1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E bine, ii pui 150 gr. de ulei si se duce la MAX.

    P.S Sterge-ti versiunea aia din profil si lasa doar CJCA.
     
  2. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Mai scriu odata aici, uleiul se masoara dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima, adica acul indica 90 de grade. Se fac urmatorii pasi:

    1. Parchezi masina pe o suprafata plana / orizontala
    2. Opresti motorul
    3. Astepti 2 minute
    4. Te duci in meniul de afisare ulei din MMI
    5. Fara sa apesi pe nicio pedala, pui contactul ( adica apesi pe cheie )
    6. Astepti sa iti afiseze nivelul ( poate sa dureze un pic )
     
  3. florin-manuel

    florin-manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    medgidia , constanta
    Masina:
    Audi Q 5 ,2016 .2.0 tdi. 190 cp. quattro
    eu am motorul diesel cel de 1968 cmc si nu am joja. verific uleiul din mmi dar numai cand apa este la 90 de grade . dau la car setup si la nivel oil si astept cam 2 min. si apare nivelul la ulei . e foarte simplu
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut florin-manuel ,
    Ai raspuns unui mesaj scris acum 7 (sapte) ani. Cred ca a aflat si el intre timp asta. Multumim oricum pentru clarificari.
     
  5. iulian_79

    iulian_79 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2015
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    audi a4 b8,versiune ACJCAF1
    Va salut!Am complectat cu 150 grame ulei si îmi indica full,rezolvat.
     
  6. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Vezi ca daca "complectezi" mai mult decat maxim, pe display in MMI o sa iti afiseze tot MAX.
     
    iulian_79 apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu a adaugat prea mult, ai pe pagina precedenta o poza cu nivelul uleiului inainte sa completeze.

    Din cauza asta va tot spun sa va puneti joja.
     
  8. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Daca nu faci masuratoarea correct, iti afiseaza uneori aiurea pe MMI. Am testat eu in mai multe moduri.
     
  9. iulian_79

    iulian_79 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2015
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    audi a4 b8,versiune ACJCAF1
    De la minim la maxim e 1litru asa am retinut,la mine lipsea 2 linii credca mergea si 200 grame dar eu am completat cu 150 grame.
     
  10. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Mie nu imi par a fi 10 linii in gradatia aia de pe MMI, adica fiecare linie sa insemne 100 ml.
     
  11. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    Cum e mai bine, sa stea uleiul la maxim ?
    La mine este la jumate acum ...
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai e impropriu spus "sa stea la maxim". El sta acolo unde senzorul citeste nivelul in baie. Adica atunci cand ai cantitatea maxima de ulei, senzorul arata nivel maxim, iar atunci cand nu ai acea cantitate din diverse cauze (pierdere,consum de ulei) senzorul va arata nivelul din momentul respectiv.
    Si ca sa raspund exact la intrebare, DA, cel mai bine e "sa stea uleiul la maxim", implicit sa ai in motor cantitatea de ulei prescrisa de producator.
     
  13. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Salut, se pare ca am dat de probleme, am primit acum cand am pornit masina urmatoarea eroare "warning -please add oil immediately" masina a stat pornita 2-3 min si apoi am oprit-o, nu am erori pe tester, poate sa fie problema cu pompa? Schimbul l-am facut acum 2 luni.
    Va multumesc!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Evident ca pot sa fie probleme la pompa, sau a luat-o razna senzorul si citeste valori aiurea fara sa dea eroare pe VCDS.
    Sau poate pur si simplu ti-a mancat 1l de ulei in 2 luni. Dar asta banuiesc ca nu ai cum sa verifici deoarece nu ai joja.
    Nu degeaba se tot recomanda aici sa va puneti joja.
     
    Ultima editare: 22 Dec 2016
  15. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Multumesc, o sa o duc pe platforma la service sa vad ce trebuie schimbat, daca e grav cel mai probabil o sa petrec sarbatorile fara ea..:(

    Am verificat, pana la urma am completat 1l si nu mi-a mai dat eroarea rosie de nivel scazut. Dupa asta am mers la service unde am oprit masina si dupa cateva minute am fost iar sa verific iar atunci cand am pus contactul mi-a dat iar eroarea rosie de nivel scazut, am mai pus 500ml iar apoi mi-a zis sa scot ulei din motor deoarece am prea mult. Am dat jos tot uleiul din motor si am avut intr-adevar mai bine de 800ml in plus, concluzia este ca senzorul nu indica bine sau poate l-a afectat gerul de afara. Am pus iar 5l in motor si acum imi arata full si OK. Daca maine o ia de la capat schimb senzorul si o sa imi iau si joja. Pe tester la fel, nici o eroare. In legatura cu joja, 03L 115 611 E merge pe CAGB de 100KW? Cine si-a comandat ceva joja pentru acest motor si e prea mare, si-a comandat dupa serie de sasiu, sa las seria deoparte si sa comand dupa acest cod?

    Va multumesc
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul jojei e bun.
    Problema este la teava pe care intra joja. Sunt 2 coduri pentru aceasta motorizare (si nu numai), probabil una este mai scurta si cealalta mai lunga, din cauza asta influenteaza nivelul indicat pe joja. Ti-am atasat o poza si iti alegi tu varianta potrivita tie conform limitarii seriei de sasiu.

    P.S Numai turnati ulei cu nemiluita in motor ! Exista "joja service" la orice service respectabil.
     
    Ultima editare: 22 Dec 2016
    Azlat apreciază asta.
  17. andrei.cimbala

    andrei.cimbala 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant B8 2.0 TDI Cjgb quattro 2013 facelift
    Buna seara. Am facut schimbul de ulei, iar pe MMI mi-a aparut dupa cateva zile ca am prea mult ulei. Am mers la service, am scos aprox 300 ml ulei si am plecat. Dupa cateva ore am verificat nivelul din MMI si tot asa imi spunea. Am lasat-o balta si nu mi-am mai batut capul. Dupa o saptamana, plec la drum lung si imi apare mesaj in ecranul mic dintre ceasuri ca trebuie sa completez cu maxim 1 litru. In timp ce aveam eroarea in bordul mic, am verificat si in MMI unde spunea ca am prea mult. Am completat cu 500 ml ulei si a disparut. Am ajuns inapoi acasa, am scos tot uleiul din motor, am pus altul mai exact 5 litri fix iar pe MMI tot asa scrie, ca am prea mult ulei. Pareri, a mai intampinat cineva problema ? Motorul meu este 2.0 tdi 143 cp cod motor CAGA.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E posibil sa o fi luat razna senzorul, curata-i mufa si in ultima instanta, schimba-l.
     
  19. andrei.cimbala

    andrei.cimbala 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant B8 2.0 TDI Cjgb quattro 2013 facelift
    Senzorul este cel de pe baia de ulei sau e un senzor separat pentru nivelul ce il indica pe MMI ?
     
  20. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Salut.Am făcut schimbul de ulei acum 5000km.De vreo săptămână uitându-mă la nivel pe mmi îmi scrie "please reduce oil level".Câteodată scria nivel ok.Am fost la service am scos 200ml și a scăzut pe mmi cu o treime nivelul.Acum iarăși marchează ni vel maxim dar cel puțin nu îmi mai spune sa scot.Cred ca a luat o razna senzorul.
    2.0 tdi 136cv CJCB
     

Distribuie pagina asta