1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Contact pornire la A3 8L - diverse probleme

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de antonio0989, 17 Mar 2009.

  1. antonio0989

    antonio0989 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2009
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6
    Am o problema la contactul masinii.cand rasucesc cheia sa dau la automat aceasta nu revine,trebuie sa o dau cu mana.Ma gandesc ca e defecta partea mecanica.stiti ce ar putea fi si de unde as putea sa iau un contact?nu nou ca stiu ca e scump.mc:)
     
  2. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    Intereseaza-te cat e unul nou si cat e unu7l second , oricum cred ca varianta cu piesa noua e mai indicata , cine stie cat te va tine contactul second , poate te lasa undeva :) sa vezi atunci distractie :)
     
  3. Cretzu_80

    Cretzu_80 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a3 1,8 T
    sal

    la fel patesc si eu baga putina vaselina sau ulei si vezi cum e daca afli cat e unu nou posteaza p forum
     
  4. antonio0989

    antonio0989 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2009
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6
    am rezolvat,problema era la partea electrica.nu e scumpa m'a costat 55 RON dar trebuie sa te duci cu piesa originala sa ii ia seria ca prima oara mi'a dat alt model care nu se potrivea.sper sa fie aceeasi chestie si la tine ca sa scapi ieftin:D....bafta
     
  5. Cretzu_80

    Cretzu_80 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a3 1,8 T
    adica nu e contactul?
     
  6. daniel84

    daniel84 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A 3,1.9 TDI din 2000 ,ALH
    ADRIANRAZVAN ,contacul este format din 2 buc adica partea electrica si partea mecanica in majoritatea cazurilor se duce partea electrica iar mai rar partea mecanica aceasta din urma fiind mai scumpa (in concluzie tot din contact era vina) ,toate bune
     
  7. marcellyno

    marcellyno 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A3, 1.8 1997
    salutare, si eu am aceeasi problea ca si tine. Astazi cand am pornit am observat ca cheia imi intra f greu si dupa ce am pornit a trebuit sa o readuc eu inapoi de pe contact ca nu mai revenea, si in plus imi ramane si casetofonul aprins cand scot cheia... am incercat in seara asta si am bagat un fel de spray din ala cu care se debloceaza mecanismele blocate si merge si la suruburi ruginite, poate stii tu de care, dar daca tu zici ca poate fi partea elecronica o sa va anunt maine..
     
  8. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    cred ca cel mai indicat ar fii sa demontati tot mecanismul si curatat asa .... cum face fiecare pentru el .. adica bine de tot :) dupa care montat la loc
    O alta varianta ... alt contact , cred totusi ca varianta 1 e cea mai potrivita :)
    Probabil daca se da cu sprei de rugina cum spune colegul.. ajunge la contacte si odata ajuns .. poti sa-ti iei adio de la pornit masina sau pus contactul :)
     
  9. marcellyno

    marcellyno 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A3, 1.8 1997
    am incercat si eu ce credeam ca poate functiona. Oricum nu a dat rezultate. astazi dimineata cand am incercat sa pornesc aceeasi istorie ca si ieri dar a pornit totusi. o sa merg la un mecanic sa vad ce se poate face, sper sa fie partea electrica sa scap mai ieftin asa cum a patit si antonio. bafta
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Dec 2011
  10. Pushu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 8L 1.8
    Problema Contact

    Salut,

    Am o problema la contact, dau la automat, porneste, iar dupa aceea cheia nu revine complet, doar o patrime din cat trebuie sa revina din rotatie.
    Daca merg asa cu masina imi ramane martorul de airbag aprins si cel de alte "primejdii".
    Daca intorc eu cheia pana unde trebuia sa revina ... nu mai am nici un martor aprins ... totul e ok.

    A mai avut cineva problema asta? Daca da ... cum a rezolvato?

    Exista vreo solutie mai buna decat sa schimb contactul?

    Multumesc anticipat
     
  11. catalinmiti 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a3 2003
    eu as da cu WD-40 in contact...pe unde bagi cheia..
     
  12. Pushu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 8L 1.8
    Am bagat wd-40 ... nimic ... ma gandeam sa dau cu unu gen wd dar cu vaselina ...
     
  13. potteras 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 99 1.8 20v 125 cp
    salut

    Si eu am aceeasi problema de cand am cumparat masina (acum 2 ani). Pun contactul si dau la automat dar aceasta nu revine complet. Daca o las asa nu imi merge kilometrajul si imi raman anumiti martori aprinsi + ca la un moment dat incepe sa bipaie, dar daca o ajut si dau eu putin inapoi absolut nici o problema. Nu m-am chinuit sa o rezolv deoarece am zis ca e prea scump + daca schimbi contactul nu o sa mai ai aceeasi cheie pentru toate (usi si porbagaj)...
    Parere proprie: vreun arc slab. Postati si voi care ati rezolvat problema.
    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2013
  14. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Schimbati partea electrica de la contact si o sa scapati de "probleme";)...daca nu revine probabil este deteriorat plasticul din care e facut(asta implica achizitia unui contact nou-DOAR PARTEA ELECTRICA),tocmai ce am reparat azi la mine la A4 partea electrica de la contact...a fost simplu l-am desfacut, curatat si ajustat un pic lamelele din interiorul contactului...masina porneste acum perfect...spor:icon_thumright:
     
    Ultima editare: 7 Apr 2013
    s3fu0ra5ului apreciază asta.
  15. Asterix

    Asterix 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8l, 1.8T, 1997
    Si eu banuiesc ca am aceeasi problema. In momentul in care pun contactul, totul merge ok. Dupa ce pornesc motorul, nu imi mai functioneaza semnalizarile, faza scurta.. etc, comenzile care nu merg fara contact pus... desi motorul merge...
     
  16. barbulescu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2013
    Locație:
    motru
    Masina:
    a3 1,9 2000
    salut

    Am si eu o mica problema: mi s-a oprit masina dupa ce am bagat-o in treapta intai si am ridicat piciorul de pe ambreaj repede. Dupa care am incercat sa o repornesc si nu mai mergea, nu mai pot sa ii iau nici contactul. Am pornit-o impinsa si dupa aceea nu mai puteam sa o opresc. Scoteam cheia si ramanea pornita. Am fost nevoit sa o opresc in treapta intai cum mi s-a oprit prima oara si am scos borna la baterie pentru ca ramanea contactul pus. Nu stiu ce sa ii fac, daca aveti vreo idee ajutati-ma va rog. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mai 2013
  17. Asterix

    Asterix 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8l, 1.8T, 1997
  18. loste2000 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2009
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A3,1800,1998
    Am aceiasi problema ca a ta spune-mi te rog ce rezovare ai avut? sa stiu ce sa fac ms !!
     
  19. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    a3 facelift 1.6 avu 2001
    Mi-a murit motorul cand stateam pe loc si a ramas contactul pus,cheia se invartea mai mult decat de obicei si nu lua nici o pozitie,nu puteam sa dau la automat.Chiar si daca scoteam cheia masina tot avea contactul pus (lumini aprinse,bordul arpins,puteam sa aprind farurile etc.)Am scos=o de pe carosabil si i-am luat borna sa nu-mi manance bateria.Maine o s-o duc in service ,pana atunci imi puteti spune ce ar fi de vina ? Inchidere centrtalizata nada ,servo nada ....
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe ghicite nu stie nimeni. Verifica in prima instanta contactul conform cum scrie in acest topic.
     

Distribuie pagina asta