1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Creste nivelul de ulei in baie - ulei in vasul de expansiune - la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de eminence, 21 Oct 2008.

  1. gabriel_petrea Banned

    Înscris:
    30 Iul 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6,1.8Tquattro,2001
    nivel ridicat de ulei

    Nivelul din baie poat ecreste din urmatoarele motive :

    1- ai returul infundat ...probabil ai atins-o pe dedesubt si s-a obturat returul . Nu cumva a crescut si consumul de motorina ? in acest caz uleiul ar trebui sa miroase a motorina si sa fie diluat

    2 - ai garnitura la chiuloasa impuscata ....si atunci baga apa in baia de ulei . Ar trebui sa vezi daca scade nivelul de apa

    3-in cel mai rau caz ....ai segmentii atat de uzati incat motorina in loc sa faca compresie o baga in baia de ulei ...atunci ar trebui sa pornesca greu si sa nu mai ai cuplu .
    Mergi la un mecanic serios in toate cazurile deoarece un ulei afectat = o ungere improprie a motorului = pagube importante sau poate chiar distrugerea motorului .
    sau .....accelerezi prea brusc ...daca zici ca creste cu aprox 500 gr ai apoi ramane asa ...= motorina nu apuca sa arda si baga in baie ce ramane nears . Aici = se duce mai repede catalizatorul deoarece o parte din motorina nearsa se duce pe esapament si infunda catalizatorul , iar o parte in baia de ulei . Aceeasi problema rezultata din diluarea uleiului = NU E BINE
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mar 2010
  2. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Cind intra apa in baie,datorita presiunii,apa se amesteca cu uleiul rezultind o spuma galbuie.Colegul nu a specificat nimic de chestia asta deci ramine motorina.
    Cum a spus si cel de mai sus viziteaza de urgenta un macanic bun!
     
  3. autobaza 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a4,1.9 tdi,2001
    complectare la nivelul crescut in baie

    citeva completari la datele initiale poate ajuta mai mult.... pe KTS totul OK ... injectoare , etc ... apa nu scade , iar uleiul cred ca se subtieaza datorita motorinei , consum la o medie de 8 , iar real motorul are peste 350.000 km , la -20grade in iarna aceasta avea o usoara probleme la pornire ... de fortat nu e genul meu , pot spune ca o menajez chiar - se simte o pierdere de putere parca nu ar avea 116 cp... dar merge ,,babutza" si nu vreau sa o vind ... cer un sfat daca se poate segmenta de calitate si cu ce !?? -
    Va multumesc tuturor pentru mesaje si astept sugesti !
     
  4. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Cum au zis si colegii vezi cum miroase uleiul pe joja, probabil iti baga motorina.
     
  5. MAD 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a6 2,5tdi quattro AFB an 2000, manual
    audi A4 16 16v 96

    am si eu o problema de genu asta cu benzina in ulei ,,, adica miroase a benzina si a crescut cu putin nivelu desi am schimbat uleiu akm o luna era p max acum e putin peste... am schimbat bujiile , filtre, dar degeaba vad,,, ar mai fi o problema faptul ca are un joc la relanti adica nu sta,, creste turatia si descreste, uneori se mai calmeaza , si mai ales nu sta mai deloc la realantiu dupa ce ii dau bateria jos si o pun la loc,,, face rau vreo 2 zile dupacare isi mai revine ,, eu am facut cu ea vreo 3000 km in 2 luni cu prb care le are si nu sa intmplat nimic... uni zic ca ar fi sonda lambda ,, ceva sugestii?? ca habar nu am :)
     
  6. ionutzx 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4b8,combi,2 TDI, 130 KW, 177 Cai, 2014
    am aceiasi problema la un motor de 1,9 74 kw ,creste nivelul de ulei si nu stiu de ce.Va rog cine stie sa imi spuna din ce cauza.Uleiul nu pare sa miroase a motorina si nici spuma galbena nu face.
     
  7. autobaza 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a4,1.9 tdi,2001
    Stimate amic , nivelul uleiului a reintrat in normal odata cu curatarea EGR-ului , cred ca acesta raminea deschis , in orice caz intr-o perioada am avut impresia ca din cauza uzurii motorului apare acest fenomen .Uleiul intradevar nu miroase a nimic si nu si-a schimbat culoarea , eu sint in domeniu de 11 ani si nu am mai intilnit acest fenomen . Sfatul pe care pot sa til dau este sa schimbi uleiul mai des max. 10.000 km . Succes
     
  8. Ionut_GJ 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    Targu Jiu "Orasul lui Brancusi"
    Masina:
    1.6 AHL 1997
    Am exact aceleasi simptome cu a ta, vezi ca nu e sonda lambda eu am schimbat-o si tot asa imi face, o sa o duc sa-i verific injectoarele, pompa de benzina, eventual schimb filtrul de benzina.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2013
  9. DXG audi

    DXG audi 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2010
    Locație:
    gorj
    Masina:
    audi a4 ... 1.6 benzina... 1995
    Daca zici ca iti intra benzina in ulei cred k injectoarele sunt de vina si poate chiar bujiile daca nu iti aprind amestecul si mai scapa pe langa segmenti in carter. Verifica vascozitatea uleiului de pe joja si cu vascozitatea uleiului care a fost pus initial asta da ca nu este o diferenta mai mare de o luna cand ai facut schimbul ca atunci uleiul isi mai pierde calitatile si e mai greu de observat.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2013
  10. maxor 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, B5, 1.6, 1995
    Salutar tuturor,

    Si eu am observat un miros de benzina in ulei + o pasta galbena pe busonul de ulei. Fum, nu. Relanti Ok. E drept, fac doar distante scurte zilnic, pana la servici. Ce ar putea fi ?
     
  11. DXG audi

    DXG audi 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2010
    Locație:
    gorj
    Masina:
    audi a4 ... 1.6 benzina... 1995
    culoarea galbena pare sa fie mai mult apa cu ulei ...la fel e si pe joja ? schimba uleiul si verifica iara dupa un numar de km ...
     
  12. maxor 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, B5, 1.6, 1995
    Recent am schimbat ulei, filtre. Pe joja nu e. Si mirosul de benzina? Apa in ulei parca e spumos + culoare spre alb
     
  13. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    mie imi suna a garnitura de chiloasa dusa :rolleyes:

    in vasu de expansiune, returul (conducta cea micuta de deasupra vasului) curge apa asa continuu sau vin si bule de aer ?
     
  14. maxor 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, B5, 1.6, 1995
    trebuie sa verific. daca e garnitura, benzina cum ajunge in ulei ?
     
  15. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    cum zice si dxg_audi, sa nu fie apa...
     
  16. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    Cauza benzinei in ulei sunt pornirile multiple la rece, mai ales iarna, cand merge pe wot/soc/cum vreti. Stiam ca 1.8T-ul este expus la diluare, dar se pare ca si 1.8i-ul.
    Ca si sloutie, eu imi schimb uleiul primavara (fac max 10.000km/an), numai bine se subtiaza pentru iarna :)
     
  17. Andr3yAUDI

    Andr3yAUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2011
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 ADR, 1996
    Eu daca i dau talpa sau daca intru intro depasire scoate fum alb-albastrui si nu stiu de la ce ar fi.Sonda sa fie? Amestec bogat zicea un mecanic pai nu stiu ce sa mai cred.Si la relanti daca o tin scoate pe toba apa de fac o baltuta mica in spate.Cica e condensul.Iarna am inteles condens dar vara?
     
  18. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
  19. Andr3yAUDI

    Andr3yAUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2011
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 ADR, 1996
    Singura data cand mi-a scos fum a fost cand am facut un drum de tm si acolo am incordato in depasiri si in viteza si la plecare din tm i-am adaugat 1L de ulei de la MOL si de atunci nu mai am probleme cu ea nici in ziua de azi dar tot cred ca daca fac iara un drum lung cu ea iara o sa vad ca fumega si mananca si benzina...Am schimbat recent sonda lamda si se poate sa fie de la ea.Tester mi-au zis ca am amestec prea bogat. Acu nu stiu ce sa zic.
     
  20. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Mergi la un service sa iti faca si un test de compresie si, de asemenea, vezi cat de mult iti scade nivelul de pe joja la mia de km.
     

Distribuie pagina asta