Am rasfoit cele 11 pagini cu threaduri in sectia B6 si nu am gasit nici o informatie referitoare la probleme cu contactul. Problema a aparut dintr-o data, fara nici un motiv anume. Pun cheia in contact, se aprinde bordul si cand se pornesc motorul nu se intampla nimica, cheia merge in gol si revine inapoi. (Bateria este noua, marca Banner) Am scanat-o cu VAG-ul si nu am gasit nici o eroare. Daca este impinsa masina porneste relativ usor. Ma intreb ce ar putea fii de vina, sa nu merg pe ghicite cu schimbatul pieselor. O cauza am auzit ca ar fii alternatorul. (Mentionez cand vreau sa pornesc masina nu se aude absolut nimica, liniste totala.) O alta cauza ar fii sa fie dus contactul. Citind pe niste forumuri, am aflat ca, contactul ar avea un switch electric, care de cele mai multe ori se strica si nu este asa scump. Cum as putea sa aflu daca chiar switch-ul este stricat ? Daca trebuie schimbat tot contactul, trebuie automat chei noi care vin cu contactul. Intrebarea mea aici este, merge direct montat pe masina si ECU il recunoaste? Ma cam indoiesc si ma gandesc ca trebuie codat..Problema ii ca nustiu unde si cum.. Daca ar putea cineva sa ma indrume in directia buna as fii recunoscator... Cam nasol sa parchez tot timpul masina in panta sa pot pornii si eu Problema este pentru masina din semnatura.
Am fost astazi la un mecanic si s-a uitat putin la electromotor. Mi-a spus ca mufa era oxidata, a curatat-o si acuma cand pun contactul se aude un tacanit, dar tot nu porneste. De vina este un surub care face masa si este stricat, deci de vina ii electromotorul. O sa ma pregatesc de unul nou...
Am zis sa nu pornesc un alt topic. Intampin si eu aceeasi problema. Invart cheia, se aprind toate check-light-urile in bord, se sting si totul pare ok. (ramane cel de la ESP aprins si zic eu ca e din cauza faptului ca am scos sertarasul pentru carduri/monezi si am scos si butonul de ESP cu tot cu el si poate l-oi fi apasat in timp ce demontam butonul). Asa, totul pare ok, dar cand vreau sa pornesc motorul, se aude doar un tacanit, si nu se intampla nimic. Electromotorul nu da niciun semn cum ca s-ar invarti pentru a porni motorul. Eu am fost sofer pe tir si veneam acasa o data la 3 luni si jumatate, timp in care masina a stat in parcare fara sa o miste nimeni (doar a pornit-o taica-miu cate o ora, o data pe saptamana). Pornea la sfert chiar si cand a fost foarte frig iarna asta, deci bateria zic ca-i buna. Cand am venit acasa m-am apucat de un mic proiect de renovare al interiorului. Am demontat plasticul mare de sub volan, torpedoul, cotiera fata, consola centrala, rama 1-din, nuca si mansonul schimbatorului cu tot cu trim, manerul franei de mana si carcasa franei de mana, deci practic toate plasticurile din fata inafara de bordul propriu-zis. Ma gandesc sa nu fi facut ceva atunci. De fapt cred ca asta este si motivul pentru care masina nu porneste. I-am facut eu ceva pe acolo. Cand am venit acasa, masina mi-a pornit la sfert de cheie, insa dupa ce am demontat toate plasticurile, nu a mai mers. Le-am remontat apoi, si azi le-am redemontat si nu am vazut vreo mufa sa fi iesit sau ceva anormal. Am crezut ca e bateria, asa ca mi-am cumparat un redresor (pe instructiuni scrie ca incarca maxim pana la 70Ah, ori bateria mea e de 80Ah). Chestia e ca atunci cand am demontat toate alea, am stat cu casetofonul pornit vreo 2-3 ore si a doua zi dupa ce am verificat nu mai aveam nici claxon. Am adus bateria in casa si am pus-o la redresor si am lasat-o vreo 6 ore. Cand am dus-o inapoi la masina, aveam claxon, dar masina prezenta aceleasi simptome, pur si simplu se auzea un tacanit si nu se auzea electromotorul deloc. Cand am demontat plasticele, am si sters putin cu un burete umed peste tot ca sa fac putina curatenie inainte de a monta totul la loc, iar inainte de a curata am demontat bornele bateriei pentru a nu face vreun scurt sau ceva din greseala. Nu am dat cu apa pe vreun fir sau mufa ceva, deci nu cred ca ar fi asta problema, dar am zis sa mentionez si toata treaba asta. Ieri am facut la fel, am demontat bornele bateriei, am lasat-o putin si apoi am verificat absolut toate sigurantele masinii pentru a vedea daca ese vreuna arsa (chiar si cele de 40 si 50 amperi). Masina a ramas si fara motorina in parcare, si ma gandeam si eu ca poate are masina vreo functie care atunci cand masina are foarte putina motorina, nu te mai lasa sa pornesti motorul pentru a evita inecarea motorului. Am adus 5 litri de motorina de la un peco si s-a stins indicatorul care-m indica ca am putina motorina, dar tot nu-mi porneste. Masina e pe loc drept, deci nu-i vorba ca n-ar ajunge motorina la sorb. I-am facut si 2 scanari cu VCDS, prima aratandu-mi mai multe erori, iar a doua pe care si-a facut-o singura dupa ce am dat Erase erorilor (nu stiu daca era Erase sau Delete, dar e clar ca am dat sa sterg erorile). Acum am doar o singura eroare, ceva cu passenger door can't de-safe sau ceva de genul. Ce as mai putea verifica? Am ramas pur si simplu fara idei. Asa, ca un ultim efort inainte de a-i chema un doctor. Am vrut sa o fac eu, nu pentru ca-s zgarcit si nu vreau sa dau bani unui mecanic, ci pentru a invata singurel ce are masina mea. Va rog sa ma ajutati
Prima data incearca sa iei curent de la alta masina (baterie) si chiar sa pui o alta baterie pe masina. Pe urma demontezi electromotorul si ii faci o revizie. Cum faci asta am scris aici: http://www.clubaudi.ro/threads/alte...robleme-si-rezolvari.13789/page-5#post-708723 . Daca si dupa toate astea nu porneste verifici toate firele si cablurile electrice care au legatura cu pornirea d ela contacta si restul de cabluri catrea alternator electromotor si asa mai departe. Asta o faci cu ELSA in fata si cu un electrician auto care stie sa citeasca ELSA.
Pe langa electromotor trebuie verificata si mufa din spatele contactului/partea electrica a acestuia.
Am uitat sa mentionez. A venit un prieten de-al meu si mi-a dat curent si tot n-a pornit masina, desi am lasat-o si 20-25 de minute sa se incarce. Nu prea ma pricep eu sa umblu la electromotor sincer dar ma voi uita in postarea resectiva. Acum vreau sa imi cumpar o surubelnita ca sa desfac capacul de sub volan ca sa am acces la acea mufa. Voi scoate si bornele bateriei intai ca a fiu sigur ca nu declansez airbag-ul. Nici n-am iesit cu masina la drum ca nu e inmatriculata si nici nu mai pot scoate numere rosii. Sunt programat abia in iunie la RAR... Daca nu, ramane varianta cu electricianul. Multumesc mult pentru raspunsuri Poate intr-adevar am miscat mufa de la volan atunci cand am scos platicul.. Aflu astazi
Am mai miscat putin mufele pe acolo si mi-a pornit masina o data, am lasat-o jumatate de ora sa mearga, si dupa ce am oprit-o, n-a mai vrut sa porneasca din nou... Mi-a pornit la sfert de cheie, deci mi-e greu sa cred ca e de la electromotor..
Salut băieți, Am un A4 B6 din 2003 de 131 de cai care nu mai vrea sa porneasca dand la automat. Am demontat electromotorul, am schimbat cărbuni dar degeaba nu porneste dand la automat. Se aprind becurile in bord si atat. Impinsă porneste. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Multumesc
Asa cred si eum că e dusă partea electrica pentru că am mai schimbat-o o data dar a avut altă simptomă: nu luminau becurile tare la bord dar dădea la automat.