa de ulei si sa-i fac schimbul. Mai mult de atat nu stiu.
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu e logic ca nu?
     
  19. Catalin16v 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8
    Logic ar fi fost sa nu se aprinda deloc martorul respectiv :)
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Logic ar fi sa cititi si sa vedeti rezolvarile care de fapt nu prea exista si nu ai ce face. Tot intrebati despre lucruri deja discutate iar asta nu este in regula. Incheiem aici discutia asta absolut inutila pentru ca s-a discutat aici in acest topic si pe alte topicuri absolut toate metodele pentru a remedia problema care de fapt nu este o problema si voi trebuie sa acceptati acest lucru chiar daca ai martorul ala aprins in bord.
     

Distribuie pagina asta