1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Contact volan pentru pornire A4 B5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de mariusik, 25 Aug 2009.

  1. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Chiar mi se pare ca e ceva foarte ciudat. Am observat ca nici stergatoarele, motorasul pt spalat parbrizul si nici luminile nu merg daca am motorul pornit. Daca pun doar contactul totul functioneaza normal.
     
  2. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    ai avut dreptate @campary. e din contact.
     
  3. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Schimba-i partea electrica !
     
  4. stefan0212 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    AUDI A4 , 1.9 TDI , 1997
    Buna ziua , ma confrunt cu o problema de mai de mult care acum si-a aratat coltii . Nu ma lasa tot timpul sa bag cheia in contact , si dupa ce o pornesc nu mai revine inapoi ci ramane pe automat , trebuie sa o dau inapoi manual ( plus ca masina cand e pornita nu merg farurile clima , dar nu tot timpul ) am comandat azi partea electrica . oare sa fie asta sau partea mecanica multumesc
     
  5. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Aceeasi problema o am si eu, dar nu mereu. Si la mine ramane cheia uneori acolo si merg doar pozitiile. Daca dau usor cheia inapoi merg . Solutia e schimbarea contactului daca nu gresesc .
     
  6. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    E partea electrica. Se schimba doar partea electrica.
     
  7. stefan0212 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    AUDI A4 , 1.9 TDI , 1997
    Am rezolvat am schimbat partea electrica , si problema s-a rezolvat
     
  8. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Salut colegi! Datorita acestui topic care are doar 9 pag. am rezolvat astazi problema la masina mea. Fara sa va adresez nici o intrebare, dupa ce am citit topicul mi-am dat seama ca e partea electrica. Aseara cand am pus contactul si sa dau cheie sa plec a pornit si imediat sa oprit. Cand sa pun iar contactul, nici un bec nu se mai aprindea.. Mai rotesc cheia de cateva ori.. s-au aprins becurile.. dau cheie, se oprea imediat ca prima data...
    Dupa ce am citit aseara topicul, astazi sa pot pleca cu masina, dupa ce am pus contactul si am dat cheie am tinut un pic degetele pe cheie sa nu mai sara din pozitia ei. Cand am ajuns la "doctor" mi-a confirmat banuiala mea...
    A schimbat partea electrica... timp de lucru aproximativ 15 min.... pret: 100 ron :friends:
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Felicitari.
    Nu numai ca ai citit topicul (lucru greu pentru multi care prefera sa intrebe, decat sa citeasca) insa ai venit si cu un feedback respectiv cu un cost pentru cei interesati.
    Bravo! :hi:
     
  10. mariusnae22 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.4,2001
    Am patit si eu...



    Am patit si eu la fel.... dar eu am rupt si cheia in contact..
    Am fost la Pasaj la obor la baietii aia de la chei acu cip si au venit la masina mi-au dat contactul jos l-au refacut si mi-au copiat si o cheie dupa el... ii gasesti pe FB facebook.com/cheieauto sau dute direct la ei si te ajuta.. nu cred ca am voie sa pun numar de telefon aici... :)
     
  11. Simion Ionel

    Simion Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Petresti
    Masina:
    Audi a4 b5 1.6 1995
    Si eu am o problema asemanatoare,pun contactul si cand sa dau la automat nu vrea si imi merge cam greoi contactul.help va rog daca stie ci eva ce ar putea fi
     
  12. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    S-a dus contactul! Defapt partea electrica...
    Nu te teme ca nu iti trebuie alt contact cu alta cheie :) dute la un atelier de electrica auto si te rezolva ei.
    Eu am patit ceva asemanator acu ceva timp in urma si am rezolvat problema prin schimbarea parti electrice a contactului. Bafta!
     
  13. dani dani 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    maramures
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 1995
    Salutare baieti.Am si eu o problema si nu stiu de la ce ar putea fi,poate ma ajuta cineva...Cand pun contactul sa pornesc masina nu se aprind becurile in bord(se aprind doar un pic ca abia se vad) si pana ce nu pun de mai multe ori contactul nu se aprind(daca nu se aprind cum trebuie nu porneste motorul..) stie cineva care ar fi problema? a mai patit cineva asta?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la un electrician sa verifice bateria, alternator, electromotor si cablul de la electromotor, cel de masa.
     
  15. predaoctavian1

    predaoctavian1 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2000
    Salut,
    Am un audi A4 B5 1.6 cod motor ALZ din 2000 si am la el următoarea problemă: este mai ciudat, a început de vreun an simptomul, prima data am oprit contactul am scos cheia am ieșit și am încuiat. Inainte sa plec de lângă mașină mi s-a părut ca aud un zgomot, era motorul încă funcționa, am urcat în mașina am încercat iar cu cheia sa îl opresc n-a mers, am dat a doua și l-am oprit forțat. Ulterior a revenit simptomul, dar am descoperit ca dacă apăs pe frână motorul se oprește. Am stat asa câteva luni, făcea destul de rar, nu ma deranja.
    De un timp începe sa se aprindă bordul, fără lumini de la leduri, doar bordul și îmi licăre imobilizatorul. Dacă apăs în mod repetat pe frână se sting, apoi dacă tot apăs se aprind și tot asa. Treaba este ca acum când se aprind în câteva ore îmi consuma bateria și când iau curent trebuie sa aștept vreo 10-15 min pana își revine imobilizatorul, ca s-o pornesc. Astăzi am verificat contactele le-am și curațat deși erau impecabile la ceasurile de bord și la ECU.
    Nu înțeleg ce ar putea fi. Nu vreau sa cumpăr degeaba o piesă. Dacă cineva a mai întâlnit problema asta și mi-ar putea da un răspuns, ar fi super. Mulțumesc.
     
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ai verificat partea electica a contactului ? Acolo poate fi buba
     
  17. predaoctavian1

    predaoctavian1 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2000
    E prima pe care am schimbat-o.
     
  18. Reidel Martin Raul 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4-B5,1.8I,1996
    Salut,
    Oare treptele in sine la contact sunt in partea electrica sau in butuc ? Se pare ca dupa ce pornesc masina daca e vreo denivelare sau se misca putin cheia pierd partea de accesorii respectiv ca sa le repornesc trebuie sa misc cheia putin. As dori sa schimb contactul insa nu imi e clar care e partea cu probleme. Mersi fain.
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    In ambele.
    Schimbi partea electrica pentru ca e cel mai usor de schimbat si nu implica schimbarea cheilor.
     
  20. Stefan b5 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 b5 1.8 turbo
    Salutare. Am cheia rupta in contact si nu reusesc sa o scot in nici un fel. As vrea sa schimb contactul dar la service au cerut cam 600 euro cu tot cu sincronizati..etc. In italia. Intrebarea mea este daca pun bordul ai contactul de pe alta masina mai este nevoie de sincronizare
    Masina este din 96. Detin doar o cheie.cea rupta fara telecomanda.simpla.
     

Distribuie pagina asta