1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. Pana Azzaro

    Pana Azzaro 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CJCD 150 CP, 2014 Multitronic 8+1
    Va salut! Ma poate ajuta cineva cu un cod ptr joja ulei la un A4 B8 fl, 2.0 tdi 110Kw cod motor CJCD? Va multumesc!
     
  2. Alex013 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 2010
    Salut baieti. Am o problema. Din ce am citit pe forum daca ai capota ridicata nivelul uleiului este indicat in DIS. Ideea e ca am reusit doar o singura data sa imi afiseze si nu stiu cum am facut. S-a nimerit. Eu fac asa: pun contactul si cand dau din mmi la oil level trebuie sa imi afiseze pe DIS nivelul ma gandesc, ceea ce nu se intampla.
    Ma poate ajuta cineva cu pasii care trebuie urmati pentru a vedea nivelul uleiului in DIS?
    Multumesc.
     
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Si eu tot pe MMI verific nivelul de ulei. Pe ecranul de la ceasurile de bord nu am vazut decat o data sau de doua ori nivelul de ulei.
     
  4. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Pentru a aparea uleiul pe ICD(instrument cluster display intre ceasurile de turatie si kilometraj) trebuie sa ai motorul la 90 grade deschizi capota cu motorul oprit,o inchizi la loc iar cand pornesti masina o sa apara.Daca o lasi prea mult sa se raceasca nu o mai apara pe ICD
     
    Bogdan.campean apreciază asta.
  5. Alex013 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 2010
    Am reusit intr-un final cu capota ridicata si cu motorul rece(nu e obligatoriu cu el cald). DAR cand am incercat a doua oara nu a mai functionat. Trebuie sa treaca un anumit timp intre verificari cumva?
     
  6. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Mie cu motorul rece nu mi-a mers dar cand motorul e la 90 grade si fac acesta operatiune mi-a mers de fiecare data(nu am observat daca trebuie sa treaca un anumit timp intre verificari)
     
  7. Alex013 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 2010
    Salut din nou, vin cu rezultatul:
    1. Pentru afisarea nivelului de ulei pe MMI se poate si dupa ce apa ajunge undeva la 60-65 de grade, nu e obligatoriu la 90.
    2. Pentru afisarea nivelului pe DIS (intre ceasurile de bord) este nevoie sa fie capota deschisa pentru prima afisare se pune cobtactul si se asteapta cateva secunde.
    3. Pentru o alta verificare imediata este nevoie sa se completeze cu ulei (cam 150- 200 ml) ca sa ia in considerare, pentru ca din ce am observat eu langa capacul pe unde se toarna ulei cred ca este un fel de senzor care detecteaza daca s-a turnat si cred ca face o resetare a nivelului insotita de un sunet(daca sunteti atenti - tzanc).
    Daca nu se pune ulei nu va afisa nimic si cred ca trebuie sa treaca o perioada de timp (nu stiu cat) pana sa va afiseze din nou uleiul in DIS.
    Dupa care se reia pasul 2.
     
    Ultima editare: 16 Ian 2017
  8. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut,
    Nu stiu daca a mai scris cineva pana acum modul de verificare, din MMI, al nivelul de ulei (fara joja). Asadar: am pus cheia in contact ( la prima treapta se aude acela tacanit ce deblocheaza volanul) apoi fara sa apas pe frana am impins cheia in treapta a doua (ca si pentru pornire). In bord s-au aprins mai multi martori (ca si atunci cand porneste ) si atat -- masina bineinteles ca nu a pornit.
    Am asteptat circa 2 minute apoi am apasat tasta CAR --- OIL LEVEL ___ si gata indica nivelul de ulei.
    Acest lucru l-am facut dupa ce in prealabil masina circulase cativa km si motorul era cald. Nu stiu daca afiseaza si cand motorul este rece (de exemplu dimineata inainte de pornire). Sper sa ajute ce am scris.
     
  9. Silviu Smeu

    Silviu Smeu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    United Kingdom
    Masina:
    Audi A4 B8 2008
    dorru trebuie cu motorul cald sa masori (de obicei cand apa arata 90°) si intr-un plan orizontal, altfel se da senzorul peste cap si risti sa ai alte probleme ce pot fi costisitoare (inlocuirea senzorului ulei care se afla inauntrul baii ulei, golirea uleiului si reumplerea).
    Deasemenea se poate achizitiona o joja universala ce se regleaza la dimensiuni (am scris exact dimensiunile intr-o postare anterioara) insa doar in cazul in care masina are pusa deja tubulatura pentu joja.
     
    Danetiu Gabriel apreciază asta.
  10. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Salut,

    In 2.7 TDI cgka, la manual scrie 6,9 l capacitate, in practica am inteles ca intra putin peste 7l, 100-200 ml.

    Am turnat aprox 7l, ma rog cat se putea, n am scurs bidoanele. Am depășit peste valorea admisă? Pe MMI conform procedurii, motor cald, verificat la 10 min dupa imi arata 3/4 intre min si max.

    Mai dau jos din ulei sau sunt in limite? Ma pot încrede in MMI?

    PS Am pus in prima faza 6.45l, dar dimineata pe MMI nivelul era zero intre min si max..ce i drept nici motorul nu era la temperatura optima.
     
    Ultima editare: 26 Mar 2017
    Mariuz apreciază asta.
  11. iancubogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 CJCA 2013
    Salut, am modelul fara joja dar am tubulatura cu dop si as dori sa stiu daca la motorul CJCA este bun codul 03L 115 611 E.Am gasit ceva legat de aceasta joja si se potriveste pe mai multe motoare dar codul meu nu apare.Multumesc.
     
  12. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Salut, acum 3-4 zile am facut schimbul de ulei la un motor CAHA initial am completat cu 4 litri de ulei, neavand joja am asteptat sa vad nivelul uleiului pe MMI... nimic, dupa 2 zile mi-a aparut icoana care arata nivelul uleiului dar goala, imediat mi-a aparut si martorul pt. lipsa ulei, am mai completat un litru caci nu m-am documentat suficient ca sa stiu ca am nevoie de 5L de la bun inceput.. ei bine au trecut vreo 2 zile si am inca martorul de completat ulei aprins si pe MMI imi spune ca mai trebuie sa compeltez minim un litru, ceea ce e ciudat, imi e frica sa mai completez.
    Pareri ?
     
  13. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    La motorul tau se pun 5 litri la schimb. Daca ai pus 4 litri si apoi ai completat inca un litru atunci ar trebui sa fie in regula acum. Ceva e ciudat de iti cere iar sa completezi, acum ar trebui sa fie la maxim.
    Deocamdata eu recomand sa nu pui inca un litru pt. ca o sa ajungi cu mult peste nivelul maxim si iar nu e bine. Eu cred ca s-a ametit ceva pe la senzor.
     
  14. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Nu exista procedura de reset ? cu VCDS?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Incearca sa faci procedura de verificare a nivelului uleiului pe MMI, avand capota ridicata. Adica motor pornit, oprit, asteptat doua minute ... verificat nivel, capota fiind ridicata. La mine s-a actualizat nivelul uleiului in MMI de doua sau trei ori prin aceasta procedura. Gasisem undeva pe internet procedura, nu mai tin minte daca nu cumva chiar aici pe forum, dar la mine a functionat.
     
    Azlat apreciază asta.
  17. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Procedura postata de nucugheri reseteaza intervalul de service.
    Procedura postata de paulkf m-a ajutat sa aduc senzorul din baia de ulei la "normal", acum imi indica nivelul corect si mi-a disparut martorul de atentionare de pe DIS.
    Acum sunt mai linistit :)
    Multumesc domnilor !
     
    paulkf și nucugheri apreciază asta.
  18. victorghe

    victorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi 2011
    Salutare colegii
    Dupa ce am pus 5 l de ulei am avertizarea aceasta
    Motor CAGB -136 cai 2.0 tdi

    IMG_6891.JPG
     
  19. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Diagnoza ai facut? Poate s-a dus senzorul de ulei.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Reseteaza intervalul de schimb si apoi fa procedura de citire a nivelului de ulei. E descrisa si in cartea masinii.
     

Distribuie pagina asta