1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Contact volan pentru pornire A4 B5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de mariusik, 25 Aug 2009.

  1. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    cauta cu atentie pe forum ,zilele trecute a postat cineva un tutorial fain cu poze la tot ce tine de partea de contact
     
  2. valychelu

    valychelu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 / 2.6i / 1995
    Am vazut tutorialul dar nu arata si cum se demontaza bobina, totul se opreste la contact(parte mecanica) cu bobina.
    pe mine ma intereseaza sa separ cele doua componente.
    Multmesc
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Valy, desfa scoica de plastic de langa contact si o sa vezi si tu cat de simplu se demonteaza bobina.
     
  4. valychelu

    valychelu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 / 2.6i / 1995
    Atasez o poza, pentru ca eu tot nu reusesc.
    Ma refer la componentele marcate cu sageti.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Aug 2011
  5. ikks

    ikks Bronze Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    2005 A4 B7 2.0TFSI
    Care e solutia pentru contact care merge greu ( pare ca ar trebui uns ) si care nu 'sare' cand scot cheia din contact? ( adica, atunci cand scot cheia din contact, se aude CLICK si se inchide casetofonul ). Cand scot cheia si vad ca n-a sarit, un mic ghiont in butuc si gata.
     
  6. D3lLUX 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4, 1.9 TDI AFN 110 CP, 1996
    Problema la mine este urmatoarea, cand bag cheia in contact cateodata intra un pic cam greu si trebuie sa-i dau drumul usor altfel nu sta pornit motorul,revine la pozitia 0, asta nu ma deranjeaza prea tare, dar cel mai inervant este atunci cand am un pic de viteza, 70-80 si trec peste o denivelare, groapa, din cauza socului cheia revina in pozitia initiala si se opreste motorul.
    Din ce am citit am sa incerc cat de curand sa schimb partea electrica, sa vedem daca se rezolva.
     
  7. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    D3lLUX este partea mecanica de la contact stricata nu partea electrica.



    breitner este Interzis Quote la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Post Quick Reply. Citeste si respecta regulamentul. Ai mai fost avertizat de nenumarate ori pana acum. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Oct 2011
  8. D3lLUX 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4, 1.9 TDI AFN 110 CP, 1996
    Problema sa rezolvat, am inlocuit partea electrica care era stricata, 45 de lei a costat piesa si vreo 3 ore de munca , asa ca incepatorii,:footy: pana gasesti suruburile:idea:, pana le pui la loc, pana gasesti cheia care ti trebuie, nu este greu de inlocuit. Acum totul merge perfect, am si testat la denivelari si gropi sa vad daca se mai opreste motorul. e ok. Atasez 2 poze cu piesa stricata, era crapata.
     
    Ultima editare: 8 Oct 2011
  9. bilibistrochi

    bilibistrochi 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2000
    La un 1.9tdi AHU am o problema ce nu am intalnit-o inca pe forum si anume: pun contactul si incerc sa pornesc si nu se intampla nimic (adica nu porneste electomotorul) daca incerc de cateva ori (cateodata si cateva minute) porneste pana la urma merge normal. Chestiunea ciuadata este ca asta nu se intampla chiar tot timpul si vreau sa va spun ca partea electrica a contactului am schimbat-o acum doua luni.
    Va rog sa imi spuneti si mie o solutie la aceasta problema ca eu nu prea mai stiu.
    Mentionz ca matorul de cheie se stinge (recunoaste cheia)
     
    Ultima editare: 9 Noi 2011
  10. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Daca mergem pe ideea ca, contactul este bun atunci inseamna ca periile electromotorului sunt gata sau chiar selenoidul (bobina). Se da jos si se repara nu-i mare lucru ca piese se gasesc. Am intalnit si contact care a picat iarasi dupa 3 luni, intamplator chiar al meu. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Noi 2011
  11. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Trebuie verificat daca vine curent pe firul de comanda al solenoidului (bobinei) electromotorului atunci cand dai la automat. Firul de comanda este cel mai subtire si se leaga la cel mai subtire surub de pe solenoid. Daca contactul este bun si vine curent pe firul de comanda, atunci se poate diagnostica cu aproximatie si dupa ureche. Daca se aude "clanc - clanc" cand dai la automat, atunci este bobina solenoid, daca nu face nici un zgomot, aproape sigur sunt carbunii.
     
  12. bilibistrochi

    bilibistrochi 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2000
    Revin cu problema mea:
    Am scos partea electrica a contactului si am incercat sa pernesc cu o surubelnita si porneste fara nici o problema. Am pus la loc, a mers vreo 4-5 zile si acum a aparut iar problema.
    Mai este o chestiune pe care am observat-o si respectiv in momentul cand rasucesc cheia pentru a porni si nu scoate nici un zgomot trebuie sa o tin ca si cum as da la automat si cu miscari fine sa dau inainte si inapoi de cheie pana gaseste po pozitie in care cupleaza electromotorul.
    In momentul cand cupleaza electromotorul, invarte normal, chestiune care ma face sa cred ca nu sunt carbunii.
    Oricum, ciudat este ca se intampla cateodata si porneste la sfert si alta data stau cate 10 min pana porneste, asta daca nu ma plictisesc si o pornesc impinsa.
     
  13. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Partea electrica a contactului defecta , ori cheia nu se invarteste pana la capat in contact (partea mecanica).
     
  14. Madalin.B 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 1.6, '96
    Salut!
    Sunt tot din Timisoara si ma interesa de unde ai cumparat partea electrica de contact cu 25 ron???
    Ms mult!
     
  15. nastydriver

    nastydriver 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2012
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Si eu am nevoie de aceeasi piesa, chiar daca o cumpar si platesc curierul ca sa mi-o aduca.

    Insa am o retinere in a face montajul eu insumi (am vazut intr-un tutorial de pe site-ul audiworld ca exista acolo si 3 suruburi de tip Philips - oare astea sunt cele gen stea?) din cauza surubelnitei specifice pe care n-o am.

    Nu as cumpara un set intreg, cu toate dimensiunile, doar ca sa schimb o singura piesa ! Am imbus-uri de toate dimensiunile, insa chei pt piulite cu adancitura in stea chiar nu am ... :puke2:
     
  16. Madalin.B 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 1.6, '96
    Salut!

    Nu trebuie sa te sperii. Demontarea/montare se face foarte usor daca urmaresti tutorialul. Cat despre suruburile alea stea, poti sa cumperi doar un singur cap (cred ca e T40) dar eu am cumparat de la Dedeman cu 13 RON un set intreg (este exact ca setul de imbus, numai ca are capetele stea). Contactul l-am cumparat de la un magazin de piese din TM cu 40 RON.
    Inca ceva: vezi ca iti trebuie o cheie Tubulara de 24 (cred) ca sa desfaci volanul. Eu nu am bagat de seama decat dupa ce am desfacut. Am avut noroc cu un vecin taximetrist care a m-a ajutat.
    SA NU UITI SA DECONECTEZI BATERIA INAINTE SA TE APUCI DE TREABA !!! (daca nu faci asta pot sa iti apara erori atunci cand deconectezi airbag-ul)
    Eu zic ca merita sa iti faci singur lucrarea din 2 motive:
    - e masina ta si ai mai multa grija cand desfaci toate mufele fara sa rupi nimic, pe care un meserias daca le rupe nici nu recunoaste.
    - cred ca un service te-ar usura lejer de 50-100 RON pt treaba pe care tu o poti face in 30-60 min.

    Spor la treaba!
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Aug 2012
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eroarea la airbag apare cand pui contactul si lipseste ceva din lantul calculator-airbag. Altfel nu.
     
  18. nastydriver

    nastydriver 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2012
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    @ Madalin.B Sunt de acord cu tine, si de asemenea am impresia ca meseriasii de la service-uri (ma refer la amatori, nu la profesionisti) urasc pana la ficati acest forum care le ia painea de la gura. E, cum s-ar zice, alianta celor destepti impotriva celor prosti si rai :). Cand noi nu stim ceva, ei binenteles pot sa se impuna si sa profite de noi, pentru simplul motiv ca avem nevoie de ei, si ei au monopolul cunoasterii (si macar de l-ar avea cum trebuie !!!). Eu merg pe principiul ca daca am nevoie de ceva probabil doar o singura data in viata, mai bine platesc pe cineva si el imi face treaba, decat sa ma invat o meserie noua chiar de la zero, numai ca sa performez doar o zi sau o ora. (Ex: am schimbat la un service un cap de planetara pt 60 de lei, fara sa clipesc, desi totul a fost gata in 30-45 minute), fiindca nu aveam timp si chef sa invat acel lucru pierzand doua seri pe forum ca sa aflu exact ce si cum, plus ca n-aveam unde urca masina pe elevator decat la service.). In schimb, pt lucrari de care am nevoie, dese, de intretinere, de ce sa le dau acelora bani (fara sa invat nimic) cand ma pot "plati pe mine insumi" o data, si apoi stiu permanent ce si cum se face?

    Maine imi vine si VAG-ul, si gata, de-acum eu fac diagnoza la masina, eu o repar, si iarasi, tot eu ii fac diagnoza dupa ce o repar. De asta e atat de pretioasa comunitatea de pe forum.

    Si tot de asta, tot ce aflu voi spune si eu altora, ca sa aiba folos membrii nostri, la fel cum am si eu un folos de prezenta mea aici.

    P.S. Niciodata, dar niciodata nu umblu la partea electrica fara sa dau jos borna MINUS de la baterie. Unde-i lege nu-i tocmeala. Poate ca-s eu perfectionist de nu-i adevarat la multe treburi, insa stiu ca performanta sta in detalii. :keule:
     
    Ultima editare: 6 Aug 2012
  19. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Va salut. Am o problema ciudata la masina: daca pun contactul, merge sa semnalizez stanga dreapta. Daca pornesc masina, nu mai merge sa semnalizez, cu toate ca in toate situatiile pot pune avariile. Deci practic, in mers nu pot semnaliza, ceea ce e foarte grav. Daca ar fi din sigurante, pe care ar trebui sa o verific? Daca nu e din siguranta, care ar fi cauza? Multumesc.
     
  20. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Probabil partea electrica a contactului face figuri.
     

Distribuie pagina asta