1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Contact volan pentru pornire A4 B5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de mariusik, 25 Aug 2009.

  1. Stanley

    Stanley 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi b4 Cabriolet 2.0E
    si eu am avut o astfel de problema... am schimbat partea electrica. M-a costat 150 de lei cu tot cu montat. La mine a mai fost o problema:(.. am umblat un timp cu contatctul stricat si trebuia sa las cheia intr-o anumita pozitie astfel imi scotea un sunet urat.. eu stiam de smecherie dar un prieten nu, si i-am dat masina sa mearga cu ea o tura si a lasat cheia in alta pozitie si mi s-a ars si electromotorul:(in concluzie, trebuie sa ai grija:p
     
  2. MIh@y

    MIh@y 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b5 1.9 '97
    Gata am rezolvat, am schimbat partea din spate,contactul in sine 36 lei !!!
    multumesc bushman pt tutorial m-a ajutat foarte mult si tuturor pr celelalte sfaturi
     
  3. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Nici o problema man suntem aici sa ne ajutam intre noi sa mentinem functionale fiarele astea :)
     
  4. liviu.

    liviu. 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2009
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 110 CP an 1996
    sal
    nu stiu daca e o problema dar de ceva vreme am observat ca atunci cand scot cheia din contact , partea metalica a cheii arde foarte tare si nu stiu daca e normal asa ceva
    masina e cea din semnatura
    multumesc anticipat
     
  5. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    nu, nu e normal...ai grija sa nu ia foc ceva Doamne fereste. Mai bine dute si schimba sau umbla peacolo, decat sa te risti.
     
  6. MIh@y

    MIh@y 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b5 1.9 '97
    iti recomand sa ajungi la un service cu ea si daca e caz-ul sa-ti desfaca partea din spate a contactului, posibil sa fie crapata sau posibil ca acele lamele care fac leg electrica sa nu-ti mai functioneze cum trebuie ... altfel risti sa-ti arzi tt contactul ,daca e vb doar de partea din spate in maxim 20 de min se rezolva. La mine in mom in care mi-a ramas cheia intepenita in contact si cu motorul pornit cand am reusit sa o scot era la fel foarte fierbinte
     
  7. goinacalin

    goinacalin 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    Avram Iancu
    Masina:
    Audi A4, motor 1,8 ,1996
    sal am si eu o problema cu contactu.cred ca ii din cititoru de la cip nu stiu sigur ce sa zic ca este data cand porneste si se opreste si tot tre sa intorc pe cheie si sa misc de ea ca sa porneasca.da faza este ca nu tot timpu face figuri este data cand nu am treaba cu ea cu luna.are asa apucaturi cand si cand.daca poate sa ma ajute cineva care sa mai lovit de problema asta.
     
  8. ata2k6 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2009
    Locație:
    Turda, Com. Moldovenesti
    Masina:
    A4 B5 1596cc ADP power 1995
    Am si eu o problema: Ieri a fost sotia mea cu masina, azi cand s-o pornesc, dau contact, cand sa demarez, cheia nu merge mai departe, pur si simplu nu pot porni masina. M-am apucat de desfacutul contactului, dar m-am blocat ca nu pot sa dau jos volanul, am dat jos cele 2 suruburi stea si cel hexagonal de sub volan dar inafara de plasticul de sus nu pot da jos nimic, cum sa procedez? A desfacut cineva blocul acela?
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Aaaa, nu inteleg de ce vrei sa dai jos volanul... :uhm:
    Totusi daca insisti, in primul rand sa scoti cheia din contact (sau decuplezi borna baterie), in spatele spitelor volanului, pe laterale (practic la ora 3 si la ora 9) ai 2 suruburi (la unele masini sunt cu cap cruce, la unele cu cap torx) dinspre bord spre scaunul soferului. Dupa ce le-ai desfacut pe alea tragi de airbag afara cat iti permit firele. Scoti papucii de la firele contactelor de airbag si indepartezi cu totul airbag-ul. Apoi desfaci piulita centrala (cheie de 22 parca) si tragi de volan afara. Iti sugerez sa iti faci niste semne inainte de scoatere, astfel ca sa pui volanul in acelasi fel. Si gata...

    Totusi, cochilia de la volan se tine in 5 suruburi.
    - 2 in stea dedesubt
    - 1 surub hexagonal dedesubt
    - 2 suruburi cruce ce se afla la jonctiunea dintre jumatea de sus si cea de jos a cochiliei... acestea pot fi mascate de niste capse de plastic care se trag pur si simplu afara, afisand capul suruburilor. Ca sa ai acces la ele trebuie sa rotesti volanul la 90 grade in stanga, apoi in dreapta.

    Acum, trebuie sa poti scoate ambele jumatati de cochilii (cheia sa nu fie in contact) si ai acces la butucul buclucas... :)

    Spor la treaba! ;)
     
  10. ata2k6 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2009
    Locație:
    Turda, Com. Moldovenesti
    Masina:
    A4 B5 1596cc ADP power 1995
    Ok, intre timp am reusit :) Smecheria era, ca cele 2 suruburi torx care sunt pe fundul volanului sunt ascunse, e o gaura si in spatele gaurii.
    Mersi pentru sfat!
     
  11. rhadoo AUDI

    rhadoo AUDI 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi Aavant B8, 2.0,CJCA, 2013
    unde pot sa gasesc si eu decat partea electrica a contactului? Eu am cautat si peste tot unde am incercat nu dau decat contactul complet nu vor sa dea decat partea electrica
     
  12. rhadoo AUDI

    rhadoo AUDI 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi Aavant B8, 2.0,CJCA, 2013
    poate sa imi spuna si mie cineva de unde pot lua decat partea electrica de la contact? ca am tot incercat dar nu dau decat cu contact cu tot.
     
  13. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Trebuie sa gasesti la piese auto e in jur de 50 ron,incearca si la altele.
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    La orice magazin de piese auto. Oricum iti recomand sa cumperi de noua.
     
  15. rhadoo AUDI

    rhadoo AUDI 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi Aavant B8, 2.0,CJCA, 2013
    ms de sfat am rezolvat problema cu unul nou
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Spune-ne de curiozitate cat a costat, nu de alta dar sa se poata compara pretul cu unul sh din dezmembrari.
     
  17. ata2k6 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2009
    Locație:
    Turda, Com. Moldovenesti
    Masina:
    A4 B5 1596cc ADP power 1995
    La autoland am luat, la 65 lei. Originalul costa vre 160 lei.
    Au zis ca e un defect frecvent, arcul cu timpul crapa gulerul de plastic de la partea electrica si se deregleaza tot acolo.

    Schimbare:
    Se verifica pozitia volanului, sa stea drept.
    Se scoate borna de la baterie. (Atentie cei care nu au cod la casetofon..!!)
    Plasticul, care acopera butucul volanului, are pe o parte si alta sunt 2 suruburi lungi care se desfac. Se trage in jos levierul de deblocara a volanului, sub ea mai e un surub imbus, care se scoate.

    In partea din spate a volanului sunt 2 gauri, 1 pe fiecare parte, in spatele acestora sunt suruburile care prind ABS-ul. Cu imbus de 3 sau 4mm
    se desfac ambele suruburi, e posibil sa fie necesar tragerea in afara cateva mm a mijlocului volanului (unde se apasa pe claxon), ca sa se vada varful imbusului, pentru ghidaj. Se trage afara abs-ul, se scoate mufa acea rosie din ea. Se desface mufa acea a claxonului (parca) Sunt 4 surubur mari in 4 colturi, care se scot afara, dupa aceea, cu o cheie tubulara de 24 se desface volanul de pe butuc. Sunt 3 suruburi in cruce, care trebuie desfacute.
    Se scoate capacul de plastic superior, si am si ajuns la butucul cheii. Se trag de pe el contactele electrice. In partea de sus si jos sun 2 pete rosii de vopsea, (daca nu a mai fost desfacut inainte), care se curata cu o surubelnita mica, in spatele petei sunt 2 surubur mici, care se slabesc, nu trebuie scoase afara! ca se pierd ff usor. Se trage afara partea de contact si se inlocuieste. Se repeta ordinea in sens ivers, avand grija, ca volanul sa fie pus inapoi exact in pozitia initiala, altfel o sa steie stramb pe drum drept.
    Daca ati uitat sa scoateti cablul de la baterie, o sa ramana ABS ul aprins pe bord (Stan patitul :sorry: ) care cred ca numai cu VAG-com ul se poate opri. Sau desfaceti bordul si scoateti becul [​IMG]
     
  18. stomaher

    stomaher 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant, 1.9TDI Quattro AFN 81kw, 1997
    am si eu aceeasi problema pe care ai mentionat in forum ca ai avuto. cand pornesc masina ramane cuplata pe electromotor, ultima treapta, deci nu revine din arc si eu trebuie frumos sa fac trevenirea manual:P. Din cate am inteles acolo la contact se afla o parte mecanica pe care o banuesc eu defecta (crezand ca acolo e situat acel arc de revenire) si o parte electrica ma gandesc cea pe care ai mentionat-o tu. trebuie sa schimb si cheia sau raman functionale cheile originale? Ma poti ajuta sa rezolv problema ? multumesc anticipat.

    cum ai rezolvat problema? de unde ai cumparat contactul? cheile originale le mai poti folosi in noul contact? ai schimbat broasca de la usa sofer si portbagaj si folosesti alte chei? multumesc.

    aceeasi problema o am si eu cu contactul...ramane blocat. imi poti spune exact cum ai rezolvat problema? de unde ai cumparat piesa ce iti trebuia? reprezentata? piese auto? schrott? iti mai meerg cheile originale sau ai schimbat toti butucii si cipu si sfintzii:P multumesc anticipat.


    NU mai posta consecutiv. Citeste si respecta regulamentul!
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Oct 2010
  19. ata2k6 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2009
    Locație:
    Turda, Com. Moldovenesti
    Masina:
    A4 B5 1596cc ADP power 1995
    1. Contactul se poate lua de la magazine, pe mine la Autoland m-a costat 50 lei.


    2. Dupa schimbarea contactului se foloseste cheia originala, ca cilindrul ramane acelasi, se schimba numai partea de contact electric cu arcul, care trage inapoi de la demarare in pozitia de mers contactul
     
  20. rhadoo AUDI

    rhadoo AUDI 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi Aavant B8, 2.0,CJCA, 2013
    65 de ron nou, scuze de intarzierea atat de mare dar am avut unele probleme si nu am mai putut intra.
     
    Ultima editare: 4 Oct 2010

Distribuie pagina asta