1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum marit de combustibil la A6 C4 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de sfichiandrei, 26 Mai 2012.

  1. sfichiandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2012
    Locație:
    siret,suceava
    Masina:
    audi a6 c4,an95,2.0 16v
    Ma poate ajuta cineva ? Am consumul foarte mare si nu stiu de la ce. Am motorasul de langa injectie, cel de vacuum, care nu e functional, ca scot mufa si nu se schimba nimic. oare e acel motoras de vina ? multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mai 2012
  2. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    pai scrie si tu cam cat consuma sa vedem ceva cifre
     
  3. andrei1989 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2012
    Locație:
    siret,suceava
    Masina:
    audi c4 1995 2.0
    Cam 20L/100 km si nu imi arde toata benzina, ca scoate fum negru. Imi afuma si bujiile. Nu stiu ce sa ii mai fac.
     
  4. jalau_nr1 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2012
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a6, 2.5tdi aat, 1997
    Daca e benzinar cel mai probabil e de la sonda Lambda.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Oct 2012
  5. Drago(mir)

    Drago(mir) 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C4 Avant, 2.0 16v, cod motor ACE, 1996
    Interesantă problema asta cu sonda Lambda. Am achiziționat și eu recent un A6 C4 2.0 16v cod motor ACE și i-am înlocuit următoarele: pompa de benzină, sonda de temperatură de pe furtunul dinspre panoul ignifug(spre șofer, sub servofrînă), sonda de temperatură din chiulasă de lîngă distribuitorul aprinderii, sonda de temperatură? din racordul din laterala chiulasei sub galeria de admisie, sonda de temperatură de lîngă capacul curelei de distribuție, prinsă cu filet într-o bridă metalică neagră atașată de capacul chiulasei, termocupla din partea de jos a radiatorului de răcire, bujii, injectoare noi (ke3 jetronic), ulei motul și toate filtrele plus tratament Metabond pentru suprafețele metalice din motor, pompa de apă, termostatul, antigelul, eliminat pierderile de vacum, spălat galeria de admisie, motorașul pentru stabilizarea relantiului, corpul clapetei de accelerație, schimbat distribuția.

    Motorul îmi consuma înainte aproximativ 20 de litri peste o găleată de benzină la suta de kilometri. Acum nu mai consumă atît de mult dar totuși consumă 12,5 litri la suta de kilometri în oraș și simt că mașina nu are 140 de cai putere, ci mai degrabă 90. Se lungește la accelerare și tremură la rece, nelăsîndu-mă să o conduc cînd e rece motorul iar dacă frînez la vreo intersecție în primele 5-6 minute de la pornirea motorului, tremură și moare în mijlocul intersecției dacă nu o ajut cu un șpriț de benzină din pedala de accelerație. Apoi, dacă vreau să accelerez ca să plec din intersecție merge în trei pistoane și cînd calc ambreiajul să schimb într-o treaptă superioară de viteză rămîne turată fără ca eu să o accelerez.

    Singurele chestii pe care nu le-am schimbat sînt tacheții hidraulici care clănțăne ușor și sonda Lambda pe care o suspectez cel mai mult ca fiind vinovată pentru consumul mărit de benzină și lipsa de putere.

    Am citit cam toate postările lui Alex Hobeanu și ale lui Dorutzu dar probabil că ceva îmi scapă. Băieți dacă mai sînteți pe aici, v-aș ruga să ma ajutați cu o vorbă bună, un sfat, o părere, orice.
    Dacă este cineva care mă poate ajuta să scap de consumul mărit de benzină, aș fi foarte recunoscător !
     

Distribuie pagina asta