1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Contact Volan la A4 B7 - cheie blocata in contact - alte probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de iuliannl, 15 Mai 2012.

  1. iuliannl

    iuliannl 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4B7
    Salutare tuturor!

    O situatie f ciudata: un amic bruscheaza masina si ramane cu ea in intersectie fiindca i s-a blocat cheia in contact. La fata locului volanul teapan (inghetat) iar cheia se rotea ff putin. Dupa cateva incercari la o mica fortare si-a dat drumul cheia si a revenit totul la normal.

    Trebuie sa precizez ca volanul nu era blocat cum stim ca e normal sa se intample, aici era inghetat

    Am deschis acest subiect in ideea sa aflam cam care ar fi putut fi cauza si bineinteles daca cumva sunt semne de uzura ale contactului sau daca acea mica fortare poate afecta contactul si la ce se poate astepta.

    Este vb de un B7 din 2006 diesel cu 230.000km

    In ideea ca nu am fost prea plictisitor, apreciez orice sfat.

    Multumesc!
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca cheia intra usor in contact insa se agata in momentul invartirii contactului se poate repara/curata ceva la butuc sau trebuie schimbata partea mecanica?

    Sunt reticient la schimbarea contactului pentru ca nu se mai potriveste cheia iar daca schimb lama nu se mai potriveste cu restul incuietorilor de la masina (portbagaj, usa sofer, torpedou) ceea ce iar nu as vrea.
    Astept solutii de la persoane care s-au confruntat cu aceasta problema. Masina despre care vorbesc este un A4 B7.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Sep 2012
  3. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    Solutia cea mai eleganta este sa schimbi toate incuietorile, pentru ca la niciuna dintre ele nu e o operatiune complicata, iar in dezmembrari oricum rar gasesti doar contactul motor separat.
    Daca discutam de piesa noua, iti vine dupa seria de sasiu exact ce iti trebuie.

    Solutia de moment e sa bagi niste WD-40 in contact (nu exagera cu cantitatea), si sa speri ca va tine.
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    A, daca vine noua exact la fel, fara sa trebuiasca schimbata lama cheii e perfect.
     
  5. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    Da, am intrebat eu la reprezentanta pentru butucul de la yala usii soferului (care a fost fortat inca de cand am luat masina) , doar ca pretul (aprox 700 lei pentru butuc usa, fara manopera) m-a descurajat si am preferat sa schimb toate incuietorile cu altele de pe o masina donatoare.
    Pentru cei care vor citi aici, in cazul B6 luati si incuietorile banchetelor spate in caz ca aveti banchete rabatabile. Sa nu va treziti cu surprize la un timp dupa operatiune..:) De preferat ca masina donatoare sa fie Avant, pentru ca au toate bancheta rabatabila. Si ar fi bine sa pastrati pe o hartiuta si seria de sasiu a masinii donatoare, in caz de ceva sa puteti face cheie de rezerva.
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nici nu ma asteptam sa fie 100 ron. ;)
     
  7. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    Salut , am si eu o problema si anume , cheia se roteste destul de greu in contact.Probabil o problema mecanica la contact? sau o pot rezolva cu un spray degresant?
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Poti incerca insa nu stiu daca e o rezolvare pe termen lung.
     
  9. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    S-a rezolvat de la sine, momentan nu mai sunt probleme.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Oct 2012
  10. go2mars

    go2mars 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0T FSI quattro (B7, 2006, BWE)
    Salut,
    Am o problema cu cheia+volanul.
    E blocat volanul in pozitia antifurt.
    Rotesc de volan si de cheie (nici ea nu se invarte decat foarte putin), , nu reusesc sa il deblochez.
    E vreo miscare anume? Ce sa fac?
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Scoate cheia si dai spray lubrefiant in contact, gen wd40.
     
  12. go2mars

    go2mars 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0T FSI quattro (B7, 2006, BWE)
    Multumesc, asa am si facut, am dat cu wd-40, am tot scos cheia si cu putina forta am reusit sa deblochez totul.
    Cred ca am sa merg la un mecanic cunoscut sa desfaca butucul si sa vada daca totul e ok, sa nu patesc treaba asta inca o data in benzinarie de exemplu...
     
  13. cipi_

    cipi_ 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2005, BNA
    Salut. La mine nu se mai invarte cheia in contact. Ultima data am stat o jumatate de ora pana am reusit sa o invart, respectiv sa pornesc masina, dupa care m-am oprit direct la service. Aici mi-au spus ca trebuie schimbat butucul si ca nu se poate numai original, codat petru cheile mele sau asa ceva, daca am inteles bine si ca ar costa 700 lei plus manopera. Vreo parere, un sfat?
     
  14. Sith 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    AUDI A4 B7 8ED - Avant - 2.0TDI - BRD - 170CP - S-Line - 2007
    As avea o problema la care sunt in impas, adica sa schimb piesa sau nu...

    Iata despre ce este vorba: Am introdus cheia in contact si am dat sa pornesc motorul si cheia se rasucea in gol, indiferent cate ture ii dadeam.Am scos-o si am introdus-o din nou si la fel, la a treia oara am zgalzaind-o putin, apoi am dat sa pornesc si motorul a pornit.
    Am parcurs vrei 130 km fara sa o opresc iar in parcare cand am revenit nu a mai facut.Mentionez ca treaba s-a intamplat vineri, ieri am mai mers cu ea si nu a mai facut.
    Nu stiu daca sa schimb contactul care e destul de scump(550-600 lei OE pt modelul AUDI A4 B7 8E - 2007 - Avant- 2.0TDI - 125 KW - S-Line) sau se repara, sau sa-l las asa.
    Pe forum am vazul multe cazuri de blocare a cheii in contact, la mine e inversse roteste butucul in gol, si nu mai cupleaza nimic, apoi isi revine...

    Va rog un sfat daca ma puteti ajuta.

    multumesc
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca semnele astea nu sunt destul pentru a inlocui o piesa care evident e defecta, nu stiu ce e...
    Sau crezi ca daca acum nu mai face asa, s-a reparat?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Contactul il schimbi cu altul nou OE. Nu cumperi SH si nu cumperi AM. Asta trebuie sa faci.
     
  17. Sith 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    AUDI A4 B7 8ED - Avant - 2.0TDI - BRD - 170CP - S-Line - 2007
    multumesc.

    Am sa-l comand maine.
     
  18. beginner20 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 2006
    Salut. De 3 zile am si eu eu probleme cu contactul. La inceput mergea mai greu si acum trebuie sa ma chinui vreo 10 min pana reusesc sa invart cheia. As vrea sa schimb piesa mecanica doar ca nu prea ma pricep. Imi poate recomanda cineva un mecanic..sau cineva de pe forum care se pricepe.. Mersi mult.
     
  19. StefiMar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 TDI 2005
    Salutare. Am avut si eu o problema cu partea mecanica a contactului, l-am inlocuit complet cu tot cu cheie, insa acum imi apare in bord SAFE si masina nu mai porneste.
    Trebuie pusa pe tester si modificat ceva pe acolo? Multumesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum l-ai inlocuit cu tot cu cheie. Cine ti-a spus sa faci prostia asta ? Trebuia sa comanzi contact nou original la reprezentanta nu sa schimbi cheile. Ai facut o prostie cat casa acum.

    Nu ai cum sa rezolvi problema pentru ca tu acum, prin prostia facuta, ai IMMO blocat din cauza ca noile chei sunt setate / codate pe alt IMMO de la alta masina.

    Cine ti-a spus sa faci asta si mai ales cine ti-a spus ca se poate face asa ceva este un prost.

    Demontezi contactul asta montat pe masina, il arunci la gunoi si te duci la reprezentanta, comanzi contact si cheie noua daca este cazul conform seriei de sasiu si tot acolo il montezi si il imperechezi cu cheile si ceasurile masinii care o ai daca este cazul.

    Lasa telefonul aici (se va sterge ulterior) si iti explic ce ai de facut ca tu oricum nu intelegi chiar daca iti explic unde ai gresit.
     

Distribuie pagina asta