1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Contact volan pentru pornire A4 B5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de mariusik, 25 Aug 2009.

  1. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Caută la dezmembrări ecu imo si cheie toate de pe aceeași mașină le montezi si scapi ușor . Toate ar costa cam 200 de lei în România
     
  2. Stefan b5 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 b5 1.8 turbo
    Din cate am auxit de la un mecanic immo este in ceasurile de bord. Am.gasit ceasuri calculator si contact. 80 euro. Dar nu sunt sigur. Immo e in ceasuri sau separat?
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Spune-i mecanicului tau sa isi vada de mecanica, asta nu e de nasul lui.
    La masina ta immo este separat de ceasuri. Este o cutie dreptunghiulara cam cat un pachet de tigari sub volan.
    Ca sa iei tot de pe alta masina inseamna calculator motor, immo box si contact.
     
  4. Stefan b5 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 b5 1.8 turbo
    Asa este .ai dreptate.am controlat si este sub volan. La dezmembrari cwr un prwt enorm de mare pentru immo contact si ecu. .si cheia rupta nu o mai duce mult se toceste pemtru ca a mai ramas o bucata mica din ea si la fiecare pornire se tot rupe cate putin. Crezi ca se poate sa schimb doar contactul deocamdata si sa las conectata bobina de la vechiul contact cu cheia lipita in el..se poate?? Provizoriu pana ajung in tara
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca vrei sa schimbi contactul o vei face cu tot cu bobina pentru ca e capsata.
    Oricum nu conteaza ce bobina e, daca e de pe masina ta sau de pe altul.
    Ce conteaza e cipul din cheia ta.
    Ca atare: cumperi un contact cu tot cu cheie. Scoti cipul din cheia ta si il inlocuiesti cu cel de pe cheia "noua" ce vine cu noul contact si aia e. Ar fi indicat sa iei si yala din usa soferului si yala de la portbagaj. Le inlocuiesti si gata, ai o cheie care descuie masina si o porneste. Si e definitiv, nu provizoriu. Daca gasesti contactul cu 2 chei sa il cumperi, si mai bine... Nu mai trebuie sa iti mai faci cheie de rezerva.
     

Distribuie pagina asta